De rest wat ik heb gehad is allemaal weg.quote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Daar ga je al...
Geef het nou maar gewoon toe
dit ik heb nog een nes, snes, gameboy, n64, ps1, dreamcast, ps2, cube, in verhuis dozen in een opbergruimte staanquote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Sowieso je consoles verkopen![]()
Snap dat nooit hoor.
Ik bewaar altijd al m'n consoles met alle spellen die ik erbij heb , ook al speel ik er nooit meer op.
Lekker boeiend die 100 euro die je nog kan krijgen voor een oude console met 30 spellen erbij...
je zal maar geld of ruimte tekort komen.. niet ondenkbaarquote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Sowieso je consoles verkopen![]()
Snap dat nooit hoor.
Ik bewaar altijd al m'n consoles met alle spellen die ik erbij heb , ook al speel ik er nooit meer op.
Lekker boeiend die 100 euro die je nog kan krijgen voor een oude console met 30 spellen erbij...
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit ik heb nog een nes, snes, gameboy, n64, ps1, dreamcast, ps2, cube, in verhuis dozen in een opbergruimte staan
en daar gaan mn ps3, 360, en wii ook heen bij de volgende gen
Sja , dan eet en drink je maar wat minderquote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal maar geld of ruimte tekort komen.. niet ondenkbaar
nee, dan maak ik liever iemand blij met iets wat ik niet meer gebruik...quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , dan eet en drink je maar wat minder
Haha toevallig om het betreft ook een Star Wars spelquote:
* DJ_ mompelt iets over Snes9x, en coolroms.quote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef AQuila360 het volgende:
Door al dit geneuzel hier wil ik nu wel weer de Donkey kong's op de SNES spelen
Iets harder want ik versta je niet!quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
* DJ_ mompelt iets over Snes9x, en coolroms.
Vet, een Dreamcast!quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dit ik heb nog een nes, snes, gameboy, n64, ps1, dreamcast, ps2, cube, in verhuis dozen in een opbergruimte staan
en daar gaan mn ps3, 360, en wii ook heen bij de volgende gen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn andere wii ook wit is, en mijn controllers en mijn ditdatalles is wit, dus ik moest persee de wittequote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Reintji het volgende:
Hey Poit, warm je je 3DS nog wel eens op?
Leuk Shar, WiiU.Waarom geen zwarte? (toch meer intern voor kleine meerprijs?)
ik wil nog steeds een klassieke snes controller voor de wii hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iets harder want ik versta je niet!
Nee dat vind ik nix ik denk dat ik toch voor een Wii ga kijken een keer en dan downlooien via die shop.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vet, een Dreamcast!
Collectie:Heb soul calibur 1 kapot gespeeld op de DC, samen met sonic adventure 1 en 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overigens nooit meer spellen gekocht voor de DC om de stomme reden dat je elk spel gewoon kon branden op een cdtje en je de DC helemaal niet om hoeft te bouwen.
dat ding heeft geen enkele vorm van beveiliging
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Serieus?quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Heb soul calibur 1 kapot gespeeld op de DC, samen met sonic adventure 1 en 2.
overigens nooit meer spellen gekocht voor de DC om de stomme reden dat je elk spel gewoon kon branden op een cdtje en je de DC helemaal niet om hoeft te bouwen.
dat ding heeft geen enkele vorm van beveiliging
Ik koop alles!quote:
Ik kwam em toevallig net nog tegen onder een laag stof.. En die laag zit er nog steeds op.. Ik maak veel meer gebruik van m'n PSVitaquote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Reintji het volgende:
Hey Poit, warm je je 3DS nog wel eens op?
Leuk Shar, WiiU.Waarom geen zwarte? (toch meer intern voor kleine meerprijs?)
TETRIS POIT!quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kwam em toevallig net nog tegen onder een laag stof.. En die laag zit er nog steeds op.. Ik maak veel meer gebruik van m'n PSVita
Tetris schmetris!! Tetris doe ik op de PS3quote:
Eerst zeggen jaaa gaan wij tegen elkaar gamen maar ho maarquote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Tetris schmetris!! Tetris doe ik op de PS3
Je verloor me te veel.. Vond het zielug!quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eerst zeggen jaaa gaan wij tegen elkaar gamen maar ho maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |