quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Je vergeet ellabdellaoui dat is ook wel een fenomeen
Speelde vandaag op zich wel lekker. Had verdedigend ook niks te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
Je vergeet ellabdellaoui dat is ook wel een fenomeen
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde vandaag op zich wel lekker. Had verdedigend ook niks te doen.
Oef. Daar durf ik me echt niet aan te wagen.quote:
Zo zag 't er in 't stadion wel uit de eerste helft dan toch. Maargoed, ik heb de sv nog niet gezien.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.
Ja dit. Heeft echt 3-4 keer iemand uit z'n rug laten weglopen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus? Vond hem vrij waardeloos. Totaal geen verdediger ook.
Was vandaag ook zo hoor. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef ace_eleven het volgende:
Bij SV denken ze dat we de vleugels helemaal niet gebruiken
Wilde net zeggen. Het was steeds Elabdellaoui --> Pelle --> Schaken --> poef bal wegquote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was vandaag ook zo hoor. Sloeg helemaal nergens op.
Boetius en Kongolo zijn onze toekomst.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Het was steeds Elabdellaoui --> Pelle --> Schaken --> poef bal weg
Via Verhoek liep al helemaal geen ene tyfus.
Pas met Boetius kwam er wat in gang.
Het sloeg idd echt helemaal nergens op vanmiddag.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
Was gewoon een waardeloze wedstrijd voetbaltechnisch gezien. Bij SV doen ze net alsof dit het normale niveau is.
Desalniettemin heb ik me dit seizoen nog niet zo vermaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sloeg idd echt helemaal nergens op vanmiddag.
We zijn al uit de financiele zorgen gekquote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius en Kongolo zijn onze toekomst.Gaan onze club over 4 jaar definitief uit de financiele zorgen halen.
Misschien JUIST wel daaromquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Desalniettemin heb ik me dit seizoen nog niet zo vermaakt.
En dat terwijl ik zo gaar als wat was.
Wij zijn echt pas uit de schulden als Blokland & co ook afgekocht kunnen worden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zijn al uit de financiele zorgen gek. En met de 10 miljoen van BMI, 8 miljoen van Clasie en de bedragen van Vrij, Vilhena etc. worden we helemaal stinkend rijk.
Definitief boeler. Dat wil zeggen dat je weer miljoenen in spelers kunt gaan investeren.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We zijn al uit de financiele zorgen gek. En met de 10 miljoen van BMI, 8 miljoen van Clasie en de bedragen van Vrij, Vilhena etc. worden we helemaal stinkend rijk.
8 miljoenquote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Clasie speelt dit seizoen niet naar 8 miljoen idd, maar die gaat z'n extra ontwikkeling 2x zo hard maken net zoals Sneijdertje dat toen deed in 1 seizoen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
8 miljoenwat is er gebeurt met jou?
Wanneer kan dat?quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Definitief boeler. Dat wil zeggen dat je weer miljoenen in spelers kunt gaan investeren.
Jawel Blokland en co zijn de baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wanneer kan dat?
Zijn we niet verplicht om Blokland en co eerst uit te kopen, voor dat we kunnen investeren? In dat geval zijn we gewoon nog steeds een tering eind weg.
Weet namelijk niet precies meer hoe het zit.
Investeren kan wel. Met mate. Moeten sowieso Blokland en consorten uitkopen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wanneer kan dat?
Zijn we niet verplicht om Blokland en co eerst uit te kopen, voor dat we kunnen investeren? In dat geval zijn we gewoon nog steeds een tering eind weg.
Weet namelijk niet precies meer hoe het zit.
In het slechtste geval kun je dus nog dik 20.000.000 bij de schuld optellen, misschien dat er een paar investeerders zo aardig zullen zullen zijn dat ze hun inleg + extra later terug willen krijgen. Maar er zullen er ook wel een aantal bij zitten die hun geld wel al terug willen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jawel Blokland en co zijn de baas
FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wij zijn echt pas uit de schulden als Blokland & co ook afgekocht kunnen worden.
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbijquote:Op zondag 16 december 2012 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FF BMI, Clasie weg voor 25 miljoen. Vervangers staan al klaar (Kongolo en Vormer). Baas
Nelomquote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij![]()
Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
Mathijssen gaat bijna dood, dus die moet ook vervangen worden.quote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Topics gaan wel weer een stuk harder met jou erbij![]()
Ik denk dat Clasie niet zomaar vervangen kan worden door Vormer overigens. En verwacht dat als BMI verkocht wordt dat Nelom gewoon in de basis komt
Je bent gek man. Mathijsen was enorm sterk vandaag. Die gaat echt dit en komend jaar nog makkelijk vol maken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mathijssen gaat bijna dood, dus die moet ook vervangen worden.
Was vandaag toch ook com-ple-te drama Kapo.quote:Op zondag 16 december 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gastje kan best voetballen hoor. In tegenstelling tot jullie zie ik er wel iets in.
Ook als we 100% gezond zijn moeten we natuurlijk op deze weg verder, onze talenten zijn niks minder dan Somalia, Owoeri, Gyan (held), Ostlund, Buys, Lurling, De Nooijer, Simon, Lazovic (quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef E.H. het volgende:
[..]
Investeren kan wel. Met mate. Moeten sowieso Blokland en consorten uitkopen.
Maakt niet uit. Ik heb 'm in z'n eerste wedstrijden dingen zien doen waardoor ik denk dat het er toch in zit.quote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was vandaag toch ook com-ple-te drama Kapo..
OMFG al die namenquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ook als we 100% gezond zijn moeten we natuurlijk op deze weg verder, onze talenten zijn niks minder dan Somalia, Owoeri, Gyan (held), Ostlund, Buys, Lurling, De Nooijer, Simon, Lazovic (7.000.000
), Claeys, Anastasiou, van Beukering, Bandalovski, Basto, Gibbs, Elmander (in Feyenoord tijd), Smolov, Babovic, Connoly, Best, Leonard, Aerts, Lee chun soo, Song, De Graaf, Ignjatovic, Donde, Zwijnenberg, Iwan, Clausio, Montoya, Damashin,
Kan er zo even niet op meer komen, maar point made. Hoeveel vermogen er bij ons naar kneuzen is gegaan is echt belachelijk, eigen jeugd zou minimaal net zo goed geweest zijn. Zeker met onze jeugdopleiding.
Klinkt makkelijker dan het is: Alleen 100% aankopen/uitzonderlijke koopjes mogen gedaan worden. Maar goed 100% garantie op een succesvolle aankoop heb je nooit.
Ja weet ik, maar die is al 33 ofzo toch?quote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent gek man. Mathijsen was enorm sterk vandaag. Die gaat echt dit en komend jaar nog makkelijk vol maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |