SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mensen die extreme diëten volgen zijn sowieso niet goed bij hun hoofd. Vegetariër oke, maar al dat eenzijdige voedsel is gewoon niet goed voor je.quote:Op zondag 16 december 2012 18:27 schreef the_critic het volgende:
die docu over Rauw... te zot voor woorden. Gewoon pure kindermishandeling. Die vrouw heeft ook bij Pauw en Witteman gezeten..echt gestoord dat wijf!!
Zeker als je kind daardoor achterblijft met groeien, zoals in dit geval. Ze is overigens wel voor de rechter gedaagd wegens kindermishandeling (door arts die jochie onderzocht heeft). Morgen dus deel 2 van die docu op Ned 2 (22:55u).quote:Op zondag 16 december 2012 18:30 schreef the_critic het volgende:
zeker niet, als je het je onvolwassen, onvolgroeide kinderen opdwingt! bbrrr krijg er echt de kriebels van!
Dat is ook wel logisch omdat je met krachttraining alleen maar koolhydraten verbrand. De inspanning is te intensief om op vetten te doen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Enige wat ik niet trek is om op alleen ontbijt fatsoenlijk krachttraining te doen, doe ik meestal ook 's avonds een uurtje na het avondeten.
jup, en had hem deze week moeten hebben aangemeld op een school (hij gaat namelijk niet naar school) en ook dat heeft ze wederom niet gedaan... Zieke vrouw, erg sneu voor zo een kind. Moet veel harder opgetreden worden door jeugdzorg! ppfffquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Zeker als je kind daardoor achterblijft met groeien, zoals in dit geval. Ze is overigens wel voor de rechter gedaagd wegens kindermishandeling (door arts die jochie onderzocht heeft). Morgen dus deel 2 van die docu op Ned 2 (22:55u).
Over eten, ik heb regelmatig 100+ km gefietst op een bordje brinta en hooguit 1 of 2 reepjes/koekjes. Kwestie van wennen.
Enige wat ik niet trek is om op alleen ontbijt fatsoenlijk krachttraining te doen, doe ik meestal ook 's avonds een uurtje na het avondeten.
Bron?quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup, en had hem deze week moeten hebben aangemeld op een school (hij gaat namelijk niet naar school) en ook dat heeft ze wederom niet gedaan... Zieke vrouw, erg sneu voor zo een kind. Moet veel harder opgetreden worden door jeugdzorg! ppfff
Ken er genoeg die nuchter krachttraining doen. En die zijn een stuk potiger gebouwd dan wij gok ik zo.quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch omdat je met krachttraining alleen maar koolhydraten verbrand. De inspanning is te intensief om op vetten te doen.
Ook ziek.quote:Op zondag 16 december 2012 18:31 schreef Oksel het volgende:
Zo zijn mijn halfbroertjes / zusjes ook overigens, maar op geloof gebied.
Quoted for truth...quote:Op zondag 16 december 2012 18:24 schreef Patroon het volgende:
Ik sex in D1 met hartslagmeter om en zonder tussendoor wat te eten..
Remmen is voor mietjes.quote:
niks lullig aan toch? Verandering is per definitie dapperquote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Freddeh het volgende:
Ik voel me nu een beetje lullig dat ik besloten heb om vanaf vanochtend eigenlijk iedere ochtend te ontbijten met een fruit-smoothie... Smoothie, niet smoodie waar dat gekke wijf het over heeft...
heb het ook tijdje geprobeerd.. maar iedere dag die kut blender afwassen vond ik te omslachtig!quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Freddeh het volgende:
Ik voel me nu een beetje lullig dat ik besloten heb om vanaf vanochtend eigenlijk iedere ochtend te ontbijten met een fruit-smoothie... Smoothie, niet smoodie waar dat gekke wijf het over heeft...
quote:Op zondag 16 december 2012 19:51 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb het ook tijdje geprobeerd.. maar iedere dag die kut blender afwassen vond ik te omslachtig!
Ach ieder zijn eigen doelen. Ik zit tegen heug en meug soms dingen naar binnen te proppen. Ik heb vanmiddag geluncht met meergranen pannenkoeken met 4 eieren en een proteïne shake.quote:Op zondag 16 december 2012 19:25 schreef Freddeh het volgende:
Zo rijd ik ook rond. Als je gaat koersen is een 52/53 wel handig, maar ik heb zo'n blad nog niet nodig gehad...quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef Oksel het volgende:
39 kettingblad gekocht, 34 is onhandig in NL. 50 buitenblad laat ik lekker zitten.
Het alternatief heeft ook nadelenquote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
Blijf het wonderlijk vinden dat mensen de moeite nemen om kettingbladen te verwisselen terwijl er een prachtig alternatief bestaat.
Welk alternatief? Harder fietsen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
Blijf het wonderlijk vinden dat mensen de moeite nemen om kettingbladen te verwisselen terwijl er een prachtig alternatief bestaat.
Harder trappen?quote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
weet niet wel alternatief jij hebt maar ik rij 42 50 , en ken daar geen ander alternatief voor, als een los blad kopenquote:Op maandag 17 december 2012 10:08 schreef nodisch18 het volgende:
Als je er een elektrische motor inzet ook. Maar dat doe je toch ook niet?quote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef nodisch18 het volgende:
Als je een triple monteert zijn al je issues met het juiste blad toch als sneeuw voor de zon verdwenen?
wat moet ik met een triple in de polder daar zit ook geen 42 50 op?quote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef nodisch18 het volgende:
Als je een triple monteert zijn al je issues met het juiste blad toch als sneeuw voor de zon verdwenen?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je er een elektrische motor inzet ook. Maar dat doe je toch ook niet?
Een triple, je bent toch godverdee niet zo gestoord als Patroon?
Moet je dan je derailleur ook verschuiven en ketting inkorten?quote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef MarcoD het volgende:
Ik zie het nut van een triple hier echt niet in, ik rij hier in Noord Holland eigenlijk 98% van de tijd op een 39 blad, een 50 wind mee of tijdens sprintjes. Achter een 12-25 en daarmee kom ik alles wat een hellingshoek heeft hier in NH en op de heuvelrug mee omhoog (en dan hou ik genoeg over achter).
In de Ardennen of Limburg gaat de 34 erop, aangezien ik daar niet vaak rijdt en dan m'n fiets van te voren toch helemaal schoonmaak is het geen extra moeite om die 34 er even op te schroeven (sowieso maar 5 minuten werk)
Een kleiner blad gebruik ik dus niet en dus is er ook geen behoefte aan een triple..
Neequote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Moet je dan je derailleur ook verschuiven en ketting inkorten?
Moet wel kunnen toch, zonder dat te doen? Ik zou zo niet inzien waaorm je je derrie zou moeten verplaatsen. Ketting zou ook niet hoeven want ketting inkorten=niet meer op 50 voor.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
[..]
Moet je dan je derailleur ook verschuiven en ketting inkorten?
Triple is - 5minuten werk.quote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef MarcoD het volgende:
Ik zie het nut van een triple hier echt niet in, ik rij hier in Noord Holland eigenlijk 98% van de tijd op een 39 blad, een 50 wind mee of tijdens sprintjes. Achter een 12-25 en daarmee kom ik alles wat een hellingshoek heeft hier in NH en op de heuvelrug mee omhoog (en dan hou ik genoeg over achter).
In de Ardennen of Limburg gaat de 34 erop, aangezien ik daar niet vaak rijdt en dan m'n fiets van te voren toch helemaal schoonmaak is het geen extra moeite om die 34 er even op te schroeven (sowieso maar 5 minuten werk)
Een kleiner blad gebruik ik dus niet en dus is er ook geen behoefte aan een triple..
Valt wel mee hoor, niet zo koud. Ik was mn regenjas vergeten. Beetje nat nu.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Patroon het volgende:
Gvd ik wil zo 3uren fietsen, maar komt op buienrader een gigantisch buienfront deze kant op, die heel Friesland gaat bedekken...
Toch maar naar de sportschool met daarna 60min op de Tacx?
Groot ja, maar klein niet toch?quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als je de grote plaat wil veranderen moet de voorderrie versteld. Maar dat is een klein klusje.
Even kijken:quote:Op maandag 17 december 2012 12:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, niet zo koud. Ik was mn regenjas vergeten. Beetje nat nu.
Ik doe de helft minder dan ik zegquote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef eentwee het volgende:
Jammer dat Patroon zoveel traint anders zouden we samen lachend met cadans 104 al die stoempers en mensen met kramp in kunnen halen op de Alpe d'Huez.
Ik ben als zelfverklaard soigneerkoning en fel voorstander van een triple als een 39 te veel is voor in de bergen.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
*Afwacht tot onze soigné koningen gehakt maken van deze opmerking...
Ja man. Lekker 25 per uur in een polonaise fietsenquote:Op maandag 17 december 2012 12:43 schreef Patroon het volgende:
11stedentocht is alweer vol (2dagen). Gelukkig op tijd besteld, mooie duurrit als voorbereiding. Nu hopen op een vroege kaart.
Ik start enkel als ik in de eerste 3 groepen mag starten. Afgelopen jaar in groep 1 alleen een polonaise in mijn wiel gezienquote:Op maandag 17 december 2012 12:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja man. Lekker 25 per uur in een polonaise fietsen
Gaan we de elfmerentocht dit jaar ook weer rijden?
QFTquote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
In de bergen rijden terwijl je ook door Noord Holland kan fietsen
Een Triple......quote:Op maandag 17 december 2012 11:37 schreef nodisch18 het volgende:
Oeps, die las ik telaat, maar zo is het toch wel.quote:Op maandag 17 december 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
*Afwacht tot onze soigné koningen gehakt maken van deze opmerking...
Komt goed uit. Ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef Patroon het volgende:
Ik rij trouwens de zondags, aangezien ik zaterdags altijd moet werken.
Geen triple willen rijden, maar geen berg meer op komen, dan heb je jezelf wel te pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Een Triple......![]()
![]()
Het moet wel een beetje soignee blijven beste vriend.
Ik 53/39, heb een koersfiets overgenomen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
QFT
Rij ook met 50/39 voor hier trouwens, bevalt prima. Voor Limburg/België etc. een 34 erop.
Jammer Patroon. Ik dacht dat je het trollgehalte van Buzz ondertussen wel doorhadquote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen triple willen rijden, maar geen berg meer op komen, dan heb je jezelf wel te pakken![]()
I know, ik moest even reageren...tegen beter weten inquote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer Patroon. Ik dacht dat je het trollgehalte van Buzz ondertussen wel doorhad
Jong, je begrijpt het niet hé. Ik rij op een compact 50 x 39. Die 34 zou ik er wel opgooien wanneer ik weer eens de bergen in ga of naar Limburg / Ardennen ga. Maar gezien mijn vele zakelijke buitenlandse trips, nee niet als rechercheur, want dan kom je zelden achter je buro vandaan, heb ik niet al te veel tijd meer om regelmatig te trainen. En daarnaast, als jij nog alle bergen over komt, die ik al opgefietst ben met max 39 x 26 , kom dan over een jaar of 20 nog maar eens terug. Maar een triple is gewoon afzichtelijk en zwaar. Ik kijk er altijd meewarig naar. Wel eens een prof met een triple zien rijden?quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geen triple willen rijden, maar geen berg meer op komen, dan heb je jezelf wel te pakken![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jong, je begrijpt het niet hé. Ik rij op een compact 50 x 39. Die 34 zou ik er wel opgooien wanneer ik weer eens de bergen in ga of naar Limburg / Ardennen ga. Maar gezien mijn vele zakelijke buitenlandse trips, nee niet als rechercheur, want dan kom je zelden achter je buro vandaan, heb ik niet al te veel tijd meer om regelmatig te trainen. En daarnaast, als jij nog alle bergen over komt, die ik al opgefietst ben met max 39 x 26 , kom dan over een jaar of 20 nog maar eens terug. Maar een triple is gewoon afzichtelijk en zwaar. Ik kijk er altijd meewarig naar. Wel eens een prof met een triple zien rijden?
En weet je wanneer je jezelf echt te pakken hebt? Als je voor de Marmotte in wilt schrijven en tot de ontdekking komt dat je de pin code van schoonpapa's credit card niet kent.![]()
Yes ga hem dit jaar weer rijden. Weet niet hoe hoog het tempo ligt, rijd hem ook met een maatje die iets minder vaak fietst maar 30 gemiddeld mits goed groepje is wel haalbaar denk ik.quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik 53/39, heb een koersfiets overgenomen.
Ga jij de ronde van N-H rijden dit jaar? Ik denk niet dat er veel vrienden van me gaan rijden en ik wil lekker rap kunnen trappen1 van mijn fietsmaatjes is nogal traag en dat vind ik zeker tijdens zo'n tocht irritant. Zit je net lekker op tempo kan je weer stoppen omdat je moet wachten.
Jij bent nog nooit de man met de hamer tegengekomen. Anders zei je dit niet.quote:Op maandag 17 december 2012 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
Stoempen is voor ongetrainden en onwetenden...
Geen D1 in de regen?quote:Op maandag 17 december 2012 18:36 schreef Patroon het volgende:
Mooie training gehad.
1,5uur sportschool rug en benen en daarna nog 30min Tacx.
Deathlift
Pully
Hyperextension
Squat
One leg press
Leg curl
Lunges
Pff het was hier een gevecht om op tijd te komen van 7:30 tot 18:00.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik ook. Vanochtend gekoerierd en vanmiddag nog twee uurtjes met wat jongens van m'n club. Nu ook gesloopt
Morgen maar niet fietsen maar wel ff naar de sportschool.
Nope, het is hier alleen maar harder gaan regen. Een interval tr van 1,5u kan ik nog wel in de regen doen, maar geen 3u D1.quote:Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen D1 in de regen?
Ik ben compleet kapot.
Die kregen wij vanmiddag.quote:Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef kaasplankje het volgende:
Qua weer viel het mee hier. Alleen vanmorgen regen van betekenis.
Nou nou ik dacht de was nog even buiten te hangen maar dacht op een gegeven mement nou, ik doe het maar binnen hangen zeg, blij dat ik dat gedaan had.quote:
Helemaal doorgeroest?quote:Op maandag 17 december 2012 20:29 schreef eentwee het volgende:
Vriend van mij had gister ook dat z'n Campa Centaur derailleur afbrak. Schroef waarmee die vast zat doormidden, helemaal doorgeroest. Aanleiding was een klein takje tussen de wieltjes. Goed spul dat Campa.
Ook RVS roest hoor. En met RVS bedoel jij het "rvs" wat je bij de gamma haalt? Dat roest net zo snel.quote:Op maandag 17 december 2012 20:34 schreef nodisch18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat bezuinigd wordt op een degelijk RVS Schroefje. Dat kunnen de kosten toch niet zijn.
Nooit van gehoord cq meegemaakt. Klinkt als productiefout.quote:Op maandag 17 december 2012 20:33 schreef eentwee het volgende:
Ja de schroef was helemaal bruin van binnen. Waarmee de deri aan het pat zat. Dus nu zit er nog een stuk schroef in het pat en een stuk in de derailleur.
316 roest ook snel weg hoor. Zeker met een beetje zout erbij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef nodisch18 het volgende:
Nee gewoon degelijk 316 spul. Moet toch heel wat mee gebeuren voordat dat begint te roesten.
RVS van de Gamma heeft inderdaad vaak niet meer dan naast degelijk RVS gelegen en heeft dan ook weinig met RVS te maken
Jamaar die derriebout op de pat is M8 ofzo, dat is niet zomaar kapot hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
316 roest ook snel weg hoor. Zeker met een beetje zout erbij.
Takje kan natuurlijk wel weer voor een rare belasting zorgen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar die derriebout op de pat is M8 ofzo, dan is niet zomaar kapot hoor.
Bovendien heeft die bout weinig te houden want de derrie is onbelast met fietsen.
Ik zou er mee terug gaan naar de dealer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |