SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Vinger in je bek.
Ra, ra, ra!
Tax wil tetten :)!
wtf manquote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
NWDUIODOHDOUDWUODWBUDWWDPODWIODIEKELEJLDNODWP
Hoi
heeeeeeeeey macarena!quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Taexon het volgende:
NWDUIODOHDOUDWUODWBUDWWDPODWIODIEKELEJLDNODWP
Hoi
quote:
quote:
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeftquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef badschaap het volgende:
Over 4 dagen gaan we allemaal dood!!
Ik niet #ChuckNorrisquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef badschaap het volgende:
Over 4 dagen gaan we allemaal dood!!
sorryquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Oke ik ga me bed ook gewoon alweer verschonen gewoon voor dat gevoel als je een bed wat net verschoont is in gaat
Haha held!quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Taexon het volgende:
Oke ik ga me bed ook gewoon alweer verschonen gewoon voor dat gevoel als je een bed wat net verschoont is in gaat
Het is al goedquote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryik bedoelde het niet zo
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeft
quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
Dat is mijn zin sletje.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
Nou, deze week heb ik geen seks meer hoorquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar eerst gaan we alles doen wat god ons verboden heeft
ik ook niet hoorquote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, deze week heb ik geen seks meer hoor
de maya's zijn mongolenquote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef badschaap het volgende:
de maya's beginnen gewoon opnieuw met tellen na 21 december, dus whats the problem ;p
Er komt een zonnestorm en dan beginnen we weer opnieuw.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef badschaap het volgende:
de maya's beginnen gewoon opnieuw met tellen na 21 december, dus whats the problem ;p
Miauw?quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Dat Karlo gedoe begin ik me wel aan te ergerenEn ook niet grappig meer
.
Moet ie maar niet zo goed zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Dat Karlo gedoe begin ik me wel aan te ergerenEn ook niet grappig meer
.
Komt door je computerquote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef badschaap het volgende:
waz met deze computer kan niet quote
weet jij wel waar karlo over gaat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap is het anders niet.
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
weet jij wel waar karlo over gaat?
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n goeie grap is het anders niet.
karlo is allang verslagenquote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!
inderdaad. Maar tot nu is hij unbeatable. Some say he has no life.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zodra hij verslagen is, is het gauw over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |