Maar zo snel, flitsend en bepalend als in het eerste seizoen bij Ajax is hij allang niet meer.quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag ook niet slecht op zijn eigen linker kant
Kan je het voor ons streamen?quote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker rellen nigga. stenen op de scheids gooien
DM me dan ff.quote:Op zondag 16 december 2012 18:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Neuh ik heb zelf ook geen LigTV ik ga ook zo streampje kijken
quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef muzas het volgende:
toch duidelijk dat ajax verreweg het beste speelt in de eredivisie op dit moment.
Eitje.. 3/3 voor frenkie.
Sowieso moet PSV geen CL spelen want anders gaan ze daar nog denken dat het loont om gemeentegeld te gebruiken om hun club op de rails te krijgen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:23 schreef TLC het volgende:
Ik ben geen Ajax fan, maar toch mooi dat ze gewonnen hebben, laat ze ook maar weer kampioen worden want je moet er toch niet aan denken dat PSV, Feyenoord, Twente of Vitesse Nederland moet vertegenwoordigen in de CL, zeker niet na dit rampzalige seizoen.
Ajax moet dan gewoon even wat geluk hebben om niet eens in een loodzware groep terecht te komen om te overwinteren in de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |