abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2012 @ 17:20:25 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120423147
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 december 2012 @ 17:21:29 #2
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120423174
Suggesties voor een betere OP zijn welkom ;)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_120426329
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120429046
Wat een topwijf
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 17 december 2012 @ 20:00:26 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120430043
Mooi idd! _O_
pi_120430344
Mooie open eerlijkheid :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_120430759
Ik moest een traantje, wat een heldin zeg O+
pi_120431202
mooi gedaan inderdaad! O+

ook uit de email: obesity is een domme keuze en een slecht voorbeeld blabla

1, het is geen keuze
2. het is juist een mooi voorbeeld dat dikke mensen ook gewoon goed kunnen zijn in een beroep en zelfs in de media en zo
beetje dom om te gaan ontkennen dat gewoon bijna de helft van de mensen (alleen al in nederland! en ik gok in de VS nog wel meer) overgewicht hebben en ze weg te willen stoppen :?

ik snap dat sowieso niet... hoe kan iets waar bijna de helft van een land aan lijdt nog steeds zo veel negativiteit en vooroordelen met zich mee brengen :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_120448846
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap dat sowieso niet... hoe kan iets waar bijna de helft van een land aan lijdt nog steeds zo veel negativiteit en vooroordelen met zich mee brengen :?
Omdat zelfs de mensen die zelf te dik zijn het niet accepteren en er van af willen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120448893
we need to learn our kids to be kind, not to be critical

Hmm. Ik vind er wel wat op af te dingen. Zo gemeen vind ik die mail niet, en overgewicht is wel degelijk een groot probleem, wat niet 'gewoon geaccepteerd' moet worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120449000
Nee, maar wat ik heel belangrijk vond: "Do you think I don't allready KNOW that?"

En juist dat hij zo on-gemeen was, maakte hem heel vals. Wie denkt de schrijver van zo'n mail wel dat hij/zij is om haar in eloquente bewoordingen te vertellen dat ze een bedreiging voor de volksgezondheid is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_120449167
quote:
0s.gif [b]Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef rhubarbje

maak je nu een grapje?
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:06:21 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120449207
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee, maar wat ik heel belangrijk vond: "Do you think I don't allready KNOW that?"

En juist dat hij zo on-gemeen was, maakte hem heel vals. Wie denkt de schrijver van zo'n mail wel dat hij/zij is om haar in eloquente bewoordingen te vertellen dat ze een bedreiging voor de volksgezondheid is?
Ja, dat was ook de quote die er voor mij uit sprong. :Y
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:07:37 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_120449215
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dat. Ik vind het onderwerp, dik zijn, niet eens het meest stuitend. Het is dat belerende, bemoeierige toontje. Inderdaad, wie denkt hij wel niet dat-ie is! Goede reactie van haar. Al vind ik hem wel wat lang, dat haalt wat kracht weg.
pi_120449303
ticker geupdate O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:19:05 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120449325
Netjes Mirjam!
Ik zie dat ik de mijne ook wel eens mag updaten, er zijn er nog 2 kilo af sindsdien, ik vergeet dat hele ding. Ehm... Even denken hoe ik dat ook al weer deed.
pi_120449328
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:07 schreef Aventura het volgende:

Dat. Ik vind het onderwerp, dik zijn, niet eens het meest stuitend. Het is dat belerende, bemoeierige toontje. Inderdaad, wie denkt hij wel niet dat-ie is! Goede reactie van haar. Al vind ik hem wel wat lang, dat haalt wat kracht weg.
Helemaal mee eens :Y Ze weet zelf ook wel donders goed dat ze te dik is en dat dat ongezond is. Dat hoeft een vreemde die verder niets van je weet niet ook nog even in te wrijven. Ze staat het daar niet te promoten oid en dikke mensen zijn er nou eenmaal.
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:24:31 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120449374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
:@ ik denk dat je wel wat flatteuzers aan het kunnen trekken :@ Zag een tijdje geleden volgens mij ook een foto van je en dan kun je wat meer taille hebben hoor volgens mij! O+ :o

(kan het nog kleiner dan 'sub'?? :') )

Belangrijkste is dat jij er blij mee bent natuurlijk O+ maar denk dat getailleerder écht wel mag! :*
Zo beter?

Iets betere kleuren:

Ik ben eig. wel benieuwd. Heb het jurkje van de zomer in Tallin gekocht en vond de horizontale strepen best gewaagd, maar op de een of andere manier vond ik het wel werken zeg maar. :@
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:09:27 #19
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120449927
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zo beter?

[ afbeelding ]

Iets betere kleuren:

[ afbeelding ]

Ik ben eig. wel benieuwd. Heb het jurkje van de zomer in Tallin gekocht en vond de horizontale strepen best gewaagd, maar op de een of andere manier vond ik het wel werken zeg maar. :@
Werkt prima, ga ervan uit dat je er een mooie hak onder doet? Werkt perfect om alles net wat mooier uit te laten komen :D

Hier hoor ik net dat ons vakantiehuis in Canada drie hele weken gratis beschikbaar is! Whooooot.... WIJ GAAN NAAR CANADA :D
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:11:04 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120449950
Nice!

En ja, ik moet heel dringend schoenen voor onder een jurkje. :Y
Alleen is schoenen shoppen voor mt 42 echt een crime, dus ik ben nog niet geslaagd.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:16:44 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120450052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nice!

En ja, ik moet heel dringend schoenen voor onder een jurkje. :Y
Alleen is schoenen shoppen voor mt 42 echt een crime, dus ik ben nog niet geslaagd.
Van Haren had leuke dingen deze week :) En ooooveral is uitverkoop :D
pi_120450475
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:14 schreef sigme het volgende:
we need to learn our kids to be kind, not to be critical

Hmm. Ik vind er wel wat op af te dingen. Zo gemeen vind ik die mail niet, en overgewicht is wel degelijk een groot probleem, wat niet 'gewoon geaccepteerd' moet worden.
dat ben ik niet met je eens
ja het is ongezond, maar dat is alcoholgebruik ook, en roken etc (en er zijn volgens mij ook steeds meer onderzoeken die aangegeven dat je met overgewicht net zo gezond/ongezond kunt zijn als iemand die slank is)
maar dat word niet zo gedemoniseerd als te dik zijn

Mensen die te dik zijn weten dat zelf ook wel inderdaad
dan zullen ze er iets aan doen, of niet, maar dat is een persoonlijke keuze
tegen iemand die slank is en veel vet eet ga je toch ook niet lopen zeuren over volksgezondheid? of tegen iemand die regelmatig een glas te veel drinkt?
ik vind het heel raar dat je opeens publiek domein bent of zo als je overgewicht hebt...
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 06:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat zelfs de mensen die zelf te dik zijn het niet accepteren en er van af willen...
ja ik denk dat dat zeker mee speelt!
mensen die te dik zijn proberen zich (voor mijn gevoel) vaak naar achter plaatsen ipv naar voor omdat ze onzeker zijn
zonde

[ Bericht 15% gewijzigd door rhubarbje op 18-12-2012 09:50:58 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120450485
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:59 schreef GJonline het volgende:

[..]

maak je nu een grapje?
nee ik maak geen grapje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120450507
quote:

[..]

Zo beter?

[ afbeelding ]

Iets betere kleuren:

[ afbeelding ]

ik vind dat ze juist werken omdat ze op je smalste stukje zitten! :Y
lekker daar de aandacht naar toe trekken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120451245
quote:

[..]

Zo beter?

[ afbeelding ]

Iets betere kleuren:

[ afbeelding ]

Mooi figuur, mooi jurkje!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:00:22 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120452733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik vind dat ze juist werken omdat ze op je smalste stukje zitten! :Y
lekker daar de aandacht naar toe trekken
Je weet dat je ook meerdere posts in één nieuwe post kunt quoten? ;)

Overigens herken ik dat wel hoor, dat dikke mensen zichzelf wat meer op de achtergrond plaatsen. Zetten ze zichzelf op de voorgrond en roepen ze heel hard dat ze tevreden zijn met zichzelf, wordt daar altijd een beetje schamper over gedaan. Alsof ze dat alleen maar roepen, omdat ze te lui/lam/ongedisciplineerd zijn om er iets aan te doen... overigens werkte dat bij mij wel zo... probeer je eigen hersenen maar eens te verkopen dat je te dik bent, daar van baalt, maar er niets echts aan doet. Is het makkelijker om te doen alsof het je niet interesseert.
pi_120452774
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Je weet dat je ook meerdere posts in één nieuwe post kunt quoten? ;)

Overigens herken ik dat wel hoor, dat dikke mensen zichzelf wat meer op de achtergrond plaatsen. Zetten ze zichzelf op de voorgrond en roepen ze heel hard dat ze tevreden zijn met zichzelf, wordt daar altijd een beetje schamper over gedaan. Alsof ze dat alleen maar roepen, omdat ze te lui/lam/ongedisciplineerd zijn om er iets aan te doen... overigens werkte dat bij mij wel zo... probeer je eigen hersenen maar eens te verkopen dat je te dik bent, daar van baalt, maar er niets echts aan doet. Is het makkelijker om te doen alsof het je niet interesseert.
ja dat heb ik ook gedaan, maar ik vind het ook vervelend als posts te lang worden en ik kan zelf ook niet super ver vooruit lezen en vooruit denken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_120452987
Jeee *O* 54 kilo! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:12:13 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120453075
:D
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:17:59 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_120453304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120453335
Ik vind het een leuk jurkje BE :Y En die streepjes dat kan best wel.

Mijn lijstje van gister: (herstellende buikgriep do not attack :D)

O 2 crackers met kaas
T een beschuitje met hagelslag
L een appeltje en 2 crackers met kaas
T rijstewafel
D beetje aardappels/spinazie en stukje kipcordonblue
T appeltje

bluh... :r
pi_120453402
Ik denk dat ik bij 54 kilo vel over been ben met ingevallen wangen :+ (en enorme hangtieten)

* Isabeau gaat in de aanval als ze LL's lijstje ziet...leest zin erboven....remt af O-)
Beterschap!
pi_120453574
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik bij 54 kilo vel over been ben met ingevallen wangen :+ (en enorme hangtieten)

* Isabeau gaat in de aanval als ze LL's lijstje ziet...leest zin erboven....remt af O-)
Beterschap!

Thanks.. ik kom wel weer een beetje op krachten.. maar de trek naar eten is ver te zoeken nog -O-
pi_120454082
Ik vind dat je prima eet voor iemand die zich ziek voelt hoor ^O^
pi_120454344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:09 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
edit
stupid me is stupid
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:21:25 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120457280
:o Ik plof!
Kerstlunch op mijn werk en iedereen had wat meegenomen. Erg lekker, maar ongemerkt eet je dus best veel. :@ -O-
pi_120457710
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
:o Ik plof!
Kerstlunch op mijn werk en iedereen had wat meegenomen. Erg lekker, maar ongemerkt eet je dus best veel. :@ -O-
Hehe van alles wat proeven natuurlijk :P Ik had het zaterdag met een gourmet op m'n sportclub. Ik had helemaal niet het gevoel dat ik zoveel had gegeten, maar ineens zat ik bommetje vol en m'n jurk zat superstrak! :')
My salvation lies in your love..
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:42:55 #38
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_120457934
* droomvrouwtje komt ook weer eens binnenvallen

Zo tijd voor een schop onder de kont. Afgelopen maanden is het afvallen even op de 2e plek gekomen, door de start van het ivf traject. Nu de uitslag negatief is, wil ik de overige kilo's wel weer kwijt. In oktober tijdens de start van het ivf traject woog ik 86.7 Ondertussen zit de weegschaal wel weer in een neerwaartse spiraal, vandaag woog ik 83.8 mijn ticker geeft 82.8 aan, dit was een van de weegmomenten tijdens de wachtweken, ik hield toen totaal niks binnen. Na de wachtweken was ik weer heel snel 85.9. Gezien de dalende lijn die er in zit, wil ik er wel weer tegenaan. Wie weet helpt afvallen straks wel voor een positief resultaat.

_O_ Die tv dame, geweldig haar reactie, vooral de ''alsof ik dat nog niet wist'' maar ook je kent me niet, je ziet alleen de buitenkant. Tuurlijk overgewicht is niet gezond, maar er vanuit gaan dat zo iemand ongezond leeft vind ik ook weer het ander uiterste, je weet niet hoe veel moeite iemand moet doen om op gewicht te blijven of af te vallen.
Ik vind haar eerder een voorbeeld, ze durft zich te laten zien, echt te laten zien, de is gewoon op tv. Dat zie je toch niet vaak gebeuren

@BE leuk jurkje staat je goed
Be happy with the little things in life
pi_120458668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat je prima eet voor iemand die zich ziek voelt hoor ^O^
Nou die buikgriep is dus al voorbij, maar ik heb gewoon geen trek :') en dan ben ik ook nog eens ongesteld 8)7

O: 2 rijstewafels met kaas
T 2 crackers, 1 met jam en 1 met kaas
L: broodje met komkommersalade
Straks fruit...
Vanavond pizza al zal die wel niet helemaal op gaan

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 14:06:48 ]
pi_120459484
Ook een lijstje:

O: 2 volkorenboterhammen, 1x smeerkaas, 1x oude kaas
T: eiwitshake
L: meergranenbroodje met tomaat en mozzarella, 1 kop cup-a-soup
T: sinaasappel
D: 3 röstirondjes, overgebleven witte bonen en half potje verwenfruit (rabarber met frambozen), kipfilet

S: krachttraining en traplopen (8 hoog) :P

*Gaat weer hard door met studeren
My salvation lies in your love..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')