Denk je nou echt dat Feyenoord ook maar enige kans maakt op de titel?quote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
De inhaalrace is al begonnen. Zoals verwacht 3 punten.
De afgelopen twee wedstrijden waren natuurlijk wedstrijden die je sowieso moest winnen. De grootste uitdaging voor de winterstop is de 12:30 uit wedstrijd tegen FC Utrechtquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
De inhaalrace is al begonnen. Zoals verwacht 3 punten.
Daar hebben wij geen kampioenschap voor nodig hoor, wij ZIJN een grotere club dan Twentequote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet PSV geen CL spelen want anders gaan ze daar nog denken dat het loont om gemeentegeld te gebruiken om hun club op de rails te krijgen.
Sowieso moet Feyenoord geen kampioen worden anders gaan een paar gasten weer denken dat Feyenoord een grotere club is dan Twente.
Kut, daar gaan we weerquote:Op zondag 16 december 2012 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso moet PSV geen CL spelen want anders gaan ze daar nog denken dat het loont om gemeentegeld te gebruiken om hun club op de rails te krijgen.
Sowieso moet Feyenoord geen kampioen worden anders gaan een paar gasten weer denken dat Feyenoord een grotere club is dan Twente.
In principe niet, maar wedstrijden die ze slecht spelen, weten ze toch winnend af te sluiten. Onverdiend en ongemerkt pakt die club toch vrij veel punten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord ook maar enige kans maakt op de titel?
Na Ajax de meeste.quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Feyenoord ook maar enige kans maakt op de titel?
Veel gaat afhangen van de wintertransfers.quote:
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef debeterebob het volgende:
Veel gaat afhangen van de wintertransfers.
Als Bony vertrekt is dat toch een behoorlijke aderlating voor Vitesse.quote:
Dat is waar, dat is de enige transfer die van significante invloed zou kunnen zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bony vertrekt is dat toch een behoorlijke aderlating voor Vitesse.
Al betwijfel ik of Vitesse het gaat volhouden. Uiteindelijk zal het toch wel weer tussen Ajax, PSV en Twente gaan denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als Bony vertrekt is dat toch een behoorlijke aderlating voor Vitesse.
Ze beginnen idd al wel te schutteren (3-1 verlies in Venlo, thuis 2-2 tegen RKC)quote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al betwijfel ik of Vitesse het gaat volhouden. Uiteindelijk zal het toch wel weer tussen Ajax, PSV en Twente gaan denk ik.
quote:
quote:
quote:
quote:
Heerlijk om dit soort reacties terug te lezen na de zoveelste uitoverwinning van ons aller Ajax.quote:
Waarom quote je mij?quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk om dit soort reacties terug te lezen na de zoveelste uitoverwinning van ons aller Ajax.
Oke man. Dat Willem II er 2 maakt is gewoon lachen. Jij lachte net zo hard mee toen Willem II dat bij PSV deed. Niet zo janken dus.quote:Op zondag 16 december 2012 19:22 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk om dit soort reacties terug te lezen na de zoveelste uitoverwinning van ons aller Ajax.
Het gaat er toch om dat je wintquote:Op zondag 16 december 2012 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook!
Twee tegengoals tegen Willem II.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |