SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mensen die extreme diëten volgen zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Vegetariër oke, maar al dat eenzijdige voedsel is gewoon niet goed voor je.quote:Op zondag 16 december 2012 18:27 schreef the_critic het volgende:
die docu over Rauw... te zot voor woorden. Gewoon pure kindermishandeling. Die vrouw heeft ook bij Pauw en Witteman gezeten..echt gestoord dat wijf!!
Zeker als je kind daardoor achterblijft met groeien, zoals in dit geval. Ze is overigens wel voor de rechter gedaagd wegens kindermishandeling (door arts die jochie onderzocht heeft). Morgen dus deel 2 van die docu op Ned 2 (22:55u).quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef the_critic het volgende:
zeker niet, als je het je onvolwassen, onvolgroeide kinderen opdwingt! bbrrr krijg er echt de kriebels van!
Dat is ook wel logisch omdat je met krachttraining alleen maar koolhydraten verbrand. De inspanning is te intensief om op vetten te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Enige wat ik niet trek is om op alleen ontbijt fatsoenlijk krachttraining te doen, doe ik meestal ook 's avonds een uurtje na het avondeten.
jup, en had hem deze week moeten hebben aangemeld op een school (hij gaat namelijk niet naar school) en ook dat heeft ze wederom niet gedaan... Zieke vrouw, erg sneu voor zo een kind. Moet veel harder opgetreden worden door jeugdzorg! ppfffquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Zeker als je kind daardoor achterblijft met groeien, zoals in dit geval. Ze is overigens wel voor de rechter gedaagd wegens kindermishandeling (door arts die jochie onderzocht heeft). Morgen dus deel 2 van die docu op Ned 2 (22:55u).
Over eten, ik heb regelmatig 100+ km gefietst op een bordje brinta en hooguit 1 of 2 reepjes/koekjes. Kwestie van wennen.
Enige wat ik niet trek is om op alleen ontbijt fatsoenlijk krachttraining te doen, doe ik meestal ook 's avonds een uurtje na het avondeten.
Bron?quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup, en had hem deze week moeten hebben aangemeld op een school (hij gaat namelijk niet naar school) en ook dat heeft ze wederom niet gedaan... Zieke vrouw, erg sneu voor zo een kind. Moet veel harder opgetreden worden door jeugdzorg! ppfff
Ken er genoeg die nuchter krachttraining doen. En die zijn een stuk potiger gebouwd dan wij gok ik zo.quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch omdat je met krachttraining alleen maar koolhydraten verbrand. De inspanning is te intensief om op vetten te doen.
Ook ziek.quote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef Oksel het volgende:
Zo zijn mijn halfbroertjes / zusjes ook overigens, maar op geloof gebied.
Quoted for truth...quote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef Patroon het volgende:
Ik sex in D1 met hartslagmeter om en zonder tussendoor wat te eten..
Remmen is voor mietjes.quote:
niks lullig aan toch? Verandering is per definitie dapperquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Freddeh het volgende:
Ik voel me nu een beetje lullig dat ik besloten heb om vanaf vanochtend eigenlijk iedere ochtend te ontbijten met een fruit-smoothie... Smoothie, niet smoodie waar dat gekke wijf het over heeft...
heb het ook tijdje geprobeerd.. maar iedere dag die kut blender afwassen vond ik te omslachtig!quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Freddeh het volgende:
Ik voel me nu een beetje lullig dat ik besloten heb om vanaf vanochtend eigenlijk iedere ochtend te ontbijten met een fruit-smoothie... Smoothie, niet smoodie waar dat gekke wijf het over heeft...
quote:Op zondag 16 december 2012 19:51 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb het ook tijdje geprobeerd.. maar iedere dag die kut blender afwassen vond ik te omslachtig!
Ach ieder zijn eigen doelen. Ik zit tegen heug en meug soms dingen naar binnen te proppen. Ik heb vanmiddag geluncht met meergranen pannenkoeken met 4 eieren en een proteïne shake.quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Freddeh het volgende:
Zo rijd ik ook rond. Als je gaat koersen is een 52/53 wel handig, maar ik heb zo'n blad nog niet nodig gehad...quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Oksel het volgende:
39 kettingblad gekocht, 34 is onhandig in NL. 50 buitenblad laat ik lekker zitten.
Het alternatief heeft ook nadelenquote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
Blijf het wonderlijk vinden dat mensen de moeite nemen om kettingbladen te verwisselen terwijl er een prachtig alternatief bestaat.
Welk alternatief? Harder fietsen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
Blijf het wonderlijk vinden dat mensen de moeite nemen om kettingbladen te verwisselen terwijl er een prachtig alternatief bestaat.
Harder trappen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
weet niet wel alternatief jij hebt maar ik rij 42 50 , en ken daar geen ander alternatief voor, als een los blad kopenquote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
Als je er een elektrische motor inzet ook. Maar dat doe je toch ook niet?quote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef nodisch18 het volgende:
Als je een triple monteert zijn al je issues met het juiste blad toch als sneeuw voor de zon verdwenen?
wat moet ik met een triple in de polder daar zit ook geen 42 50 op?quote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef nodisch18 het volgende:
Als je een triple monteert zijn al je issues met het juiste blad toch als sneeuw voor de zon verdwenen?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je er een elektrische motor inzet ook. Maar dat doe je toch ook niet?
Een triple, je bent toch godverdee niet zo gestoord als Patroon?
Moet je dan je derailleur ook verschuiven en ketting inkorten?quote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef MarcoD het volgende:
Ik zie het nut van een triple hier echt niet in, ik rij hier in Noord Holland eigenlijk 98% van de tijd op een 39 blad, een 50 wind mee of tijdens sprintjes. Achter een 12-25 en daarmee kom ik alles wat een hellingshoek heeft hier in NH en op de heuvelrug mee omhoog (en dan hou ik genoeg over achter).
In de Ardennen of Limburg gaat de 34 erop, aangezien ik daar niet vaak rijdt en dan m'n fiets van te voren toch helemaal schoonmaak is het geen extra moeite om die 34 er even op te schroeven (sowieso maar 5 minuten werk)
Een kleiner blad gebruik ik dus niet en dus is er ook geen behoefte aan een triple..
Neequote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Moet je dan je derailleur ook verschuiven en ketting inkorten?
Moet wel kunnen toch, zonder dat te doen? Ik zou zo niet inzien waaorm je je derrie zou moeten verplaatsen. Ketting zou ook niet hoeven want ketting inkorten=niet meer op 50 voor.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Moet je dan je derailleur ook verschuiven en ketting inkorten?
Triple is - 5minuten werk.quote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef MarcoD het volgende:
Ik zie het nut van een triple hier echt niet in, ik rij hier in Noord Holland eigenlijk 98% van de tijd op een 39 blad, een 50 wind mee of tijdens sprintjes. Achter een 12-25 en daarmee kom ik alles wat een hellingshoek heeft hier in NH en op de heuvelrug mee omhoog (en dan hou ik genoeg over achter).
In de Ardennen of Limburg gaat de 34 erop, aangezien ik daar niet vaak rijdt en dan m'n fiets van te voren toch helemaal schoonmaak is het geen extra moeite om die 34 er even op te schroeven (sowieso maar 5 minuten werk)
Een kleiner blad gebruik ik dus niet en dus is er ook geen behoefte aan een triple..
Valt wel mee hoor, niet zo koud. Ik was mn regenjas vergeten. Beetje nat nu.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Patroon het volgende:
Gvd ik wil zo 3uren fietsen, maar komt op buienrader een gigantisch buienfront deze kant op, die heel Friesland gaat bedekken...
Toch maar naar de sportschool met daarna 60min op de Tacx?
Groot ja, maar klein niet toch?quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als je de grote plaat wil veranderen moet de voorderrie versteld. Maar dat is een klein klusje.
Even kijken:quote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, niet zo koud. Ik was mn regenjas vergeten. Beetje nat nu.
Ik doe de helft minder dan ik zegquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef eentwee het volgende:
Jammer dat Patroon zoveel traint anders zouden we samen lachend met cadans 104 al die stoempers en mensen met kramp in kunnen halen op de Alpe d'Huez.
Ik ben als zelfverklaard soigneerkoning en fel voorstander van een triple als een 39 te veel is voor in de bergen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
*Afwacht tot onze soigné koningen gehakt maken van deze opmerking...
Ja man. Lekker 25 per uur in een polonaise fietsenquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef Patroon het volgende:
11stedentocht is alweer vol (2dagen). Gelukkig op tijd besteld, mooie duurrit als voorbereiding. Nu hopen op een vroege kaart.
Ik start enkel als ik in de eerste 3 groepen mag starten. Afgelopen jaar in groep 1 alleen een polonaise in mijn wiel gezienquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja man. Lekker 25 per uur in een polonaise fietsen
Gaan we de elfmerentocht dit jaar ook weer rijden?
QFTquote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
In de bergen rijden terwijl je ook door Noord Holland kan fietsen
Een Triple......quote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef nodisch18 het volgende:
Oeps, die las ik telaat, maar zo is het toch wel.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
*Afwacht tot onze soigné koningen gehakt maken van deze opmerking...
Komt goed uit. Ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef Patroon het volgende:
Ik rij trouwens de zondags, aangezien ik zaterdags altijd moet werken.
Geen triple willen rijden, maar geen berg meer op komen, dan heb je jezelf wel te pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een Triple......![]()
![]()
Het moet wel een beetje soignee blijven beste vriend.
Ik 53/39, heb een koersfiets overgenomen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
QFT
Rij ook met 50/39 voor hier trouwens, bevalt prima. Voor Limburg/België etc. een 34 erop.
Jammer Patroon. Ik dacht dat je het trollgehalte van Buzz ondertussen wel doorhadquote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen triple willen rijden, maar geen berg meer op komen, dan heb je jezelf wel te pakken![]()
I know, ik moest even reageren...tegen beter weten inquote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer Patroon. Ik dacht dat je het trollgehalte van Buzz ondertussen wel doorhad
Jong, je begrijpt het niet hé. Ik rij op een compact 50 x 39. Die 34 zou ik er wel opgooien wanneer ik weer eens de bergen in ga of naar Limburg / Ardennen ga. Maar gezien mijn vele zakelijke buitenlandse trips, nee niet als rechercheur, want dan kom je zelden achter je buro vandaan, heb ik niet al te veel tijd meer om regelmatig te trainen. En daarnaast, als jij nog alle bergen over komt, die ik al opgefietst ben met max 39 x 26 , kom dan over een jaar of 20 nog maar eens terug. Maar een triple is gewoon afzichtelijk en zwaar. Ik kijk er altijd meewarig naar. Wel eens een prof met een triple zien rijden?quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen triple willen rijden, maar geen berg meer op komen, dan heb je jezelf wel te pakken![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jong, je begrijpt het niet hé. Ik rij op een compact 50 x 39. Die 34 zou ik er wel opgooien wanneer ik weer eens de bergen in ga of naar Limburg / Ardennen ga. Maar gezien mijn vele zakelijke buitenlandse trips, nee niet als rechercheur, want dan kom je zelden achter je buro vandaan, heb ik niet al te veel tijd meer om regelmatig te trainen. En daarnaast, als jij nog alle bergen over komt, die ik al opgefietst ben met max 39 x 26 , kom dan over een jaar of 20 nog maar eens terug. Maar een triple is gewoon afzichtelijk en zwaar. Ik kijk er altijd meewarig naar. Wel eens een prof met een triple zien rijden?
En weet je wanneer je jezelf echt te pakken hebt? Als je voor de Marmotte in wilt schrijven en tot de ontdekking komt dat je de pin code van schoonpapa's credit card niet kent.![]()
Yes ga hem dit jaar weer rijden. Weet niet hoe hoog het tempo ligt, rijd hem ook met een maatje die iets minder vaak fietst maar 30 gemiddeld mits goed groepje is wel haalbaar denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 53/39, heb een koersfiets overgenomen.
Ga jij de ronde van N-H rijden dit jaar? Ik denk niet dat er veel vrienden van me gaan rijden en ik wil lekker rap kunnen trappen1 van mijn fietsmaatjes is nogal traag en dat vind ik zeker tijdens zo'n tocht irritant. Zit je net lekker op tempo kan je weer stoppen omdat je moet wachten.
Jij bent nog nooit de man met de hamer tegengekomen. Anders zei je dit niet.quote:Op maandag 17 december 2012 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
Stoempen is voor ongetrainden en onwetenden...
Geen D1 in de regen?quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Patroon het volgende:
Mooie training gehad.
1,5uur sportschool rug en benen en daarna nog 30min Tacx.
Deathlift
Pully
Hyperextension
Squat
One leg press
Leg curl
Lunges
Pff het was hier een gevecht om op tijd te komen van 7:30 tot 18:00.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik ook. Vanochtend gekoerierd en vanmiddag nog twee uurtjes met wat jongens van m'n club. Nu ook gesloopt
Morgen maar niet fietsen maar wel ff naar de sportschool.
Nope, het is hier alleen maar harder gaan regen. Een interval tr van 1,5u kan ik nog wel in de regen doen, maar geen 3u D1.quote:Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen D1 in de regen?
Ik ben compleet kapot.
Die kregen wij vanmiddag.quote:Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
Qua weer viel het mee hier. Alleen vanmorgen regen van betekenis.
Nou nou ik dacht de was nog even buiten te hangen maar dacht op een gegeven mement nou, ik doe het maar binnen hangen zeg, blij dat ik dat gedaan had.quote:
Helemaal doorgeroest?quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef eentwee het volgende:
Vriend van mij had gister ook dat z'n Campa Centaur derailleur afbrak. Schroef waarmee die vast zat doormidden, helemaal doorgeroest. Aanleiding was een klein takje tussen de wieltjes. Goed spul dat Campa.
Ook RVS roest hoor. En met RVS bedoel jij het "rvs" wat je bij de gamma haalt? Dat roest net zo snel.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef nodisch18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat bezuinigd wordt op een degelijk RVS Schroefje. Dat kunnen de kosten toch niet zijn.
Nooit van gehoord cq meegemaakt. Klinkt als productiefout.quote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef eentwee het volgende:
Ja de schroef was helemaal bruin van binnen. Waarmee de deri aan het pat zat. Dus nu zit er nog een stuk schroef in het pat en een stuk in de derailleur.
316 roest ook snel weg hoor. Zeker met een beetje zout erbij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef nodisch18 het volgende:
Nee gewoon degelijk 316 spul. Moet toch heel wat mee gebeuren voordat dat begint te roesten.
RVS van de Gamma heeft inderdaad vaak niet meer dan naast degelijk RVS gelegen en heeft dan ook weinig met RVS te maken
Jamaar die derriebout op de pat is M8 ofzo, dat is niet zomaar kapot hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
316 roest ook snel weg hoor. Zeker met een beetje zout erbij.
Takje kan natuurlijk wel weer voor een rare belasting zorgen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar die derriebout op de pat is M8 ofzo, dan is niet zomaar kapot hoor.
Bovendien heeft die bout weinig te houden want de derrie is onbelast met fietsen.
Ik zou er mee terug gaan naar de dealer.
Wordt zo'n bout gegoten en dan draad op gefreesd? Ik kan me niet anders indenken dan dat er een holte of scheur in de bout heeft gezeten af fabriek, waardoor deze van binnenuit is gaan roesten.quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Takje kan natuurlijk wel weer voor een rare belasting zorgen.
Een M8 bout zou iig niet zomaar moeten breken. Zou trouwens goed kunnen hoor, dat het geen rvs is maar gewoon staal. Gewoon staal is sterker dan RVS, vreet minder en goedkoper. En als het verzinkt of gegalvaniseerd is is het net zo roestvrij. Hoe kan een bout vanbinnen trouwens bruin zijn? Dan is hij wel echt goed doorgeroest.
Die kan nog wel een jaartje/ketting mee.quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef nodisch18 het volgende:
Wat denken jullie, kan deze nog even, of is het raadzaam om hem te vervangen nu ik toch aan het knutselen ben?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wordt zo'n bout gegoten en dan draad op gefreesd? Ik kan me niet anders indenken dan dat er een holte of scheur in de bout heeft gezeten af fabriek, waardoor deze van binnenuit is gaan roesten.
Maarja, als er een tak klem zit moet er iets breken. idd de zwakste schakel begeeft het.
Toch mag zo'n bout nooit breken. Raar verhaal.
Mietje, wat is nu 3 uur in D1. Moet je eens een klassieker van 200 km in de stromende regen rijden dan is 3 uurtjes echt helemaal niks.quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nope, het is hier alleen maar harder gaan regen. Een interval tr van 1,5u kan ik nog wel in de regen doen, maar geen 3u D1.
Knap werk Tom en de rest die wel de regen trotseerden..
Die Campa schroeven zijn echt niet beter of slechter dan van welke andere top of the range derrie dan ook. Maar er zal wel eerder wat gebeurd zijn, derrie rechtgebogen of zo en zo is het natuurlijk gaan rotten. Want bruin van binnen gaat niet ineens zomaar. Bij een schroef dan welteverstaan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef eentwee het volgende:
Ja de schroef was helemaal bruin van binnen. Waarmee de deri aan het pat zat. Dus nu zit er nog een stuk schroef in het pat en een stuk in de derailleur.
Scheelt weer een paar euri flesjes wijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die kan nog wel een jaartje/ketting mee.
Bout, bout. Geen schroef.quote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Campa schroeven zijn echt niet beter of slechter dan van welke andere top of the range derrie dan ook. Maar er zal wel eerder wat gebeurd zijn, derrie rechtgebogen of zo en zo is het natuurlijk gaan rotten. Want bruin van binnen gaat niet ineens zomaar. Bij een schroef dan welteverstaan.![]()
Valt me nog mee dat die derrie nog zo lang dan aan die schroef is blijven hangen. Goed, nee, mooi spul dat Campa.
Zwarte sneeuw?quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mietje, wat is nu 3 uur in D1. Moet je eens een klassieker van 200 km in de stromende regen rijden dan is 3 uurtjes echt helemaal niks.
En er zijn Marmotte's geweest waar de helft al voor de start afhaakte vanwege de barre weersomstandigheden. Niet dat ik het je toewens, maar je wordt er wel een vent van als je op de fiets meer zwarte dan witte sneeuw gezien hebt.
Ik ken het, dat soort dagen. Soms ff vlug stoppen bij een benzinepomp voor een flesje cola, dat werkquote:Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff het was hier een gevecht om op tijd te komen van 7:30 tot 18:00.
Op 2 botehammen met jam, 3 pannenkoeken en een snelle jelle de dag doorgekomen. Bijna geen tijd voor pauze.
Gisteren naar de gym geweest dus ook de hele dag met hardhouten benen gereden.
Je hebt gelijk kapitein..... van de bootquote:
Mijn witte spullen willen ook nooit goed schoon. Sowieso op 60 graden ( kan met een jasje wel, bib is minder verstandig) en een of ander bruisspul, vanish ofzo?quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Tommeke het volgende:
M'n witte jasje is trouwens aardig vies geworden vandaag. Weet iemand nog een goed schoonmaakmiddel? Dasty?
Voor een cyclo of wedstrijd in de regen kan ik mij wel motiveren. Niet voor een training in de spoelende regen. Ook nergens goed voor met deze kou.quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mietje, wat is nu 3 uur in D1. Moet je eens een klassieker van 200 km in de stromende regen rijden dan is 3 uurtjes echt helemaal niks.
En er zijn Marmotte's geweest waar de helft al voor de start afhaakte vanwege de barre weersomstandigheden. Niet dat ik het je toewens, maar je wordt er wel een vent van als je op de fiets meer zwarte dan witte sneeuw gezien hebt.
Citronella allesreiniger in een witte plastic fles bij oa Bas vd Heyden. Ontvet goed in combinatie met een Vero stoffer.quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Tommeke het volgende:
M'n witte jasje is trouwens aardig vies geworden vandaag. Weet iemand nog een goed schoonmaakmiddel? Dasty?
Thnx Grip! Ga wel ff vanish probieren.quote:Op maandag 17 december 2012 21:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn witte spullen willen ook nooit goed schoon. Sowieso op 60 graden ( kan met een jasje wel, bib is minder verstandig) en een of ander bruisspul, vanish ofzo?
Verdorie ik zou gaan tacxen maar ik heb teveel en te lekker gegeten dus nu lig ik uit te puffen op de bank.
Wij hebben geen Bas hier in 't noordenquote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Citronella allesreiniger in een witte plastic fles bij oa Bas vd Heyden. Ontvet goed in combinatie met een Vero stoffer.
0.90 cent per liter. Het laat wel een wittige waas na bij opdrogen.
Digros dan ofzo. Of Hoogvliet of weet ik veel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef Tommeke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Citronella allesreiniger in een witte plastic fles bij oa Bas vd Heyden. Ontvet goed in combinatie met een Vero stoffer.
0.90 cent per liter. Het laat wel een wittige waas na bij opdrogen.
[/quote
Wij hebben geen Bas hier in 't noorden
Die schroef wordt vaker ontworpen als zwakste schakel. Beter een goedkoop onderdeel dat makkelijk te vervangen is laten doorbreken dan de dure derailleur (of je frame naar de verdommenis helpen).quote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef eentwee het volgende:
Maar door een takje in de kooi liep-ie vast en blijkbaar was de schroef de zwakste schakel.
Spullen spullen spullen, en zo goedkoop als niemand anders dan 12 het kan vinden, maar een beetje handigheid is er niet bij. Pad er af, in de bankschroef, gaatje er in boren, komt tie tijdens het boren nog niet los dan een vijl er op. Moet lukken. Vroegah, met heel wat minder te verteren moest je wat hé.quote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef eentwee het volgende:
Tja maar nu moet alsnog pat en derailleur vervangen worden omdat dat ding er niet uit te krijgen is?
Ik heb afgelopen zomer nog een bladbout op deze manier uitgeboord. Scheelde weer 70 euro voor een nieuw buitenblad...quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Spullen spullen spullen, en zo goedkoop als niemand anders dan 12 het kan vinden, maar een beetje handigheid is er niet bij. Pad er af, in de bankschroef, gaatje er in boren, komt tie tijdens het boren nog niet los dan een vijl er op. Moet lukken. Vroegah, met heel wat minder te verteren moest je wat hé.
Ossengal zeep a 1 euro van voor de oorlog is onverslaanbaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Mooie wieltjes!
Ik heb m'n jasje wit gekregen met allesreiniger en een schuursponsje, zal wel niet goed zijn
Volgende keer m'n oude kleding of cyclocross kleding aan als het vies weer is
Ga ik ff scoren vandaagquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ossengal zeep a 1 euro van voor de oorlog is onverslaanbaar.
Waar koop je dat magische goedje, bij de drogist?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ossengal zeep a 1 euro van voor de oorlog is onverslaanbaar.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:57 schreef kaasplankje het volgende:
Zit ik hier tedoeme in het huishoudtopiek ofwa?
Ja, bij elke kruidvat, trekpleister of DA ofzo wel te krijgen. Na het fietsen gooi ik het shirt in de wasbak en maak het nat. Daarna wrijf ik de boel ff kort in met ossengal (hoeft niet veel) en wrijf (boen) het met de handen op de plekken waar het vies is. Daarna gooi je de boel in de wasmachine en klaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Waar koop je dat magische goedje, bij de drogist?
Ik herken de verpakking in ieder geval zo eentwee-3 niet.
En dan de meest vieze plekken op je kleding vooraf ermee insmeren o.i.d?
Ketting wel even in beschermzakje doen, voordat je hem in de wasmachine gooit en het kreukvrije programma draaienquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:16 schreef eentwee het volgende:
Bedankt voor de tip, wat zal die ketting straks weer blinken!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef eentwee het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ze weten dat ik 'm voltooid heb.
Ja, gewoon teringschraal. 1 of andere vetklep uit 'merica heeft 'm ook gekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
Plastic, lekker bier drinken
Maar, toch wel grappig.
Ik drink niet eens. Dat is m'n nieuwe colabeker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:30 schreef kaasplankje het volgende:
Plastic, lekker bier drinken
Maar, toch wel grappig.
Ik heb al een plastic beker eentwee, geen zin om daar uren voor te moeten fietsen. Kan ik beter gaan werken en een plastic beker kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:35 schreef eentwee het volgende:
Had jij ook kunnen hebben Kaas![]()
Was toch niet van plan om 'm te gebruiken. Ze zullen wel voor plastic hebben gekozen vanwege het verzenden. Gezien de hele afwikkeling die nu niet bepaald waterdicht is zullen er ongetwijfeld mensen van geprofiteerd hebben. Maar voor die mensen heeft FOK! een mooie smiley uitgevonden.
Precies. Vind 't wel schraal dat er niet goed gecontroleerd is. Maar ach, niets aan te doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:35 schreef eentwee het volgende:
Had jij ook kunnen hebben Kaas![]()
Was toch niet van plan om 'm te gebruiken. Ze zullen wel voor plastic hebben gekozen vanwege het verzenden. Gezien de hele afwikkeling die nu niet bepaald waterdicht is zullen er ongetwijfeld mensen van geprofiteerd hebben. Maar voor die mensen heeft FOK! een mooie smiley uitgevonden.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Iemand nog leuke tips om de "roller" avonden door te komen?
Mijn favoriete films / docu's zitten er helaas door heen.
Ik vrees het ergste voor vanavond
Setje goede muziek opzetten. Bij hersteltraining zit ik vaak met m'n telefoon te spelen. Anders even doorbijten, uurtje is zo om als je intensief trapt gelukkig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ja, ga ze ff terugbrengen. Heb vroeger ook wel op de smalle banden gereden. Vond het niks. Bedankt dat je mij er op wees!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef eentwee het volgende:
Ik kijk meestal Top Gear ofzo. Cabaret kan ook wel leuk zijn.
@Patroon: tja 't is wel erg smal, rijdt bijna niemand meer mee behalve op de baan. Als je ze nog terug kan brengen zou ik het doen.
quote:
http://binsearch.info/?q=tacx+&max=100&adv_age=1100&server=quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik heb geen geheimenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Holenbeer het volgende:
eentwee,
ik weet dat het not-done is om het geheim van de chef te vragen, maar toevallig nog een (web)adresje waar ze meer sportkleding in de aanbieding hebben dan wielerspul? ik zoek skikleding
thanks, was die strategie al deels aan het uitvoerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimenIk ontvang nieuwsbrieven, check het Schnäppchen topic en als het gewenste product bekend is google.nl/shopping en de internationale equivalenten (.de,.co.uk,.com) en ken na enkele jaren wel veel webshops en weet waar wat (regelmatig) in de aanbieding is.
Skikleding ben ik niet in thuis.. misschien amazon.de of sierratradingpost.com?
Zat je in de auto?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zag Kaas vandaag fietsenWie wil me aanraken?
Wil 't best proberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef eentwee het volgende:
Zijn er hier mensen handig met photoshop die ff een ander kettingblad op een crankstel kunnen shoppen?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja, hij heeft je vandaag drie keer aangereden, weet je dat niet meer?
Nee, liep redelijk aan het begin van de straatweg. Jij reed richting station Noord. Uur of 12 was het dacht ik.quote:
Je lijkt patroon wel, die gaat ook overal serieus op inquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben niet 3x doodgegaan vanwege aanrijdingen maar omdat de man met de hamer mij achterna zat eeej.
Oké, daar ben ik idd 2x over gereden vandaag. Man ik had echt geen benen vandaag. Nu moet ik naar de volkstuin om de auto te lossen want daar zit 2 kuub hout in voor de toekomstige kachel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, liep redelijk aan het begin van de straatweg. Jij reed richting station Noord. Uur of 12 was het dacht ik.
Kaas lijkt helemaal niet op mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:12 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je lijkt patroon wel, die gaat ook overal serieus op in
Ik vind het extra tof dat ik hem op de slechtweerfiets heb gespot. Bikkelen door een winters Rotterdamquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil kaas ook eens zien, wat een baas
Niet schadelijker dan fietsen op de weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Oksel het volgende:
Is Tacx'en schadelijk voor frames trouwens?
Van Freddeh horen dat er te weinig gefietst wordtquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Niet schadelijker dan fietsen op de weg.
Maar jongens, fietst er nog wel iemand behalve Okkie en ik? Ja ok, Kaas... maar dat is voor z'n werk en telt dus niet
Daarom. Dit keer moest het ffquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van Freddeh horen dat er te weinig gefietst wordt![]()
Hoeveel kilometer maak jij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Maar jongens, fietst er nog wel iemand behalve Okkie en ik? Ja ok, Kaas... maar dat is voor z'n werk en telt dus niet
Ik maak hoe dan ook minder km's dan iedereen hier, daar kom ik heel eerlijk voor uit. Heb net 65min op de Tacx gezeten, 30km volgemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer maak jij?
Tacx 4 a 5x per week nu. Gemiddeld 30km per keer. Daarnaast 3x per week een uur krachttraining.
Zondag en vandaag 2:45uur buiten. Zijn nog wel meer die ook fietsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die paar keer? Kom op... laat de grote mensen even praten hier ventje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zondag en vandaag 2:45uur buiten. Zijn nog wel meer die ook fietsen.
Zondag veel joggers, weinig fietsers. Op de fiets wel de echte liefhebbers.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zondag en vandaag 2:45uur buiten. Zijn nog wel meer die ook fietsen.
Och och Fred heeft zijn fiets weer uit het stofquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:55 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die paar keer? Kom op... laat de grote mensen even praten hier ventje.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Och och Fred heeft zijn fiets weer uit het stof
Kom hier in de weilanden enkel koeien tegen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Zondag veel joggers, weinig fietsers. Op de fiets wel de echte liefhebbers.
Toerders klinkt toch vriendelijker.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kom hier in de weilanden enkel koeien tegen.
Zelfs toerders kom ik niet tegenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Toerders klinkt toch vriendelijker.
Nee, maar wel voor je originele quick release. Ik hoop dat je er zo'n ouderwertse stalen quick release hebt ingezet, want met die plastic doppen van tegewoordig is het niet ondenkbaar dat je ooit gelanceerd wordt, en dat zou toch zonde zijn van die 60 inch plasma aan de muur.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Oksel het volgende:
Is Tacx'en schadelijk voor frames trouwens?
Je krijgt bij de taxc een speciale qrquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor je originele quick release. Ik hoop dat je er zo'n ouderwertse stalen quick release hebt ingezet, want met die plastic doppen van tegewoordig is het niet ondenkbaar dat je ooit gelanceerd wordt, en dat zou toch zonde zijn van die 60 inch plasma aan de muur.....
aai siequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je krijgt bij de taxc een speciale qr
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef eentwee het volgende:
60 inch plasma? Bij Oksel moet de kabeltv nog worden uitgevonden.
Vandaag en gister gekoerierd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Tommeke het volgende:
Hoe kan je btw 30 km tacxen? Je staat toch stil?
Fijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef Oksel het volgende:
Vrijdag naar Duitsland, ATB mee, schoonpa heeft fietsmaatje voor me geregeld die daar de bossen kent. En dat is een partij heuvelachtig..
[ afbeelding ]
Tof.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fijn![]()
Wij gaan ook een weekje op pad, met vrienden naar de bourgogne om oud&nieuw te vieren. Alleen de MTB mee denk ik, kunnen de anderen ook nog eens een keer mijn fiets meepakken als ze een stukje willen rijden.
Supervet kasteeltje, midden tussen de wijngaarden (en 3 domaines op loopafstand)
[ afbeelding ]
Ik haal de 5 uur in de week, op de weg, momenteel. nog 2 keer schaatsen erbij en 2 keer core en de week is wel weer vol.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net begonnen met schaatsen. Gaat ondertussen wel aardig maar zeker nog niet goed. Het is wel een lekker alternatief voor fietsen, vooral dat je geen last hebt van regen en ander prut weer is fijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef Oksel het volgende:
Netjes.
Ik zou ook nog schaatsles gaan nemen. Nooit van gekomen, baal ik van.
Teller op de achterkant ipv voorkant.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:23 schreef Oksel het volgende:
Maar hoe bijv. Fred 't op zo'n basisding bepaald, dat snap ik ook nie.
Dan is het toch afhankelijk van de weerstand van je tacx hoe hard je fietst?quote:Op woensdag 19 december 2012 07:07 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Teller op de achterkant ipv voorkant.
Klopt, maar als de weerstand sub-par is ten opzichte van een asfaltweg dan klopt dat natuurlijk van geen kant.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:08 schreef muzas het volgende:
1 omwenteling van een wiel is toch ongeacht weerstand een vaste afstand?
Wat klopt niet? Snelheid heeft met tijd en afstand te maken, welke vrij accuraat door zo'n tellertje gemeten kunnen worden. Weerstand is geen factor in het berekenen van snelheid en afstand.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Klopt, maar als de weerstand sub-par is ten opzichte van een asfaltweg dan klopt dat natuurlijk van geen kant.
Daarom juist naar tijd kijken ipv afstand, anders ga je bij hogere snelheid korter trainen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef kanovinnie het volgende:
Een rondje van 90 km is wel opeens minder hoor, als je 5km/uur harder gaat
Wat niet klopt is dat een km op de tacx 2 keer zo licht gaat als buiten, terwijl het evenzwaar zou moeten gaan. Om even een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat klopt niet? Snelheid heeft met tijd en afstand te maken, welke vrij accuraat door zo'n tellertje gemeten kunnen worden. Weerstand is geen factor in het berekenen van snelheid en afstand.
Weerstand is van invloed op jouw prestatie, waardoor je langzamer gaat fietsen en in een uur minder ver komt. Ik zie niet in waarom een kilometertellertje buiten accurater zou zijn.
Maar is niet van invloed op de gereden afstand. Ergo, een kilometertellertje op je achterwiel p de tacx werkt prima. Althans, niet meer of minder accuraat dan buiten.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef nodisch18 het volgende:
inderdaad, de inspanning om de prestatie te leveren kan echter totaal verschillen.
qua gereden km's wel, qua inspanning niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Maar is niet van invloed op de gereden afstand. Ergo, een kilometertellertje op je achterwiel p de tacx werkt prima. Althans, niet meer of minder accuraat dan buiten.
Ik wilde net zeggen, ik reageerde op dat de afstand afhankelijk zou zijn van de weerstand. Wat niet klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
muzas ook, want de 1 praat over het ene en de ander praat over het ander.
Als je met een HF meter om gaat rijden tacxen kan je precies zien welke inspanning je leveren moet.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:50 schreef Freddeh het volgende:
Mee eens. Ik heb een ouder model Tacx met in principe maar 1 stand. Moet eerlijk zeggen dat het qua gevoel wel overeenkomt met 30km op het asfalt, en voorblad en kransje staan ook hetzelfde. Denk dat het op zich redelijk klopt. Maar het is een gevoel, exacte zekerheid kan ik je niet geven wat dat betreft.
Precies. Als ik op de Tacx rij, zorg ik dat ik in de juiste zone blijf. Als dat nu met slopen -4 is of +1 maakt niet uit, als cadans maar tussen de 90-100 blijft.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je met een HF meter om gaat rijden kan je precies zien welke inspanning je leveren moet.
Jewel, maar dan alsof je de Lautaret afdaald. Het is ook fietsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef Patroon het volgende:
Yep, ik rij soms met slope -4, 45km aan het uur, in D1. Niet echt realistisch
berg op of berg af fiets je toch ook niet met dezelfde cadans en hartslag?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies. Als ik op de Tacx rij, zorg ik dat ik in de juiste zone blijf. Als dat nu met slopen -4 is of +1 maakt niet uit, als cadans maar tussen de 90-100 blijft.
Ik bedoelde te zeggen dat wanneer je op slope -4 gaat fietsen zul je een stuk sneller fietsen, dan wanneer je met dezelfde hartslag op slope 0 of buiten op vlakke gaat fietsen. Eigenlijk hetzelfde als met windkracht 5 in de rug.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:09 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
berg op of berg af fiets je toch ook niet met dezelfde cadans en hartslag?
Als je op de tacx de waarheid zo goed mogelijk wil simuleren, lijkt het mij dat de slopes wel uitmaken
edit: spuitelf, wat Kaasplankie zegt dus
Je hebt echt weer praatjes voor 10 ineens he Freddeh, fietsen doet een mens goedquote:Op woensdag 19 december 2012 11:06 schreef Freddeh het volgende:
Bang dat ik mezelf transformeer tot de La Marmotte eindbaas?
Minstens. Ik rijd overigens niet mee op de Marmotte. Ik heb voor eind maart de Ronde van Vlaanderen gepland staan. Zit nog te wachten op Fab, of die mee rijdt ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je hebt echt weer praatjes voor 10 ineens he Freddeh, fietsen doet een mens goed![]()
Maar voordat je serieuze concurrentie voor de Marmotte wordt zeg ik: eerst zien dan geloven, je moet deze spanningsboog nog een half jaar vasthouden...
Het een sluit het ander toch niet uit??quote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Minstens. Ik rijd overigens niet mee op de Marmotte. Ik heb voor eind maart de Ronde van Vlaanderen gepland staan. Zit nog te wachten op Fab, of die mee rijdt ook.
Wel mooi zeker zo'n i flow met tochten op het scherm. 2,5uur hou ik nu geestelijk niet vol.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:21 schreef Oksel het volgende:
Mijn Tacx ding heeft geen motor, dus heuvelaf fiets je met hetzelfde Wattage en dezelfde RPM in 1 keer 99,9km/hOok door de bochten.
Ja ziet er wel cool uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:32 schreef Oksel het volgende:
Ja, is leuk zo. Afwisselend. Beetje klimmen, beetje dalen.
De auto's halen hem met 15 km per uur in terwijl ze 50 oid zouden moeten doen. maw, hij fietst 3 keer te langzaam.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ziet er wel cool uit.
Maar wat ik mij afvraag he. Jij zegt dat auto's je inhalen bij 15km/h. Maar wat gebeurd er dan als je 30km/h fietst, haal jij dan die auto's weer in, hoe hebben ze dat film technisch gedaan?
Nee, dan rijden de auto's harder. Als je 30 rijdt, rijdt de auto 60. Rij jij 60, rijdt de auto 120quote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ziet er wel cool uit.
Maar wat ik mij afvraag he. Jij zegt dat auto's je inhalen bij 15km/h. Maar wat gebeurd er dan als je 30km/h fietst, haal jij dan die auto's weer in, hoe hebben ze dat film technisch gedaan?
Ik denk 't wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:41 schreef Patroon het volgende:
Ik vraag mij af, als jij versnelt gaan dan de auto's en het beeld sneller?
ah duidelijk, dat andere leek mij ook al onmogelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:42 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, dan rijden de auto's harder. Als je 30 rijdt, rijdt de auto 60. Rij jij 60, rijdt de auto 120
Is er al van Tacx. Kan je met maximaal 20man tegen elkaar racen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:47 schreef dop het volgende:
gat in de markt
jullie ontwikkelen de hard en software, ik start een site waar je cheats kunt downloaden
Hoezo, dan win ik? En dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:45 schreef Patroon het volgende:
Zou trouwens wel master zijn als we allemaal zo'n Tacx hebben en via een server tegen elkaar racen. Soort online first person shooter 2.0
Ik wil in ieder geval je hoofd via skype zien, als ik keihard doortrek op de Galibierquote:
Ik vind 't allemaal prima. Wat kost zo'n tacx?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik wil in ieder geval je hoofd via skype zien, als ik keihard doortrek op de Galibier
Volgens mij 500 ofzo. Weet Oksel wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 't allemaal prima. Wat kost zo'n tacx?
Rol harder aanspannenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij 500 ofzo. Weet Oksel wel.
Hoe zouden ze het verschil in gewicht eigenlijk meenemen in zo'n online wedstrijd? Want iemand die bijv. 20kg zwaarder is zal waarschijnlijk meer watts trappen, maar heeft in het echt ook minder wattage/kg.
wat is je maxHR ?quote:
Geen idee, nog nooit max gehaald denk ik. Hoogste ooit was 186 of 188 oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:14 schreef dop het volgende:
[..]
wat is je maxHR ?
195? of iets in die richting ?
als ik snel even tussen je strava getalletjes kijk zit je in de buurt van de 165-170 denk ik
dan 160 tot 165 waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit max gehaald denk ik. Hoogste ooit was 186 of 188 oid.
23 jaar ben ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef dop het volgende:
[..]
dan 160 tot 165 waarschijnlijk
blijft altijd een beetje gokwerk
hoe oud ben jij ? 188 lijkt wat aan de lage kant voor een jonge vent 220 - leeftijd is vuistregeltje voor max hr maar ik kom daar zelf ruim boven uit met 193 op 41 jaar
mijn omslag zit in de buurt van de 165
Tsja heel persoonlijk he. Maar die 188 moet wel hoger kunnen denk ik. Ik ben 28 en die van mij zit nu op 205. Laatst bij test had ik 200, maar in een wedstrijd kan ik altijd net een beetje dieper gaan. Mijn hartslag is van mezelf wel hoog. Rustpols is 55, vandaar dat de max hartslag ook wat hoger ligt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef dop het volgende:
[..]
dan 160 tot 165 waarschijnlijk
blijft altijd een beetje gokwerk
hoe oud ben jij ? 188 lijkt wat aan de lage kant voor een jonge vent 220 - leeftijd is vuistregeltje voor max hr maar ik kom daar zelf ruim boven uit met 193 op 41 jaar
mijn omslag zit in de buurt van de 165
dan zou je 195 dus aardig in de buurt zijn als max hr die 188 was dat voor je gevoel bij uiterste inspanning ?quote:
Enige waar ik kan van herrineren dat ik echt diep ging was tijdens een MTB tocht, heuveltje op. Zal wel eens zoeken.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:21 schreef dop het volgende:
[..]
dan zou je 195 dus aardig in de buurt zijn als max hr die 188 was dat voor je gevoel bij uiterste inspanning ?
het kan namelijk best zijn dat jij net wat lager uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |