SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via FacebookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen![]()
Heb al een jaar niks gedaan via tabobao. Eerst kocht ik mijn spullen via Tiffany, maar zie haar niet meer online. Peng heeft ooit niet geleverd :-/ was mijn moeders verjaardag's cadeaudat was kut lol
als ik nu op taobao koop wat is de goedkoopste/betrouwbare taobao agent?[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin![]()
MisterTao... Zarmark... in de OP worden Choobuy en BHiner nog genoemd... Pick one.quote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef mc-lovin het volgende:
Heb al een jaar niks gedaan via tabobao. Eerst kocht ik mijn spullen via Tiffany, maar zie haar niet meer online. Peng heeft ooit niet geleverd :-/ was mijn moeders verjaardag's cadeaudat was kut lol
als ik nu op taobao koop wat is de goedkoopste/betrouwbare taobao agent?
Zelf ben ik een MisterTao kinda guy. Feel free to use 'MisterShiz', my recommendation.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dank!quote:Dat zou iedereen moeten hebben natuurlijk! Overigens bestel ik al sinds 2008 in China, sindsdien lees ik ook geregeld mee en ben ook onder een andere naam actief geweest. Altijd wel tevreden eigenlijk, je moet niet te veel eisend zijn, prijs kwaliteit is top, het is ook gewoon erg leuk!
Ook vaak wel troep, dat wel, want wat ik hier nu weer mee moet...![]()
![]()
Vuurwerk afstekenquote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Dank!Dat zou iedereen moeten hebben natuurlijk! Overigens bestel ik al sinds 2008 in China, sindsdien lees ik ook geregeld mee en ben ook onder een andere naam actief geweest. Altijd wel tevreden eigenlijk, je moet niet te veel eisend zijn, prijs kwaliteit is top, het is ook gewoon erg leuk!
Ook vaak wel troep, dat wel, want wat ik hier nu weer mee moet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dure horloges/schmuck stelen en omsmelten.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat ding zou al een stuk handiger zijn als het een vonkje kan maken...
Wellicht handig voor vuurwerk inderdaad, zullen zien!![]()
![]()
We moeten eigenlijk een lijstje met Best of 2012 maken. Wat waren de leukste, meest nutteloze en beste Chinese producten van 2012.
Beste chinese webshop 2012 awards![]()
Zal je maar zien dat ik alles op het lijstje ga bestellenquote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Skiet het volgende:
We moeten eigenlijk een lijstje met Best of 2012 maken. Wat waren de leukste, meest nutteloze en beste Chinese producten van 2012.
Beste chinese webshop 2012 awards
Ja.![]()
Werkdag of 4/5 maximaal (tenzij ze hem tegenhouden voor controle)quote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef pazara het volgende:
mijn pakje heeft nu deze status:
2012 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20121215 1137
dus aangekomen bij douane als het goed is, maar hoelang blijft een normale pakket daar als die niet word vastgehouden?
Nieuwe BIC coupons voor vandaag
8% audio & video: XWWHSX
7% apple assosoires: YMBHNK
7% video games: GYDJCI
7% health and beauty: LYDUBV
8% tablets & ereaders: XRPOLGMisterTao is veruit de goedkoopste alleen het contact is iets minder direct (messages ipv chat / skype etc).quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
MisterTao... Zarmark... in de OP worden Choobuy en BHiner nog genoemd... Pick one.
Zelf ben ik een MisterTao kinda guy. Feel free to use 'MisterShiz', my recommendation.Ja, doe maar niet kan alleen maar duur wordenquote:Op maandag 17 december 2012 22:46 schreef Xu het volgende:
[..]
Zal je maar zien dat ik alles op het lijstje ga bestellen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
En de meest nutteloze aankoop was......quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Skiet het volgende:
Beste chinese webshop 2012 awards
De DX lucky bag!![]()
Ik heb me eigenlijk niet verdiept in andere webshops dan DealExtreme en Focalprice. Als ik iets niet op DX kan vinden ga ik naar FP.![]()
tip: probeer wel iets te zoeken bij andere webshops, meestal zijn ze goedkoper als DXquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb me eigenlijk niet verdiept in andere webshops dan DealExtreme en Focalprice. Als ik iets niet op DX kan vinden ga ik naar FP.en FP..
chinaprices.us voor het product op te zoeken en soms nog een couponcode of reccomonder zoals shiznuts ( bic )![]()
Toevallig nog geldige coupons voor Computers & Networking?quote:Op maandag 17 december 2012 22:57 schreef RobertNL het volgende:
Nieuwe BIC coupons voor vandaag
8% audio & video: XWWHSX
7% apple assosoires: YMBHNK
7% video games: GYDJCI
7% health and beauty: LYDUBV
8% tablets & ereaders: XRPOLG![]()
![]()
Helaas niet. Kan vandaag ook niet meer openen (denk dat ik gisteren wat te laat op de avond wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Toevallig nog geldige coupons voor Computers & Networking?).
Helaas is BIC ook minder aan het wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:09 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
tip: probeer wel iets te zoeken bij andere webshops, meestal zijn ze goedkoper als DXen FP..
chinaprices.us voor het product op te zoeken en soms nog een couponcode of reccomonder zoals shiznuts ( bic )Eerder waren meestal de eerste of 2e hit in Chinaprices en met de 10% (of zelfs 15%) korting zeker de goedkoopste
.
Klopt, ik zie dat Banggood dikwijls onder de prijs van BIC gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helaas niet. Kan vandaag ook niet meer openen (denk dat ik gisteren wat te laat op de avond was).
[..]
Helaas is BIC ook minder aan het wordenEerder waren meestal de eerste of 2e hit in Chinaprices en met de 10% (of zelfs 15%) korting zeker de goedkoopste
.
Ik gebruik dat soort dingen om het kooltje van mijn waterpijp aan te steken ;p.quote:Op maandag 17 december 2012 21:57 schreef nsuro80 het volgende:
[..]
Dank!Dat zou iedereen moeten hebben natuurlijk! Overigens bestel ik al sinds 2008 in China, sindsdien lees ik ook geregeld mee en ben ook onder een andere naam actief geweest. Altijd wel tevreden eigenlijk, je moet niet te veel eisend zijn, prijs kwaliteit is top, het is ook gewoon erg leuk!
Ook vaak wel troep, dat wel, want wat ik hier nu weer mee moet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Topic titel, het woordje "Waar" is populair hier ;P.![]()
![]()
Ik zoek iets heel specifieks en hopelijk kunnen jullie mij daar bij helpen:
Een blocker om nutteloze posts van zeurende, klagende, luie users (pazara!!) over werking van producten, traagheid, leveringstijden, statussen e.d. te blokkeren.....
Ontopic: Ainol Fire, SE Mw600 (geen china, toch een tip), Jiayu G3 en Cheese case mogen hoog op de 2012-lijst wmb!![]()
mijn geekbuying staat nog niet eens op shipped.. xD alleen maar payment confirmedquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:32 schreef RobertNL het volgende:
1 cent deals van geekbuying binnen:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Had er ook nog een ander item bij gedaan wellicht is hij daardoor wel verzondenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
mijn geekbuying staat nog niet eens op shipped.. xD alleen maar payment confirmed
Slechter als die sinterklaas lucky box van Click2Buy?quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
En de meest nutteloze aankoop was......
De DX lucky bag!![]()
http://www.geekbuying.com(...)ra-Black-312222.html56% off en nog +200 usd
.
Gistere binnen, ga ik weggeven als cadeau. Al moet ik zeggen dat de 'sleeved' cable wel heel handig, en soepel voelt. Geluid is voor die prijs zeker niet slecht.
Spijtig dat hij zonder doos kwam (Awei heeft meestal redelijke verpakking, geekbuying houdt de dozen wss) Gewoon in het leren hoesje gestopt
.
http://www.geekbuying.com(...)OD-Black-300673.html
Aww die Usb hub was 1cent? Ik zoek al tijden naar usb-hub maar geen zin om er iets aan uit te geven, dat ik dat gemist heb![]()
![]()
heeft iemand hier nog eens wat gehoord van die 1cent electronische sigaret?
er is hier nooit wat afgeschreven, geen mail/geen brief; helemaal niks..![]()
Bij mij staat er een reservering van ¤0,01 in mijn creditcard overzicht, echter verder niets vernomen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier nog eens wat gehoord van die 1cent electronische sigaret?
er is hier nooit wat afgeschreven, geen mail/geen brief; helemaal niks..![]()
Ik zoek een tupperware doos met allemaal vakjes erin zodat ik daar mijn IEM koptelefoontjes in kan bewaren. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet op wat ik moet zoeken..![]()
![]()
In het vorig topic had ik dit gepost. Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen. Het mooie is dat elke dag de bezorgdatum 1 dag verschuiftquote:Op maandag 17 december 2012 10:02 schreef Gokhan03 het volgende:
Hey,
Van PostNL heb ik dit weekend een brief ontvangen waarin staat dat mijn pakketje bij de douane ligt en dat de waarde van de producten moet opgeven en het doel ervan(commercieel, particulier, gift).
Ook zit er een 3S code bij waar ik mijn pakketje kan traceren.
Nou had ik het formulier ingevuld maar toen ik de 3S code ging checken zag ik het volgende staan:
"Verzoek verstuurd aan geadresseerde om meer informatie voor importaangifte."
Tevens stond er dat de chauffeur onderweg is en dat het pakketje vanavond bezorgd wordt.
In de brief stond dat als ik binnen 30 dagen niet zou reageren dat mijn zending of retour gaat of wordt vernietigd.
Het rare is dat ik volgens track & trace mijn pakketje vandaag ontvang. Kan het misschien zo zijn dat de koerier met een pinautomaat langskomt of dat er helemaal niets gebeurt?
En als ik mijn pakketje ontvangen heb, moet ik dan alsnog het formulier opsturen?
Het gaat om een zending waarvan de waarde tussen 22 en 150 euro zit. Volgens de belastingdienst zou ik daarvoor alleen omzetbelasting van 21% moeten betalen.
Het gaat niet om illegale dingen zoals namaak. Wel zat er 1 accu in van mn (action) camera die Nikon compatible is.
Vandaag ga ik het formulier invullen.![]()
Een soort stage case zou ik zeggen. De grootte maakt het wel wat moelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Ik zoek een tupperware doos met allemaal vakjes erin zodat ik daar mijn IEM koptelefoontjes in kan bewaren. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet op wat ik moet zoeken..
probeer dit anders eens
http://chinaprices.us?q=s(...)20-DVD%20-eyeglasses
http://www.uxcell.com/cle(...)anizer-p-305618.html
lijkt mij al interessant je kan er schotjes van tussenhalen voor je vajes groter te maken.![]()
Was ik ook naar opzoek, gewoon gekocht in lokale shopquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Ik zoek een tupperware doos met allemaal vakjes erin zodat ik daar mijn IEM koptelefoontjes in kan bewaren. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet op wat ik moet zoeken...
Doorzichtige doos met vakjes.
Maar dan zo een groter model, niet zo eentje voor pilletjes of andere kleine dingen die ze hier verkopen. Dat leek me zowiezo wat klein.![]()
De bezorgdatum op de site klopt inderdaad niet als ze op je formulier wachten. Als je het vandaag opstuurt heb je het over een week pas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
In het vorig topic had ik dit gepost. Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen. Het mooie is dat elke dag de bezorgdatum 1 dag verschuift
Vandaag ga ik het formulier invullen.![]()
Na lange tijd weer eens dealextreme bezocht en zojuist deze besteld: http://dx.com/p/gv07t-and(...)-nandflash-8g-173286
Nu wachten![]()
![]()
Gister lag er opeens een pakketje op de deurmat...
LED horlogeHelemaal vergeten
![]()
Ik had hem gekocht, om te verkopen.... (zo'n ninja shinobi ding achtige led iets ofzo watch)
Maar ik vind hem zelf eigenlijk ook wel wat hebben
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Volgens mij is dit oudere model niet zo heel duur meer
Android minipc A8
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19d783274b![]()
Eh, kijk hier ook eens: DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks ik heb iets gevonden http://www.banggood.com/W(...)er-Case-p-59083.html. Uiteindelijk de 24 grid variant gehaald waarvan de tussenschotten ook verwijderd kunnen worden. Even snel gemeten met een meetlint en zou qua afmetingen wel voldoende moeten zijn!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:41 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Een soort stage case zou ik zeggen. De grootte maakt het wel wat moelijk.
probeer dit anders eens
http://chinaprices.us?q=s(...)20-DVD%20-eyeglasses
http://www.uxcell.com/cle(...)anizer-p-305618.html
lijkt mij al interessant je kan er schotjes van tussenhalen voor je vajes groter te maken.![]()
![]()
Maar dat is geen Chinese winkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Slechter als die sinterklaas lucky box van Click2Buy?![]()
![]()
die zoog keiharde ballenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Slechter als die sinterklaas lucky box van Click2Buy?
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin![]()
Toch nog wat codes van BIC:
8% tablets & ereaders: BOJROM
7% home & garden: LIJQXX
7% video games: PNSSCM
8% audio & video: BMATPB
7% camera & photo: EINNVZ
8% cellphones: ZBVVFSMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
hmmm ik heb nog niet eens dat led lampje gekregen van die 1 cent deal van fasttech ofzo?
geekbuying waren wel verzonden destijds, maar ook nog niet binnen..![]()
1 Dollar Coin gekregen op BICOpzich wel leuk dat er een best grote win kans is
Keep up the Christmas spirit!
![]()
Medicine box? Kijk ook eens bij de Xenosquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Ik zoek een tupperware doos met allemaal vakjes erin zodat ik daar mijn IEM koptelefoontjes in kan bewaren. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet op wat ik moet zoeken..![]()
![]()
Bouwmarkt, zelf bij de hornbach gehaald voor 3 eurie ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Die van mij zijn inmiddels wel binnen, twee stuks in een envelop! Ik had verwacht dat ze er slechts één op zouden sturen. Prima lampjes voor gratis geld, handig voor in de auto.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Downstar het volgende:
hmmm ik heb nog niet eens dat led lampje gekregen van die 1 cent deal van fasttech ofzo?
geekbuying waren wel verzonden destijds, maar ook nog niet binnen..![]()
![]()
2 HDMI kabeltjes van 10 meter besteld:
http://www.buyincoins.com(...)3-product-21173.html
6 euro per stuk met recommenderskorting.
Ben benieuwd![]()
![]()
Ik heb 2 korte kabels van BIC. Ze moeten niet onderdoen voor duurdere HMDI kabels, als je trouwens naar het soort (digitale) signaal van HMDI kijkt dan besef je snel dat "monster" kabels van euro of 60 dikke rip-off zijn, zit geen verschil op met een gewone goedkopere kabel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ben benieuwd![]()
zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht Kan je ook wel uitwisselen voor HDMI in veel gevallenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik heb 2 korte kabels van BIC. Ze moeten niet onderdoen voor duurdere HMDI kabels, als je trouwens naar het soort (digitale) signaal van HMDI kijkt dan besef je snel dat "monster" kabels van euro of 60 dikke rip-off zijn, zit geen verschil op met een gewone goedkopere kabel.2x 10 meterquote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
Ben benieuwd? genoeg lengte
(Mediaspeler bij de TV weg? of PC aansluiten o.i.d?)
Ja heb ook al een aantal coins gehadquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef davedavy het volgende:
1 Dollar Coin gekregen op BICOpzich wel leuk dat er een best grote win kans is
Keep up the Christmas spirit!
Vandaag wil ik graag een tablet of GPS
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: