Shit is moeilijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Al het goede duurt lang.
Kan niet erger zijn dan The Library uit Halo Einz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de eeuwige Shooter noob en ik heb Halo3, ODST, en Reach op legendary gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet in ieder geval waar ik je des nachts voor wakker kan makenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik ben de eeuwige Shooter noob en ik heb Halo3, ODST, en Reach op legendary gedaan.
SoloMe to Rein! Maar deze is crap lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij slaapt eerder dan ik en bent later wakker dus ik zie het niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval waar ik je des nachts voor wakker kan maken![]()
Ik stop er mee jong!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lukt het niet AQ? HEADSHOTS ZEG IK JE!
Hij is wel een stuk moeilijker dan Reach in ieder geval!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee. Al het goede duurt lang.
Kan niet erger zijn dan The Library uit Halo Einz
Wissel je wel vaak genoeg van wapen? Altijd een plasma en een kogelwapen bij je? Eerste voor de shields, de tweede voor de headshots?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik stop er mee jong!
Zelfs de tips van braafboy Nova helpen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Gisteren Rome: Total War EINZ weer eens geinstalleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pc gamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Halo
Gisteren Rome: Total War EINZ weer eens geinstalleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft toch vet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Zekerquote:
De gemiddelde laptop is dan ook echtquote:Op woensdag 19 december 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker![]()
Geïnstalleerd op mijn laptop en ik kon hem trouwens niet eens op de hoogste settings spelen. Game is uit 2004![]()
As always.. Bazenbeesten!!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Haha Mika delft het onderspit weer zie ik![]()
Be prepared, vrijdag ligt hij weer non stop bij je op schoot!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Haha Mika delft het onderspit weer zie ik![]()
Die is ook lieeeefquote:
Die trilogy zelfs bij de MediaMarkt op? Hier in R'dam hadden ze laatst een pallet vol staan!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:07 schreef koei het volgende:
pfffff, succesvol dagje kerstshoppen maar niet heus
Nergens meer zwarte smokingstrikjes te koop. De Dark Knight trilogie is opeens overal uitverkocht, het back-up kado blijkt 100 euro te zijn ipv de verwachte 40 euro en gaat dus ook niet door, en de muntgeld automaat bij de bank was ook nog eens kapot waardoor ik dus de hele middag met mn zware spaarpot heb mogen sjouwen.
En nou moet ik nog een nieuw kado gaan bedenken ook!
Ja, bij de MediaMarkt hier in Zoetermeer ook. Maar die zijn nu dus blijkbaar allemaal op. Heb het nagevraagd. En bij de FRS ook en voorlopig ook niet te bestellenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Die trilogy zelfs bij de MediaMarkt op? Hier in R'dam hadden ze laatst een pallet vol staan!!!
Bol.com?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, bij de MediaMarkt hier in Zoetermeer ook. Maar die zijn nu dus blijkbaar allemaal op. Heb het nagevraagd. En bij de FRS ook en voorlopig ook niet te bestellenVrijdag misschien nog maar even in Den Haag kijken...
alleen 2e hands, dan moet je maar hopen dat diegene daar het op tijd op de bus doet voor kerst ..quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Bol.com?
http://www.bol.com/nl/p/the-dark-knight-trilogy/1002004013110580/
idd, daar heb ik ook al gekeken. Alleen FRS heeft het bestelbaar staan voor 5-10 werkdagen, maar aangezien de man in de winkel me vertelde dat het voorlopig niet bestelbaar is vertrouw ik daar niet op (plus dat het sowieso te laat is). En tweedehands voor een kado vind ik ook een beetje stom eigenlijk. Dat zou ik enkel doen als ik zeker weet dat het in gloednieuwe staat is, en dat weet je niet bij koop op afstand, dan moet je er maar vanuit gaan dat wat de verkoper zegt klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alleen 2e hands, dan moet je maar hopen dat diegene daar het op tijd op de bus doet voor kerst ..
Alien Quadrology op Bluray!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef koei het volgende:
[..]
idd, daar heb ik ook al gekeken. Alleen FRS heeft het bestelbaar staan voor 5-10 werkdagen, maar aangezien de man in de winkel me vertelde dat het voorlopig niet bestelbaar is vertrouw ik daar niet op (plus dat het sowieso te laat is). En tweedehands voor een kado vind ik ook een beetje stom eigenlijk. Dat zou ik enkel doen als ik zeker weet dat het in gloednieuwe staat is, en dat weet je niet bij koop op afstand, dan moet je er maar vanuit gaan dat wat de verkoper zegt klopt.
Iets anders dus maar bedenken...
Die knights lukken me nooit, de rest gaat wel alleen die knights krijg ik zelden dood.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wissel je wel vaak genoeg van wapen? Altijd een plasma en een kogelwapen bij je? Eerste voor de shields, de tweede voor de headshots?
Halo 4 nog niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt en LA LA LA VINGERS IN DE OREN IK WIL HET NIET HOREN LA LA LAquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die knights lukken me nooit, de rest gaat wel alleen die knights krijg ik zelden dood.
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC ON XBOXquote:Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Halo 4 nog niet gespeeld, dus geen idee waar je het over hebt en LA LA LA VINGERS IN DE OREN IK WIL HET NIET HOREN LA LA LA
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC ON XBOX
Dat bedoel ik!
Ik zei niets over Knights in Halo 4 .. wat ook stom zou zijn want het is halo hahaha niets aan de hand.
Helpt het??
Beste game ooit!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]yep, ik zit nu weer aan KOTOR te denken
Wat een spel was dat hee!
Over 2 maanden cry je een river over die WiiUquote:
Welnee joh, heb k over mijn Wii ook niet gedaan!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over 2 maanden cry je een river over die WiiU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |