14.gifquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 18:13 schreef Tarado het volgende:
OK punten binnen verder snel vergeten wat een drama Ajax vandaag
quote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahaha stop daarmee man ik lig in een deuk hierElke keer nog grappiger
Boerrigter zal nooit meer zijn oude niveau halen, helaas.quote:Op zondag 16 december 2012 18:15 schreef JanCees het volgende:
Soms denk ik echt dat Ebecilio het nog beter kan dan Boerrigter en Sana
quote:Op zondag 16 december 2012 18:14 schreef Shreyas het volgende:
Op zich een goed weekend voor Ajax![]()
En we staan gewoon derde, met maar 1 punt minder dan PSV en Twente
quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man denkt dat hij David Livingstone in de auto heeft.
Ik vond hem vandaag ook niet slecht op zijn eigen linker kantquote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boerrigter zal nooit meer zijn oude niveau halen, helaas.
Maar zo snel, flitsend en bepalend als in het eerste seizoen bij Ajax is hij allang niet meer.quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag ook niet slecht op zijn eigen linker kant
Kan je het voor ons streamen?quote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker rellen nigga. stenen op de scheids gooien
DM me dan ff.quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Neuh ik heb zelf ook geen LigTV ik ga ook zo streampje kijken
quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef muzas het volgende:
toch duidelijk dat ajax verreweg het beste speelt in de eredivisie op dit moment.
Eitje.. 3/3 voor frenkie.
Sowieso moet PSV geen CL spelen want anders gaan ze daar nog denken dat het loont om gemeentegeld te gebruiken om hun club op de rails te krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben geen Ajax fan, maar toch mooi dat ze gewonnen hebben, laat ze ook maar weer kampioen worden want je moet er toch niet aan denken dat PSV, Feyenoord, Twente of Vitesse Nederland moet vertegenwoordigen in de CL, zeker niet na dit rampzalige seizoen.
Ajax moet dan gewoon even wat geluk hebben om niet eens in een loodzware groep terecht te komen om te overwinteren in de CL.
Denk je nou echt dat Feyenoord ook maar enige kans maakt op de titel?quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
De inhaalrace is al begonnen. Zoals verwacht 3 punten.
De afgelopen twee wedstrijden waren natuurlijk wedstrijden die je sowieso moest winnen. De grootste uitdaging voor de winterstop is de 12:30 uit wedstrijd tegen FC Utrechtquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
De inhaalrace is al begonnen. Zoals verwacht 3 punten.
Daar hebben wij geen kampioenschap voor nodig hoor, wij ZIJN een grotere club dan Twentequote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet PSV geen CL spelen want anders gaan ze daar nog denken dat het loont om gemeentegeld te gebruiken om hun club op de rails te krijgen.
Sowieso moet Feyenoord geen kampioen worden anders gaan een paar gasten weer denken dat Feyenoord een grotere club is dan Twente.
Kut, daar gaan we weerquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet PSV geen CL spelen want anders gaan ze daar nog denken dat het loont om gemeentegeld te gebruiken om hun club op de rails te krijgen.
Sowieso moet Feyenoord geen kampioen worden anders gaan een paar gasten weer denken dat Feyenoord een grotere club is dan Twente.
In principe niet, maar wedstrijden die ze slecht spelen, weten ze toch winnend af te sluiten. Onverdiend en ongemerkt pakt die club toch vrij veel punten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord ook maar enige kans maakt op de titel?
Na Ajax de meeste.quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord ook maar enige kans maakt op de titel?
Veel gaat afhangen van de wintertransfers.quote:
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef debeterebob het volgende:
Veel gaat afhangen van de wintertransfers.
Als Bony vertrekt is dat toch een behoorlijke aderlating voor Vitesse.quote:
Dat is waar, dat is de enige transfer die van significante invloed zou kunnen zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bony vertrekt is dat toch een behoorlijke aderlating voor Vitesse.
Al betwijfel ik of Vitesse het gaat volhouden. Uiteindelijk zal het toch wel weer tussen Ajax, PSV en Twente gaan denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bony vertrekt is dat toch een behoorlijke aderlating voor Vitesse.
Ze beginnen idd al wel te schutteren (3-1 verlies in Venlo, thuis 2-2 tegen RKC)quote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al betwijfel ik of Vitesse het gaat volhouden. Uiteindelijk zal het toch wel weer tussen Ajax, PSV en Twente gaan denk ik.
quote:
quote:
quote:
quote:
Heerlijk om dit soort reacties terug te lezen na de zoveelste uitoverwinning van ons aller Ajax.quote:
Waarom quote je mij?quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk om dit soort reacties terug te lezen na de zoveelste uitoverwinning van ons aller Ajax.
Oke man. Dat Willem II er 2 maakt is gewoon lachen. Jij lachte net zo hard mee toen Willem II dat bij PSV deed. Niet zo janken dus.quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk om dit soort reacties terug te lezen na de zoveelste uitoverwinning van ons aller Ajax.
Het gaat er toch om dat je wintquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook!
Twee tegengoals tegen Willem II.
En dan een Serious Request voor ze organiseren.quote:
Laatste 4 seizoenen zelfs de hele tijd verlorenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las net dat PSV al sinds 2006 niet meer bij NAC heeft gewonnen, dat wordt ook nog een spannend potje.
Mooie traditie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laatste 4 seizoenen zelfs de hele tijd verloren
NAC is nu wel erg slecht, ik denk dat PSV deze keer wel wint.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laatste 4 seizoenen zelfs de hele tijd verloren
Ten Rouwelaar en Lurling doen niet mee dus ik heb er al iets meer vertrouwen in. Die waren vaak erg goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NAC is nu wel erg slecht, ik denk dat PSV deze keer wel wint.
Snap ik, wordt een spannende strijd met Vitesse om play-off's te ontlopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan AZ, maar vanavond hoop ik dat ze winnen van Twente
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, wordt een spannende strijd met Vitesse om play-off's te ontlopen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, wordt een spannende strijd met Vitesse om play-off's te ontlopen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fok was bevrozen bij mij, ik typte het, was er al sinds paar dagen niet gepost
Regel gaat pas na de winterstop in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
schilder geel, hij is geen aanvoerder
Wel een belachelijke regel. Gaan er veel rode kaarten vallen denk ik als ze dat consequent uitvoeren.quote:
Wat bedoel je dat over protesteren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel een belachelijke regel. Gaan er veel rode kaarten vallen denk ik als ze dat consequent uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |