Worst part is: Spotless heeft dus geklikt.quote:
Hij heeft nog geen enkele keer iets meegenomen toen wij gingen bierenquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop voor jullie dat Eriksd op de meet is, die neemt blijkbaar altijd presentjes mee
Yes, ik dacht eerst van 'o shit, vrijdag heb ik tentamen' , laat dat tentamen nou deze keer in de ochtend zijn in plaats van 's avonds.quote:Op zondag 16 december 2012 20:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mag ik hierbij aannemen dat jij ook komt?
ZEG DAT DAN!quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yes, ik dacht eerst van 'o shit, vrijdag heb ik tentamen' , laat dat tentamen nou deze keer in de ochtend zijn in plaats van 's avonds.
Ik zei het indirectquote:
Bedankt voor de uitnodigingquote:Op zondag 16 december 2012 20:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waarom?
Spotless, kom jij ook bieren? Dan gaat de gemiddelde leeftijd een beetje omhoog. Misschien worden we dan niet om onze ID gevraagd.
Aan de andere kant kan ik hele gekke dingen met je doen zonder mijn kunstgebit. Elk nadeel hep z'n voordeel.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeten we weer zoeken naar een tent die toegankelijk is voor een rollator
waar gaat dit heenquote:Op zondag 16 december 2012 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik hele gekke dingen met je doen zonder mijn kunstgebit. Elk nadeel hep z'n voordeel.
Dat is zeker waarquote:Op zondag 16 december 2012 20:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze kennen beter met je lachen dan om je lachen
Het is echt 20min treinen vanuit Utrecht en 1 uur vanuit R'dam (40min met de Fyra).quote:Op zondag 16 december 2012 20:35 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen van plan zijn om te komen die niet uit Amsterdam of omstreken komen.
Helaas!quote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging
Ik zou graag willen maar ik heb zaterdag om 09.00 een tentamen.
Er staat nog geen tijd vast. Ik heb geen idee of er mensen moeten werken. Ik heb geloof ik vrij, maar dat weet ik nog niet zeker.quote:
Klopt, zal echter wel rond 22:30 max weg moeten, ik kom zelfs als ik op dat tijdstip vertrek niet thuis maar dan kan ik nog bij de metro opgehaald worden, later gaat problematisch worden vanuit Rotterdam.quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is echt 20min treinen vanuit Utrecht en 1 uur vanuit R'dam (40min met de Fyra).
Misschien dat we het dan ergens op Zuid zelf (of in de buurt) kunnen doen, ivm bereikbaarheid etc.quote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, zal echter wel rond 22:30 max weg moeten, ik kom zelfs als ik op dat tijdstip vertrek niet thuis maar dan kan ik nog bij de metro opgehaald worden, later gaat problematisch worden vanuit Rotterdam.
Zal vast en zeker niet de enige zijn die geen nachtwerk kan maken door OV (of je gaat heel de nacht door om vervolgens de eerste trein te pakken, maar ik zie dat eerste eerder gebeuren).
Stationskiosk ?quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat we het dan ergens op Zuid zelf (of in de buurt) kunnen doen, ivm bereikbaarheid etc.
Dat hoeft ook weer niet hoor, ik kan altijd kijken of ik nog iets kan regelen om in Schiedam opgehaald te worden, dan kan ik volgens mij tot vrij laat de trein uit Amsterdam pakken. Maar nogmaals, ik zal vast en zeker niet de enige zijn die gebruik moet maken van het OV richting huis.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat we het dan ergens op Zuid zelf (of in de buurt) kunnen doen, ivm bereikbaarheid etc.
Ah.quote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Op Zuid zitten allemaal bars/kroegen/tenten ivm de arbeiders aldaar.
Op Zuid (en in Oud-Zuid) zitten genoeg tentjes waar je een biertje kunt nuttigen. Val je met je pak ook niet uit de toonquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet hoor, ik kan altijd kijken of ik nog iets kan regelen om in Schiedam opgehaald te worden, dan kan ik volgens mij tot vrij laat de trein uit Amsterdam pakken. Maar nogmaals, ik zal vast en zeker niet de enige zijn die gebruik moet maken van het OV richting huis.
Doorhalen is in December geen pretje, vooral als je geen andere mensen hebt die tot 6 uur wel willen pilsenquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Keyos het volgende:
Zal vast en zeker niet de enige zijn die geen nachtwerk kan maken door OV (of je gaat heel de nacht door om vervolgens de eerste trein te pakken, maar ik zie dat eerste eerder gebeuren).
Ik houd mij aanbevolen als mensen verder willen pilsenquote:Op zondag 16 december 2012 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doorhalen is in December geen pretje, vooral als je geen andere mensen hebt die tot 6 uur wel willen pilsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |