quote:Op zondag 16 december 2012 19:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed bezig. Uit m'n kop was/is het slagingspercentage van BR 2 elk jaar ongeveer 30%
Huh? Niet dat ik niet van willekeurige verheerlijking houd, maar ik snap 'm niet.quote:
Komt door de polls denk ik. Die gaan er binnenkort wel weer uit.quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
Wel grappig, een tijdje terug gingen we de OP snoeien omdat die zo tering lang was en nu is 'ie nog langerIdee om alle namen in een spoiler te zetten?
De eendenhoeders ?quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Huh? Niet dat ik niet van willekeurige verheerlijking houd, maar ik snap 'm niet.
Ik voel een tweede running gag aankomen. Quacktaeon heeft idd pech.quote:Op zondag 16 december 2012 19:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Altijd even kijken welke rol je kwaktaeon nu weer hebt toebedeeld.
Nouja.. 'te vaag' lijkt me geen criterium om te bepalen of iets ieder verbindend is. Volgens mij is iets een ieder verbindend wanneer het rechten/plichten voor de burgers in het leven roept.quote:Op zondag 16 december 2012 19:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en te vaag en daarom niet een ieder verbindend?
Volgens mij is er gewoon een arrest waar de criteria in staan.quote:Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja.. 'te vaag' lijkt me geen criterium om te bepalen of iets ieder verbindend is. Volgens mij is iets een ieder verbindend wanneer het rechten/plichten voor de burgers in het leven roept.
Sunday Times?quote:Op zondag 16 december 2012 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon een arrest waar de criteria in staan.
Bijnaquote:Op zondag 16 december 2012 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja.. 'te vaag' lijkt me geen criterium om te bepalen of iets ieder verbindend is. Volgens mij is iets een ieder verbindend wanneer het rechten/plichten voor de burgers in het leven roept.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
Hebben die grapjassen (vast Actaeon of Bobbie) even pech dat ik nu alles kan editten.
Ja hier ook, vandaag maandag nog even vol aan de gang, leuk vak welquote:Op zondag 16 december 2012 19:24 schreef Valid het volgende:
Is hier ook nog iemand die komende donderdag tt burgerlijk recht 2 (RuG) gaat doen? Mooi vak wel: 6 weken verbintenissenrecht, 7 weken goederenrecht. Vermaak me er wel mee en ben al behoorlijk ver in m'n voorbereiding.
Goed gevoel zo behoorlijk ruim van te voren
art. 93 GW dacht ikquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:30 schreef Tchock het volgende:
Idee om alle namen in een spoiler te zetten?
Lijkt me goede conclusie. Anders komt die meet er nooit.quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Maharbal het volgende:
Zullen we dan maar concluderen dat de meet volgende week vrijdag in Amsterdam is?
Gaat t goed komen? Heb jij toevallig een overzichtje van de aresten (casus/rechtsregel)?quote:Op zondag 16 december 2012 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja hier ook, vandaag maandag nog even vol aan de gang, leuk vak wel
Morgen eerst bedrijfseco
rond 3e klaar met burgerlijk procesrecht. Mooi moment voor bier.quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Maharbal het volgende:
Zullen we dan maar concluderen dat de meet volgende week vrijdag in Amsterdam is?
Week van kerst, is niet komende vrijdag. Ik zei volgende week, ik bedoelde dan ook volgende week en niet komende weekquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 december 2012 20:08 schreef Valid het volgende:
[..]
Gaat t goed komen? Heb jij toevallig een overzichtje van de aresten (casus/rechtsregel)?
De eerstejaars EUR mensen zouden in ieder geval moeten kunnen als het om het rooster gaat, het tentamen is al in de ochtend namelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef Maharbal het volgende:
Wat heb je nu danquote:Op zondag 16 december 2012 20:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar eens aangepast. Ook omdat ik die E30 niet meer heb.
BMW 325ci - E46 (3 serie) coup. En wat Eriksd zegt.quote:
Ik ga niet m'n das aandoen vrijdag. Het is al bij hoge uitzondering dat ik m'n pak dan aan hebquote:Op zondag 16 december 2012 20:15 schreef Keyos het volgende:
Ik ga in ieder geval proberen een dubbele windsor te knopen voor vrijdag, we moeten wel in pak komen natuurlijk.
Maharbal en ik delen soms een elektrische auto met heel veel andere mensen.quote:
Sociaal.quote:Op zondag 16 december 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maharbal en ik delen soms een elektrische auto met heel veel andere mensen.
Ik rij zelf altijd een busje met twee passagiersstoelen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Hmm is een BMW een gangbare wagen voor een fiscalist?
Ik heb werkelijk waar geen idee. Sowieso komen vrij weinig mensen op de Zuidas met een auto: parkeerhel en zulks.quote:Op zondag 16 december 2012 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Hmm is een BMW een gangbare wagen voor een fiscalist?
Het hele vak wat mij betreft. Volgens mij wordt het tentamen gewoon de WK analoog Googlen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef Tchock het volgende:
Internationaal Recht-jurisprudentie is echt om te janken.
De meeste mensen wonen gewoon ergens op Zuid zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Sowieso komen vrij weinig mensen op de Zuidas met een auto: parkeerhel en zulks.
Nee, maar Zuid heeft goede OV verbindingen en ligt aardig centraal ivm fietsen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
De meeste mensen wonen gewoon ergens op Zuid zeker?
Heb jij dat ook dinsdag?quote:Op zondag 16 december 2012 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het hele vak wat mij betreft. Volgens mij wordt het tentamen gewoon de WK analoog Googlen.
Laten zien dat je broek cht nog wel past hoor mam.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Maharbal het volgende:
Zo, nu laat ik m'n UI zo.
3x raden wat ik daar doe.
Fout.quote:Op zondag 16 december 2012 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten zien dat je broek cht nog wel past hoor mam.
Ik hoorde pas 3 weken geleden van dit fenomeen.quote:
Hmmm. Is het een profielfoto voor een homo-datingsite?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmmm. Is het een profielfoto voor een homo-datingsite?
Geen idee. Waar heb je me voorbij zien komen?quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmmm. Is het een profielfoto voor een homo-datingsite?
OEEEHHHHHquote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen idee. Waar heb je me voorbij zien komen?
www.ilikeitupthearse.com, onder anderequote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen idee. Waar heb je me voorbij zien komen?
Dus iemand heeft mijn foto geupload en jij speurt daar rond? Stiekemerd.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
www.ilikeitupthearse.com, onder andere
Deze video heeft ook zo zijn positieve effecten, het heeft Justin Bieber van de troon gestoten.quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Tchock het volgende:
963493097 views is wel echt belachelijk. Binnenkort eerste video met een miljard views
Normaal zou ik dit niet geloven, maar aangezien jij het bent geloof ik je.quote:Op zondag 16 december 2012 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde pas 3 weken geleden van dit fenomeen.
Uiteraard. Je moet toch voor blijven op de competitie. En iemand zeg je?quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dus iemand heeft mijn foto geupload en jij speurt daar rond? Stiekemerd.
Waarom hebben mensen altijd zo'n typisch beeld van mequote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Normaal zou ik dit niet geloven, maar aangezien jij het bent geloof ik je.
Ik weet het niet, waarom?quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen altijd zo'n typisch beeld van me
Best een toffe website !quote:Op zondag 16 december 2012 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
www.ilikeitupthearse.com, onder andere
Moeten we weer zoeken naar een tent die toegankelijk is voor een rollatorquote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waarom?
Spotless, kom jij ook bieren? Dan gaat de gemiddelde leeftijd een beetje omhoog. Misschien worden we dan niet om onze ID gevraagd.
En waar ze breezers serveren.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeten we weer zoeken naar een tent die toegankelijk is voor een rollator
En? Doyoulikeitupthearse?quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik klikte om te kijken of je een grapje maakte
Keerzijde, kunnen wij ons wel vermaken met bingo.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Domein niet geregistreerdquote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En waar ze breezers serveren.
[..]
En? Doyoulikeitupthearse?
Mag ik hierbij aannemen dat jij ook komt?quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Keerzijde, kunnen wij ons wel vermaken met bingo.
Worst part is: Spotless heeft dus geklikt.quote:
Hij heeft nog geen enkele keer iets meegenomen toen wij gingen bierenquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop voor jullie dat Eriksd op de meet is, die neemt blijkbaar altijd presentjes mee
Yes, ik dacht eerst van 'o shit, vrijdag heb ik tentamen' , laat dat tentamen nou deze keer in de ochtend zijn in plaats van 's avonds.quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mag ik hierbij aannemen dat jij ook komt?
ZEG DAT DAN!quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, ik dacht eerst van 'o shit, vrijdag heb ik tentamen' , laat dat tentamen nou deze keer in de ochtend zijn in plaats van 's avonds.
Ik zei het indirectquote:
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waarom?
Spotless, kom jij ook bieren? Dan gaat de gemiddelde leeftijd een beetje omhoog. Misschien worden we dan niet om onze ID gevraagd.
Aan de andere kant kan ik hele gekke dingen met je doen zonder mijn kunstgebit. Elk nadeel hep z'n voordeel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
waar gaat dit heenquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik hele gekke dingen met je doen zonder mijn kunstgebit. Elk nadeel hep z'n voordeel.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze kennen beter met je lachen dan om je lachen
Het is echt 20min treinen vanuit Utrecht en 1 uur vanuit R'dam (40min met de Fyra).quote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen van plan zijn om te komen die niet uit Amsterdam of omstreken komen.
Helaas!quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging
Ik zou graag willen maar ik heb zaterdag om 09.00 een tentamen.
Er staat nog geen tijd vast. Ik heb geen idee of er mensen moeten werken. Ik heb geloof ik vrij, maar dat weet ik nog niet zeker.quote:
Klopt, zal echter wel rond 22:30 max weg moeten, ik kom zelfs als ik op dat tijdstip vertrek niet thuis maar dan kan ik nog bij de metro opgehaald worden, later gaat problematisch worden vanuit Rotterdam.quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is echt 20min treinen vanuit Utrecht en 1 uur vanuit R'dam (40min met de Fyra).
Misschien dat we het dan ergens op Zuid zelf (of in de buurt) kunnen doen, ivm bereikbaarheid etc.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, zal echter wel rond 22:30 max weg moeten, ik kom zelfs als ik op dat tijdstip vertrek niet thuis maar dan kan ik nog bij de metro opgehaald worden, later gaat problematisch worden vanuit Rotterdam.
Zal vast en zeker niet de enige zijn die geen nachtwerk kan maken door OV (of je gaat heel de nacht door om vervolgens de eerste trein te pakken, maar ik zie dat eerste eerder gebeuren).
Stationskiosk ?quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat we het dan ergens op Zuid zelf (of in de buurt) kunnen doen, ivm bereikbaarheid etc.
Dat hoeft ook weer niet hoor, ik kan altijd kijken of ik nog iets kan regelen om in Schiedam opgehaald te worden, dan kan ik volgens mij tot vrij laat de trein uit Amsterdam pakken. Maar nogmaals, ik zal vast en zeker niet de enige zijn die gebruik moet maken van het OV richting huis.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat we het dan ergens op Zuid zelf (of in de buurt) kunnen doen, ivm bereikbaarheid etc.
Ah.quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Op Zuid zitten allemaal bars/kroegen/tenten ivm de arbeiders aldaar.
Op Zuid (en in Oud-Zuid) zitten genoeg tentjes waar je een biertje kunt nuttigen. Val je met je pak ook niet uit de toonquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet hoor, ik kan altijd kijken of ik nog iets kan regelen om in Schiedam opgehaald te worden, dan kan ik volgens mij tot vrij laat de trein uit Amsterdam pakken. Maar nogmaals, ik zal vast en zeker niet de enige zijn die gebruik moet maken van het OV richting huis.
Doorhalen is in December geen pretje, vooral als je geen andere mensen hebt die tot 6 uur wel willen pilsenquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
Zal vast en zeker niet de enige zijn die geen nachtwerk kan maken door OV (of je gaat heel de nacht door om vervolgens de eerste trein te pakken, maar ik zie dat eerste eerder gebeuren).
Ik houd mij aanbevolen als mensen verder willen pilsenquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doorhalen is in December geen pretje, vooral als je geen andere mensen hebt die tot 6 uur wel willen pilsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |