SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
In je dromenquote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Je verloor me te veel.. Vond het zielug!
Voorlopig niet neequote:Op maandag 17 december 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In je dromen
Maargoed, ik ga er niet meer over zeuren je gaat hem toch niet meer spelen
Ik heb nu de nieuwe layton in 3DS zitten
Weet nog niet echt, ben pas bij puzzel 2, zit er net in! Straks op de terugreis in de bus gamenquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Poit het volgende:
Voorlopig niet nee
Waarschijnlijk aankomende jaar niet..
Layton tof??
omdatquote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo kan Michas goed duiven na doen?
Jep, bij een enkel spel had je een boot disc nodig, maar dat was alleen als het een slechte rip wasquote:
Of als het spel te groot was waardoor het bootsysteem er niet meer oppastequote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Jep, bij een enkel spel had je een boot disc nodig, maar dat was alleen als het een slechte rip was
is dat die duivenjongen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo kan Michas goed duiven na doen?
Dreamteamquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit we zijn weer goed bezig met spammen
Meen je, dat wist ik niet. Heb geen enkele Sega console, maar een Dreamcast zou ik nog wel willen hebben. Jet Set Radio!quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
overigens nooit meer spellen gekocht voor de DC om de stomme reden dat je elk spel gewoon kon branden op een cdtje en je de DC helemaal niet om hoeft te bouwen.
dat ding heeft geen enkele vorm van beveiliging
Ik heb sowieso nog een toetsenbord (orgineel) van dat ding liggen en volgens mij ook nog een stuurtje!quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je, dat wist ik niet. Heb geen enkele Sega console, maar een Dreamcast zou ik nog wel willen hebben. Jet Set Radio!
Een keer booten en mij toevoegen? Heb ik ook een vriendje in mijn lijstje, heb nu alleen je vrouw.quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kwam em toevallig net nog tegen onder een laag stof.. En die laag zit er nog steeds op.. Ik maak veel meer gebruik van m'n PSVita
En ik zal nu wat weinig tijd hebben.. Moet een gamezolder gaan maken (en cv aanleggen, muren slopen, muren bouwen, elektra vervangen, keuken kopen / plaatsen, vloer verstevigen, schuren, verven, tuin ophogen, bier drinken, kut roepen, pleisters plakken, in een hoekje zitten huilen etc. etc.
Gaan wij wel online Tetrissen heur!quote:Op maandag 17 december 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maargoed, ik ga er niet meer over zeuren je gaat hem toch niet meer spelen
Ik heb nu de nieuwe layton in 3DS zitten
Nu nog een keer tegen elkaar gamen!quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer booten en mij toevoegen? Heb ik ook een vriendje in mijn lijstje, heb nu alleen je vrouw.![]()
Mocht je hulp hebben met dat bier drinken of die pleisters dan hoor ik het wel.
HEADSHOT AQ! PIEWPIEW!quote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil eigenlijk met Shar Halo 4 spelen....
DOES NOT COMPUTE
quote:
Je hebt 2 kampen hier!quote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef Tain het volgende:
Wat lees ik hier allemaal rare dingen over oude consoles verkopen enzo. Hebben jullie dan helemaal geen greintje fatsoen?
Haha, ik zal kijken of het lukt voor ik hem inpak!quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Reintji het volgende:
[..]
Een keer booten en mij toevoegen? Heb ik ook een vriendje in mijn lijstje, heb nu alleen je vrouw.![]()
Mocht je hulp hebben met dat bier drinken of die pleisters dan hoor ik het wel.
Je kan vast wel ergens een DC vinden voor een paar tientjes denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Meen je, dat wist ik niet. Heb geen enkele Sega console, maar een Dreamcast zou ik nog wel willen hebben. Jet Set Radio!
Op ebay starten ze vanaf 70 euro ongeveerquote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens een DC vinden voor een paar tientjes denk ik.
en de games staan nog volop op het internet.
tuurlijk wel, een console die stof staat te happen is zinloos ruimte gebruik en mag dus weg naar een persoon die er wel gebruik van maakt, en ondertussen dik cashenquote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef Tain het volgende:
Wat lees ik hier allemaal rare dingen over oude consoles verkopen enzo. Hebben jullie dan helemaal geen greintje fatsoen?
Dik cashen valt toch wel mee? Je hebt er altijd meer voor betaald dan je terug krijgt, tenzij je een special edition verkoopt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een console die stof staat te happen is zinloos ruimte gebruik en mag dus weg naar een persoon die er wel gebruik van maakt, en ondertussen dik cashen
dat ligt er maar net aan, als jij geen nieuwe consoles koopt dan kan je er prima op verdienen (niet dik, maar wel op verdienen)quote:Op maandag 17 december 2012 15:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dik cashen valt toch wel mee? Je hebt er altijd meer voor betaald dan je terug krijgt, tenzij je een special edition verkoopt.
M'n trots..quote:
Bentoquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Holy shit, ik ben geen Sony fanboy maar dit is echt een fucking vette lunchbox
[ afbeelding ]
Voor Kojima van Sony, check meer op z'n twitter: http://twitter.com/kojima_hideo
En ja, alles behalve de PS3 is eetbaar, de gezichten zijn van mashed potatoes, bandana's van zeewier, baard/snor van ui, fucking vet allemaal!
En hoe! Echt kunst dit!quote:
Dat is gewoon Gronings?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef Reintji het volgende:
Sjeez. Tokkie @ Game Mania. Ik hep hier eh cd boks 360. Dut nait meer. Mot nau daun?
En wat kreeg je voor antwoord??quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:21 schreef Reintji het volgende:
Sjeez. Tokkie @ Game Mania. Ik hep hier eh cd boks 360. Dut nait meer. Mot nau daun?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ken_van_het_Groningsquote:
Shit is moeilijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Al het goede duurt lang.
Kan niet erger zijn dan The Library uit Halo Einz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de eeuwige Shooter noob en ik heb Halo3, ODST, en Reach op legendary gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet in ieder geval waar ik je des nachts voor wakker kan makenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik ben de eeuwige Shooter noob en ik heb Halo3, ODST, en Reach op legendary gedaan.
SoloMe to Rein! Maar deze is crap lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij slaapt eerder dan ik en bent later wakker dus ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval waar ik je des nachts voor wakker kan maken![]()
Ik stop er mee jong!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt het niet AQ? HEADSHOTS ZEG IK JE!
Hij is wel een stuk moeilijker dan Reach in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Al het goede duurt lang.
Kan niet erger zijn dan The Library uit Halo Einz
Wissel je wel vaak genoeg van wapen? Altijd een plasma en een kogelwapen bij je? Eerste voor de shields, de tweede voor de headshots?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik stop er mee jong!
Zelfs de tips van braafboy Nova helpen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Gisteren Rome: Total War EINZ weer eens geinstalleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pc gamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Gisteren Rome: Total War EINZ weer eens geinstalleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch vet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Zekerquote:
De gemiddelde laptop is dan ook echtquote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker![]()
Geļnstalleerd op mijn laptop en ik kon hem trouwens niet eens op de hoogste settings spelen. Game is uit 2004![]()
As always.. Bazenbeesten!!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Haha Mika delft het onderspit weer zie ik![]()
Be prepared, vrijdag ligt hij weer non stop bij je op schoot!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Haha Mika delft het onderspit weer zie ik![]()
Die is ook lieeeefquote:
Die trilogy zelfs bij de MediaMarkt op? Hier in R'dam hadden ze laatst een pallet vol staan!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef koei het volgende:
pfffff, succesvol dagje kerstshoppen maar niet heus
Nergens meer zwarte smokingstrikjes te koop. De Dark Knight trilogie is opeens overal uitverkocht, het back-up kado blijkt 100 euro te zijn ipv de verwachte 40 euro en gaat dus ook niet door, en de muntgeld automaat bij de bank was ook nog eens kapot waardoor ik dus de hele middag met mn zware spaarpot heb mogen sjouwen.
En nou moet ik nog een nieuw kado gaan bedenken ook!
Ja, bij de MediaMarkt hier in Zoetermeer ook. Maar die zijn nu dus blijkbaar allemaal op. Heb het nagevraagd. En bij de FRS ook en voorlopig ook niet te bestellenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Die trilogy zelfs bij de MediaMarkt op? Hier in R'dam hadden ze laatst een pallet vol staan!!!
Bol.com?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, bij de MediaMarkt hier in Zoetermeer ook. Maar die zijn nu dus blijkbaar allemaal op. Heb het nagevraagd. En bij de FRS ook en voorlopig ook niet te bestellenVrijdag misschien nog maar even in Den Haag kijken...
alleen 2e hands, dan moet je maar hopen dat diegene daar het op tijd op de bus doet voor kerst ..quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Bol.com?
http://www.bol.com/nl/p/the-dark-knight-trilogy/1002004013110580/
idd, daar heb ik ook al gekeken. Alleen FRS heeft het bestelbaar staan voor 5-10 werkdagen, maar aangezien de man in de winkel me vertelde dat het voorlopig niet bestelbaar is vertrouw ik daar niet op (plus dat het sowieso te laat is). En tweedehands voor een kado vind ik ook een beetje stom eigenlijk. Dat zou ik enkel doen als ik zeker weet dat het in gloednieuwe staat is, en dat weet je niet bij koop op afstand, dan moet je er maar vanuit gaan dat wat de verkoper zegt klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleen 2e hands, dan moet je maar hopen dat diegene daar het op tijd op de bus doet voor kerst ..
Alien Quadrology op Bluray!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef koei het volgende:
[..]
idd, daar heb ik ook al gekeken. Alleen FRS heeft het bestelbaar staan voor 5-10 werkdagen, maar aangezien de man in de winkel me vertelde dat het voorlopig niet bestelbaar is vertrouw ik daar niet op (plus dat het sowieso te laat is). En tweedehands voor een kado vind ik ook een beetje stom eigenlijk. Dat zou ik enkel doen als ik zeker weet dat het in gloednieuwe staat is, en dat weet je niet bij koop op afstand, dan moet je er maar vanuit gaan dat wat de verkoper zegt klopt.
Iets anders dus maar bedenken...
Die knights lukken me nooit, de rest gaat wel alleen die knights krijg ik zelden dood.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wissel je wel vaak genoeg van wapen? Altijd een plasma en een kogelwapen bij je? Eerste voor de shields, de tweede voor de headshots?
Halo 4 nog niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt en LA LA LA VINGERS IN DE OREN IK WIL HET NIET HOREN LA LA LAquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die knights lukken me nooit, de rest gaat wel alleen die knights krijg ik zelden dood.
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC ON XBOXquote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Halo 4 nog niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt en LA LA LA VINGERS IN DE OREN IK WIL HET NIET HOREN LA LA LA
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC ON XBOX
Dat bedoel ik!
Ik zei niets over Knights in Halo 4 .. wat ook stom zou zijn want het is halo hahaha niets aan de hand.
Helpt het??
Beste game ooit!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yep, ik zit nu weer aan KOTOR te denken
Wat een spel was dat hee!
Over 2 maanden cry je een river over die WiiUquote:
Welnee joh, heb k over mijn Wii ook niet gedaan!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over 2 maanden cry je een river over die WiiU
Oke dan is het goed shar!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welnee joh, heb k over mijn Wii ook niet gedaan!
Statement: nice picture meatbagquote:
Losse films kopen vind ik zonde van de ruimtequote:Op woensdag 19 december 2012 18:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alien Quadrology op Bluray!
Of anders gewoon Batman Begins en The Dark Knight, die laatste mist ie toch niet!
Ik ben alleen bang dat hij ook wel gruwelijk duur gaat worden, meestal hangt dat wel met elkaar samen... En 400+ euro ga ik niet meer uitgeven aan een Xbox, hoe tof dan ook. Ik denk aan geen enkele spelcomputer, tenzij de PS4 echt wereldschokkend wordt en daardoor de moeite waard is, maar daar kan ik me vrij weinig bij voorstellen. Ik houd het de komende jaren wel bij mn backlog!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
Als de nieuwe xbox komt dan is het SPIEL OVER want die beloofd echt zo gruwelijk te worden met allemaal high tech nieuwe shit!
We wachten t af AQ!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
Als de nieuwe xbox komt dan is het SPIEL OVER want die beloofd echt zo gruwelijk te worden met allemaal high tech nieuwe shit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef badboynova het volgende:
Aq gaat gewoon full price betalen voor de nieuwe xboxEen knaak bestaat toch niet meer jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
ssssssssssssssst dont tell AQquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een knaak bestaat toch niet meer jongen!
Ik snap die problemen over die prijs nooit wat is nou 400 / 500 euro als je er daarna 5+ jaar mee doet.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij ook wel gruwelijk duur gaat worden, meestal hangt dat wel met elkaar samen... En 400+ euro ga ik niet meer uitgeven aan een Xbox, hoe tof dan ook. Ik denk aan geen enkele spelcomputer, tenzij de PS4 echt wereldschokkend wordt en daardoor de moeite waard is, maar daar kan ik me vrij weinig bij voorstellen. Ik houd het de komende jaren wel bij mn backlog!
Ik ben AQ!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
ssssssssssssssst dont tell AQ
quote:
Het is wel een bedrag dat je zo even neer moet leggen. Plus als je een jaar wacht scheelt dat je zo 100 a 150 euro en zijn er veel meer toffe games voor beschikbaar die ook nog eens minder kosten en als je lang genoeg wacht zelfs een redesign die beter werkt. Als hardcore gamer moet je idd een spelcomputer kopen zodra hij verschijnt maar dat ben ik niet meer dus ik wacht wel tot minimaal de eerste prijsverlaging.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap die problemen over die prijs nooit wat is nou 400 / 500 euro als je er daarna 5+ jaar mee doet.
Aan spellen ben je al snel een stuk meer kwijt.
Als je een nieuwe console koopt en daarna elke maand 10 euro spaart kun je er 2 kopen op de volgende release!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:15 schreef koei het volgende:
[..]
Het is wel een bedrag dat je zo even neer moet leggen. Plus als je een jaar wacht scheelt dat je zo 100 a 150 euro en zijn er veel meer toffe games voor beschikbaar die ook nog eens minder kosten en als je lang genoeg wacht zelfs een redesign die beter werkt. Als hardcore gamer moet je idd een spelcomputer kopen zodra hij verschijnt maar dat ben ik niet meer dus ik wacht wel tot minimaal de eerste prijsverlaging.
En ik heb nog geen 500 euro uitgegeven aan games voor mijn PS3/360/Wii in totaal denk ik. Maar goed, ik koop sowieso geen full-price of zelfs half-price games, dat scheelt al meer dan de helft.
no..quote:
quote:
quote:
altijd zorgen dat die rare vlieg dingen kapot zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
Blaag Boy Nova beter vertel je me even of jij weet hoe je die knights in halo aankunt goed,
Zou kunnen, maar ik heb gewoon geen 400 euro meer over voor een spelcomputer, ongeacht of ik het geld wel of niet heb. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen, of aan niks.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je een nieuwe console koopt en daarna elke maand 10 euro spaart kun je er 2 kopen op de volgende release!
Iets met dit te makenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:26 schreef koei het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb gewoon geen 400 euro meer over voor een spelcomputer, ongeacht of ik het geld wel of niet heb. Ik besteed mijn geld liever aan andere dingen, of aan niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben je al verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Spank ziet al die shitquote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
altijd zorgen dat die rare vlieg dingen kapot zijn[ afbeelding ], en dan headshots uitdelen
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iets met dit te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben je al verderGast dat 2de plaatje is ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Iets met dit te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ben je al verderIk denk met het eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef badboynova het volgende:
tijd om te game HALO op easy here i come.
Nepquote:
KLOJO IK ZAG HET NET DUS IK WOU HET SNEL GAAN WEGHALENquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KLOJO IK ZAG HET NET DUS IK WOU HET SNEL GAAN WEGHALEN
quote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 19 december 2012 20:33 schreef badboynova het volgende:
tijd om te game HALO here i come.
Abandon ship, vrouwen en kinderen eerstquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Wessiej het volgende:
omg ik ga hier binnenkort ook zuur doen, zin in.
Oh, binnenkort hier met knopjes spelenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Wessiej het volgende:
omg ik ga hier binnenkort ook zuur doen, zin in.
over de datum zuur?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Wessiej het volgende:
omg ik ga hier binnenkort ook zuur nog zuurder doen, zin in.
quote:
Ik heb hier ook nog een tas vol liggen maar Roy wilde m niet op komen halenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met alle meuk invoeren in de KPVDit weekend de laatste dingetjes (drie dozen vol games
).
Wanneer gaat ie los?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Pheno het volgende:
Bijna klaar met alle meuk invoeren in de KPVDit weekend de laatste dingetjes (drie dozen vol games
).
het zag er mooi uit, maar echt niet meer dan een demo. Je kon niet eens Link zelf laten bewegen. Sta je daar met dat prototype ding naar een veredelde 3DS wallpaper te kijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:03 schreef DJ_ het volgende:
heb het al vaker gezegt, maar pls make this game![]()
de realistische stijl is toch het gaafst, zoals in TP
een kerstprijsvraag zou ik met kerst los laten gaanquote:
Stomme Roy.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog een tas vol liggen maar Roy wilde m niet op komen halen
JONGUH!! NEUK HET SYSTEEM!!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
een kerstprijsvraag zou ik met kerst los laten gaan
Zo hoort het!! Met de zweep over je personeel, verwarring schoppen, bitchslaps uitdelen!! OEWARGH!quote:
Zitten niet zoveel games in, een of twee maar. Heb de afgelopen twee jaar vrijwel niets gereviewd. Maar wel Nintendo notitieblokken, assassins creed speelkaarten, dat soort rommelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef badboynova het volgende:
Koei waar moet ik die tas met games komen halen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik zit met een probleem.
Vorige week die poll gehad over dvgf en goed ik zou niets meer posten. Maar nu heeft die een review gemaakt van de snes en nes home alone spellen. Met daarbij een geniaal stukje waarin hij home alone de film naspeelt dus met vallen in z'n huis om de 2 boeven tegen tehouden.
Dus ik wil eigenlijk voor 1 keer en bij hoge uitzondering (op deel 2 na dan want die komt ook nog) toch die vid hier plaatsen.
Kan iemand dit bevestigen?quote:
Ik vind het helemaal niets, maar t stoort me niet als je het post hoor, ik klik er gewoon niet opquote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
Dan doe ik het niet jongens! Ik had het ook beloofd maar dit was ff een epic item dat zelfs jullie konden waarderen.
En len jij was toch niet anti DGVF?
Ja maar baseer jij dat op die ouwe vids of heb je nog een recente gezien?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets, maar t stoort me niet als je het post hoor, ik klik er gewoon niet op
Volgens mij is die de veiling in gegaan. Alleen de handschoenen niet, die worden tegenwoordig door m'n vader gebruikt ontdekte ik laatst. Zal ze wel bij m'n ouders vergeten zijn ooit.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die Halo Wars muts heb ik ook nooit gehad..
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij is die de veiling in gegaan. Alleen de handschoenen niet, die worden tegenwoordig door m'n vader gebruikt ontdekte ik laatst. Zal ze wel bij m'n ouders vergeten zijn ooit.
Op de oude, maar er is op de Nederlandse tv al niets waar ik geen plaatsvervangende schaamte van krijg dus ik laat hem links liggenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar baseer jij dat op die ouwe vids of heb je nog een recente gezien?
Want die van Home Alone is erg sterk!
Hoe staat het met die zeefdrukken?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Op de oude, maar er is op de Nederlandse tv al niets waar ik geen plaatsvervangende schaamte van krijg dus ik laat hem links liggen
Ik heb in mn nieuwe huis ook internet zonder tv aansluiting
Gaat nog wel even duren, maar ik heb al wel wat geld om te investeren van het verkopen van mn lettertypequote:Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe staat het met die zeefdrukken?
Shizzle duurt te lang kun je niet geld ophalen via zo een crowdfunding iets.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gaat nog wel even duren, maar ik heb al wel wat geld om te investeren van het verkopen van mn lettertype
COMPUTER SAYS NO!!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Vorige week die poll gehad over dvgf en goed ik zou niets meer posten. Maar nu heeft die een review gemaakt van de snes en nes home alone spellen. Met daarbij een geniaal stukje waarin hij home alone de film naspeelt dus met vallen in z'n huis om de 2 boeven tegen tehouden.
Dus ik wil eigenlijk voor 1 keer en bij hoge uitzondering (op deel 2 na dan want die komt ook nog) toch die vid hier plaatsen.
QFTquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Wat een enthousiasme! Zeker laatste dagje werken voor de kerst vandaag?quote:
Ik ben vrijquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:43 schreef koei het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme! Zeker laatste dagje werken voor de kerst vandaag?
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben vrijlig atm nog lekker in bed
![]()
Heb je die trilogy box nog kunnen vinden koei?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef koei het volgende:
[..]
Neeook geen tijd meer voor gehad. Moest gisteren en vandaag opeens toch werken. Misschien zondag nog even kijken, maar de kans is groot dat ik dan ook moet werken... Drukke boel vanwege kerst en veel zieken
Hij is kapot?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn camera stopt steeds met filmen en geen idee wat er aan de hand is![]()
Ik heb t al gevonden op google, mijn SD kaart was kapot gegaan dus ik had een andere gepakt, maar hij stopt omdat mijn SD kaart niet snel genoeg is en het dus niet bij kan houdenquote:
Super Cute!quote:
Samenvatting van alles wat er aan de hand was:quote:Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/artikelen/feature/het-warz-schandaal/
Tof stukje over dat gedoe bij WarZ
het kan altijd nog ergerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Ricko kijk ff m'n link in die post boven je!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ricko kijk ff m'n link in die post boven je!
Dat is toch super tof!quote:
Je bent gewoon een hardvochtige gast die is afgestompt na te veel digitaal geweld en naaktloperij.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hardvochtige gast die is afgestompt na te veel digitaal geweld en naaktloperij.
Je eerlijkheid siert je Ricko!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]Klopt wel een beetje ja. Een afgeslepen vierkant
dat is een mogelijkheid ja, ze hebben nu ook salesquote:Op zondag 23 december 2012 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou weer eens een ouwe pc game gaan spelen! maar ik heb niets meer liggen dus ik wou iets kopen maar kan dat goed?
Bij good old games ofzo?
Dat ie nog "GASTEN!" heeft kunnen roepenquote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt wat een nacht gisteren! We gingen spacecake eten en Austin Powers kijken, was even tof als je zou verwachten! Toen daarna dropte de cake nog harder, vriend van em staat op om ff wat water te drinken in de keuken, horen we opeens "GASTEN!" en daarna een dikke PLOF!! Dus iedereen staat op en rent naar de gang, ligt m'n vriend daar plat op z'n rug, buiten bewustzijn met een shitload aan bloed rond z'n hoofd!
Ik heb hem dus in de stabiele zijligging gelegd (lang leve BHV) en hij kwam weer bij, maar het was echt nasty, want veel bloed en ik zag zelfs een stukje vlees, echt retecreepy. 112 was al gebeld, ambulance kwam snel en hij hoefde niet op een stretcher meer, uiteindelijk is het alleen een flinke jaap op z'n hoofd en geen hersenschudding, dus we zijn er goed vanaf gekomen. Maar fuck man, was ie wat anders neergekomen dan was het misschien wel een stuk erger geweest....
Damn man, sterkte!quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt wat een nacht gisteren! We gingen spacecake eten en Austin Powers kijken, was even tof als je zou verwachten! Toen daarna dropte de cake nog harder, vriend van em staat op om ff wat water te drinken in de keuken, horen we opeens "GASTEN!" en daarna een dikke PLOF!! Dus iedereen staat op en rent naar de gang, ligt m'n vriend daar plat op z'n rug, buiten bewustzijn met een shitload aan bloed rond z'n hoofd!
Ik heb hem dus in de stabiele zijligging gelegd (lang leve BHV) en hij kwam weer bij, maar het was echt nasty, want veel bloed en ik zag zelfs een stukje vlees, echt retecreepy. 112 was al gebeld, ambulance kwam snel en hij hoefde niet op een stretcher meer, uiteindelijk is het alleen een flinke jaap op z'n hoofd en geen hersenschudding, dus we zijn er goed vanaf gekomen. Maar fuck man, was ie wat anders neergekomen dan was het misschien wel een stuk erger geweest....
Ja, ook heel blij mee, was best een harde plof maar we waren ook ver weg dus ik zou niet durven zweren dat we alleen die plof hadden gehoord...quote:Op zondag 23 december 2012 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ie nog "GASTEN!" heeft kunnen roepen
Gelukkig wel goede dosis adrenaline, maar ik moest nog ff bij hem blijven zitten tot de ambulance er was, beetje met hem praten, bij bewustzijn houden, toen trapte de cake weer hard in, tijd ging heeeeel langzaam, heel de wereld was een kijkdoos, allemaal van die normale spacecake shit die er dan weer bij kwam....quote:Op zondag 23 december 2012 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Damn man, sterkte!
Kon je door de adrenaline nog een beetje normaal er op reageren of was het lastig met de spacecake?
Nahh niet echt mijn dingquote:Op zondag 23 december 2012 14:36 schreef Reintji het volgende:
Jij vanaaf nog naar Kraantje Pappie lkb9000?
Herkenbare situatie (afgezien van de gat-in-het-hoofd perikelen). Had je de cake zelf gemaakt of via via ofzo?quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat een eikel! Hoop dat die een hoog eigen risico heeft!quote:Op zondag 23 december 2012 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Awesome!quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:43 schreef koei het volgende:
Ik heb een elektrische gitaar en Rocksmith gehad voor kerst
Moet alleen eerst nog ontbijten voor ik er echt mee mag spelen
NEINquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Home alone aan het kijken! Blijft na 20 keer nog steeds geniaal :p
Je zeikt! Iedereen zal zeggen dat die film geniaal is en dat is die ook en deel 2 ook trouwens!quote:
Niet zoveel sterke drank drinken Aq'tje, je praat wartaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zeikt! Iedereen zal zeggen dat die film geniaal is en dat is die ook en deel 2 ook trouwens!
Fukke you badboy
De shandy slaat wel hard in bij je hequote:Op dinsdag 25 december 2012 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
De komende tijd hoef ik je even niet meer te zien Badboy!
Barbaar.
Hehe jij ook Tain!quote:
Bring on thequote:
He AQquote:Op woensdag 26 december 2012 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
Kan iemand tegen Badboy zeggen dat ik pas weer in 2013 op zijn fratsen reageer.
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
HIj heeft een AQ BAN t/m 01-01-2013
quote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef AQuila360 het volgende:
Zijn UI is ook nog eens heel erg onduidelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]xboxlive: dnova79
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij zit iemand hier heel veel te posten nu ineens want het topic loopt vol!
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Even een lekker bakkie thee erbij gepakt en ff wat toffe items aan het kijken.
AQquote:Op woensdag 26 december 2012 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
De 1e top 10 van het van een Gameking gezien! Nu even de 2de kijken!
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
tot oud op den nieuw
xboxlive: dnova79
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
M'n halve liter mok thee is op... nu moeti k nieuw gaan halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
Nieuwe bakje en even verder kijken![]()
http://www.gamekings.tv/v(...)view-2012-met-jelle/
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:30 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom posten sommige lui in sommige topic van die lijpe plaatjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQ mode onquote:
1 troost ik vind Aq een scatje, en een beetje goed bedoeld plagen moet kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Reintji het volgende:
Dit topic begint steeds meer een soort Aq vs Edwinuss deja vu te worden met BBN
wees maar niet bang daar voor, morgen en over morgen mag ik weer werkenquote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef Reintji het volgende:
Oh dat bedoel ik niet. Meer pagina's vol spammen ;-)
Nee joh ik mag bbn graag alleen nu tot 01-01-2013 praat ik ff niet met hem vanwege zijn opmerkingen over home alone!quote:Op woensdag 26 december 2012 19:16 schreef Reintji het volgende:
Dit topic begint steeds meer een soort Aq vs Edwinuss deja vu te worden met BBN
Psssssstquote:Op woensdag 26 december 2012 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee joh ik mag bbn graag alleen nu tot 01-01-2013 praat ik ff niet met hem vanwege zijn opmerkingen over home alone!
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Home alone 1 en 2 zijn goeie films hoe dan ook.
Hoezo, speelt macaulay culkin er niet in danquote:Op woensdag 26 december 2012 20:08 schreef AQuila360 het volgende:
Wtf lost seizoen 6 is geen touw aan vast te knopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |