Aangepastquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Heel mooie topic Oleik weet niet of je dec bewust niet hebt gedaan qua overlijden? Jeroen Willems is op 3 december overleden aan een hartstilstand !
Je was gestopt met lezen zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik iets over die Hillywood Tour heb gelezen, ik had alleen die waxbehandeling zien staan als te winnen prijs. Wat leuk, echt een verrassing
het feit dat hij getrouwd was met een vrouw vond ik al een schokquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:22 schreef Ole het volgende:
Wie zegt dat? Dat hij getrouwd was met een vrouw zegt toch niets over zijn geaardheid
Gefeliciteerd, je bent een van de winnaars, zie de post hierboven van Olequote:Op donderdag 27 december 2012 12:20 schreef MightyMightyM het volgende:
De gate der gate is Golftasgate. Zelden zoveel veelzijdig entertaiment meegemaakt waarbij het wel lijkt alsof de betrokkenen SHO op hun wenken willen bedienen.
Je hebt geen detectiveserie meer nodig met Ruud achter de vuilcontainer. Het interview met Evert heeft een persiflage van Koefnoen overbodig gemaakt. Voor sprookjes kun je Disney achterwege laten en de Beau Monde raadplegen. En wie kijkt er nog naar GTST als je 24 uur per dag je dagelijkse portie soap via het Gofltasgate-topic binnen kunt halen? Ook liefhebbers van actiefilms komen aan hun trekken; Who needs Dirty Harry als we hier onze eigen Dirty Hari hebben? Tot slot zorgen Yves en Leon voor het satirische element, waarbij opgemerkt moet worden dat ze hun lofzang helaas niet satirisch bedoelen..
En..mooi overzicht
Ja, kloptquote:
quote:'Schaamluis sterft uit door Brazilian wax'
BEWAAR
Door: redactie
13-1-13 - 15:24 bron: ANP
© Wikipedia.
De schaamluis dreigt uit te sterven, waarschijnlijk door de toenemende populariteit van het zogeheten Brazilian bikini waxing, waarbij een groot deel of alle schaamharen worden weggehaald met hars.
Het ontharen van de schaamstreek met een wax-beurt is erg populair. Meer dan 80 procent van de universiteitsstudenten in de Verenigde Staten zou geheel of gedeeltelijk het schaamhaar verwijderen en die trend is ook in andere westerse landen te zien.
In de grootste seksuele gezondheidskliniek van Australië is al sinds 2008 geen vrouw met schaamluis meer gezien en het aantal mannelijke gevallen is in de afgelopen 10 jaar met 80 procent gedaald. 'Schaamluis kwam vroeger extreem vaak voor, maar nu is het een zeldzaamheid', aldus een arts van de kliniek.
Uit een studie uit 2009 blijkt dat ongeveer 2 tot 10 procent van de mensen te kampen heeft met schaamluis. De luis verspreidt echter geen ziektes en daarom worden er geen cijfers bijgehouden door de Wereldgezondheidsorganisatie WHO.
Brazilian bikini waxing werd vooral populair gemaakt in een salon in Manhattan die werd gerund door zeven Braziliaanse zusters, waarna allerlei beroemdheden er ook mee begonnen. Vervolgens werd de techniek bekend via series zoals Sex and the City. Sinds 2000 maakt Brazilian bikini waxing een internationale opmars.
Aankomende maand gaan we voor de Tour, als het goed is zijn de kaartjes onderwegquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:02 schreef Ole het volgende:
WINNAARS!
Uit alle inzendingen hebben we de volgende winnaars geloot:![]()
Hillywood Tour voor 2 personen:
MightyMightyM
Pisces29
Markeerstift
En op dit verslag zit ik ook wel te wachtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:37 schreef WRH het volgende:
gefeliciteerd iedereen!
verslagje van de wax? ben ik wel heel erg benieuwd naar nl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |