Algemene inleiding. Van alle gebieden een beetje dus.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat ben je aan het leren pax ? Algemene Inleiding of het echte vak strafrecht ?
Wanneer heb je dat?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Algemene inleiding. Van alle gebieden een beetje dus.
Ik ook!quote:
wat is daarvoor het criteriaquote:Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef Paxcon het volgende:
Zijn sociale grondrechten uit het EVRM wel bij de rechter afdwingbaar?
huh?quote:Op zondag 16 december 2012 18:43 schreef Maharbal het volgende:
Voor Yreal: zojuist bij de Burgermeester gegeten. Prima te kanen.
Je vond m'n oude E30 niet mooi?quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef Keyos het volgende:
Mooie UI trouwens Maharbal(in mijn ogen beter dan de vorige).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt het altijd over burgers kanen.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vond m'n oude E30 niet mooi?Weet ik nog niet wat de burgermeester isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij hebt het altijd over burgers kanen.
[..]
Je vond m'n oude E30 niet mooi?Op zich prima te doen, maar ik vond het in elk geval wel beetje sjappie staan. Zat dr ook neon onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij hebt het altijd over burgers kanen.![]()
[..]
Je vond m'n oude E30 niet mooi?Nee, ik vond hem niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij hebt het altijd over burgers kanen..
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
ah tussentoets, die hebben wij niet gehad. Ik denk dat het wel goed moet komen, morgen maar eens even checken bij responsie collegequote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwoah redelijk. De tussentoets ging in ieder geval wel goed dus ik haal het wel denk ik
burger meester, burgerrestaurant met een soort van halve pretzel als logoquote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weet ik nog niet wat de burgermeester is
Nee, ding was volledig (BMW) standaard, dus zoals hij uit de fabriek is komen rollen (afgezien van de velgen). Inclusief het M-technic II sportpakket.quote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Op zich prima te doen, maar ik vond het in elk geval wel beetje sjappie staan. Zat dr ook neon onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou niet zo van degelijke auto's. M'n huidige coupé (E46) zou ook enigszins als sjappie kunnen kwalificeren, en ongetwijfeld dat m'n volgende dat ook gaat doen (E92 / 3 coupé)quote:![]()
Ik hoop dat dit een grap is?quote:
Wat bedoel je? Dat ze een ieder verbindend moeten zijn? En dus sociale grondrechten niet, omdat ze niet rechten aan het volk bieden maar slechts instructies zijn voor staten?quote:
en te vaag en daarom niet een ieder verbindend?quote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Paxcon het volgende:
ten zijn? En dus sociale grondrechten niet, omdat ze niet rechten aan het volk bieden maar slechts instructies zijn voor staten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |