Heeft de Boss je ook ooit gekoekt? Dat staat op mijn try-before-you-die lijstje.quote:
Godverdomme, ik verslikte me bij het zien van dat kentekenquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de Boss je ook ooit gekoekt? Dat staat op mijn try-before-you-die lijstje.
En z'n wagen wat vind je daar van?
[ afbeelding ]
Je hebt geen account nodig op omakutje.nlquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft alleen een account op Kinky.nl
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt geen account nodig op omakutje.nl
Ik hou er ook mee op geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet zo goed uit of wel?
Zouden ze ook bamihappies hebben?quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Oliver23 het volgende:
Jaja, ze hebben ze gelukkig ook in Spanje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar onthoud 1 ding, al zitten we nu bij Amstel. Jupiler is en blijft onze vriend! JUP HOLLAND JUP!
quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Zozo, zie dat mijn Daily Motion kanaaltje in 11 maanden tijd toch 622.846 views heeftVolgens mij zo langzaamerhand het best bekeken DailyMotionkanaaltje
Toch goed voor ¤ 750.000
Toen Johan dat zei wist ik zeker dat ik me moest registeren op Fok en dagelijks mijn mening over de snor prijs te geven.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar onthoud 1 ding, al zitten we nu bij Amstel. Jupiler is en blijft onze vriend! JUP HOLLAND JUP!
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden ze ook bamihappies hebben?
Hoe zie je hoeveel geld zo'n account waard is?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Zozo, zie dat mijn Daily Motion kanaaltje in 11 maanden tijd toch 622.846 views heeftVolgens mij zo langzaamerhand het best bekeken DailyMotionkanaaltje
Toch goed voor ¤ 750.000
Heb je eigenlijk al een keer copyright of wat dan ook voor klachten van RTL gehad op dat kanaal?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Toch goed voor ¤ 750.000
Pist ie ook wel eens in een brievenbus of niet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat is nou een journalistiek relevante vraag Ties.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een keer copyright of wat dan ook voor klachten van RTL gehad op dat kanaal?
Hij checkt zijn bronnen nog wel eens.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is nou een journalistiek relevante vraag Ties.
Oh gaan we verbaasd zitten doen? Ik bedrijf journalistiek, wat jij doet is effectbejagquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is nou een journalistiek relevante vraag Ties.
Nog Nooitquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een keer copyright of wat dan ook voor klachten van RTL gehad op dat kanaal?
Zie je niet. De ¤ 750.000 was meer om Jort Kelder te treiterenquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zie je hoeveel geld zo'n account waard is?
Eigenlijk zouden er kleine leesboekjes moeten zijn over VI dat je je kind al jong belangrijke normen en waarden kan bijbrengen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rijk. Leuke vriendin, dochtertje van drie weken oud. Stinkend Rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Absoluut. Maar ze is al best wel VI bewust hoor Ouwe Reus. Maandag/Vrijdagavond tussen 20:30 - 22:00 is ze lekker stil.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er kleine leesboekjes moeten zijn over VI dat je je kind al jong belangrijke normen en waarden kan bijbrengen.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Superbeelden![]()
82.000 views
WijZijnVoetbal gejat van Superbeelden
15.00 views
MrAjaxmaster gejat van Superbeelden
Dan toch fucking 128.000 views
[ afbeelding ]Oh je bent op je pik getrapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot er over een jaar of zestien ene Suikerbuik op de stoep staat ouwe reus!quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ze is al best wel VI bewust hoor Ouwe Reus. Maandag/Vrijdagavond tussen 20:30 - 22:00 is ze lekker stil.
Nou, dat was een schat van een jongen, en dat kan ik niet over iedereen zeggen in dit topic.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wacht maar tot er over een jaar of zestien ene Suikerbuik op de stoep staat ouwe reus!
Krijgt ie eerst een flinke koek voor zijn eikelquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wacht maar tot er over een jaar of zestien ene Suikerbuik op de stoep staat ouwe reus!
Je kan ons altijd bellen Oliverquote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Krijgt ie eerst een flinke koek voor zijn eikel
Kijk, aan echte VI Hooligans heb je wat!quote:
Even rellen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Oliver23 het volgende:FF
[..]
Kijk, aan echte VI Hooligans heb je wat!
Waar is de rest, allemaal naar het speciale moment in Studio Voetbal te kijken?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Oliver23 het volgende:
Best bekeken filmpje op mijn DailyMotion kanaal:
1. 60.513 views
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xveohi]afbeelding ]
Voetbal International - Mounir el
Hamdaoui geeft netjes de
tegenstander een hand[/url]
Heeft Jack het volk al moreel toegesproken?quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kijk, aan echte VI Hooligans heb je wat!
Waar is de rest, allemaal naar het speciale moment in Studio Voetbal te kijken?
Sowwww, wie is dat rooie vrouwtje achter die piano, beetje aan het eind van de clipquote:
Elske DeWallquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowwww, wie is dat rooie vrouwtje achter die piano, beetje aan het eind van de clip
quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een van mijn leukste VI momenten van het jaar.
Ik maakte zoals vele van jullie weten een grote VI Oranje 2012 compilatie, met als extra deel een speciale Escha compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xrvmkq]afbeelding ]
VI Oranje (2012) - Compilatie
Deel 5: Escha Special[/url]
Dagje later een berichtje van Escha gekregen dat ze het erg leuk vond
Escha.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een van mijn leukste VI momenten van het jaar.
Ik maakte zoals vele van jullie weten een grote VI Oranje 2012 compilatie, met als extra deel een speciale Escha compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xrvmkq]afbeelding ]
VI Oranje (2012) - Compilatie
Deel 5: Escha Special[/url]
Dagje later een berichtje van Escha gekregen dat ze het erg leuk vond
Dat lieve meisje wordt steeds weggemoffeld bij VI, door zo'n gesponsord itempjequote:
Op haar 16e al gecast als Anne Frank.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef DrDentz het volgende:
En ze acteert in topfilms hč. De Sint.
Wordt alleen bruut afgeslacht, beetje jammer hoorquote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef DrDentz het volgende:
En ze acteert in topfilms hč. De Sint.
Op een kamer achter een boekenkast zitten, niets mis mee. Formidabel!quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op haar 16e al gecast als Anne Frank.
Johan is pro Elske, maar toen Katie Melua (toch een wereldster) langskwam maakte hij d'r met de grond gelijkquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowwww, wie is dat rooie vrouwtje achter die piano, beetje aan het eind van de clip
Don't mention the war als Jantje Boskamp in de buurt is, die heeft het niet zo op duitsers.quote:Op zondag 16 december 2012 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op een kamer achter een boekenkast zitten, niets mis mee. Formidabel!
Hij ziet de Duitser, eet een Raider (voorganger van Twix) en geeft hem een flinke koekquote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Don't mention the war als Jantje Boskamp in de buurt is, die heeft het niet zo op duitsers.
Amstelquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Lunice het volgende:
Voor welke sponsor is dat bar item eigenlijk?
Je vrouw kijkt zeker weer niet mee hé? Anders mag je weer op de bank slapen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Amstel
Gewoon Hunkemoller ook een sponsortje maken. Escha iedere uitzending een lingeriesetje laten tonen
, i.p.v. die Kantinehelden
Haha, nee ik weet precies wanneer ze niet thuis is. Maar heb kussentje en dekentje al klaarliggen voor het geval datquote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je vrouw kijkt zeker weer niet mee hé? Anders mag je weer op de bank slapen.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ook André Rieu staat in de lijst van 25 meest lucratieve tournees van 2012. De 99 shows die de Maastrichtse violist gaf, leverden in totaal meer dan 35 miljoen euro op.
Is dat teringventje er al uit gegooid Oliver?quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Oliver23 het volgende:
Jammer dat VeerBoot toch niet van de partij is. Hij is tegenwoordig er druk, gelukkig heeft hij goede hulp voor Sigaarsnor.Blogspot.com gekregen
Katie Melua kan best een moppie jengelen ja, het is niet helemaal mijn genre, ik ben meer van Amsterdamse straatzangers, maar ja, Johan houdt van de blues en van Roy Orbison, en andere sterren die hier in Nederland zwaar ondergewaardeerd worden ten faveure van circusartiesten zoals Roel Driesvink of Gordon met die flauwe homohumor van 'mquote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan is pro Elske, maar toen Katie Melua (toch een wereldster) langskwam maakte hij d'r met de grond gelijk
Zelf was ik toen tijdens het optreden van Katie best onder de indruk, ik dacht die mag haar CD wel draaien terwijl ik d'r een beurt geef, maar toen corrigeerde JD mij dus een minuutje later door het de grond in te boren.
Nee, nee. Is nog steeds van de partij. Doet vrij weinig, tis eigenlijk alleen OliverVoetbal die de sigaarsnorsite levendig houdt.quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is dat teringventje er al uit gegooid Oliver?
Haha mooi!quote:Op zondag 16 december 2012 23:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee, nee. Is nog steeds van de partij. Doet vrij weinig, tis eigenlijk alleen OliverVoetbal die de sigaarsnorsite levendig houdt.
Maar heb zo'n idee dat SigaarSnor snel afscheid van hem neemt
Dank je wel, Ouwe Pik.quote:
Ah joh, geeft toch niks Rensie. Die jongen heeft er wel kijk opquote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dit heeft in alle kranten gestaan.
Ah man loop niet zo met m'n kloten te spelen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dit heeft in alle kranten gestaan.
Tis gewoon een ge-oliede machine. Geen onnodig ge-ouwehoer. Lekker tochquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen is het wel obvious dat op sigaarsnor de helft van de berichten automatisch wordt gegenereerd / waarvan de tekst bijna al vast staat.
Ja maar dit zegt Geert Wilders ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen is het wel obvious dat op sigaarsnor de helft van de berichten automatisch wordt gegenereerd / waarvan de tekst bijna al vast staat.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tis gewoon een ge-oliede machine. Geen onnodig ge-ouwehoer. Lekker toch
Nog even een Twixje pakken
Kijk nog eens, ouwe Reusquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
13 MAAND 2012, wanneer is dat? Staat dat op mijn kalender? Vergeet de wereld dan? Hmm??
Over Jamie Lidell, toch ook wel een redelijk bekende naam. "Ach, ik vind het maar een groene thee muzikant"quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan is pro Elske, maar toen Katie Melua (toch een wereldster) langskwam maakte hij d'r met de grond gelijk
Zelf was ik toen tijdens het optreden van Katie best onder de indruk, ik dacht die mag haar CD wel draaien terwijl ik d'r een beurt geef, maar toen corrigeerde JD mij dus een minuutje later door het de grond in te boren.
metsjfiksingquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme niet te geloven wat hier gebeurt ja?!
Ik denk dat je teveel Twixjes gegeten hebt Ouwe Pik. Is slecht voor je ogen op de late avondquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme niet te geloven wat hier gebeurt ja?!
Nou daar ben jij in het verleden ook niet vies van geweest Johan HAHAHAHAquote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beweer jij nu dat ik aan het hacken ben geweest?
Nee joh. Gewoon een slordigheidje van me geweest. DailyMotion Filmpjes uploaden, SigaarSnor bijhouden, kleine meid die veel aandacht krijgt. Je maakt weleens een schoonheidsfoutjequote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beweer jij nu dat ik aan het hacken ben geweest?
Hansie is er morgen toch?quote:Op zondag 16 december 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem!
Ik neem het je niet kwalijk, het schip van veerboot besturen is zwaar.quote:Op zondag 16 december 2012 23:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon een slordigheidje van me geweest. DailyMotion Filmpjes uploaden, SigaarSnor bijhouden, kleine meid die veel aandacht krijgt. Je maakt weleens een schoonheidsfoutje
Wel de lusten maar niet de lasten, het ontbreekt die jongen aan ieder moreel besef.quote:Op zondag 16 december 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk, het schip van veerboot besturen is zwaar.
er was toch ook een quasi-hooligan met twitter account dat was aangenomen om te helpen? Van die vent heb ik ook niks meer vernomen. Hij zou op z'n minst hier een accountje kunnen aanmaken en af en toe mee discussieren hier.
Zo'n hotemetoot die denkt het even te gaan maken in de voetbalwereld.quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel de lusten maar niet de lasten, het ontbreekt die jongen aan ieder moreel besef.
Het voetbalwereldje is mijn wereldje niet meer. Vroeger gingen de clubs met elkaar in dezelde coupé in de trein naar uitwedstrijden, tegenwoordig naaien ze elkaar kaarten aan, en als je op slinkse wijze een strafschop versierd nemen ze je op de schouders.quote:Op zondag 16 december 2012 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel de lusten maar niet de lasten, het ontbreekt die jongen aan ieder moreel besef.
Zo trots als een hond met zeven staarten dat hij SigaarSnor op z'n profiel mag zetten, maar hij weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Zo'n hotemetoot die denkt het even te gaan maken in de voetbalwereld.
Hij denkt dat ie scoort maar hij loopt met zijn eigen domheid te koop.quote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo trots als een hond met zeven staarten dat hij SigaarSnor op z'n profiel mag zetten, maar hij weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
De bigstar kan toch even inloggen, en een woordje typen? Dat kan hoogstens twee minuten duren.quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
Heb Veerboot even de link van dit topic gestuurd zodat hij de hartverwarmende reactie's kon lezen.
Jullie krijgen de groetjes en hij is er snel weer bij
Nee dat moet allemaal via via. Nou tegen de tijd dat ik via via de groetjes moet doen dan stop ik er helemaal mee hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bigstar kan toch even inloggen, en een woordje typen? Dat kan hoogstens twee minuten duren.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:17 schreef Ties02 het volgende:
WAKKER WORDEN MENSEN!
Veerboot is back!
quote:Op maandag 17 december 2012 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
Co Stompe doet ook de TOTO bij Darts
Dit hele circus, die geacteerde blijheid, want ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, staat me helemaal niet aan. Lik m'n reet.quote:
En weer weg.quote:
Jij bent onze bludbrudder niet meer!quote:Op maandag 17 december 2012 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Teveel onzin hier tussen de uitzendingen door man.
Johan Derksen zou dit een soort internet-incestdingetje, eng gezelschap noemen als hij dit allemaal leest. Om te kotsen, overacting en overdun vooral. Zou je als VI hooligan toch moeten weten lijkt mij.
VI hooligans onwaardig.
Aan de andere kant: René zou zeggen: "Kan jou het schelen, laat gaan."quote:Op maandag 17 december 2012 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Johan Derksen zou dit een soort internet-incestdingetje, eng gezelschap noemen als hij dit allemaal leest. Om te kotsen, overacting en overdun vooral. Zou je als VI hooligan toch moeten weten lijkt mij.
VI hooligans onwaardig.
Ach donderstraal toch een end op joh!quote:Op maandag 17 december 2012 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
VI hooligans onwaardig.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
En weer weg.Het bedje roept en de wekker is morgenochtend onverbiddelijk. Morgenavond zullen jullie het nog zonder mij moeten stellen, maar dinsdag meld ik me weer. VI HOOLIGANS!
JAAAAAA JAA JAA!quote:Op maandag 17 december 2012 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Het orakelheeft gesproken.
100% anti commercie!quote:Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
Hij had het tot de televisie geschopt maar BNN moest het schrappen voor een mongool met een brood op zijn bakkes.
Het gaat ooit nog eens heel slecht aflopen met BNN dat geef ik je op een briefje.quote:Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
Hij had het tot de televisie geschopt maar BNN moest het schrappen voor een mongool met een brood op zijn bakkes.
Ja als Veerboot een camera ziet is het Veerboot niet meer hč.quote:Op maandag 17 december 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
Het Halina Reijn babe topic kan ook wel een boost gebruiken.quote:Op maandag 17 december 2012 00:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
En weer weg.Het bedje roept en de wekker is morgenochtend onverbiddelijk. Morgenavond zullen jullie het nog zonder mij moeten stellen, maar dinsdag meld ik me weer. VI HOOLIGANS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ja leuk die is al genoemd. Hahaha. Wilt iedereen even lachen het begint nogal zielig te worden.quote:
Bert van der Veer en de goede smaak zijn ook vijanden van elkaar.quote:Op maandag 17 december 2012 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Bert van der Veer en Peter R de Vries zijn ook vijanden van elkaar.
Er posten daar zoveel domoren inderdaad, niet te geloven.quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef Stofje het volgende:
Wat is die Facebook-pagina van VI ergerlijk zeg. Ik vind Kieft juist een hele toffe gast, jammer dat ie er niet is vanavond.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De verkeerde Emiel is daar te gast.
Later in dat filmpje: "Met wie heeft hij wat gemeen dan?" "Sinterklaas... Spanje..." [wijst René aan]quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Ties02 het volgende:
En hier nog een leuke onbedoelde woordspeling van Johan over Frank Sinatra op 4:15
[..]
[ afbeelding ]
Net niet, tijdens de uitzendingen lees je hier pas een hoop onzin.quote:Op maandag 17 december 2012 00:31 schreef j0rdiiii het volgende:
VI hooligans onwaardig.
Ja ik heb daar ook even gereageerd. Kijken of die notoire domoren nog hebben gereageerd op mij.quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef Stofje het volgende:
Wat is die Facebook-pagina van VI ergerlijk zeg. Ik vind Kieft juist een hele toffe gast, jammer dat ie er niet is vanavond.
Sierdquote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/30501 Adriano brengt in extase.
Sierd en Aad300 over Boskamp: "Jan neemt nu nog een Mars." en "We moeten nog restauranttips geven aan Jan, waar hij steak bearnaise kan halen bijvoorbeeld."
Staat er nog gewoon bij.quote:Op maandag 17 december 2012 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij hebben ze godverdomme mijn reactie verwijderd. Was een hele tirade waar de gehele Derksen, Boskamp en Genee bingo in voor kwam. Dat is toch ongelooflijk man! Ik word strontziek van die jongens!
OW! OW! OW! OW! OW! OW!quote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://video.sport1.nl/main/clips/30501 Adriano brengt in extase.
Sierd en Aad300 over Boskamp: "Jan neemt nu nog een Mars." en "We moeten nog restauranttips geven aan Jan, waar hij steak bearnaise kan halen bijvoorbeeld."
Ene Piet Temming heeft het niet zo op jou Rensie.quote:Op maandag 17 december 2012 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij hebben ze godverdomme mijn reactie verwijderd. Was een hele tirade waar de gehele Derksen, Boskamp en Genee bingo in voor kwam. Dat is toch ongelooflijk man! Ik word strontziek van die jongens!
quote:Piet Temming: Rens wat dacht je ervan als ik die lange homo om je strot heendraait kunnen jullie met zijn twee.en de bosjes in om je kleren weg te gooien.
Bay de way tweede kerstdag word er ook gevoetbald dan zijn ze er ook.
Ik kan het niet meer terugvinden, ook mijn eigen reactie nietquote:Op maandag 17 december 2012 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ene Piet Temming heeft het niet zo op jou Rensie.
[..]
Je moet meerdere keren klikken op Vorige reacties weergeven.quote:Op maandag 17 december 2012 15:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terugvinden, ook mijn eigen reactie niet
Wat een mongool is dat manquote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet meerdere keren klikken op Vorige reacties weergeven.
Dan even control + f zoeken, dan vind je ook die gekke Piet.
quote:Direkteur bij Ik ben eigen baas
Gestudeerd aan lagere school
Eddy Wally is een rolmodel in mijn leven he? tjoetjoepquote:Op maandag 17 december 2012 16:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hij spelt als Eddy Wally. Guantanamobaai de waai.
Nee toch ? Volgende week toch pas ?quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Hans Kraaij weer?Het moet weer geen overkill worden hoor.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:17 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee toch ? Volgende week toch pas ?
Vanavond Wim Kieft ?
Hij was net zo kwaad als Derksen het haat om op tv te zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 17:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh en met kerst weer ? Jezus.
Hij was toch kwaad ?
Waaaaauw zeg, dat is toch fantastisch, ongelooflijk!quote:Op maandag 17 december 2012 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eddy Wally is een rolmodel in mijn leven he? tjoetjoep
Dit dus, Hans is leuk voor eens per 2 maanden.quote:Op maandag 17 december 2012 17:13 schreef Lunice het volgende:
WE WANT SCHELVIS.
Ze moeten toch naar de harde kern luisteren of niet?!
Beter negeren ze gewoon dat hele wegloop gedoe, want daar heeft Hans in ieder geval wel wat schreeuw tirades voor ingestudeerd.quote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Hans wel momentjes hebben voorbereid?
Absoluut, inclusief hele lange intro: "Zoals bekend ben ik een fan van aanvallend, fris voetbal. Ik ben ook fan van de mens én van de trainer Van Basten. Er mag soms ook best een beuk uitgedeeld worden, maar dan moet het wel functioneel zijn. Van Basten had vroeger een fluwelen techniek, maar wat veel mensen niet weten is dat hij ook heel geniepig kon zijn. Nu heb ik een momentje wat hier niets mee te maken heeft, want bij de wedstrijd Veendam - Top Oss gebeurt het volgende..."quote:Op maandag 17 december 2012 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Hans wel momentjes hebben voorbereid?
Hans kiest altijd iets onder de noemer 'de emotie in het voetbal', dus ik denk dat hij dat Theo Janssen moment kiest.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Absoluut, inclusief hele lange intro: "Zoals bekend ben ik een fan van aanvallend, fris voetbal. Ik ben ook fan van de mens én van de trainer Van Basten. Er mag soms ook best een beuk uitgedeeld worden, maar dan moet het wel functioneel zijn. Van Basten had vroeger een fluwelen techniek, maar wat veel mensen niet weten is dat hij ook heel geniepig kon zijn. Nu heb ik een momentje wat hier niets mee te maken heeft, want bij de wedstrijd Veendam - Top Oss gebeurt het volgende..."
quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Absoluut, inclusief hele lange intro: "Zoals bekend ben ik een fan van aanvallend, fris voetbal. Ik ben ook fan van de mens én van de trainer Van Basten. Er mag soms ook best een beuk uitgedeeld worden, maar dan moet het wel functioneel zijn. Van Basten had vroeger een fluwelen techniek, maar wat veel mensen niet weten is dat hij ook heel geniepig kon zijn. Nu heb ik een momentje wat hier niets mee te maken heeft, want bij de wedstrijd Veendam - Top Oss gebeurt het volgende..."
Ja Genee is wel heel opzichtig altijd aan het stoken, dat wordt wel een beetje sneu, dan gaat Hansie nog kinderachtiger lopen doen en komt er nog meer gespeelde boosheid. Die gimmick wordt nu een beetje teveel gebruiktquote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans kiest altijd iets onder de noemer 'de emotie in het voetbal', dus ik denk dat hij dat Theo Janssen moment kiest.
Wel zou Genee iets minder moeten stoken, als je een lollie afpakt van een 6 jarig kind weet je ook dat hij gaat huilen.
Hardop lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Misschien loopt hij nu wel voor de eerste reclame wegquote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans kiest altijd iets onder de noemer 'de emotie in het voetbal', dus ik denk dat hij dat Theo Janssen moment kiest.
Wel zou Genee iets minder moeten stoken, als je een lollie afpakt van een 6 jarig kind weet je ook dat hij gaat huilen.
Dan kan de kantineheld zijn plaats aan tafel overnemenquote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien loopt hij nu wel voor de eerste reclame weg
Hij zou Piet Weerbericht moeten overnemen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk zou Hans in plaats van Lachen om Home Videos Hart van Nederland moeten presenteren bij SBS6. Al die emotionele items over gestolen gehandicaptenvoertuigen en hondjes met ernstige ziektes, dan moeten de tissues op tafel.
haha oh Everard Sukkel staat op zijn facebook met Hans op de foto.quote:Op maandag 17 december 2012 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan de kantineheld zijn plaats aan tafel overnemen
Heb ook wat vraagjes ingestuurd, maar ze komen er toch nooit doorheen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
Tijd voor harde acties. Dus vraagje ingestuurd over Schelvecchio.
Ze krijgen per uitzending ook wel veel vragen binnen denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook wat vraagjes ingestuurd, maar ze komen er toch nooit doorheen.
Of ze geloven gewoon niet dat ik Johannes Vermeer uit Delft ben.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze krijgen per uitzending ook wel veel vragen binnen denk ik.
Niet huilen. Je hebt je koekoeksklok nog!quote:Op maandag 17 december 2012 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ook wat vraagjes ingestuurd, maar ze komen er toch nooit doorheen.
Je hebt nu toch wel zo´n reputatie opgebouwd dat alleen notoire domoren daar nog aan twijfelen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of ze geloven gewoon niet dat ik Johannes Vermeer uit Delft ben.
Gijp moest er om lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Niet huilen. Je hebt je koekoeksklok nog!
Jij komt er wel, de eerste bultrug is al naar je vernoemd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gijp moest er om lachen.
Misschien moet ik ook aan lezinkjes beginnen.
Dat vind ik geen leuke grap.quote:Op maandag 17 december 2012 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij komt er wel, de eerste bultrug is al naar je vernoemd.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind ik geen leuke grap.
En kom aub niet op de proppen met die jongen van de voice.
Dit is het slechtste bommetje ooit. Luister niet naar deze nep Doomtrooper, deze man weet niet eens wat de juiste applicatie van explosieven is.quote:Op maandag 17 december 2012 19:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik gooi even een bommetje in het topic:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het slechtste bommetje ooit. Luister niet naar deze nep Doomtrooper, deze man weet niet eens wat de juiste applicatie van explosieven is.
Die video. Ton Ojers zou zeggen: "Hij ziet er uit alsof hij drie weken in de Coentunnel heeft liggen pitten!"quote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie echt niets beters heeft te doen:
http://www.omroepwest.nl/(...)st-door-ado-den-haag
Johan over de eerste seizoenshelft van Ado.
Dat is toch die man met dat lange ordinaire piekhaar? Die kun je niet serieus nemen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die video. Ton Ojers zou zeggen: "Hij ziet er uit alsof hij drie weken in de Coentunnel heeft liggen pitten!"
Ik heb veel over voor de Doomtrooper maar ik wil niet geroyeerd worden door de VI Hooligans zoals met jou gaat gebeuren na deze foto.quote:Op maandag 17 december 2012 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk Johannes, zo doe je dat..
Je moet die award verdienen, dus een concurrent is altijd beter.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb veel over voor de Doomtrooper maar ik wil niet geroyeerd worden door de VI Hooligans zoals met jou gaat gebeuren na deze foto.
Hans dacht ook dat hij een mental coach nodig had, maar Hans moet gewoon Hans blijven. Dat geldt eigenlijk voor iedereen.quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef Doublepain het volgende:
Oké ik neem alles terug, jij bent de doomtrooper.
Ik moest ook geen coach nemen
Kwam mede door mijn alimentatie angstquote:Op maandag 17 december 2012 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans dacht ook dat hij een mental coach nodig had, maar Hans moet gewoon Hans blijven. Dat geldt eigenlijk voor iedereen.
Die man ziet er nou echt uit als een tweedehandsautoverkoperquote:Op maandag 17 december 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch die man met dat lange ordinaire piekhaar? Die kun je niet serieus nemen.
Het schijnt dat Johannes Vermeer hier dingen vanaf weetquote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
Kan ik ergens vi gewoon live kijken via the internetz?
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
'We hebben ons best gedaan om VI af te gelasten maar dat is niet gelukt'
http://janlul.com/veetle2/quote:Op maandag 17 december 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
Kan ik ergens vi gewoon live kijken via the internetz?
Top.quote:Op maandag 17 december 2012 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://janlul.com/veetle2/
of
http://bollebal.com/3.php (torrentstream nodig)
Je verwijdert Barack Obama toch ook niet uit het Witte Huis als hij een oorlog afwendt?quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
Volgens mij kun je die links beter via dm sturen, ik denk dat je er een ban voor kunt krijgen.
Behalve de gasprijs!quote:Op maandag 17 december 2012 20:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die Opel-reclame. Alles is Duits behalve de prijs. Hadden we maar Duitse prijzen!
De johannes_vermeer award voor de meest niet-treffende vergelijking van 2012quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je verwijdert Barack Obama toch ook niet uit het Witte Huis als hij een oorlog afwendt?
quote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je verwijdert Barack Obama toch ook niet uit het Witte Huis als hij een oorlog afwendt?
Je vergeet de PSV bashquote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag:
Gozubuyuk is een pedant mannetje
Maaskant is een lul
De verdediging van Zwolle is beroerd
De scheidsrechters waren slecht
Haten op dartsenquote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
VI heeft weer een mooie plaats tussen het kermisvolk van het darten.
Operatie Repo was beter, waar ze werden aangevallen door kampbewoners die al microfoontjes op hadden nog voordat er werd aangeklopt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Haten op dartsquote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
#swagquote:Op maandag 17 december 2012 20:30 schreef muzas het volgende:
René heeft echt altijd zo'n vage sjaal om
Te simpel.quote:
12:00 geloof ikquote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
Als vrijdag de wereld vergaat he.... Is dat wel na 22:00? Anders mis ik VI...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |