SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Vinger in je bek.
Ra, ra, ra!
Tax wil tetten :)!
wtf manquote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
NWDUIODOHDOUDWUODWBUDWWDPODWIODIEKELEJLDNODWP
Hoi
heeeeeeeeey macarena!quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
NWDUIODOHDOUDWUODWBUDWWDPODWIODIEKELEJLDNODWP
Hoi
quote:
quote:
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeftquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef badschaap het volgende:
Over 4 dagen gaan we allemaal dood!!
Ik niet #ChuckNorrisquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef badschaap het volgende:
Over 4 dagen gaan we allemaal dood!!
sorryquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Oke ik ga me bed ook gewoon alweer verschonen gewoon voor dat gevoel als je een bed wat net verschoont is in gaat
Haha held!quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
Oke ik ga me bed ook gewoon alweer verschonen gewoon voor dat gevoel als je een bed wat net verschoont is in gaat
Het is al goedquote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryik bedoelde het niet zo
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeft
quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
Dat is mijn zin sletje.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
Nou, deze week heb ik geen seks meer hoorquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeft
ik ook niet hoorquote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, deze week heb ik geen seks meer hoor
de maya's zijn mongolenquote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef badschaap het volgende:
de maya's beginnen gewoon opnieuw met tellen na 21 december, dus whats the problem ;p
Er komt een zonnestorm en dan beginnen we weer opnieuw.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef badschaap het volgende:
de maya's beginnen gewoon opnieuw met tellen na 21 december, dus whats the problem ;p
Miauw?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Dat Karlo gedoe begin ik me wel aan te ergerenEn ook niet grappig meer
.
Moet ie maar niet zo goed zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Dat Karlo gedoe begin ik me wel aan te ergerenEn ook niet grappig meer
.
Komt door je computerquote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef badschaap het volgende:
waz met deze computer kan niet quote
weet jij wel waar karlo over gaat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap is het anders niet.
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
weet jij wel waar karlo over gaat?
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap is het anders niet.
karlo is allang verslagenquote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!
inderdaad. Maar tot nu is hij unbeatable. Some say he has no life.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je "nou dan" zegtquote:
Hij is al verslagen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
zegt hij die op FOK! zitquote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
inderdaad. Maar tot nu is hij unbeatable. Some say he has no life.
hij kan een van ons zijn onder een andere naamquote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zegt hij die op FOK! zit
ja stiekem ben ik Karloquote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
hij kan een van ons zijn onder een andere naam
Weet er alles vanquote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Polen die pools tegen me blijven praten
herkenbaar..quote:Op maandag 17 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Polen die pools tegen me blijven praten
gaan ze me nog uitlachen omdat ik er geen hol van verstond en Engels konden ze ook nietquote:
wedden dat 1 van hun Karlo wasquote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaan ze me nog uitlachen omdat ik er geen hol van verstond en Engels konden ze ook niet
ja toen schreef ik maar het bedrag opquote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
wedden dat 1 van hun Karlo was
Leer de taal als je hier komt wonen of zorg dat je minimaal Engels spreektja zelfs voor vakantie vind ik dat je wel een beetje Engels moet kunnen of gewoon de taal van het land.
Gister kwamen er 2 chinese elftallen ook naar Feyenoord (Die hebben een wedstrijd tegen vitesse ofzo van de week)... was weer leuk aangezien ze allemaal bij het zelfde poortje naar binnen gingen (quote:Op maandag 17 december 2012 14:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen schreef ik maar het bedrag opoprotten met hun
in de zomer hebben chinezen al een winterjas aanquote:Op maandag 17 december 2012 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gister kwamen er 2 chinese elftallen ook naar Feyenoord (Die hebben een wedstrijd tegen vitesse ofzo van de week)... was weer leuk aangezien ze allemaal bij het zelfde poortje naar binnen gingen () en ik dus rond de 30 chinezen moest fouilleren en bij allemaal weer apart uitleggen dat ik ook hun tas wil controleren
Me collega naast me kwam niet meer bij in ieder geval![]()
En de tering wat hadden die dikke kleding aanik dacht dat ik gek was met me therobroeken enzo onder me uniform maar hun hadden echt 6 sportbroeken ofzo over elkaar aan
Lekkahhquote:Op maandag 17 december 2012 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in de zomer hebben chinezen al een winterjas aan![]()
Saucijzenbroodje
die chinezen dachten ook lekkaahhhquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkahh
En ja inderdaadmaar echt ze snapte niks van dat ik ging fouilleren leek wel.. de helft bleef gewoon staan (dus niet even armen wijd enzo...
) en keken me aan alsof ik ze aan het aanranden was ofzo
quote:Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die chinezen dachten ook lekkaahhh
succes en tot zoquote:Op maandag 17 december 2012 15:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even contract ondertekenen zo terug
Je moeder is een hoer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer.Wat is er met jou gebeurt deze laatste dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees de TT, jouw post en mijn post nog eensquote:Op maandag 17 december 2012 15:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurt deze laatste dagen.
Ik snap het wel, maar je humor is zó veranders.quote:Op maandag 17 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees de TT, jouw post en mijn post nog eens
Kapotte dingen zijn nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2012 15:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jammer nog 4 dagen en de wereld gaat kapot
de aarde gaat kapot door de planeet Xquote:
Neuh, ik heb verschillende humor, en het is maar net in wat voor bui ik benquote:Op maandag 17 december 2012 15:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar je humor is zó veranders.
gekquote:Op maandag 17 december 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik heb verschillende humor, en het is maar net in wat voor bui ik ben.
Dat serieus nemenquote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit beledigen noemen. Ik dacht trouwens dat je van FOK! af ging?
hou je bekquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kraamt dus gewoon onzin uit. Niet dat dat iets nieuws is, maar toch.
pageinaquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meisjes versieren via de internet elektrische pageina
Klein beetje stress is goedquote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Vin
Wel goed ja, afgezien van een beetje schoolstress. En met u?
Eigen schuld danquote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein beetje stress is goedBij mij althans. Ja, hier gaat het ook wel goed. Dikke spierpijn van 5 minuten hardlopen alleen
Jij hebt nog helemaal niemand geneukt, dus niet miepenquote:Op maandag 17 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Meisjes versieren via de internet elektrische pageina
Houd zelf je bek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |