SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Vinger in je bek.
Ra, ra, ra!
Tax wil tetten :)!
wtf manquote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
NWDUIODOHDOUDWUODWBUDWWDPODWIODIEKELEJLDNODWP
Hoi
heeeeeeeeey macarena!quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
NWDUIODOHDOUDWUODWBUDWWDPODWIODIEKELEJLDNODWP
Hoi
quote:
quote:
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeftquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef badschaap het volgende:
Over 4 dagen gaan we allemaal dood!!
Ik niet #ChuckNorrisquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef badschaap het volgende:
Over 4 dagen gaan we allemaal dood!!
sorryquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Oke ik ga me bed ook gewoon alweer verschonen gewoon voor dat gevoel als je een bed wat net verschoont is in gaat
Haha held!quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
Oke ik ga me bed ook gewoon alweer verschonen gewoon voor dat gevoel als je een bed wat net verschoont is in gaat
Het is al goedquote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryik bedoelde het niet zo
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeft
quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
Dat is mijn zin sletje.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
Nou, deze week heb ik geen seks meer hoorquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeft
ik ook niet hoorquote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, deze week heb ik geen seks meer hoor
de maya's zijn mongolenquote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef badschaap het volgende:
de maya's beginnen gewoon opnieuw met tellen na 21 december, dus whats the problem ;p
Er komt een zonnestorm en dan beginnen we weer opnieuw.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef badschaap het volgende:
de maya's beginnen gewoon opnieuw met tellen na 21 december, dus whats the problem ;p
Miauw?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Dat Karlo gedoe begin ik me wel aan te ergerenEn ook niet grappig meer
.
Moet ie maar niet zo goed zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Dat Karlo gedoe begin ik me wel aan te ergerenEn ook niet grappig meer
.
Komt door je computerquote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef badschaap het volgende:
waz met deze computer kan niet quote
weet jij wel waar karlo over gaat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap is het anders niet.
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
weet jij wel waar karlo over gaat?
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap is het anders niet.
karlo is allang verslagenquote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!
inderdaad. Maar tot nu is hij unbeatable. Some say he has no life.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je "nou dan" zegtquote:
Hij is al verslagen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zegt hij die op FOK! zitquote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. Maar tot nu is hij unbeatable. Some say he has no life.
hij kan een van ons zijn onder een andere naamquote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zegt hij die op FOK! zit
ja stiekem ben ik Karloquote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
hij kan een van ons zijn onder een andere naam
Weet er alles vanquote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Polen die pools tegen me blijven praten
herkenbaar..quote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Polen die pools tegen me blijven praten
gaan ze me nog uitlachen omdat ik er geen hol van verstond en Engels konden ze ook nietquote:
wedden dat 1 van hun Karlo wasquote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaan ze me nog uitlachen omdat ik er geen hol van verstond en Engels konden ze ook niet
ja toen schreef ik maar het bedrag opquote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
wedden dat 1 van hun Karlo was
Leer de taal als je hier komt wonen of zorg dat je minimaal Engels spreektja zelfs voor vakantie vind ik dat je wel een beetje Engels moet kunnen of gewoon de taal van het land.
Gister kwamen er 2 chinese elftallen ook naar Feyenoord (Die hebben een wedstrijd tegen vitesse ofzo van de week)... was weer leuk aangezien ze allemaal bij het zelfde poortje naar binnen gingen (quote:Op maandag 17 december 2012 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen schreef ik maar het bedrag opoprotten met hun
in de zomer hebben chinezen al een winterjas aanquote:Op maandag 17 december 2012 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gister kwamen er 2 chinese elftallen ook naar Feyenoord (Die hebben een wedstrijd tegen vitesse ofzo van de week)... was weer leuk aangezien ze allemaal bij het zelfde poortje naar binnen gingen () en ik dus rond de 30 chinezen moest fouilleren en bij allemaal weer apart uitleggen dat ik ook hun tas wil controleren
Me collega naast me kwam niet meer bij in ieder geval![]()
En de tering wat hadden die dikke kleding aanik dacht dat ik gek was met me therobroeken enzo onder me uniform maar hun hadden echt 6 sportbroeken ofzo over elkaar aan
Lekkahhquote:Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de zomer hebben chinezen al een winterjas aan![]()
Saucijzenbroodje
die chinezen dachten ook lekkaahhhquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkahh
En ja inderdaadmaar echt ze snapte niks van dat ik ging fouilleren leek wel.. de helft bleef gewoon staan (dus niet even armen wijd enzo...
) en keken me aan alsof ik ze aan het aanranden was ofzo
quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die chinezen dachten ook lekkaahhh
succes en tot zoquote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even contract ondertekenen zo terug
Je moeder is een hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer.Wat is er met jou gebeurt deze laatste dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees de TT, jouw post en mijn post nog eensquote:Op maandag 17 december 2012 15:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurt deze laatste dagen.
Ik snap het wel, maar je humor is zó veranders.quote:Op maandag 17 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees de TT, jouw post en mijn post nog eens
Kapotte dingen zijn nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2012 15:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jammer nog 4 dagen en de wereld gaat kapot
de aarde gaat kapot door de planeet Xquote:
Neuh, ik heb verschillende humor, en het is maar net in wat voor bui ik benquote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar je humor is zó veranders.
gekquote:Op maandag 17 december 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik heb verschillende humor, en het is maar net in wat voor bui ik ben.
Dat serieus nemenquote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit beledigen noemen. Ik dacht trouwens dat je van FOK! af ging?
hou je bekquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kraamt dus gewoon onzin uit. Niet dat dat iets nieuws is, maar toch.
pageinaquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meisjes versieren via de internet elektrische pageina
Klein beetje stress is goedquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Vin
Wel goed ja, afgezien van een beetje schoolstress. En met u?
Eigen schuld danquote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein beetje stress is goedBij mij althans. Ja, hier gaat het ook wel goed. Dikke spierpijn van 5 minuten hardlopen alleen
Jij hebt nog helemaal niemand geneukt, dus niet miepenquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Houd zelf je bek.quote:
Ja ik hou hem want ik was niet van plan hem weg te geven!quote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt nog helemaal niemand geneukt, dus niet miepen.
[..]
Houd zelf je bek.
ey app0lquote:
Niet alleen via het internet hoorquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is de internetquote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
ey app0l
[..]
Niet alleen via het internet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen met zo'n bek als jij, hebben niet geneuktquote:Op maandag 17 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik hou hem want ik was niet van plan hem weg te geven!
En hoe weet jij nou weer dat ik niet heb geneukt?
Het internet. Autist.quote:
Wat bedoel je nouquote:Op maandag 17 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen met zo'n bek als jij, hebben niet geneukt.
[..]
Het internet.
Ik heb geen grote bek.quote:Op maandag 17 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen met zo'n bek als jij, hebben niet geneukt.
Maar er ken er genoeg die niet zo erg zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is er wel wat mis met ze.
Nee, jij wilt neuken om het neuken. En dan pak je iemand voor, terwijl je haar niet eens leuk vindquote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat dikke ginger me wil jáh, en ik wil haar wel blij maken!
Laat me.quote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij wilt neuken om het neuken. En dan pak je iemand voor, terwijl je haar niet eens leuk vind.
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar er ken er genoeg die niet zo erg zijn.
Rock, heldquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had wat opgeslagen, weet je nog?
Nee, omdat je denkt dat het stoer is.quote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat dikke ginger me wil jáh, en ik wil haar wel blij maken!
quote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Theoretisch gezien is er wel wat mis met ze.
Nee, omdat ik het voor mijn 16e wil hebben gedaan.quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, omdat je denkt dat het stoer is.
Dus stoer.quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het voor mijn 16e wil hebben gedaan.
Show mequote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alsof niemand daar achter komtquote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het dan ook tegen niemand.
bek is gen scheldwoordquote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jah oké, dan is het om stoer te doen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof niemand daar achter komt.
Dat zeggen we.quote:Op maandag 17 december 2012 16:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jah oké, dan is het om stoer te doen.
Want?quote:Op maandag 17 december 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het voor mijn 16e wil hebben gedaan.
iTunes updaten, dat was het welquote:Op maandag 17 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toe maar, wat heb je mogen doen?
Wow, bel de krantquote:Op maandag 17 december 2012 16:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
iTunes updaten, dat was het welwauw, wauw.
quote:
Dan is het nog steeds een woord, alleen verkeerd gespeldquote:
Hou eens op, Kif.quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, bel de krant!
[..]
[..]
Dan is het nog steeds een woord, alleen verkeerd gespeld.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ikk gaa voortaan niet meer zo sschelden nu ik het terug lees denk ik echt WTF
Waarom komt de stress eigenlijk van? Zoveel te doen op school?quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Prima opzich, afgezien van stressUnd met u?
[..]
Promi![]()
Neen, Appel.quote:
msacrasquote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Promi![]()
Rustig!quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Promi![]()
Dan niet...quote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komt de stress eigenlijk van? Zoveel te doen op school?
[..]
Neen, Appel.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Gaat het weer over die ginger van appel?
Jaquote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komt de stress eigenlijk van? Zoveel te doen op school?
Half.quote:Op maandag 17 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Gaat het weer over die ginger van appel?
Kan ik helpen? Ik heb toch niks te doenquote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef msacras het volgende:
[..]
JaHeel veel verslagen/praktisch opdrachten/toetsen/etc. Zo jammer.
quote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef msacras het volgende:
[..]
JaHeel veel verslagen/praktisch opdrachten/toetsen/etc. Zo jammer.
Ik wil ook wel helpenquote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik helpen? Ik heb toch niks te doen. Succes
quote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De rest van de dag, gewoon hele dagen FOK!ken #YOLO
Fixed.quote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet iets waar je aan wil denken op een maandagmiddag
Fixed.quote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet iets waar je aan wil denken op een maandagmiddag
Mehh nee tenzij je vanalles weet over beleggingsmogelijkheden en hoe je een eigen bedrijf op zet.quote:Op maandag 17 december 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik helpen? Ik heb toch niks te doen. Succes
Zeg dat welquote:
Hmm, nee helaasquote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Mehh nee tenzij je vanalles weet over beleggingsmogelijkheden en hoe je een eigen bedrijf op zet.En als je even een half boek frans in je hoofd kan stampen en mijn toets maakt, dan help je me!
[..]
Zeg dat wel
Hihaho.quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
gister ging iemand schelden was grappig
quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iedereen vrolijk en alles.quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat kerst toch wel niet met mensen doet
Jij?quote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:
jij hebt al een sjattiequote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja sjattie dat hoort gewoon bij ons en deze sc en alles.
Sjattiequote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja sjattie dat hoort gewoon bij ons en deze sc en alles.
Doe dat.quote:Op maandag 17 december 2012 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga even huilen wacht even
Maar ik wil een dunne sjattie.quote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt al een sjattie
Wauw, goed dat je dat opmerkt.quote:
Kutaap.quote:
dan moet je niet bij mij wezenquote:Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil een dunne sjattie.
[..]
Wauw, goed dat je dat opmerkt.
[..]
Kutaap.
Waarom niet?quote:Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet je niet bij mij wezen
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Waarom niet?
jij bent gemaakt voor mij!
Maar jij bent ook dun.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bijjij wil een dunne sjattie
quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan moet je wel je verontschuldigen aanbieden, je valt een onschuldige nette jongen aan.
Meer en beter dan die van jou.quote:Op maandag 17 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jongenman, heb jij enige vorm van opvoeding gehad?
Hahaquote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Taexon het volgende:
Zooo ben er weer
Ze bleven daar bij het uitzendbureau maar doorvragen over me beveiligings baan![]()
Kom alleen om even een contract te ondertekenen
Nee, maar ik kan aan je taalgebruik al zien dat jij veel opvoeding mist.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je mij kent?
Mijn taalgebruik is ontelbaar keer beter dan die van jou.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan aan je taalgebruik al zien dat jij veel opvoeding mist.
Onmogelijk, mijn taalgebruik is in het echt veel beter dan dat van jouquote:Op maandag 17 december 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn taalgebruik is ontelbaar keer beter dan die van jou.
Jawel, jij bent geen ginger.quote:Op maandag 17 december 2012 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo? Ben geen haar beter dan die ginger
Deze mensen zijn echt altijd helemaal hyperquote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha. Beter dan chagrijnig gezeik
haha sukkelsquote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Deze mensen zijn echt altijd helemaal hyperMaar als je snel weer wilt gaan is dat irritant, ze vroegen zelfs of ik nog koffie wou toen alles al geregeld was.. zal wel rustig zijn ofzo
Btw nog een ford ka eruit getrokken bij het stoplichtMoest gewoon want er zaten echt 2 meiden in die de hele tijd al stoer gingen doen met gas geven etc
gelukkig weet ik wel waar daar de flitspaal staat...
Hoe weet je dat? Heb je mij IRL gesproken? Nee, mond houden dus.quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Onmogelijk, mijn taalgebruik is in het echt veel beter dan dat van jou
Haha, altijd mooi dat soort volkquote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Deze mensen zijn echt altijd helemaal hyperMaar als je snel weer wilt gaan is dat irritant, ze vroegen zelfs of ik nog koffie wou toen alles al geregeld was.. zal wel rustig zijn ofzo
Btw nog een ford ka eruit getrokken bij het stoplichtMoest gewoon want er zaten echt 2 meiden in die de hele tijd al stoer gingen doen met gas geven etc
gelukkig weet ik wel waar daar de flitspaal staat...
zoals ik al zei maakt het niks uit of iemand ginger is of blond of brunettequote:
Ik ken je in realquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je mij IRL gesproken? Nee, mond houden dus.
[..]
Haha, altijd mooi dat soort volk
Bij sommige mensen welquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoals ik al zei maakt het niks uit of iemand ginger is of blond of brunette
Voor mij wel. en je bent mooi en dun en alles.quote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoals ik al zei maakt het niks uit of iemand ginger is of blond of brunette
quote:Op maandag 17 december 2012 16:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil een dunne sjattie.
[..]
Wauw, goed dat je dat opmerkt.
[..]
Kutaap.
ja denk het ookquote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Voor mij wel. en je bent mooi en dun en alles.
Ze hebben je daar ook gelijk een baan aangeboden?quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Taexon het volgende:
Zooo ben er weer
Ze bleven daar bij het uitzendbureau maar doorvragen over me beveiligings baan![]()
Kom alleen om even een contract te ondertekenen
Oja? Wat is mijn achternaam dan? En waar woon ik (adres, niet de plaats)?quote:
Ja, en dan komen ze je voorbij zetten *flits*. Mooiste is nog als er dan nog een verkeerslicht staat en ze je uitlachen. En dan jij droog vertellen "daar stond een flitspaalquote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het mooiste blijft de bondkraagjes die niet weten waar de flitspaal daar staat
Ik scheld haar niet uit?quote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haar uitschelden is niet zo slim he
jij woont in onze wijk en je heet vincentquote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja? Wat is mijn achternaam dan? En waar woon ik (adres, niet de plaats)?
[..]
Ja, en dan komen ze je voorbij zetten *flits*. Mooiste is nog als er dan nog een verkeerslicht staat en ze je uitlachen. En dan jij droog vertellen "daar stond een flitspaal".
hij scheldt nietquote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Haar uitschelden is niet zo slim he
Ik weet hetquote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja? Wat is mijn achternaam dan? En waar woon ik (adres, niet de plaats)?
[..]
Ja, en dan komen ze je voorbij zetten *flits*. Mooiste is nog als er dan nog een verkeerslicht staat en ze je uitlachen. En dan jij droog vertellen "daar stond een flitspaal".
quote:
Wat is jouw wijk dan? Je kent me niet, ik doe nooit stoer. En ik vroeg om mijn achternaam.quote:Op maandag 17 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij woont in onze wijk en je heet vincent
je doet altijd stoer maar word altijd weggepest
Maar jij hebt mijn FB. En hij is wel heel pauper als hij endo gaat terug zoekenquote:Op maandag 17 december 2012 16:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik weet het
Achternaam is nog te tracken via endo.
mijn wijk is arhemquote:Op maandag 17 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is jouw wijk dan? Je kent me niet, ik doe nooit stoer. En ik vroeg om mijn achternaam.
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 16:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je bent echt zo'n domme hippie he
Hippies zijn ook niet de slimste.quote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef Rockiejj het volgende:
Tevens is opkankeren aan elkaar, dus je bent echt dom OF
Dat is knap, dat is geen wijk. Daarnaast is het Arnhem, met een 'n'. Daarnaast is dat een plaats, en daarnaast, daar woon ik helemaal nietquote:
bedoel ook assen-oostquote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is knap, dat is geen wijk. Daarnaast is het Arnhem, met een 'n'. Daarnaast is dat een plaats, en daarnaast, daar woon ik helemaal niet.
ja lees goed randstad!!quote:Op maandag 17 december 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Assen. Daarnaast is dat ook geen wijk.
Weerdequote:Op maandag 17 december 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Assen. Daarnaast is dat ook geen wijk. En ik vroeg om mijn achternaam.
Assen, Arnhem en Weerde is allebei verre van Randstad. Ik woon ook niet in de Randstad.quote:
Haaiquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef supersof het volgende:
Wow gezellig hier weer.
goede middag allemaal
jaggermeisterquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Assen, Arnhem en Weerde is allebei verre van Randstad. Ik woon ook niet in de Randstad.
Wat is mijn achternaam nou?
Goede middag sof!quote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef supersof het volgende:
Wow gezellig hier weer.
goede middag allemaal
ja was leukquote:
Ik breng de vrede op het forum met mijn wijsheid. (betekenis van mijn naam haha)quote:
hai taxiquote:
Nee, ik drink wel Jägermeister.quote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jaggermeister
is je achternaam
Mooi zoquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was leukheb leuk jurkje voor feestdagen. had ik eigenlijk niet nodig maarja
haha okee, even kijk of ik goede foto kan maken (:quote:
laat er vreeeede zijnquote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja was leukheb leuk jurkje voor feestdagen. had ik eigenlijk niet nodig maarja
[..]
Ik breng de vrede op het forum met mijn wijsheid. (betekenis van mijn naam haha)
[..]
hai taxi
de echt?quote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar maat ik ken je in de echt
Is goedquote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
haha okee, even kijk of ik goede foto kan maken (:
ja hoorquote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laat er vreeeede zijnalles goed?
Onmogelijk. Ik ken maar 1 iemand uit Rotterdam, en dat ben jij nietquote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar maat ik ken je in de echt
goedquote:Op maandag 17 december 2012 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoormet jou? hoe gaat het met de diertjes?
maar volgens mij heb ik je wel ooit is gezienquote:Op maandag 17 december 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik ken maar 1 iemand uit Rotterdam, en dat ben jij niet.
Dat zou wel kunnen. Maar als je iemand ziet, ken je 'm niet.quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar volgens mij heb ik je wel ooit is gezien
de moeder is de juuste benamingquote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de echt te maken?
ow okequote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen. Maar als je iemand ziet, ken je 'm niet.
ooh haha. kopen nou veel mensen nog een huisdier? Of is er geen verschil met de crisis? Anders blijven al die beestjes daar in die winkel : (quote:Op maandag 17 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedben al bijna een uur thuis ondertussen maar gaat wel goed denk ik
Je gaat me toch niet zeggen dat jij die reacties gepost heb he...?quote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk de reacties________________________________!
Dat ben jij niet, toch?quote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
het is wel wat minder maar ze worden nog wel verkocht, zo niet gaan ze terug naar de fokkerquote:Op maandag 17 december 2012 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh haha. kopen nou veel mensen nog een huisdier? Of is er geen verschil met de crisis? Anders blijven al die beestjes daar in die winkel : (
Hee supermeid!quote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef supersof het volgende:
Wow gezellig hier weer.
goede middag allemaal
Had ik maar zo'n achternaam!quote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jaggermeister
is je achternaam
Alle reacties als spam genoteerd... trieste figurenquote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alle reacties als spam genoteerd... trieste figuren
jawelquote:
ah okee, als ze maar niet op tafel eindigen met kerst zoals flappiee hahaquote:Op maandag 17 december 2012 16:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is wel wat minder maar ze worden nog wel verkocht, zo niet gaan ze terug naar de fokker
rockquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |