In het vorig topic had ik dit gepost. Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen. Het mooie is dat elke dag de bezorgdatum 1 dag verschuiftquote:Op maandag 17 december 2012 10:02 schreef Gokhan03 het volgende:
Hey,
Van PostNL heb ik dit weekend een brief ontvangen waarin staat dat mijn pakketje bij de douane ligt en dat de waarde van de producten moet opgeven en het doel ervan(commercieel, particulier, gift).
Ook zit er een 3S code bij waar ik mijn pakketje kan traceren.
Nou had ik het formulier ingevuld maar toen ik de 3S code ging checken zag ik het volgende staan:
"Verzoek verstuurd aan geadresseerde om meer informatie voor importaangifte."
Tevens stond er dat de chauffeur onderweg is en dat het pakketje vanavond bezorgd wordt.
In de brief stond dat als ik binnen 30 dagen niet zou reageren dat mijn zending of retour gaat of wordt vernietigd.
Het rare is dat ik volgens track & trace mijn pakketje vandaag ontvang. Kan het misschien zo zijn dat de koerier met een pinautomaat langskomt of dat er helemaal niets gebeurt?
En als ik mijn pakketje ontvangen heb, moet ik dan alsnog het formulier opsturen?
Het gaat om een zending waarvan de waarde tussen 22 en 150 euro zit. Volgens de belastingdienst zou ik daarvoor alleen omzetbelasting van 21% moeten betalen.
Het gaat niet om illegale dingen zoals namaak. Wel zat er 1 accu in van mn (action) camera die Nikon compatible is.
Een soort stage case zou ik zeggen. De grootte maakt het wel wat moelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Ik zoek een tupperware doos met allemaal vakjes erin zodat ik daar mijn IEM koptelefoontjes in kan bewaren. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet op wat ik moet zoeken..
Was ik ook naar opzoek, gewoon gekocht in lokale shopquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Ik zoek een tupperware doos met allemaal vakjes erin zodat ik daar mijn IEM koptelefoontjes in kan bewaren. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Ik weet namelijk niet op wat ik moet zoeken..
De bezorgdatum op de site klopt inderdaad niet als ze op je formulier wachten. Als je het vandaag opstuurt heb je het over een week pas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
In het vorig topic had ik dit gepost. Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen. Het mooie is dat elke dag de bezorgdatum 1 dag verschuift
Vandaag ga ik het formulier invullen.
Thanks ik heb iets gevonden http://www.banggood.com/W(...)er-Case-p-59083.html. Uiteindelijk de 24 grid variant gehaald waarvan de tussenschotten ook verwijderd kunnen worden. Even snel gemeten met een meetlint en zou qua afmetingen wel voldoende moeten zijn!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:41 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Een soort stage case zou ik zeggen. De grootte maakt het wel wat moelijk.
probeer dit anders eens
http://chinaprices.us?q=s(...)20-DVD%20-eyeglasses
http://www.uxcell.com/cle(...)anizer-p-305618.html
lijkt mij al interessant je kan er schotjes van tussenhalen voor je vajes groter te maken.
Maar dat is geen Chinese winkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Slechter als die sinterklaas lucky box van Click2Buy?
die zoog keiharde ballenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef maartend het volgende:
[..]
Slechter als die sinterklaas lucky box van Click2Buy?
Medicine box? Kijk ook eens bij de Xenosquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Bouwmarkt, zelf bij de hornbach gehaald voor 3 eurie ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef teknu het volgende:
Die van mij zijn inmiddels wel binnen, twee stuks in een envelop! Ik had verwacht dat ze er slechts één op zouden sturen. Prima lampjes voor gratis geld, handig voor in de auto.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Downstar het volgende:
hmmm ik heb nog niet eens dat led lampje gekregen van die 1 cent deal van fasttech ofzo?
geekbuying waren wel verzonden destijds, maar ook nog niet binnen..
Ik heb 2 korte kabels van BIC. Ze moeten niet onderdoen voor duurdere HMDI kabels, als je trouwens naar het soort (digitale) signaal van HMDI kijkt dan besef je snel dat "monster" kabels van euro of 60 dikke rip-off zijn, zit geen verschil op met een gewone goedkopere kabel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
2 HDMI kabeltjes van 10 meter besteld:
http://www.buyincoins.com(...)3-product-21173.html
6 euro per stuk met recommenderskorting.
Ben benieuwd
zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht Kan je ook wel uitwisselen voor HDMI in veel gevallenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik heb 2 korte kabels van BIC. Ze moeten niet onderdoen voor duurdere HMDI kabels, als je trouwens naar het soort (digitale) signaal van HMDI kijkt dan besef je snel dat "monster" kabels van euro of 60 dikke rip-off zijn, zit geen verschil op met een gewone goedkopere kabel.
2x 10 meterquote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef AnimeFan het volgende:
2 HDMI kabeltjes van 10 meter besteld:
http://www.buyincoins.com(...)3-product-21173.html
6 euro per stuk met recommenderskorting.
Ben benieuwd
Ja heb ook al een aantal coins gehadquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef davedavy het volgende:
1 Dollar Coin gekregen op BICOpzich wel leuk dat er een best grote win kans is
Keep up the Christmas spirit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |