En dan een Serious Request voor ze organiseren.quote:
Laatste 4 seizoenen zelfs de hele tijd verlorenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las net dat PSV al sinds 2006 niet meer bij NAC heeft gewonnen, dat wordt ook nog een spannend potje.
Mooie traditie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laatste 4 seizoenen zelfs de hele tijd verloren
NAC is nu wel erg slecht, ik denk dat PSV deze keer wel wint.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laatste 4 seizoenen zelfs de hele tijd verloren
Ten Rouwelaar en Lurling doen niet mee dus ik heb er al iets meer vertrouwen in. Die waren vaak erg goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NAC is nu wel erg slecht, ik denk dat PSV deze keer wel wint.
Snap ik, wordt een spannende strijd met Vitesse om play-off's te ontlopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een teringhekel aan AZ, maar vanavond hoop ik dat ze winnen van Twente
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, wordt een spannende strijd met Vitesse om play-off's te ontlopen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, wordt een spannende strijd met Vitesse om play-off's te ontlopen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fok was bevrozen bij mij, ik typte het, was er al sinds paar dagen niet gepost
Regel gaat pas na de winterstop in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
schilder geel, hij is geen aanvoerder
Wel een belachelijke regel. Gaan er veel rode kaarten vallen denk ik als ze dat consequent uitvoeren.quote:
Wat bedoel je dat over protesteren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel een belachelijke regel. Gaan er veel rode kaarten vallen denk ik als ze dat consequent uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |