SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Poesje
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 21:28:22 ]
Basis he...quote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoe weet je dat nou appel, misschien heeft zij wel meer ervaring
quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou en, heb ik ook gedaan
Dat meen je niet?quote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou en, heb ik ook gedaan
Mensen beoordelen op hun opleiding, dat is pas een emogif waardquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch meer niveau had gedaan.
GMTAquote:Op zondag 16 december 2012 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op hun opleiding, dat is pas een emogif waard
Dat zegt meer over jou dan over mij dat je dit denktquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik dacht dat je toch meer niveau had gedaan.
ik had dit misschien beter niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij dat je dit denkt
Toch kom je slim over.quote:Op zondag 16 december 2012 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij dat je dit denkt
Je mag van mij best je mening hebben over vmbo basis hoor maar misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang voor je voorbarige conclusies trektquote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik had dit misschien beter niet kunnen zeggen.![]()
het spijt me.
ik zit al op tcquote:
dm mij de link even, dan komen wij ookquote:Op zondag 16 december 2012 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit niet bij appel, ik zit bij echte bazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |