quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Je vergeet ellabdellaoui dat is ook wel een fenomeen
Speelde vandaag op zich wel lekker. Had verdedigend ook niks te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Je vergeet ellabdellaoui dat is ook wel een fenomeen
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde vandaag op zich wel lekker. Had verdedigend ook niks te doen.
Oef. Daar durf ik me echt niet aan te wagen.quote:
Zo zag 't er in 't stadion wel uit de eerste helft dan toch. Maargoed, ik heb de sv nog niet gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.
Ja dit. Heeft echt 3-4 keer iemand uit z'n rug laten weglopen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.
Was vandaag ook zo hoor. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef ace_eleven het volgende:
Bij SV denken ze dat we de vleugels helemaal niet gebruiken
Wilde net zeggen. Het was steeds Elabdellaoui --> Pelle --> Schaken --> poef bal wegquote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was vandaag ook zo hoor. Sloeg helemaal nergens op.
Boetius en Kongolo zijn onze toekomst.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Het was steeds Elabdellaoui --> Pelle --> Schaken --> poef bal weg
Via Verhoek liep al helemaal geen ene tyfus.
Pas met Boetius kwam er wat in gang.
Het sloeg idd echt helemaal nergens op vanmiddag.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
Was gewoon een waardeloze wedstrijd voetbaltechnisch gezien. Bij SV doen ze net alsof dit het normale niveau is.
Desalniettemin heb ik me dit seizoen nog niet zo vermaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sloeg idd echt helemaal nergens op vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |