Omdat zelfs de mensen die zelf te dik zijn het niet accepteren en er van af willen...quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap dat sowieso niet... hoe kan iets waar bijna de helft van een land aan lijdt nog steeds zo veel negativiteit en vooroordelen met zich mee brengen
maak je nu een grapje?quote:[b]Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef rhubarbje
ik snap dat sowieso niet... hoe kan iets waar bijna de helft van een land aan lijdt nog steeds zo veel negativiteit en vooroordelen met zich mee brengen
Ja, dat was ook de quote die er voor mij uit sprong.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar wat ik heel belangrijk vond: "Do you think I don't allready KNOW that?"
En juist dat hij zo on-gemeen was, maakte hem heel vals. Wie denkt de schrijver van zo'n mail wel dat hij/zij is om haar in eloquente bewoordingen te vertellen dat ze een bedreiging voor de volksgezondheid is?
Dat. Ik vind het onderwerp, dik zijn, niet eens het meest stuitend. Het is dat belerende, bemoeierige toontje. Inderdaad, wie denkt hij wel niet dat-ie is! Goede reactie van haar. Al vind ik hem wel wat lang, dat haalt wat kracht weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar wat ik heel belangrijk vond: "Do you think I don't allready KNOW that?"
En juist dat hij zo on-gemeen was, maakte hem heel vals. Wie denkt de schrijver van zo'n mail wel dat hij/zij is om haar in eloquente bewoordingen te vertellen dat ze een bedreiging voor de volksgezondheid is?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:07 schreef Aventura het volgende:
Dat. Ik vind het onderwerp, dik zijn, niet eens het meest stuitend. Het is dat belerende, bemoeierige toontje. Inderdaad, wie denkt hij wel niet dat-ie is! Goede reactie van haar. Al vind ik hem wel wat lang, dat haalt wat kracht weg.
Zo beter?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat je wel wat flatteuzers aan het kunnen trekken
Zag een tijdje geleden volgens mij ook een foto van je en dan kun je wat meer taille hebben hoor volgens mij!
![]()
(kan het nog kleiner dan 'sub'??)
Belangrijkste is dat jij er blij mee bent natuurlijkmaar denk dat getailleerder écht wel mag!
Werkt prima, ga ervan uit dat je er een mooie hak onder doet? Werkt perfect om alles net wat mooier uit te laten komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
Iets betere kleuren:
[ afbeelding ]
Ik ben eig. wel benieuwd. Heb het jurkje van de zomer in Tallin gekocht en vond de horizontale strepen best gewaagd, maar op de een of andere manier vond ik het wel werken zeg maar.
Van Haren had leuke dingen deze weekquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nice!
En ja, ik moet heel dringend schoenen voor onder een jurkje.
Alleen is schoenen shoppen voor mt 42 echt een crime, dus ik ben nog niet geslaagd.
dat ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:14 schreef sigme het volgende:
we need to learn our kids to be kind, not to be critical
Hmm. Ik vind er wel wat op af te dingen. Zo gemeen vind ik die mail niet, en overgewicht is wel degelijk een groot probleem, wat niet 'gewoon geaccepteerd' moet worden.
ja ik denk dat dat zeker mee speelt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 06:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat zelfs de mensen die zelf te dik zijn het niet accepteren en er van af willen...
nee ik maak geen grapjequote:
ik vind dat ze juist werken omdat ze op je smalste stukje zitten!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
Iets betere kleuren:
[ afbeelding ]
Ik ben eig. wel benieuwd. Heb het jurkje van de zomer in Tallin gekocht en vond de horizontale strepen best gewaagd, maar op de een of andere manier vond ik het wel werken zeg maar.
Mooi figuur, mooi jurkje!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
Iets betere kleuren:
[ afbeelding ]
Je weet dat je ook meerdere posts in één nieuwe post kunt quoten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind dat ze juist werken omdat ze op je smalste stukje zitten!
lekker daar de aandacht naar toe trekken
ja dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het ook vervelend als posts te lang worden en ik kan zelf ook niet super ver vooruit lezen en vooruit denkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je weet dat je ook meerdere posts in één nieuwe post kunt quoten?
Overigens herken ik dat wel hoor, dat dikke mensen zichzelf wat meer op de achtergrond plaatsen. Zetten ze zichzelf op de voorgrond en roepen ze heel hard dat ze tevreden zijn met zichzelf, wordt daar altijd een beetje schamper over gedaan. Alsof ze dat alleen maar roepen, omdat ze te lui/lam/ongedisciplineerd zijn om er iets aan te doen... overigens werkte dat bij mij wel zo... probeer je eigen hersenen maar eens te verkopen dat je te dik bent, daar van baalt, maar er niets echts aan doet. Is het makkelijker om te doen alsof het je niet interesseert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Jeee54 kilo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik bij 54 kilo vel over been ben met ingevallen wangen(en enorme hangtieten)
* Isabeau gaat in de aanval als ze LL's lijstje ziet...leest zin erboven....remt af
Beterschap!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Jeee54 kilo!
editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupid me is stupidOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hehe van alles wat proeven natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik plof!
Kerstlunch op mijn werk en iedereen had wat meegenomen. Erg lekker, maar ongemerkt eet je dus best veel.![]()
Nou die buikgriep is dus al voorbij, maar ik heb gewoon geen trekquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat je prima eet voor iemand die zich ziek voelt hoor
*vangt Sjeen... STOP*quote:
JA!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
Iets betere kleuren:
[ afbeelding ]
Lees verder op: http://www.foxnews.com/he(...)t-weights-burns-fat/quote:Running, not weights, burns fat
Published December 17, 2012
If you want to burn fat, it's better to hit the treadmill than the weight room, a new study suggests.
The results show aerobic workouts are better than resistance training for reducing fat mass.
And a workout that combines the two activities — lifting weights in addition to running — is no better at burning fat than running alone, the researchers said.
The findings contradict the idea that resistance training can help with weight and fat loss by improving metabolism, the researchers said.
But the findings don't mean that resistance training is not useful. The study found that resistance training was better at increasing lean body mass than aerobic training alone. And for older adults who are experiencing muscle loss, resistance training is beneficial, the researchers said.
But for young, healthy adults who want to lose weight, aerobic training may be the way to go.
Ik vind dit veeeeeeeeeeel leuker staan! Maar ik ben ook bevooroordeeld hoor, omdat dit veel meer iets is wat ik zelf leuk vind om te dragen, maar dit staat je superquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo beter?
[ afbeelding ]
Iets betere kleuren:
[ afbeelding ]
Zie, ik wist wel dat er een reden was waarom ik mezelf beloofd heb nooit meer naar een sportschool te gaan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees verder op: http://www.foxnews.com/he(...)t-weights-burns-fat/
(heb niet alles geciteerd)
En nu niet meer. It is what it is. Jurkje staat je nog steeds superquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat het suffe is... Toen ik nog 10kg lichter woog had ik echt een platte buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |