SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Poesje
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 21:28:22 ]
Basis he...quote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe weet je dat nou appel, misschien heeft zij wel meer ervaring
quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou en, heb ik ook gedaan
Dat meen je niet?quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou en, heb ik ook gedaan
Mensen beoordelen op hun opleiding, dat is pas een emogif waardquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch meer niveau had gedaan.
GMTAquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun opleiding, dat is pas een emogif waard
Dat zegt meer over jou dan over mij dat je dit denktquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch meer niveau had gedaan.
ik had dit misschien beter niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij dat je dit denkt
Toch kom je slim over.quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij dat je dit denkt
Je mag van mij best je mening hebben over vmbo basis hoor maar misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang voor je voorbarige conclusies trektquote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik had dit misschien beter niet kunnen zeggen.![]()
het spijt me.
ik zit al op tcquote:
dm mij de link even, dan komen wij ookquote:Op zondag 16 december 2012 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit niet bij appel, ik zit bij echte bazen
quote:Op zondag 16 december 2012 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit niet bij appel, ik zit bij echte bazen
Taylor!quote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
I say i hate you, we break up, you call me i love you.
Waarom luister ik dit
We are never ever ever getting back together!quote:Op zondag 16 december 2012 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
I say i hate you, we break up, you call me i love you.
Waarom luister ik dit
kan dat zich iniedergeval niet meer voortplantenquote:
Omdat we geen zin hebben in trollende mensen. Klaar.quote:
Maar ik troll nooit op tc?quote:Op zondag 16 december 2012 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat we geen zin hebben in trollende mensen. Klaar.
Nu over met het gezeik.
Alsnog.quote:
Dus je denkt dat ik de link geef aan gaygay?quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alsnog.
We zitten met een bepaald groepje waarvan we weten dat de link bij ons blijft.
Nee, ik zeg alleen dat wij de link niet geven.quote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik de link geen aan gaygay?
Omdat je denkt dat ik hem door ga vertellen jah?quote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat wij de link niet geven.
Nee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat ik hem door ga vertellen jah?
Jawel, het maakt ons veel uit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.
Wij hebben afgesproken dat hij onder ons blijft.
Wie ons is maakt voorderest ook niet uit.
Maar jij hoort daarbij.quote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak lekker een eigen tc met je eigen fokvriendjes
Kan je mij inlichten als jesper er is?quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt me omgeruild voor een ginger
Nee ze zit al bij jullie.quote:
Nee, toen wilde je nog niets met me.quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt me omgeruild voor een ginger
waaromquote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan je mij inlichten als jesper er is?
ja dat is pech hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb hem nodig, maar hij zit niet meer op fok
ik ben nooit boosquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ben je nog boos? van toen ik dat leuke plaatje postte?
volgens mij is ze boos op mijn reactie op basisquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ben je nog boos? van toen ik dat leuke plaatje postte?
Wat jij ruzie noemt...quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, prox kan met iedereen ruzie maken!
haha surequote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, prox kan met iedereen ruzie maken!
hahahahahahaquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef -niemand- het volgende:
[..]
volgens mij is ze boos op mijn reactie op basis
Jij bent niet zo'n fraaie user, het verbaast me niksquote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
lichtelijk geïrriteerd dan, het was niet zo'n fraaie foto
je wil me niet eens meemaken als ik lichtelijk geïrriteerd benquote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
lichtelijk geïrriteerd dan, het was niet zo'n fraaie foto
Dus ik irriteer je niet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wil me niet eens meemaken als ik lichtelijk geïrriteerd ben
Hij is zeeer fraai.quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n fraaie user, het verbaast me niks
och?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n fraaie user, het verbaast me niks
graag zelfs, laat je slechtste kant zienquote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je wil me niet eens meemaken als ik lichtelijk geïrriteerd ben
quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohh Gaygay please neem me in mijn achterste nu!
dit topic loopt uit de handquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij valt niet op vrouwen, schat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de grot van de vuurspuwende draak betreed ik niet vrijwilligquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij valt niet op labiele vrouwen, schat.
die opmerking niet snappenquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij valt niet op vrouwen, schat.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die opmerking niet snappen
quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom in de poepert, schat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij valt niet op vrouwen, schat.
Nee, dat doet mijn ginger wel voor me.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
plaats die maar op Gaygay zijn reet
Ik ben bang van nietquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
de sc is voor eeuwig gesplitst tussen goed en kwaad, ik vraag mezelf af of dit ooit nog goed gaat komen
Wij zijn goed.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
de sc is voor eeuwig gesplitst tussen goed en kwaad, ik vraag mezelf af of dit ooit nog goed gaat komen
je ginger kust gaygay zijn reet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat doet mijn ginger wel voor me.
die gingerquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat doet mijn ginger wel voor me.
Ja, wel als ik dat zeg,quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ginger kust gaygay zijn reet?
Zo dik is ze nou ook weer niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef -niemand- het volgende:
[..]
die ginger![]()
die weegt minstens 200 kilo
i doubt my thoughtsquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, wel als ik dat zeg,
[..]
Zo dik is ze nou ook weer niet.
wij zijn de levendige users die nog plezier hebbenquote:
fixedquote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die alles verneukt!![]()
jij komt hier alleen maar opscheppen en zielig doen over je wietroken.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb. Nikks aan jou gevvraaagd
En die anderen zijn oud.quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wij zijn de levendige users die nog plezier hebbenaan de andere kant de verlepte en verzuurde users
oke, welkom terug danquote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ikk gaa voortaan niet meer zo sschelden nu ik het terug lees denk ik echt WTF
QFEquote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ikk gaa voortaan niet meer zo sschelden nu ik het terug lees denk ik echt WTF
Jij komt hier alleen haten op mensen die normaal zijn en niet zo scheef eruit zien als jijquote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
jij komt hier alleen maar opscheppen en zielig doen over je wietroken.
nee, dat is nog het ergste. ze zijn in de bloei van hun leven, maar doen alsof ze oud en wijs zijnquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, dat is nog het ergste. ze zijn in de bloei van hun leven, maar doen alsof ze oud en wijs zijn
Quoted For Evidence.quote:
Zo erg ga ik niet meer schelden iggquote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Quoted For Evidence.
Als je ooit je bekkie opentrekt heb ik bewijs.
jij bent echt een triest geval hequote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Quoted For Evidence.
Als je ooit je bekkie opentrekt heb ik bewijs.
Nee, niet meer schelden = niet meer schelden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zo erg ga ik niet meer schelden igg
Sowieso Rockiejjquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent echt een triest geval hedeze slowchat opeigenen en ipv normaal tegen hem te doen begin je zo.
Ken ik neit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Weetje ik he RetRY32 al laang niet meer gezien
Je hebt mijn oproep verhoord, snel Faux breng vrede in het koninkrijk, het dreigt in te stortenquote:
slaap lekkorquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef -niemand- het volgende:
mannen (en dames)
ik ga naar bed.
ajuu
Ik zie het, mijn waarde gapuntaguyim. Wat is er van deze mooie SC geworden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt mijn oproep verhoord, snel Faux breng vrede in het koninkrijk, het dreigt in te storten
slaaplekkerquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef -niemand- het volgende:
mannen (en dames)
ik ga naar bed.
ajuu
Oude en verzuurde mensen...quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zie het, mijn waarde gapuntaguyim. Wat is er van deze mooie SC geworden?
De ijsheks promisionxexposed heerst met haar kille handlangers, de gemene troll rockejj en de botte dwerg vinnie over jong! De enige manier om de vrede te herstellen en de balans terug te vinden tussen goed en kwaad is de blauwe marsman in te schakelen of de held van buitenaf de zwarte developer.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zie het, mijn waarde gapuntaguyim. Wat is er van deze mooie SC geworden?
Wat voor wezen ben ik?quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De ijsheks promisionxexposed heerst met haar kille handlangers, de gemene troll rockejj en de botte dwerg vinnie over jong! De enige manier om de vrede te herstellen en de balans terug te vinden tussen goed en kwaad is de blauwe marsman in te schakelen of de held van buitenaf de zwarte developer.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De ijsheks promisionxexposed heerst met haar kille handlangers, de gemene troll rockejj en de botte dwerg vinnie over jong! De enige manier om de vrede te herstellen en de balans terug te vinden tussen goed en kwaad is de blauwe marsman in te schakelen of de held van buitenaf de zwarte developer.
Hoax.quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef -niemand- het volgende:
mannen (en dames)
ik ga naar bed.
ajuu
Nee, OF gaat mij slaan. Ik sla niemand.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Faux. het volgende:
Het gaat over elkaar slaan op een meet. Wat jongens wat
Jij bent half mens en half pokemon, je beschikt over een mengeling van brute kracht en de hersens van een galaxtiaan.quote:
Koel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jij bent half mens en half pokemon, je beschikt over een mengeling van brute kracht en de hersens van een galaxtiaan.
Haha gemene trollquote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja idd..quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
OF, was dat niet diegene van die prachtige topicreeks van die fiets?quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, OF gaat mij slaan. Ik sla niemand.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De prinses van narniwood, miley is naar je op zoek.
Jaa die ene waaar ik fokk zo had getrolled en die dikkzak zo ver om foto's te makenquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
OF, was dat niet diegene van die prachtige topicreeks van die fiets?
Wat gaat gij doen aan al het onheils in deze dementie?quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Faux. het volgende:
[..]_!
Ah, vreest niet. Ik ben gekomen om U te redden met vrede en liefde.
Wat?quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
appel, niemand hoeft dat te zienquote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef AppelCake het volgende:
Ik laat mijn ginger naakt over straat rennen als de wereld niet vergaat.
Gratis vlaflip voor iedereen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat gaat gij doen aan al het onheils in deze dementie?
Iedereen gaat toch dood, wat maakt het uit?quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel, niemand hoeft dat te zien
Rockiejj wel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
appel, niemand hoeft dat te zien
Laat haar alle hoeken van het ijspaleis zien.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Miley mooie slet van mu. :$:$:$:$$:$
op mijn laatste dag hoef ik geen naakte ginger te zienquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch dood, wat maakt het uit?
Hallo, zij wonen in Limbabwe, dat zien we toch niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op mijn laatste dag hoef ik geen naakte ginger te zien
Maar dan kwets ik mijn ginger.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat haar alle hoeken van het ijspaleis zien.
omijngod, jij bent zooo slimquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallo, zij wonen in Limbabwe, dat zien we toch niet.
Weet ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omijngod, jij bent zooo slim
Happy ending!quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die is uitgehuwd aan de oom van de prinses van het trollenrijk.
wat heb je opquote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die je weer gaat vermoorden, omdat je staf haar dikke lijf heeft geraakt.
Nice...quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die je weer gaat vermoorden, omdat je staf haar dikke lijf heeft geraakt.
Hihihihihihihihihhihihihihihihi ik denk door.quote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga al op mijn knietjes uwe hoogheid
ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihhihihihihihihi ik denk door.
Wat een eerquote:Op zondag 16 december 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga al op mijn knietjes uwe hoogheid
Hmm..quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
OF, was dat niet diegene van die prachtige topicreeks van die fiets?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jaa die ene waaar ik fokk zo had getrolled en die dikkzak zo ver om foto's te maken
: (quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Jaloerse mensen zijn jaloers
ik ben verbannen door mijn computerquote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Jaloerse mensen zijn jaloers
Is goedquote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben verbannen door mijn computerkom straks wel even op de laptop
Waar dan?quote:
badboii allesquote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Nog wakker, terwijl ik vandaag naar school moet #YOLO
quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Nog wakker, terwijl ik vandaag naar school werk moet #YOLO
wekker om 6:00 #yoloquote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
Daar doen we het voorquote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
De donkere lucht begint al weg te trekken.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:00 schreef Rockiejj het volgende:
waar loop je stage?quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
12:00-16:30 stage
Daarna 18:30 lekker bij de kapport
Ik leef met je meequote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef timmmmm het volgende:
Je zal het morgen maar lekker thuis zitten
slaaplekkerquote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef JRRY het volgende:
ik ga slapen, morgen 5.30 druit.
slaapse allemaal.
oh, leuk. dieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik kijk naar me telefoon daar en daardoor lijkt het alsof me ogen dicht zijn want ik kijk naar benedenquote:
"nee ik kijk naar me telefoon daar en daardoor lijkt het alsof me ogen dicht zijn want ik kijk naar beneden"quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
nee ik kijk naar me telefoon daar en daardoor lijkt het alsof me ogen dicht zijn want ik kijk naar beneden
jaja erg verdachtquote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
nee ik kijk naar me telefoon daar en daardoor lijkt het alsof me ogen dicht zijn want ik kijk naar beneden
Ssst jij moet je mond houden, ik heb dreigmateriaal!!quote:
ja vin ik heb ook materiaal op mn pc staanquote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ssst jij moet je mond houden, ik heb dreigmateriaal!!
voor de restdat komt echt omdat ik telefoon keek
Jij (doet alsof) je slaapt, dus /carequote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
alsof je telefoon interessanter is dan TC, tsssquote:Op maandag 17 december 2012 00:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 17 december 2012 00:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof je telefoon interessanter is dan TC, tsss
Rockiejj is niet normaal interessant!quote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niks is interessanter dan Rockiejj
quote:Op maandag 17 december 2012 00:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niks is interessanter dan Rockiejj
emo.gif is voor mij een teken om liefde te uiten schatje!quote:Op maandag 17 december 2012 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg ik eens wat aardigs is het weer niet goed
jij ook voor zoquote:
zelfdequote:
oke loveyoutoo allesquote:Op maandag 17 december 2012 00:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
emo.gif is voor mij een teken om liefde te uiten schatje!
rockiejjs kunnen er niet mee omgaanquote:Op maandag 17 december 2012 00:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
promisionxexposed's zijn kut om te typen.
Sorryquote:Op maandag 17 december 2012 00:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dude mn ogen wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |