Jawel maar wat is het nu op een crt met SD kwaliteit?quote:Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mag je dan geen 360 hebben ?
Nog steeds dezelfde xbox.quote:Op zondag 16 december 2012 17:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel maar wat is het nu op een crt met SD kwaliteit?
als je arm bent kun je dan beter een ps2 of een xbox kopen als je toch een kut tv hebt?quote:Op zondag 16 december 2012 17:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, arme mensen dienen in stilte te lijden zonder enige vorm van vermaak.
Alleen het doet pijn aan je ogenquote:
Aansteller.quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen het doet pijn aan je ogen
Fifa 13, zo mooi. En dan op SD kwaliteitquote:
Dus moeten ze maar omdat jij het anders niet kunt verdragen een xbox of ps2 kopen die helemaal geen Fifa 13 kunnen spelen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Fifa 13, zo mooi. En dan op SD kwaliteit
fifa 13 komt nog steeds uit voor ps2?quote:Op zondag 16 december 2012 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus moeten ze maar omdat jij het anders niet kunt verdragen een xbox of ps2 kopen die helemaal geen Fifa 13 kunnen spelen?
hmm dan niet.. maar heb wel eens een ps3 op een SD tv gezien en het is om te huilenquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh wauw wat een eer. Maar: je moet onderscheid maken tussen bewaring en gevangenhouding. Bewaring (art. 63, op gronden uit 67 of 67a) duurt maximaal 14 dagen, en kan niet verlengd worden. Gevangenneming (art 66, ook o.g.v. 67 en 67a) kan tweemaal verlengd worden tot een maximumduur van 90 dagen. (En dan heb je nog inverzekeringstelling, max twee keer drie dagen uit art. 57, weer jo. 67 en 67a) Totaal dus 110 dagen, in maximaal zes stukken.
Bedankt jongens!quote:Op zondag 16 december 2012 01:12 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Artikel 65 e.v. Sv. gevangenhouding.
Dat is de instellingquote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef solo020 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt jongens!
Volgens mij gaat tentamen inleiding strafrecht morgen zwaar worden, gelukkig dat ik voldoende heb aan een 6.9 om het vak met een 8 te halen.
Geen van beide kopen op dit moment. Dan zit je over amper een jaar met een console die geen reet meer waard is.quote:Op zondag 16 december 2012 17:40 schreef Keyos het volgende:
Ik zou sowieso nu geen Xbox meer kopen nu, er komt amper meer een exclusieve game voor uit, dan zou ik nu een PS3 kopen (opvolgers van beide apparaten komen volgend jaar uit).
Mijn doelstelling is ook om zoveel mogelijk vakken af te ronden met een 7 of een 8, maar omdat nu nog moeizaam gaat met de cijfers kan ik ook wel leven met een 6. In de jurisprudentiereader en de wettenbundel heb ik al zoveel mogelijk belangrijke dingen gemarkeerd. De arresten heb ik ook bij de betreffende artikelen in de wettenbundel geschreven en vice versa.quote:Op zondag 16 december 2012 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is de instellingNee, maar even serieus, veel juncto's in je wettenbundel maken, essentiële onderdelen markeren en tijdens het leren veel schema's maken en het moet goed komen
Dat mag jammer genoeg niet bij ons. Maar goedzo!quote:Op zondag 16 december 2012 17:44 schreef solo020 het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is ook om zoveel mogelijk vakken af te ronden met een 7 of een 8, maar omdat nu nog moeizaam gaat met de cijfers kan ik ook wel leven met een 6. In de jurisprudentiereader en de wettenbundel heb ik al zoveel mogelijk belangrijke dingen gemarkeerd. De arresten heb ik ook bij de betreffende artikelen in de wettenbundel geschreven en vice versa.
Klopt, al zit je wel met de gebakken peren als je GTA 5 wil spelen en niet op de PC versie wil wachten.quote:Op zondag 16 december 2012 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen van beide kopen op dit moment. Dan zit je over amper een jaar met een console die geen reet meer waard is.
Niet dat ik er sowieso eentje zou kopen hoor, maar dat terzijde.
Of een Surface.quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
fifa 13 komt nog steeds uit voor ps2?
ze moeten ook helemaal niets, maar een xbox 360 of ps3 op een SD tv is gewoon jammer. Dat is net zoiets als een dikke nieuwe rangerover halen met een 1.2 diesel motor. Of een spiksplinternieuw 30 meter lang jacht met zo'n kleine motor die de kutbootjes in giethoorn hebben. Of een splinternieuw kunstgrasveld van een half miljoen maar dan zonder goals. Een nieuwe noordzuidlijn tunnel zonder rails, een surface zonder cover, een rechten student zonder wetbundels, een pak zonder pantalon. Een bruine riem met zwarte schoenen, een kerst zonder boom, een prachtig nieuwe design lamp zonder gloeilamp/led/spaarlamp, een vitrine zonder lichtjes, een kast zonder greepjes, een keuken zonder kookplaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Art. 431 Sr is een overtreding, waardoor strafvervolging volgens art. 70 Sr pas vervalt na drie jaar. Tussen de datum in de tenlastelegging en de dag dat hij moet voorkomen zit twee jaar en een beetje. Dat kan het dus niet zijn lijkt me?
Ik dacht zelf aan vrijspraak, omdat door de verkeerde datum in de tenlastelegging het feit daarin niet bewezen kan worden.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:01 schreef Paxcon het volgende:
Iemand die weet waaorm volgens het antwoordmodel de OvJ niet-ontvankelijk is?Wat jij zegt betekent dat de dagvaardig niet geldig is, dat is wat anders heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Art. 431 Sr is een overtreding, waardoor strafvervolging volgens art. 70 Sr pas vervalt na drie jaar. Tussen de datum in de tenlastelegging en de dag dat hij moet voorkomen zit twee jaar en een beetje. Dat kan het dus niet zijn lijkt me?
Ik dacht zelf aan vrijspraak, omdat door de verkeerde datum in de tenlastelegging het feit daarin niet bewezen kan worden.
wellicht heeft het niet met verjaring te maken maar met redelijke termijn te maken? al leidt dat meestal in de regel tot strafvermindering en niet tot niet-ontvankelijkheid..
Iemand die misschien wat meer ervaring zoals mahaarbal/actaeon/bobbie kan je vast wel helpen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Nee, ik bedoel de eerste materiele vraag. De dagvaarding is gewoon geldig.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat jij zegt betekent dat de dagvaardig niet geldig is, dat is wat anders he
wellicht heeft het niet met verjaring te maken maar met redelijke termijn te maken? al leidt dat meestal in de regel tot strafvermindering en niet tot niet-ontvankelijkheid..
Iemand die misschien wat meer ervaring zoals mahaarbal/actaeon/bobbie kan je vast wel helpen
Hahahaquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Paxcon het volgende:
Ohh ik weet het al_!!! Het oefententamen is van 2007 en ik zie dat het toen nog twee jaar was bij overtredingen.. Tsja.
Algemene inleiding. Van alle gebieden een beetje dus.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat ben je aan het leren pax ? Algemene Inleiding of het echte vak strafrecht ?
Wanneer heb je dat?quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Algemene inleiding. Van alle gebieden een beetje dus.
Ik ook!quote:
wat is daarvoor het criteriaquote:Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef Paxcon het volgende:
Zijn sociale grondrechten uit het EVRM wel bij de rechter afdwingbaar?
huh?quote:Op zondag 16 december 2012 18:43 schreef Maharbal het volgende:
Voor Yreal: zojuist bij de Burgermeester gegeten. Prima te kanen.
Je vond m'n oude E30 niet mooi?quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef Keyos het volgende:
Mooie UI trouwens Maharbal(in mijn ogen beter dan de vorige).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt het altijd over burgers kanen.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vond m'n oude E30 niet mooi?Weet ik nog niet wat de burgermeester isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij hebt het altijd over burgers kanen.
[..]
Je vond m'n oude E30 niet mooi?Op zich prima te doen, maar ik vond het in elk geval wel beetje sjappie staan. Zat dr ook neon onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij hebt het altijd over burgers kanen.![]()
[..]
Je vond m'n oude E30 niet mooi?Nee, ik vond hem niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij hebt het altijd over burgers kanen..
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
ah tussentoets, die hebben wij niet gehad. Ik denk dat het wel goed moet komen, morgen maar eens even checken bij responsie collegequote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwoah redelijk. De tussentoets ging in ieder geval wel goed dus ik haal het wel denk ik
burger meester, burgerrestaurant met een soort van halve pretzel als logoquote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Weet ik nog niet wat de burgermeester is
Nee, ding was volledig (BMW) standaard, dus zoals hij uit de fabriek is komen rollen (afgezien van de velgen). Inclusief het M-technic II sportpakket.quote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Op zich prima te doen, maar ik vond het in elk geval wel beetje sjappie staan. Zat dr ook neon onder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou niet zo van degelijke auto's. M'n huidige coupé (E46) zou ook enigszins als sjappie kunnen kwalificeren, en ongetwijfeld dat m'n volgende dat ook gaat doen (E92 / 3 coupé)quote:![]()
Ik hoop dat dit een grap is?quote:
Wat bedoel je? Dat ze een ieder verbindend moeten zijn? En dus sociale grondrechten niet, omdat ze niet rechten aan het volk bieden maar slechts instructies zijn voor staten?quote:
en te vaag en daarom niet een ieder verbindend?quote:Op zondag 16 december 2012 19:21 schreef Paxcon het volgende:
ten zijn? En dus sociale grondrechten niet, omdat ze niet rechten aan het volk bieden maar slechts instructies zijn voor staten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |