Heeft de Boss je ook ooit gekoekt? Dat staat op mijn try-before-you-die lijstje.quote:
Godverdomme, ik verslikte me bij het zien van dat kentekenquote:Op zondag 16 december 2012 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft de Boss je ook ooit gekoekt? Dat staat op mijn try-before-you-die lijstje.
En z'n wagen wat vind je daar van?
[ afbeelding ]
Je hebt geen account nodig op omakutje.nlquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft alleen een account op Kinky.nl
quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt geen account nodig op omakutje.nl
Ik hou er ook mee op geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2012 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet zo goed uit of wel?
Zouden ze ook bamihappies hebben?quote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Oliver23 het volgende:
Jaja, ze hebben ze gelukkig ook in Spanje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar onthoud 1 ding, al zitten we nu bij Amstel. Jupiler is en blijft onze vriend! JUP HOLLAND JUP!
quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Zozo, zie dat mijn Daily Motion kanaaltje in 11 maanden tijd toch 622.846 views heeftVolgens mij zo langzaamerhand het best bekeken DailyMotionkanaaltje
Toch goed voor ¤ 750.000
Toen Johan dat zei wist ik zeker dat ik me moest registeren op Fok en dagelijks mijn mening over de snor prijs te geven.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Maar onthoud 1 ding, al zitten we nu bij Amstel. Jupiler is en blijft onze vriend! JUP HOLLAND JUP!
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zouden ze ook bamihappies hebben?
Hoe zie je hoeveel geld zo'n account waard is?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Zozo, zie dat mijn Daily Motion kanaaltje in 11 maanden tijd toch 622.846 views heeftVolgens mij zo langzaamerhand het best bekeken DailyMotionkanaaltje
Toch goed voor ¤ 750.000
Heb je eigenlijk al een keer copyright of wat dan ook voor klachten van RTL gehad op dat kanaal?quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef Oliver23 het volgende:
Toch goed voor ¤ 750.000
Pist ie ook wel eens in een brievenbus of niet?quote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat is nou een journalistiek relevante vraag Ties.quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een keer copyright of wat dan ook voor klachten van RTL gehad op dat kanaal?
Hij checkt zijn bronnen nog wel eens.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is nou een journalistiek relevante vraag Ties.
Oh gaan we verbaasd zitten doen? Ik bedrijf journalistiek, wat jij doet is effectbejagquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat is nou een journalistiek relevante vraag Ties.
Nog Nooitquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een keer copyright of wat dan ook voor klachten van RTL gehad op dat kanaal?
Zie je niet. De ¤ 750.000 was meer om Jort Kelder te treiterenquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zie je hoeveel geld zo'n account waard is?
Eigenlijk zouden er kleine leesboekjes moeten zijn over VI dat je je kind al jong belangrijke normen en waarden kan bijbrengen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rijk. Leuke vriendin, dochtertje van drie weken oud. Stinkend Rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Absoluut. Maar ze is al best wel VI bewust hoor Ouwe Reus. Maandag/Vrijdagavond tussen 20:30 - 22:00 is ze lekker stil.quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er kleine leesboekjes moeten zijn over VI dat je je kind al jong belangrijke normen en waarden kan bijbrengen.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Superbeelden![]()
82.000 views
WijZijnVoetbal gejat van Superbeelden
15.00 views
MrAjaxmaster gejat van Superbeelden
Dan toch fucking 128.000 views
[ afbeelding ]Oh je bent op je pik getrapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot er over een jaar of zestien ene Suikerbuik op de stoep staat ouwe reus!quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ze is al best wel VI bewust hoor Ouwe Reus. Maandag/Vrijdagavond tussen 20:30 - 22:00 is ze lekker stil.
Nou, dat was een schat van een jongen, en dat kan ik niet over iedereen zeggen in dit topic.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wacht maar tot er over een jaar of zestien ene Suikerbuik op de stoep staat ouwe reus!
Krijgt ie eerst een flinke koek voor zijn eikelquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wacht maar tot er over een jaar of zestien ene Suikerbuik op de stoep staat ouwe reus!
Je kan ons altijd bellen Oliverquote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Krijgt ie eerst een flinke koek voor zijn eikel
Kijk, aan echte VI Hooligans heb je wat!quote:
Even rellen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Oliver23 het volgende:FF
[..]
Kijk, aan echte VI Hooligans heb je wat!
Waar is de rest, allemaal naar het speciale moment in Studio Voetbal te kijken?
quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Oliver23 het volgende:
Best bekeken filmpje op mijn DailyMotion kanaal:
1. 60.513 views
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xveohi]afbeelding ]
Voetbal International - Mounir el
Hamdaoui geeft netjes de
tegenstander een hand[/url]
Heeft Jack het volk al moreel toegesproken?quote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kijk, aan echte VI Hooligans heb je wat!
Waar is de rest, allemaal naar het speciale moment in Studio Voetbal te kijken?
Sowwww, wie is dat rooie vrouwtje achter die piano, beetje aan het eind van de clipquote:
Elske DeWallquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowwww, wie is dat rooie vrouwtje achter die piano, beetje aan het eind van de clip
quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een van mijn leukste VI momenten van het jaar.
Ik maakte zoals vele van jullie weten een grote VI Oranje 2012 compilatie, met als extra deel een speciale Escha compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xrvmkq]afbeelding ]
VI Oranje (2012) - Compilatie
Deel 5: Escha Special[/url]
Dagje later een berichtje van Escha gekregen dat ze het erg leuk vond
Escha.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef Oliver23 het volgende:
Een van mijn leukste VI momenten van het jaar.
Ik maakte zoals vele van jullie weten een grote VI Oranje 2012 compilatie, met als extra deel een speciale Escha compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xrvmkq]afbeelding ]
VI Oranje (2012) - Compilatie
Deel 5: Escha Special[/url]
Dagje later een berichtje van Escha gekregen dat ze het erg leuk vond
Dat lieve meisje wordt steeds weggemoffeld bij VI, door zo'n gesponsord itempjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |