quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Je vergeet ellabdellaoui dat is ook wel een fenomeen
Speelde vandaag op zich wel lekker. Had verdedigend ook niks te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Je vergeet ellabdellaoui dat is ook wel een fenomeen
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde vandaag op zich wel lekker. Had verdedigend ook niks te doen.
Oef. Daar durf ik me echt niet aan te wagen.quote:
Zo zag 't er in 't stadion wel uit de eerste helft dan toch. Maargoed, ik heb de sv nog niet gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.
Ja dit. Heeft echt 3-4 keer iemand uit z'n rug laten weglopen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.
Was vandaag ook zo hoor. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef ace_eleven het volgende:
Bij SV denken ze dat we de vleugels helemaal niet gebruiken
Wilde net zeggen. Het was steeds Elabdellaoui --> Pelle --> Schaken --> poef bal wegquote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was vandaag ook zo hoor. Sloeg helemaal nergens op.
Boetius en Kongolo zijn onze toekomst.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Het was steeds Elabdellaoui --> Pelle --> Schaken --> poef bal weg
Via Verhoek liep al helemaal geen ene tyfus.
Pas met Boetius kwam er wat in gang.
Het sloeg idd echt helemaal nergens op vanmiddag.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
Was gewoon een waardeloze wedstrijd voetbaltechnisch gezien. Bij SV doen ze net alsof dit het normale niveau is.
Desalniettemin heb ik me dit seizoen nog niet zo vermaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sloeg idd echt helemaal nergens op vanmiddag.
We zijn al uit de financiele zorgen gekquote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius en Kongolo zijn onze toekomst.Gaan onze club over 4 jaar definitief uit de financiele zorgen halen.
Misschien JUIST wel daaromquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Desalniettemin heb ik me dit seizoen nog niet zo vermaakt.
En dat terwijl ik zo gaar als wat was.
Wij zijn echt pas uit de schulden als Blokland & co ook afgekocht kunnen worden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zijn al uit de financiele zorgen gek. En met de 10 miljoen van BMI, 8 miljoen van Clasie en de bedragen van Vrij, Vilhena etc. worden we helemaal stinkend rijk.
Definitief boeler. Dat wil zeggen dat je weer miljoenen in spelers kunt gaan investeren.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zijn al uit de financiele zorgen gek. En met de 10 miljoen van BMI, 8 miljoen van Clasie en de bedragen van Vrij, Vilhena etc. worden we helemaal stinkend rijk.
8 miljoenquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie speelt dit seizoen niet naar 8 miljoen idd, maar die gaat z'n extra ontwikkeling 2x zo hard maken net zoals Sneijdertje dat toen deed in 1 seizoen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
8 miljoenwat is er gebeurt met jou?
Wanneer kan dat?quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Definitief boeler. Dat wil zeggen dat je weer miljoenen in spelers kunt gaan investeren.
Jawel Blokland en co zijn de baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wanneer kan dat?
Zijn we niet verplicht om Blokland en co eerst uit te kopen, voor dat we kunnen investeren? In dat geval zijn we gewoon nog steeds een tering eind weg.
Weet namelijk niet precies meer hoe het zit.
Investeren kan wel. Met mate. Moeten sowieso Blokland en consorten uitkopen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wanneer kan dat?
Zijn we niet verplicht om Blokland en co eerst uit te kopen, voor dat we kunnen investeren? In dat geval zijn we gewoon nog steeds een tering eind weg.
Weet namelijk niet precies meer hoe het zit.
In het slechtste geval kun je dus nog dik 20.000.000 bij de schuld optellen, misschien dat er een paar investeerders zo aardig zullen zullen zijn dat ze hun inleg + extra later terug willen krijgen. Maar er zullen er ook wel een aantal bij zitten die hun geld wel al terug willen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jawel Blokland en co zijn de baas
FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wij zijn echt pas uit de schulden als Blokland & co ook afgekocht kunnen worden.
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbijquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baas
Nelomquote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij![]()
Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
Mathijssen gaat bijna dood, dus die moet ook vervangen worden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij![]()
Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
Je bent gek man. Mathijsen was enorm sterk vandaag. Die gaat echt dit en komend jaar nog makkelijk vol maken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mathijssen gaat bijna dood, dus die moet ook vervangen worden.
Was vandaag toch ook com-ple-te drama Kapo.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje kan best voetballen hoor. In tegenstelling tot jullie zie ik er wel iets in.
Ook als we 100% gezond zijn moeten we natuurlijk op deze weg verder, onze talenten zijn niks minder dan Somalia, Owoeri, Gyan (held), Ostlund, Buys, Lurling, De Nooijer, Simon, Lazovic (quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef E.H. het volgende:
[..]
Investeren kan wel. Met mate. Moeten sowieso Blokland en consorten uitkopen.
Maakt niet uit. Ik heb 'm in z'n eerste wedstrijden dingen zien doen waardoor ik denk dat het er toch in zit.quote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was vandaag toch ook com-ple-te drama Kapo..
OMFG al die namenquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ook als we 100% gezond zijn moeten we natuurlijk op deze weg verder, onze talenten zijn niks minder dan Somalia, Owoeri, Gyan (held), Ostlund, Buys, Lurling, De Nooijer, Simon, Lazovic (7.000.000
), Claeys, Anastasiou, van Beukering, Bandalovski, Basto, Gibbs, Elmander (in Feyenoord tijd), Smolov, Babovic, Connoly, Best, Leonard, Aerts, Lee chun soo, Song, De Graaf, Ignjatovic, Donde, Zwijnenberg, Iwan, Clausio, Montoya, Damashin,
Kan er zo even niet op meer komen, maar point made. Hoeveel vermogen er bij ons naar kneuzen is gegaan is echt belachelijk, eigen jeugd zou minimaal net zo goed geweest zijn. Zeker met onze jeugdopleiding.
Klinkt makkelijker dan het is: Alleen 100% aankopen/uitzonderlijke koopjes mogen gedaan worden. Maar goed 100% garantie op een succesvolle aankoop heb je nooit.
Ja weet ik, maar die is al 33 ofzo toch?quote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent gek man. Mathijsen was enorm sterk vandaag. Die gaat echt dit en komend jaar nog makkelijk vol maken.
Terwijl Larsen er niet eens bij staat.quote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OMFG al die namenSteeds als ik denk niet harder te kunnen lachen kwam je met een nog slechtere speler
.
Ja man, maar dit en volgend seizoen trekt hij nog wel. Daar geloof ik echt in. Enige minpunt was dus een 3-i.p.v. 2-jarig contract.quote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die is al 33 ofzo toch?
In 2014 lekker naar Willen II.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, maar dit en volgend seizoen trekt hij nog wel. Daar geloof ik echt in. Enige minpunt was dus een 3-i.p.v. 2-jarig contract.
ik heb weer een paar geniale quotes gehoord en mij kostelijk vermaakt:quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Desalniettemin heb ik me dit seizoen nog niet zo vermaakt.
En dat terwijl ik zo gaar als wat was.
Triest maar waarquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OMFG al die namenSteeds als ik denk niet harder te kunnen lachen kwam je met een nog slechtere speler
.
WTFquote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb weer een paar geniale quotes gehoord en mij kostelijk vermaakt:
''feynoord till die godverdomme kanker cholera'' was de meest aansprekende
watjequote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTFIk heb longontsteking lul, door het lachen moest ik hoesten.
Ik heb helemaal in een scheur gelegen om die prikkers in de rust. Leek wel een bureau halt projectje. Allemaal jonge gastjes en dan was er 1 hoofdprikker die die lui constant aan het corrigeren was.quote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb weer een paar geniale quotes gehoord en mij kostelijk vermaakt:
''feynoord till die godverdomme kanker cholera'' was de meest aansprekende
Lekker man, naast wat debielen staan bij een wedstrijdje als deze.quote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTFIk heb longontsteking lul, door het lachen moest ik hoesten.
Er staat op X altijd zo'n gozer LEKKER MUL te schreeuwen. Maar dan echt bij elk lullig balcontactje van Mulder.quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man, naast wat debielen staan bij een wedstrijdje als deze.
Heerlijk toch, heb me ook echt als een malloot laten gaan, als een randdebiel lopen schreeuwen/kankeren/zingen, alleen door dat vijandige sfeertje.quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker man, naast wat debielen staan bij een wedstrijdje als deze.
Ik heb ooit een jaar lang een Feyenoorder "JAAAAAAAAA TIMMERTJEEEEEEE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LEKKERRRRRRRRRRRR" horen roepen. Daar werd hij ZO onzeker van, op een bepaald moment heeft de club hem in het vak opgezocht en gevraagd of hij daar alsjeblieft mee kon stoppen omdat Henkie het niet meer aan konquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat op X altijd zo'n gozer LEKKER MUL te schreeuwen. Maar dan echt bij elk lullig balcontactje van Mulder.
Speelden we laatst tegen zo'n club die een Meul op doel had. Kon 'ie er toch mee doorgaan
Hehehe, dat zijn gasten die je dag goed kunnen maken he.quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat op X altijd zo'n gozer LEKKER MUL te schreeuwen. Maar dan echt bij elk lullig balcontactje van Mulder.
Speelden we laatst tegen zo'n club die een Meul op doel had. Kon 'ie er toch mee doorgaan
Oh ik ook hoor. Ik ben even 2 uur een debiel op vakkie z.quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heerlijk toch, heb me ook echt als een malloot laten gaan, als een randdebiel lopen schreeuwen/kankeren/zingen, alleen door dat vijandige sfeertje.
Achja lekker toch, morgen weer aan de studie
Voor. Rijtje 4. Hebbie een foto ofzo van 't vak ergens gevonden?quote:Op zondag 16 december 2012 23:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja goh, zat je ergens achteraan of vooraan?
Nee man, maar ik hoorde zo nu en dan wel een enorme debiel schreeuwen, ik dacht misschien was jij hetquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor. Rijtje 4. Hebbie een foto ofzo van 't vak ergens gevonden?
Dat zal best wel ja. Overslaande stem had ik.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee man, maar ik hoorde zo nu en dan wel een enorme debiel schreeuwen, ik dacht misschien was jij het
Anastasiou? Die kan ik me niet eens herinnerenquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ook als we 100% gezond zijn moeten we natuurlijk op deze weg verder, onze talenten zijn niks minder dan Somalia, Owoeri, Gyan (held), Ostlund, Buys, Lurling, De Nooijer, Simon, Lazovic (7.000.000
), Claeys, Anastasiou, van Beukering, Bandalovski, Basto, Gibbs, Elmander (in Feyenoord tijd), Smolov, Babovic, Connoly, Best, Leonard, Aerts, Lee chun soo, Song, De Graaf, Ignjatovic, Donde, Zwijnenberg, Iwan, Clausio, Montoya, Damashin, Babos, van den Berg (die cv?)
Kan er zo even niet op meer komen, maar point made. Hoeveel vermogen er bij ons naar kneuzen is gegaan is echt belachelijk, eigen jeugd zou minimaal net zo goed geweest zijn. Zeker met onze jeugdopleiding.
Klinkt makkelijker dan het is: Alleen 100% aankopen/uitzonderlijke koopjes mogen gedaan worden. Maar goed 100% garantie op een succesvolle aankoop heb je nooit.
Bedoel die andere kutgriek, Charisteas. Konden beide in ieder geval geen bal raken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anastasiou? Die kan ik me niet eens herinneren
Was ook niet bij Feyenoord maar bij Ajax (van Roda jeweets).quote:Op maandag 17 december 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anastasiou? Die kan ik me niet eens herinneren
Terecht. Hebben zelf ook vakken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lekker sfeertje op W3 vandaag. Erboven op L volgensmij, zat ook een ADO supporter en sommigen werden echt helemaal leip toen ze die gast zagen juichen.
quote:Lex Immers zette Feyenoord op slag van rust opnieuw op voorsprong. De ex-speler van ADO Den Haag schoot een dubieus gegeven strafschop binnen. Pellè verdiende de penalty na een duw in de rug van Kenneth Omeruo.
De penalty van Feyenoord dubieus noemen en bij die van ADO niks zeggen.quote:In de tweede helft werd de sfeer op het veld grimmiger. In de 56e minuut kreeg Bruno Martins Indi rood, nadat hij Van Duinen neerhaalde in het zestienmetergebied. Danny Holla benutte de toegekende strafschop.
Op KK barstte het er van. Horen er ook niet, maar ach. Andersom gebeurd het ook.quote:Op maandag 17 december 2012 00:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lekker sfeertje op W3 vandaag. Erboven op L volgensmij, zat ook een ADO supporter en sommigen werden echt helemaal leip toen ze die gast zagen juichen.
Ajaxkrantquote:Op maandag 17 december 2012 08:15 schreef TC03 het volgende:
De Telegraaf:
[..]
[..]
De penalty van Feyenoord dubieus noemen en bij die van ADO niks zeggen.
Inderdaad, bovendien was gisteren iedereen het er wel over eens dat die speler van ADO helemaal niet werd neergehaald door BMI, zoals die krant beweert.quote:Op maandag 17 december 2012 08:15 schreef TC03 het volgende:
De Telegraaf:
[..]
[..]
Zelfs bij Studio Voetbal waren ze het erover eens dat BMI niets deed en de strafschop tegen Pelle meer dan terecht was..quote:Op maandag 17 december 2012 08:15 schreef TC03 het volgende:
De Telegraaf:
[..]
[..]
quote:ADO is klaar met Lex Immers
ADO Den Haag voelde zich na de 3-2 nederlaag bij Feyenoord genaaid door nota bene hun ‘eigen’ Lex Immers. „Ik snapte er niets van dat hij op de grond viel.”
Tattoo
Het was geen verrassing dat de meegereisde fans van ADO Den Haag het liedje aanhieven. „Lexie laat je tattoo zien”, zongen ze toen de nummer tien van Feyenoord nog maar net aan de warming-up was begonnen. Een verwijzing naar de met inkt in zijn rug gekerfde ooievaar met daarboven de letters FC Den Haag. Vlak voor rust waren ze echter een stuk minder vriendelijk voor de Hagenaar die in de vorige vijf seizoenen uitgroeide tot dé publiekslieveling van ADO.
Immers schoot de door Graziano Pellè versierde strafschop binnen, waarmee hij Feyenoord op een 2-1 voorsprong zette. In aanloop naar de confrontatie met zijn vorige werkgever had hij nog geroepen absoluut niet te gaan juichen, maar later kwam hij daarop terug omdat Ronald Koeman het onzin vindt als spelers ingetogen een doelpunt vieren tegen een club waar ze toevallig eerder voor hebben gespeeld.
Woede
Dus maakte Immers na de benutte penalty, zijn tiende treffer van het seizoen, een sprongetje in de lucht en balde hij zijn vuist. Toen het gejuich van de Feyenoordsupporters was gaan liggen, klonk het vanuit het uitvak: ‘Laat je club maar in de steek’ en ‘Hij komt Den Haag niet in’. In de tweede helft haalde Immers ook de woede van de ADO-spelers op zijn hals. Na een luchtduel met Tom Beugelsdijk ging hij op de grond liggen en kreeg zijn belager de rode kaart van scheidsrechter Ruud Bossen.
„Daar begreep ik helemaal niets van”, aldus Beugelsdijk. „Ik stond net niet goed waardoor ik mijn arm in de lucht had. Maar als ik Lex al raakte, was het met de onderkant van mijn bovenarm. Er zat absoluut geen opzet bij. Zoiets kan geen pijn doen, dus dan hoef je ook niet op de grond te gaan liggen. Dat vind ik erg jammer van hem. Andersom had ik dat zeker niet gedaan, ik was niet zomaar gaan liggen.”
Onverstandig
Toch was het vooral onverstandig van Beugelsdijk zelf. Het stond op dat moment 2-2 en Feyenoord had een man minder, omdat Bruno Martins Indi het veld was uitgestuurd. „Ik dacht juist bij mezelf dat we ons koppie erbij moesten houden en deze wedstrijd moesten gaan winnen. Maar op dat moment kwam die hoge bal en ging ik het duel aan met Lex.”
Met tien tegen tien rook Feyenoord weer zijn kans en trok het uiteindelijk aan het langste eind, dankzij een inzet van Stefan de Vrij die via het hoofd van Tjarron Chery in het eigen doel verdween. Dat zorgde voor nog meer frustratie bij ADO, vooral ten opzichte van Pellè die de openingstreffer voor zijn rekening had genomen en de door Immers benutte pingel had versierd. „Hij ging continu heel gemakkelijk naar de grond”, klaagde Vito Wormgoor. „Na een stuk of drie keer hebben we tegen de scheids gezegd dat hij erop moest letten, maar toen gaf hij juist een penalty.”
Duw
Bossen zei achteraf dat hij er na de opmerking van de ADO-spelers inderdaad beter op was gaan letten. „Tja, als ze dat willen… En toen zag ik dat Pellè een duw kreeg en moest ik wel voor een strafschop fluiten.”
quote:De bezoekers probeerden Pellè op hun beurt uit de wedstrijd te halen door af en toe een hand door het haar van de ijdele Italiaan te halen. En als de topscorer van Feyenoord ergens niet tegen kan, is het een bad hair day. Wormgoor gniffelend: „Ik hoopte dat hij naar binnen zou gaan om een nieuwe pot gel in zijn haar te smeren, maar helaas.”
Toch lachten Pellè én Immers het laatst. Feyenoord staat mede dankzij hun belangrijke rol, zowel qua scoren als het ontregelen en irriteren van de tegenstander, nog maar drie punten achter op koploper PSV.
(Bron: spitsnieuws.nl )
KK? Dat zijn toch die B-Keus business seats?quote:Op maandag 17 december 2012 08:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op KK barstte het er van. Horen er ook niet, maar ach. Andersom gebeurd het ook.
Vond ze wel schattig met die mutsjesquote:Op maandag 17 december 2012 09:44 schreef Differ het volgende:
Hahahaha domme Hagenezen.
Ga eerst voetballen, en minder met je tegenstander bezig zijn.![]()
Feyenoord
Si.quote:Op maandag 17 december 2012 09:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KK? Dat zijn toch die B-Keus business seats?
Dat wordt dan een sobere kerst voor een aantal van die Haagse uitkeringstrekkers....quote:
Hijo de la puta.quote:Op maandag 17 december 2012 09:53 schreef Helpmefok het volgende:
Happel heeft Spaans geleerd op zijn vakantie.
Hahahaha, er stond ook een gozer in een ooievaar pakquote:Op maandag 17 december 2012 09:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond ze wel schattig met die mutsjes
Ja, ik zag hem met z'n facepaintquote:Op maandag 17 december 2012 09:54 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha, er stond ook een gozer in een ooievaar pak![]()
Dat is pas erg!!
Was geen rood.quote:Op maandag 17 december 2012 09:55 schreef JaafkeGB het volgende:
heb de wedstrijd niet kunnen zien, mijn halve facebook/twitter tijdlijn stond vol met geklaag dat pelle rood moest hebben... wat vonden jullie? ik heb nergens iets gehoord of beelden gezien dus ik weet van niks..
Bossen was weer ouderwets slecht. Zo ongeveer elke beslissing was dubieus.quote:Op maandag 17 december 2012 09:55 schreef JaafkeGB het volgende:
heb de wedstrijd niet kunnen zien, mijn halve facebook/twitter tijdlijn stond vol met geklaag dat pelle rood moest hebben... wat vonden jullie? ik heb nergens iets gehoord of beelden gezien dus ik weet van niks..
Hahaha, wat een mongolen.quote:
Vond het van onze kant vooral de eerste helft erg rustig op de tribunes, ik hoorde bijna alleen de Hagenezen.quote:Op maandag 17 december 2012 09:56 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahaha, wat een mongolen.
Wel beste uitpubliek dat tot nu toe dit seizoen in de kuip is geweest.
Ja, klopt..quote:Op maandag 17 december 2012 09:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vond het van onze kant vooral de eerste helft erg rustig op de tribunes, ik hoorde bijna alleen de Hagenezen.
Dat zei ik ja:quote:Op maandag 17 december 2012 09:54 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha, er stond ook een gozer in een ooievaar pak![]()
Dat is pas erg!!
quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er stond een gozer met een geschminkt gezicht in een ooievaarskostuum, met in zijn hand een stok met daaraan vast een opblaasooievaar geplakt...
Toen die 1-1 viel, begon hij de 'ooievaar' af te trekken en 'spoot' hij ermee over de Feyenoordsupporters op E... True story..
Ik heb nog nooit zo'n kankerdebiel gezien, zelfs door supporters van het Nederland Elftal (je weet wel, die gasten met molens op hun kop) zou die gozer in elkaar geramd worden.
Pelle had 2 penalties moeten hebben, schaken 1 en ADO kreeg onterecht een penalty, BMI onterecht rood en ADO scoorde vanuit een buitenspelpositie.quote:Op maandag 17 december 2012 09:55 schreef JaafkeGB het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2012 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens wel een lekker voetbaljaar hoor 2012.
Feyenoord heeft in het kalenderjaar 2012 tot nu toe maar liefst 73 punten behaald, 22 wedstrijden gewonnen, 7 gelijk, en 5 verloren.
Alleen Ajax doet het wat dat betreft beter.
Koeman.
Hahahahahah sorry, ik had nog niks terug gelezen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er stond een gozer met een geschminkt gezicht in een ooievaarskostuum, met in zijn hand een stok met daaraan vast een opblaasooievaar geplakt...
Toen die 1-1 viel, begon hij de 'ooievaar' af te trekken en 'spoot' hij ermee over de Feyenoordsupporters op E... True story. .
Ik heb nog nooit zo'n kankerdebiel gezien, zelfs door supporters van het Nederland Elftal (je weet wel, die gasten met molens op hun kop) zou die gozer in elkaar geramd worden .
O neenee, begrijp me niet verkeerd, hartstikke blij dat je het postte, bracht mij weer in de verleiding om die debiel nog een keer belachelijk te maken met dit verhaaltjequote:Op maandag 17 december 2012 10:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahahahah sorry, ik had nog niks terug gelezen.![]()
Maar ik kan je verhaal bevestigen, wat een debiel
Huh? Heb ik weer iets gemist?quote:Op maandag 17 december 2012 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
BTW:Baby Pelle in Feyenoordshirt
![]()
WAT EEN BAAS.
Hahaha precies,quote:Op maandag 17 december 2012 10:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O neenee, begrijp me niet verkeerd, hartstikke blij dat je het postte, bracht mij weer in de verleiding om die debiel nog een keer belachelijk te maken met dit verhaaltje.
quote:Wel beste uitpubliek dat tot nu toe dit seizoen in de kuip is geweest.
Die bokitoreacties bij de 1-1. Er stond er daar een, nou, serieus, ik zei het tegen Donraja: hij leek op een van die zombies uit "I am legend".quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahaha precies,
Maar wat ik al zei;
[..]
Hahahaha, ze probeerde echt door de ramen heen te gaanquote:Op maandag 17 december 2012 10:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die bokitoreacties bij de 1-1. Er stond er daar een, nou, serieus, ik zei het tegen Donraja: hij leek op een van die zombies uit "I am legend".
Die gast stond gewoon letterlijk zo tegen die ruit te rammen:
[ afbeelding ]
Ben je dan een faler![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Was leuker als ze er ook echt doorheen waren gekomen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:25 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha, ze probeerde echt door de ramen heen te gaan![]()
Losers!
Gewoon letterlijk deze scene, dat was het ADO publiek in het kort:quote:Op maandag 17 december 2012 10:25 schreef Differ het volgende:
[..]
Hahahaha, ze probeerde echt door de ramen heen te gaan![]()
Losers!
Dan hadden we tegen ADO ook weer jaren geen publiek gehadquote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef E.H. het volgende:
[..]
Was leuker als ze er ook echt doorheen waren gekomen.
Met dat kutjespubliek op E? Nou dat was nog problematisch geworden hoor. Al hadden de topboys Don, Kapo, HMF en Wesley ze wel even aangepakt natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 10:26 schreef E.H. het volgende:
[..]
Was leuker als ze er ook echt doorheen waren gekomen.
HUH!? Leef jij weer!quote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met dat kutjespubliek op E? Nou dat was nog problematisch geworden hoor. Al hadden de topboys Don, Kapo, HMF en Wesley ze wel even aangepakt natuurlijk
Maar serieus, het volk dat daar zat. Dan hadden er echt gasten van Z die kant op moeten komen rennen om nog wat damage te forceren.
Hier Z4, dus had wel goed gekomen natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met dat kutjespubliek op E? Nou dat was nog problematisch geworden hoor. Al hadden de topboys Don, Kapo, HMF en Wesley ze wel even aangepakt natuurlijk
Maar serieus, het volk dat daar zat. Dan hadden er echt gasten van Z die kant op moeten komen rennen om nog wat damage te forceren.
Hier ook Z4'er (hoewel ik het hele stadion doorhoer). Je merkt toch een "cultuuromslag" op het moment dat je richting E / K / J / EE / Y etc. gaat.quote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Differ het volgende:
[..]
Hier Z4, dus had wel goed gekomen natuurlijk
Die mensen uit J deden ook vrij weinig, toen heel het ADO publiek tegen hun begon te zingenquote:Op maandag 17 december 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier ook Z4'er (hoewel ik het hele stadion doorhoer). Je merkt toch een "cultuuromslag" op het moment dat je richting E / K / J / EE / Y etc. gaat.. Wat een graftakkenpubliek.
Op J/JJ zit ook (oude) HK. En op E zit ook wel volk dat er niet voor aan de kant gaat.quote:Op maandag 17 december 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hier ook Z4'er (hoewel ik het hele stadion doorhoer). Je merkt toch een "cultuuromslag" op het moment dat je richting E / K / J / EE / Y etc. gaat.. Wat een graftakkenpubliek.
Ja joh man, echt een ander soort publiek. Niet dat ik ze specifiek hekel ofzo, maar als je met je 50-jarige bolle kop lekker heppydepeppy gaat lopen doen dat je vaste plaatsen hebt volgens je kaartje, dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:34 schreef Differ het volgende:
[..]
Die mensen uit J deden ook vrij weinig, toen heel het ADO publiek tegen hun begon te zingen![]()
Gewoon rustig vooruit zitten kijken, en maar 1 of 2 mensen begonnen terug te schreeuwen hahahah
HK zit wel meer richting Z1 / E ja, op J is mij niet bekend dat er veel HK zit (zal ongetwijfeld wel wat zitten, zo is het ook wel weerquote:Op maandag 17 december 2012 10:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op J/JJ zit ook (oude) HK. En op E zit ook wel volk dat er niet voor aan de kant gaat.
quote:Op maandag 17 december 2012 10:41 schreef DonRaja het volgende:
Er zong 1 gastje 'Liever kanker in m'n bek, dan een matje in m'n nek'. Daar werd nog net geen foei tegen gezegd...
Vind hem stiekem nog wel grappig.quote:Op maandag 17 december 2012 10:41 schreef DonRaja het volgende:
Er zong 1 gastje 'Liever kanker in m'n bek, dan een matje in m'n nek'. Daar werd nog net geen foei tegen gezegd...
Echt he. Daarom, I am legend achtige zombies met grote muilenquote:Op maandag 17 december 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
naast vak J kwam er nog zo'n extra lint stewards omdat er constant mensen doorheen braken. Aan de andere kant gebeurde er echt niks. Maarja, dan nog. Vind het altijd maar wat treurig die mensen in het uitvak en daarnaast die de hele wedstrijd met elkaar bezig zijn. Alsof er iets mogelijk is.
Ja man. Wordt tijd dat hunnie ook weer eens mogen komen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
Maar wedstrijden met 'veel' uitpubliek zijn altijd tof.
Geen enkele club kan meer twee vakken vol krijgen in de Kuip, zelfs die Hageneesjes niet. Blijift zonde.quote:Op maandag 17 december 2012 10:45 schreef Muto het volgende:
Maar wedstrijden met 'veel' uitpubliek zijn altijd tof.
Wat was dat trouwens voor Koreaans vak boven die Hagenezen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkele club kan meer twee vakken vol krijgen in de Kuip, zelfs die Hageneesjes niet. Blijift zonde.
Was boven onsquote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat was dat trouwens voor Koreaans vak boven die Hagenezen?
Leuk hoor hattricks maken, maar als je wedstrijd na wedstrijd met 1 goal verschil wint, en Pelle maakt die goal, dan is hij belangrijker. De hattrick tegen ajax uitgezonderd natuurlijk, dat is sowieso masterlijk. Altijd. Maar als Pelle de winnende maakt tegen ajax meteen na de winterstop dan is hij sowieso de nuttigste speler geweest.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oef. Daar durf ik me echt niet aan te wagen.
Hij is NOG belangrijker voor het team denk ik ja. Maar het is echt niet te vergelijken.
Kijk, die hattrick tegen Ajax, Twente en Vitesse achter elkaar... Dat was ook wel legen-fucking-dary.
Guidetti was toch een beetje 'het voetballende gezicht' van de wederopstanding, met Geel en de KGB als drijvende kracht.
Vandaar ook 'veel'. Ik denk dat nauwelijks een club, ja misschien tegen die tijd PSV, dit seizoen twee uitvakken vol krijgt.quote:Op maandag 17 december 2012 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen enkele club kan meer twee vakken vol krijgen in de Kuip, zelfs die Hageneesjes niet. Blijift zonde.
Hoe oud is je dochter?quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Leuk hoor hattricks maken, maar als je wedstrijd na wedstrijd met 1 goal verschil wint, en Pelle maakt die goal, dan is hij belangrijker. De hattrick tegen ajax uitgezonderd natuurlijk, dat is sowieso masterlijk. Altijd. Maar als Pelle de winnende maakt tegen ajax meteen na de winterstop dan is hij sowieso de nuttigste speler geweest.
Qua uitstraling vind ik ze allebei wel top, echt een speler waar je mee aan kan komen zetten. (Hoewel, als mijn dochter er mee aan komt zetten... ik weet niet)
Toen PSV vol in de race was om het kampioenschap twee seizoenen geleden konden ze hem ook niet vol krijgen. Sterker nog, toen moesten ze tegen Heracles zelfs kaarten teruggeven. Daar hoef je het dus echt nooit van te verwachten. Kutjespubliek.quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Vandaar ook 'veel'. Ik denk dat nauwelijks een club, ja misschien tegen die tijd PSV, dit seizoen twee uitvakken vol krijgt.
PSV?quote:Op maandag 17 december 2012 10:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Vandaar ook 'veel'. Ik denk dat nauwelijks een club, ja misschien tegen die tijd PSV, dit seizoen twee uitvakken vol krijgt.
Goftedomme Caland pleurisjong nou is mijn reactie 6 seconden later weer voor niets.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen PSV vol in de race was om het kampioenschap twee seizoenen geleden konden ze hem ook niet vol krijgen. Sterker nog, toen moesten ze tegen Heracles zelfs kaarten teruggeven. Daar hoef je het dus echt nooit van te verwachten. Kutjespubliek.
Ik mocht die dag voor het uitvak staan, ik heb me zelden zo verbaasd. Alsof er een heel blik Davy's was leeggetrokken. Alleen deze types gingen dan wel naar het stadion.quote:Op maandag 17 december 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV?![]()
Die hebben nog nooit een vol uitvak gehad. Zelfs toen ze naar De Kuip konden komen in het jaar van de 10-0, waarin ze - mits winst in De Kuip - vrijwel zeker kampioen zouden worden als ze bij ons winnen, stonden er misschien 200 man
.
Oooooowww...........quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Muto het volgende:
Jongens, dat van PSV was juist een grap.
Ik stond ernaast, met een PSV-broertje (quote:Op maandag 17 december 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mocht die dag voor het uitvak staan, ik heb me zelden zo verbaasd. Alsof er een heel blik Davy's was leeggetrokken. Alleen deze types gingen dan wel naar het stadion.
Nou ja, ik doelde op die wedstrijd die Caland aanhaalde. Dat was gewoon zielig.quote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oooooowww...........
Die gasten doen tegen die tijd allang niet meer mee om 't kampioenschap joh.
Daar had ik het ook over piemel. Maar dit jaar komt het niet eens zo ver. Tegen de tijd dat PSV bij ons thuis langskomt, zijn ze geeneens kampioenskandidaat meer. En wij schieten die droom - wederom - compleet aan diggelen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde op die wedstrijd die Caland aanhaalde. Dat was gewoon zielig.
Klopt. Feyenoord kampioen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV is geen titelkandidaat joh. Die vliegen er volgende week tegen NAC gewoon met 3-0 af.
Net als Ajax overigens.
Wat een onzin. Dat er geen joden in de thuisvakken horen te zitten (ik heb er 3 keer eentje meegenomen naar Fey-aja, maar dit terzijde), okee. Maar ADO, Sparta, NAC, RKC, die gasten kunnen rustig tussen het thuispubliek gaan zitten. Dat zijn toch clubs waar we te dicht bij zitten om echt ruzie mee te maken. Bij iedereen op z'n werk zitten wel gasten tussen die voor een van die clubs zijn. Kun je er op je werk normaal mee omgaan, dan kun je dat toch in het stadion ook wel?quote:Op maandag 17 december 2012 08:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Op KK barstte het er van. Horen er ook niet, maar ach. Andersom gebeurd het ook.
Heel goed. Houwen zo. Anders verdenk ik je toch van Brennopraktijken.quote:Op maandag 17 december 2012 10:56 schreef Muto het volgende:
En pas daarna vraag ik om pics van je dochter.
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik vrees dat ik na het schreeuwen moet huilen als we kampioen wordenquote:
Ik weet de gekte van het vorige kampioenschap en het kampioenschap daar weer voor nog als de dag van gisteren. Ik weet niet hoe ik zou reageren zodra we weer kampioen worden....quote:Op maandag 17 december 2012 11:40 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht. Ik vrees dat ik na het schreeuwen moet huilen als we kampioen worden
Ps heb ik weer een topic vermoord?
Laten we zorgen dat we over 10 wedstrijden niet meer in te halen zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef Dekatria het volgende:
Laten we eerst maar eens zorgen dat we over een wedstrijdje of 10 nog steeds meedoen.
Zo'n succesnummer was dat feest uiteindelijk nietquote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat sowieso, ik heb er nog steeds geen geloof in. Ervaring uit de jaren waarin we er beter voor stonden (zelfs een straatlengte voorsprong bij de winterstop) en het dan nog uit handen wisten te geven, dus ik durf er niet op te hopen.
Feyenoord speelt wat dat betreft ook nog niet overtuigend genoeg (althans de laatste 2 wedstrijden) en ik blijf toch bang voor puntverlies tegen 'de kleintjes'.
Maar mocht het ooit zover komen dan is de gekte niet te overzien, dan zal Nederland eens meemaken hoe er een kampioensfeest gevierd moet worden! Vorige editie waren er tenslotte ook een kwart miljoen (!) Feyenoorders verzameld op de Coolsingel.
Nee het eindigde helaas in een veldslag die we nu nog herinneren, en de middenstand ook.quote:Op maandag 17 december 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n succesnummer was dat feest uiteindelijk niet
quote:Op maandag 17 december 2012 12:31 schreef Guidetti het volgende:
Kaart van Indi geseponeerd.
Feyenoord.nl ligt er down van![]()
Mooi.quote:
Op het laatst werd hem gevraagd of hij het 'twijfelachtig' vond, dat wilde hij dan wel bevestigen. Vreemd ja, dat hij na het zien van de beelden niet meteen ronduit toegeeft dat het onterecht was.quote:Op maandag 17 december 2012 12:40 schreef Cara het volgende:
En die rat Bossen die na de beelden nog steeds aangeeft er een strafschop in te zien![]()
Laat 'm in ieder geval zijn shirt aanhouden als hij scoort.quote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Pelle voor die bodycheck geen geel kreeg. Scheidsrechters zullen steeds meer op zijn gedrag gaan letten en stel dat er zondag weer een arbiter de show wilt stelen door hem een lullige gele kaart te geven.
Gewoon woensdag bij een 0-2 voorsprong Pellè direct rood laten pakken door een handsbal in het eigen zestien meter.quote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Pelle voor die bodycheck geen geel kreeg. Scheidsrechters zullen steeds meer op zijn gedrag gaan letten en stel dat er zondag weer een arbiter de show wilt stelen door hem een lullige gele kaart te geven.
En dan drie wedstrijden krijgen en zowel Ajax als Twente missen?quote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even de enkels van Djuricic aanpakken dus
Johntwitter:superguidetti twitterde op maandag 17-12-2012 om 12:41:56I really think that #Feyenoord Will win the leuage This year
looking Good
reageer retweet
Was volgens mij z'n neefje maar tochquote:Op maandag 17 december 2012 10:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Documentaire met Ivo Niehe. Was een foto van baby-Pelle in Feyenoordshirt. True story.
O ik las dit op FR12quote:Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Was volgens mij z'n neefje maar toch
Ik begrijp niet waarom hij niet gewoon zijn shirt uittrok om geel te pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Dat mocht niet meer van Koeman.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij niet gewoon zijn shirt uittrok om geel te pakken. Gewoon 88e minuut dat shirt uit knallen. Dat zou toch fucking slim zijn?
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een heel nieuwsbericht maken van 1 twitterbericht
Hij heeft zelf plechtig belooft geen domme gele kaarten meer te halen, en hoewel dit onder slim zou vallen zou het zijn geloofwaardigheid toch geen goed hebben gedaan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij niet gewoon zijn shirt uittrok om geel te pakken. Gewoon 88e minuut dat shirt uit knallen. Dat zou toch fucking slim zijn?
Dit was gewoon compleet te verantwoorden geweest.quote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft zelf plechtig belooft geen domme gele kaarten meer te halen, en hoewel dit onder slim zou vallen zou het zijn geloofwaardigheid toch geen goed hebben gedaan.
Daar worden hele kranten en sites tegenwoordig mee volgemaaktquote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een heel nieuwsbericht maken van 1 twitterbericht
quote:De ADO-verdediger werd uit het veld gestuurd nadat hij Immers met zijn arm raakte tijdens een kopduel. “Daar begreep ik helemaal niets van”, vertelt Beugelsdijk na de met 3-2 verloren wedstrijd aan Sp!ts. “Ik stond net niet goed waardoor ik mijn arm in de lucht had. Maar als ik Lex al raakte, was het met de onderkant van mijn bovenarm”, betoogt de mandekker.
“Er zat absoluut geen opzet bij. Zoiets kan geen pijn doen, dus dan hoef je ook niet op de grond te gaan liggen. Dat vind ik erg jammer van hem. Andersom had ik dat zeker niet gedaan, ik was niet zomaar gaan liggen.”
Lekkere avatar heb jij man.quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mongool.Die rode kaart van hem was gewoon echt 200% terecht. Vind je het gek dat hij gaat liggen als er zo'n kamikaze-Hagenees met de ellebogen vooruit naar je toe komt vliegen.
[..]
En op de radio hoorde ik Immers die idioot nog verdedigen direct na de wedstrijd...quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een mongool.Die rode kaart van hem was gewoon echt 200% terecht. Vind je het gek dat hij gaat liggen als er zo'n kamikaze-Hagenees met de ellebogen vooruit naar je toe komt vliegen.
[..]
Maatjes indekken, op zich niet veel mis mee zolang de club er niet door benadeeld wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En op de radio hoorde ik Immers die idioot nog verdedigen direct na de wedstrijd...
Ik vind het ook geen verkeerde actie van Immers, maar des te meer van die andere mongool.quote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maatjes indekken, op zich niet veel mis mee zolang de club er niet door benadeeld wordt.
Ik zat achter die gasten, was echt lachen. Die gasten keken hun ogen uit. Bij het begin een beetje timide maar bij elke actie stonden ze op en kijken wat er aan de hand was. En ze hebben meegezongen met Haagse Joden (ik niet want proletengedrag) maar moest daar wel hard om lachen. Ze werden ook nog even toegezongen door een paar gasten uit GG.quote:Op maandag 17 december 2012 10:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat was dat trouwens voor Koreaans vak boven die Hagenezen?
Maar weet nou iemand wat die jappen kwamen doen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik zat achter die gasten, was echt lachen. Die gasten keken hun ogen uit. Bij het begin een beetje timide maar bij elke actie stonden ze op en kijken wat er aan de hand was. En ze hebben meegezongen met Haagse Joden (ik niet want proletengedrag) maar moest daar wel hard om lachen. Ze werden ook nog even toegezongen door een paar gasten uit GG.
Ono kijken. Gigantische wachtrij was er alleen waardoor ze heel wat jaren te laat zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar weet nou iemand wat die jappen kwamen doen?
komen regelmatig jappen hoor, tegen nac vorig jaar ook een heel blik.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarschijnlijk foto's maken.quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als dat homofieltje naast hem die blij was omdat hij Pelle zijn haar aan het gladstrijken wasquote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Beugelsdijk is echt een simpele henkie zeg, ongelofelijk
Hij ziet er ook uit als iemand die ze rechtstreeks van de sociale werkplaats hebben geplukt vind ikquote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Beugelsdijk is echt een simpele henkie zeg, ongelofelijk
Wormgoor toch? Die gozer kan echt alles raken behalve een bal, wat een ploeg joh.quote:Op maandag 17 december 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net als dat homofieltje naast hem die blij was omdat hij Pelle zijn haar aan het gladstrijken was
Marokkaanse Koos fotograferen!quote:Op maandag 17 december 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Belchinezen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:51 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze hadden iig allemaal een fototoestel en een mooie smartphone.
ADO heeft voetballend anders best een aardig team.quote:Op maandag 17 december 2012 15:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wormgoor toch? Die gozer kan echt alles raken behalve een bal, wat een ploeg joh.
Vond het wel dom van ons om veel te snel iedere keer de lange bal te willen spelen en dan hopen op pingel o.i.d., dat moeten we tegen die soort ploegen helemaal niet nodig hebben. Alleen moet Koeman ook eens keuzes durven maken op de vleugels, Verhoek en Schaken kan echt niet meer wat een drama...
Uit pas 2 keer verloren geloof ik.quote:Op maandag 17 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
ADO heeft voetballend anders best een aardig team.
Vind het persoonlijk wel meevallen.Voorin vind ik het pure bagger. Middenveld staat wel aardig, je zag wel dat ze daar fysiek sterker waren, zeker Vilhena verloor nogal wat duels. Maar Mathijssen en de Vrij kozen onnodig vaak de lange bal. Clasie kwam ook amper in het spel voor. Eerste 10 minuten aardig en het laatste 20 minuten wat meer aan de bal, maar bood zich veel te weinig aan. Ik vond dit echt één van de slechtse wedstrijden voetballend gezien. Zeker als je het dan afzet tegen AZ uit en RKC thuis. Die ik toch hoger aan sla als dit ADO.quote:Op maandag 17 december 2012 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
ADO heeft voetballend anders best een aardig team.
We spelen sowieso niet al te best meer de laatste tijd. Grappige is wel dat de zogenaamde kenners opeens net doen alsof Feyenoord al het hele seizoen dat veredelde kick and rush voetbal speelt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk wel meevallen.Voorin vind ik het pure bagger. Middenveld staat wel aardig, je zag wel dat ze daar fysiek sterker waren, zeker Vilhena verloor nogal wat duels. Maar Mathijssen en de Vrij kozen onnodig vaak de lange bal. Clasie kwam ook amper in het spel voor. Eerste 10 minuten aardig en het laatste 20 minuten wat meer aan de bal, maar bood zich veel te weinig aan. Ik vond dit echt één van de slechtse wedstrijden voetballend gezien. Zeker als je het dan afzet tegen AZ uit en RKC thuis. Die ik toch hoger aan sla als dit ADO.
Ach ja de kennersquote:Op maandag 17 december 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
We spelen sowieso niet al te best meer de laatste tijd. Grappige is wel dat de zogenaamde kenners opeens net doen alsof Feyenoord al het hele seizoen dat veredelde kick and rush voetbal speelt.
IMO had Pellè wel rood verdiend. Een tegenstander zonder reden neerbeukenquote:Op maandag 17 december 2012 09:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Wat zei hij?quote:Op maandag 17 december 2012 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Kijk net 90 Minutes terug, die reactie van Pelle over die beuk![]()
Viel toch wel mee, joh. Snap niet dat er altijd zo een heisa over gemaakt wordt. Het is in het heetst van de strijd.quote:Op maandag 17 december 2012 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
IMO had Pellè wel rood verdiend. Een tegenstander zonder reden neerbeuken. Wat een enorme lul was het gisteren zeg, maar zo blij met het resultaat
Dat soort dingen moeten imo kunnen. Het is geen gemene overtreding op de enkels o.i.d., gewoon een fysieke concentratie waarbij niemand gewond raakt.quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, joh. Snap niet dat er altijd zo een heisa over gemaakt wordt. Het is in het heetst van de strijd.
Dus in het heetst van de strijd mag je de tegenstander ook een klap geven?quote:Op maandag 17 december 2012 16:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Viel toch wel mee, joh. Snap niet dat er altijd zo een heisa over gemaakt wordt. Het is in het heetst van de strijd.
quote:Op maandag 17 december 2012 16:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
ADO heeft meer internationals op het middenveld dan Feyenoord
Zegt hij toch ook niet, maar zoveel gebeurde er niet hoor. Wordt ook wel een beetje moe van al die moraalridders die nu iedereen die boos kijkt naar de tegenstander of scheidsrechter van het veld willen sturen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus in het heetst van de strijd mag je de tegenstander ook een klap geven?
Glijdende schaal imo. Alles wat lijkt op bewust geweld (wat dit was) bestraffen met rood. Misschien dat de heren voetballers het dan ooit eens af gaan leren. Wat dat betreft hadden Mokotjo en die Hagenees imo ook rood verdiend en dus veel geluk met geel.
Maar goed, zelden zo slechte scheids als Bossen gezien
Als je antwoord 'nee' is op deze, had PSV al na 10 seconden met 10 man gestaan bij PSV - Feyenoord...quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef RvLaak het volgende:
Dus in het heetst van de strijd mag je de tegenstander ook een klap geven?
En daar had Feyenoord ook een pingel verdiend.quote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je antwoord 'nee' is op deze, had PSV al na 10 seconden met 10 man gestaan bij PSV - Feyenoord...
Ik bedoel de duw van Toivonen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daar had Feyenoord ook een pingel verdiend.
Hij bedoeld een andere situatie, neem ik aan.quote:Op maandag 17 december 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat een penalty als de duw gegeven wordt in de middencirkel?
Ik probeer ook niet de moraalridder uit te hangen hoorquote:Op maandag 17 december 2012 16:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zegt hij toch ook niet, maar zoveel gebeurde er niet hoor. Wordt ook wel een beetje moe van al die moraalridders die nu iedereen die boos kijkt naar de tegenstander of scheidsrechter van het veld willen sturen.
Bodycheckquote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet de moraalridder uit te hangen hoor. Ik vond Pellè domweg veel te ver gaan en daarvoor rood verdienen, simpel. Hetzelfde voor Mokotjo en die andere mongool.
Dat je in het heetst van de strijd hard ingaat op je tegenstander, kan voorkomen en zal je een keer geel opleveren. Maar Pellè liep rustig op die gozer af en gaf hem een bodycheck, da's een bewuste actie.
Typisch dat dit gedrag van Pellè wordt gebagatelliseerd, terwijl er nog tijden wordt door geklaagd over dit soort acties tegen een Feyenoord spelerquote:Op maandag 17 december 2012 16:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Bodycheck.
Dat was gewoon een duwtje, niet meer of minder. Ik had die hagenees wel eens willen zien vliegen als Pellè een echte bodycheck gaf. Dan lag hij nou nog in de gracht te koekeloeren.
Fijn dat je me woorden in de mond legt. Waar zie je me zeiken over acties tegen een Feyenoord speler?quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dat dit gedrag van Pellè wordt gebagatelliseerd, terwijl er nog tijden wordt door geklaagd over dit soort acties tegen een Feyenoord speler.
Hypocrisie, zoek de definitie maar eens op
Gast, Holla deed alsof zijn gezicht kapot was gemaakt maar hij werd op de schouder geraakt.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dat dit gedrag van Pellè wordt gebagatelliseerd, terwijl er nog tijden wordt door geklaagd over dit soort acties tegen een Feyenoord speler.
Doet het acteerwerk van Holla iets af aan de overtreding van Pellè? Zo ja, dan zijn 80-90% van alle kaarten volledig overbodig.quote:Op maandag 17 december 2012 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Holla deed alsof zijn gezicht kapot was gemaakt maar hij werd op de schouder geraakt.
Het was niet slim van hem, dat vond ik ook zeker met wat de scheids eerder allemaal al had gedaan vreesde ik ook voor rood, maar we moeten het ook niet allemaal overdrijven wat er werkelijk gebeurde. Dat vond ik wel namelijkk wel meevallen, maar wel goed voor geel.quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik probeer ook niet de moraalridder uit te hangen hoor. Ik vond Pellè domweg veel te ver gaan en daarvoor rood verdienen, simpel. Hetzelfde voor Mokotjo en die andere mongool.
Dat je in het heetst van de strijd hard ingaat op je tegenstander, kan voorkomen en zal je een keer geel opleveren. Maar Pellè liep rustig op die gozer af en gaf hem een bodycheck, da's een bewuste actie.
Nee in principe niet, alleen is het in dit geval zo dat jij je laat foppen door het acteerwerk van Holla. Doordat hij als een stervende zwaan naar de grond gaat, denk jij schijnbaar dat dat duwtje heel wat was. Als deze duw tegen iemand was die niet op zoek was naar een rode kaart voor de tegenstander dan had het er heel onschuldig uitgezien aangezien de tegenstander dan alleen 30 cm opzij geduwd was en gewoon bleef staan.quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet het acteerwerk van Holla iets af aan de overtreding van Pellè? Zo ja, dan zijn 80-90% van alle kaarten volledig overbodig.
Dat sowieso...quote:Op maandag 17 december 2012 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet het acteerwerk van Holla iets af aan de overtreding van Pellè? Zo ja, dan zijn 80-90% van alle kaarten volledig overbodig.
Ja hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Zo vond ik het ook geen pingel voor Feyenoord, omdat Pelle daar ook als een stervende zwaan naar de grond ging.
Ligt er aan op welke plek het gebeurt.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Zo vond ik het ook geen pingel voor Feyenoord, omdat Pelle daar ook als een stervende zwaan naar de grond ging.
Hij ging wel makkelijk liggen, maar was gewoon een penalty. Zal overigens ook gewoon een optelsom geweest zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Ik laat me echt niet beïnvloeden door het acteerwerk van Holla hoorquote:Op maandag 17 december 2012 16:56 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Nee in principe niet, alleen is het in dit geval zo dat jij je laat foppen door het acteerwerk van Holla. Doordat hij als een stervende zwaan naar de grond gaat, denk jij schijnbaar dat dat duwtje heel wat was. Als deze duw tegen iemand was die niet op zoek was naar een rode kaart voor de tegenstander dan had het er heel onschuldig uitgezien aangezien de tegenstander dan alleen 30 cm opzij geduwd was en gewoon bleef staan.
Toch grappig dat het slechte acteerwerk van Holla op sommigen schijnbaar toch effect heeft.
Een duw is een duw en blijkbaar mag het niet op die manier. Dan bepaald de locatie de straf. Had die hagenees het maar niet in de 16 moeten doen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Het waren in beide gevallen redelijk onschuldige opstootjes, en voor beide acties was geel dan ook een goede oplossing. Dat Pelle nou een beetje wilt ruzieen en daar een klein duwtje uitdeelt, is geel, geen rood. Dat die kerel daar een Schwalbe bij bedenkt verdient ook geel (voor spelbederf kun je die bijvoorbeeld geven). Als zo een duw op een dood spelmoment in de buurt van de bal gebeurt, waardoor er een paar spelers gaan duwen, zie jij er zelf ook geel in. Is ook gewoon de regel...quote:Op maandag 17 december 2012 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond Pellè domweg veel te ver gaan en daarvoor rood verdienen, simpel. Hetzelfde voor Mokotjo en die andere mongool.
Dat was wel rood geweest imoquote:Op maandag 17 december 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Hij had die Holla gewoon een schop voor z'n rattehoofd moeten geven.
Bullshit. Caland en Happel zeiden dat ze "spelers als Toivonen wel konden waarderen" na diens duw tegen Clasie.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso, dat geouwehoer hier, wat een teringonzin. Weet je nog wat ik tegen jou zei in het stadion?quote:Op maandag 17 december 2012 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Waar maken we ons druk om. Was gewoon een lekkere schouderduw tegen een zeikneus eerste klas. We moeten 't nu ook weer geen wijvensport maken. In the heat of the moment gebeuren soms dingen die niet helemaal door de beugel kunnen maar aan de andere kant wel wat charme aan zo'n wedstrijd geven. Lekker laten gaan gezien de context.
Het geeft wel een dominantie aan, even aangeven dat je er bent en niet voor je tegenstander vreest. Dat is op zich wel prima. Ik vind Toivonen nog altijd wel een goede speler btw, maar hij gaat ook wel regelmatig over de schreef. Moet geen maatstaf voor onze spelers worden in die zin..quote:Op maandag 17 december 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bullshit. Caland en Happel zeiden dat ze "spelers als Toivonen wel konden waarderen" na diens duw tegen Clasie.
Nuff said.
Daarom, en wat deed Pelle nou helemaal. Zulke duwtjes geef ik dagelijks op mijn werk als iemand weer met een bijdehandt opmerkingkie komt. Voortaan maar dagelijks langs bij de baas dan, wegens mishandeling?quote:Op maandag 17 december 2012 17:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het geeft wel een dominantie aan, even aangeven dat je er bent en niet voor je tegenstander vreest. Dat is op zich wel prima. Ik vind Toivonen nog altijd wel een goede speler btw, maar hij gaat ook wel regelmatig over de schreef. Moet geen maatstaf voor onze spelers worden in die zin..
Dat leek me in het stadion ook, penalty op appèl noemde ik het. Aangezien het wat feller werd vanaf de tribunes. Maar op basis van de beelden leek het me een terechte penaltyquote:Op maandag 17 december 2012 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
"De penalties die ECHT penalties waren krijgen we niet (Schaken, eerste overtreding op Pelle), de penalty die we niet zouden moeten krijgen krijgen we wel".
Ik zei ook tegen Kap: "Ja nu trekt hij wel rood tegen een ADO speler en nu is er geen fuck aan de hand!!!! Komt door het stadion!"quote:Op maandag 17 december 2012 17:34 schreef ace_eleven het volgende:
Dat leek me in het stadion ook, penalty op appèl noemde ik het. Aangezien het wat feller werd vanaf de tribunes. Maar op basis van de beelden leek het me een terechte penalty
Kuipmonster ontwaakte al toen die eerste sliding op Pelle werd ingezet. Maar echt 2 minuten daarna werd gescoord door Feyenoord, dat was eigenlijk de reden dat het weer instommeldequote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef Dekatria het volgende:
In die hele aanloop tot aan de eerste penalty hoorde je gewoon het Kuipmonster ontwaken
Dat vond ik het eerder, ik vond het allemaal niet zo zwaar hoor. We lopen allemaal te brullen dat het een mannensport is, alleen als het in de 16 gebeurd lopen we op naaldhakken en moeten we meteen omvallen. Zal wel professioneel zijn, maar ik heb er niet veel mee. 't Was van die Hagenees niet slim nee. Ik vond dat we ook wel heel opzichtig opzoek waren naar die pingel (Omar, Clasie)quote:Op maandag 17 december 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij ging wel makkelijk liggen, maar was gewoon een penalty. Zal overigens ook gewoon een optelsom geweest zijn.
Is ook logisch dat spelers op zoek gaan naar een penalty als hij twee keer onterecht NIET gegeven wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 17:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat vond ik het eerder, ik vond het allemaal niet zo zwaar hoor. We lopen allemaal te brullen dat het een mannensport is, alleen als het in de 16 gebeurd lopen we op naaldhakken en moeten we meteen omvallen. Zal wel professioneel zijn, maar ik heb er niet veel mee. 't Was van die Hagenees niet slim nee. Ik vond dat we ook wel heel opzichtig opzoek waren naar die pingel (Omar, Clasie)
Feyenoord Olympique in 1999 was daar ht beste voorbeeld van.quote:Op maandag 17 december 2012 18:47 schreef TC03 het volgende:
Was gisteren mooi hoe na de 39e minuut o.i.d. De Kuip begon te brullen. Zo'n sfeertje vind je nergens in NL.
Die wedstrijd staat in zijn geheel op youtube. (voor wie het nog niet wist)quote:Op maandag 17 december 2012 18:50 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Feyenoord Olympique in 1999 was daar ht beste voorbeeld van.
Niet lang daarna werd de strafschop ook gegeven. En dan na die rooie kaart al helemaal... Feyenoord kreeg toen vleugels, je zag gewoon dat er nog een goal aan zat te komen. Heerlijk manquote:Op maandag 17 december 2012 18:47 schreef TC03 het volgende:
Was gisteren mooi hoe na de 39e minuut o.i.d. De Kuip begon te brullen. Zo'n sfeertje vind je nergens in NL.
twitter:TerenceKongolo1 twitterde op maandag 17-12-2012 om 19:38:22Sinds kleins af aan http://t.co/YYLKmkra reageer retweet
Wut?quote:Op maandag 17 december 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TerenceKongolo1 twitterde op maandag 17-12-2012 om 19:38:22Sinds kleins af aan http://t.co/YYLKmkra reageer retweet
Beestachtig he.quote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef Dekatria het volgende:
~9.40. Hoe het ineens muisstil wordt vlak voor die bal erin gaat
Toch zou ik die Achahbar wel eens op een nummer 10 positie willen zien. Hij heeft gewoon heel veel talent. Hij moet fysiek alleen sterker worden.quote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wut?
O, ik snap 'm. Jammer genoeg dat Achahbar in die foto staat, de rest gaat het namelijk in tegenstelling tot die knul wel halen.
Prachtigquote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef Dekatria het volgende:
~9.40. Hoe het ineens muisstil wordt vlak voor die bal erin gaat
Is in dit Feyenoord alles behalve het soort 10 wat we nodig hebben. Juist Immers is in dit team zo belangrijk in de rol die hij vervult. Moet gvd alleen leren afmaken.quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Toch zou ik die Achahbar wel eens op een nummer 10 positie willen zien. Hij heeft gewoon heel veel talent. Hij moet fysiek alleen sterker worden.
Met zijn strijd is Immers nu heel belangrijk, inderdaad. Toch verlang ik naar een Feyenoord wat meer gaat domineren met het veldspel. Dan heb je Immers niet nodig, en zou je Achahbar op 10, of in de spits, kunnen zetten. Daarom denk ik dat je Achahbar nog wel goed kunt gebruiken in de toekomst.quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is in dit Feyenoord alles behalve het soort 10 wat we nodig hebben. Juist Immers is in dit team zo belangrijk in de rol die hij vervult. Moet gvd alleen leren afmaken.
Ik wil er eens een ingooien: waarom pleuren we niet eens voor de grap Vormer voor Clasie erin. Clasie is al een tijdje 'moe' lijkt het, moet gewoon eens twee wedstrijdjes rusten. Ofcourse, never change a winning team en het kan HEEL hard demotiveren, maar Vilhena is enorm aanvallend ingesteld en Immers vervult ook zijn taken.quote:Op maandag 17 december 2012 20:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Met zijn strijd is Immers nu heel belangrijk, inderdaad. Toch verlang ik naar een Feyenoord wat meer gaat domineren met het veldspel. Dan heb je Immers niet nodig, en zou je Achahbar op 10, of in de spits, kunnen zetten. Daarom denk ik dat je Achahbar nog wel goed kunt gebruiken in de toekomst.
Clasie speelt de afgelopen weken juist steeds weer beter.quote:Op maandag 17 december 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil er eens een ingooien: waarom pleuren we niet eens voor de grap Vormer voor Clasie erin. Clasie is al een tijdje 'moe' lijkt het, moet gewoon eens twee wedstrijdjes rusten. Ofcourse, never change a winning team en het kan HEEL hard demotiveren, maar Vilhena is enorm aanvallend ingesteld en Immers vervult ook zijn taken.
Clasie is het een klein beetje kwijt. Hij haalt geen onvoldoendes, gewoon keurig continu een 6, maar het zijn niet de wekelijkse negens die hij pakte. Ik denk echt dat die jongen snakt naar de winterstop persoonlijk.
Het wordt inderdaad wel beter, tegen AZ was hij erg sterk vond ik, maar toch is hij niet de jongen van vorig seizoen. Het opdonderen van Leerdam was wel HEEL belangrijk voor onze Claas, ben echt blij dat Koeman die stap genomen heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 20:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Clasie speelt de afgelopen weken juist steeds weer beter.
Heeft ook met El Ahmadi te maken. Vergeet niet dat Vilhena er nog maar net staat en nog maar 17 is. Geef ze even de tijd en het wordt een bazen duo! Leerdam is gewoon net niks. Vormer is lekker om achter de hand te hebben, meer voorlopig niet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad wel beter, tegen AZ was hij erg sterk vond ik, maar toch is hij niet de jongen van vorig seizoen. Het opdonderen van Leerdam was wel HEEL belangrijk voor onze Claas, ben echt blij dat Koeman die stap genomen heeft.
Ja I know, maar juist Vormer erin zou een 'impulsje' voor het team zoals het er NU staat kunnen zijn, al twijfel ik daar ook hevig aan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Heeft ook met El Ahmadi te maken. Vergeet niet dat Vilhena er nog maar net staat en nog maar 17 is. Geef ze even de tijd en het wordt een bazen duo! Leerdam is gewoon net niks. Vormer is lekker om achter de hand te hebben, meer voorlopig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |