SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 16-12-2012 20:44:28 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nieuwe schoenen aan laten meten!!![]()
http://www.adidas.nl/Here(...)94_610,nl_NL,pd.html
Nooit gedacht dat ik nog eens een Adidas schoen zou nemenMerk echt dat ik veel meer steun en stabiliteit heb, schoen is lichter en ze zien er nog flitsend uit ook
![]()
Mijn vorige schoenen waren maar een paar maanden oud. Beetje zonde van het geld..![]()
Gave schoen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer over![]()
![]()
Mensen lezen het, gebruiken en het hebben het er niet meer over. Ik hanteer z'n schema's gewoon. Er wordt momenteel redelijk weinig over traingingsmethodieken gesproken. Mss als de huidige Evy-lopers weer wat meer verdieping zoeken komt Honselaar weer een keer naar boven. Goed boek overigens!quote:Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef GotC het volgende:
Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer overIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mensen lezen het, gebruiken en het hebben het er niet meer over. Ik hanteer z'n schema's gewoon. Er wordt momenteel redelijk weinig over traingingsmethodieken gesproken. Mss als de huidige Evy-lopers weer wat meer verdieping zoeken komt Honselaar weer een keer naar boven. Goed boek overigens!
Daarbij heb ik zojuist onze creditcard even gebruikt voor wat nuttig leesvoerEn Yur kan er niet eens wat over zeggen
want het gaat over voeding (incl afvallen) richting marathon.
![]()
Nicequote:Op zondag 16 december 2012 14:48 schreef Manual het volgende:
Nieuwe schoenen aan laten meten!!![]()
http://www.adidas.nl/Here(...)94_610,nl_NL,pd.html
Nooit gedacht dat ik nog eens een Adidas schoen zou nemenMerk echt dat ik veel meer steun en stabiliteit heb, schoen is lichter en ze zien er nog flitsend uit ook
![]()
Mijn vorige schoenen waren maar een paar maanden oud. Beetje zonde van het geld..![]()
![]()
8km zitten er weer op![]()
was echt heerlijk weer, én heerlijk weer
http://www.endomondo.com/workouts/113403427
Laatste eindje wat versneld![]()
*zing* You could go the distance
You could run the mile
You could walk straight through hell with a smile *zing*Ja doei.![]()
Goed gedaan hoor!quote:Op zondag 16 december 2012 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
8km zitten er weer op![]()
was echt heerlijk weer, én heerlijk weer
http://www.endomondo.com/workouts/113403427
Laatste eindje wat versneld![]()
*zing* You could go the distance
You could run the mile
You could walk straight through hell with a smile *zing*F means you're fucked![]()
Ik had dit weekend willen lopen, maar ik ben sinds gisteren snipperdesnipverkoudenHopelijk heb ik morgen weer iets minder snot in m'n hoofd
![]()
![]()
Meh, overdrijven is ook een vak! Was maar een 8k in een rustweek.quote:Heb het iig naar m'n zin gehad, da's 't belangrijkste! Liep echt te stralen tijdens m'n versnellingen, dat wel
en dat werkte volgens mij echt aanstekelijk op iedereen die ik tegenkwam
![]()
Ja doei.![]()
Wow, dat boek van Honselaar is nog best aan de prijs. Hij zit in mijn verlanglijstje bij bol.Even bonnen sparen.
***![]()
Toevallig dat je het er over hebt! Ik heb het een half jaar geleden ook aangeschaft naar aanleiding van dit topic, lees nu eenmaal alles wat los en vast zit, maar ben er pas twee weken geleden in begonnen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef GotC het volgende:
Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer over![]()
Hoe heet het boek? Ik heb ook weer een boek op m'n verlanglijstje gezet. Het is niet specifiek hardlopen, maar ik hoop er voortaan beter takken mee te kunnen ontwijken..quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.
Daarbij heb ik zojuist onze creditcard even gebruikt voor wat nuttig leesvoerEn Yur kan er niet eens wat over zeggen
want het gaat over voeding (incl afvallen) richting marathon.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
met snot in je hoofd kan je ook lopenquote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had dit weekend willen lopen, maar ik ben sinds gisteren snipperdesnipverkoudenHopelijk heb ik morgen weer iets minder snot in m'n hoofd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vanwaar deze topictitel? Hopelijk niemand gewond of geblesseerd?
Ben een paar dagen weggeweest (naar Hamburg ivm concert van Muse) en nu te moe om alles bij te lezen......![]()
Potverdeeje, wat heb ik toch een leuk vak! Zowel promotie voorbereiden als sollicitatiegesprek voor morgen doe ik weer met héél veel plezier![]()
Ik ga eens even kijken wat voor kerstloopjes er zijn en ga me inschrijven, al is het alleen maar om me te blijven beseffen dat er na 21 december ook nog een leven is.![]()
ik denk dat er destijds een redelijk aantal lopers op zoek waren naar meer kilometers en/of hogere doelen zoals HM's, dit groepje is doorgeschoven, al dan niet met evt.schema's,maar er zijn hier op dit moment niet veel anderen die de stap nemen van bijv Evy 10km naar HMquote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De TS krijgt morgen weer nieuw gips in het ziekenhuis.quote:Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanwaar deze topictitel? Hopelijk niemand gewond of geblesseerd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2de kerstdag een kerstcross bij HAAGquote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Quoi het volgende:
Potverdeeje, wat heb ik toch een leuk vak! Zowel promotie voorbereiden als sollicitatiegesprek voor morgen doe ik weer met héél veel plezier![]()
Ik ga eens even kijken wat voor kerstloopjes er zijn en ga me inschrijven, al is het alleen maar om me te blijven beseffen dat er na 21 december ook nog een leven is.
F means you're fucked![]()
Ik zie hetquote:Nogal HAAG-dominated, die hardloopkalender
![]()
Wat vind je overigens van deze? De bonte haasloopWe gaan weleens een hapje eten daaro... Leuke locatie!
![]()
Is ook leuk inderdaad, maar ik kan er in ieder geval niet aan meedoenquote:Op zondag 16 december 2012 18:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zie hetNogal HAAG-dominated, die hardloopkalender
![]()
Wat vind je overigens van deze? De bonte haasloopWe gaan weleens een hapje eten daaro... Leuke locatie!
En HAAG is nu eenmaal een leuke club met een superomgeving. En de kerstcross is gratis
Ik denk dat het 'm wordt!quote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Is ook leuk inderdaad, maar ik kan er in ieder geval niet aan meedoen
én de kerstcross![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 19:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik denk dat het 'm wordt!
én de kerstcross![]()
Naar de keuken om een nieuwe pot thee te zetten zekerquote:Op zondag 16 december 2012 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met snot in je hoofd kan je ook lopen![]()
Morgenochtend maar een rustig rondje.![]()
Snot gaat juist altijd prima loszitten tijdens 't rennenquote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Naar de keuken om een nieuwe pot thee te zetten zeker![]()
Morgenochtend maar een rustig rondje.
Ja doei.![]()
Huh? Nee, hij mag proberen jou er van te overtuigen dat je het niet moet doen. Lukt m toch nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nu moet ik Mr.mo gewoon overhalen dat ik de kerstcross ook mag doen, natuurlijk
inderdaad snot rockets rule!!quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snot gaat juist altijd prima loszitten tijdens 't rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, je bent id buurt? DOEN! Doen we een klein mini-kerst-meetjequote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nu moet ik Mr.mo gewoon overhalen dat ik de kerstcross ook mag doen, natuurlijk![]()
![]()
Nou, het gaat niet om het overtuigen, maar om het feit dat hij niet te laat naar het Oosten van het land wil om daar kerst met familie te vieren, wat ook wel heel begrijpelijk is! Máár ik zou dit ook wel graag willen doen...quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Huh? Nee, hij mag proberen jou er van te overtuigen dat je het niet moet doen. Lukt m toch nietWord tweede kerstdag wakker in Kraaijensteinquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, je bent id buurt? DOEN! Doen we een klein mini-kerst-meetje![]()
Ja doei.![]()
Dan beloof je hem toch dat je heeeeeeeeeeeeeel hard gaat lopenquote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, het gaat niet om het overtuigen, maar om het feit dat hij niet te laat naar het Oosten van het land wil om daar kerst met familie te vieren, wat ook wel heel begrijpelijk is! Máár ik zou dit ook wel graag willen doen...
[..]
Word tweede kerstdag wakker in Kraaijenstein![]()
Morgenquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad snot rockets rule!!een keertje 3 rustdagen is ook niet per se een drama.
![]()
Dat denk jijquote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Morgeneen keertje 3 rustdagen is ook niet per se een drama.
Ja doei.![]()
Te veel rust is dus overtrainingquote:Op zondag 16 december 2012 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pffr, wat is er gebeurd met "rust is ook training"?
Ik heb er 3 besteldquote:Op zondag 16 december 2012 18:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoe heet het boek? Ik heb ook weer een boek op m'n verlanglijstje gezet. Het is niet specifiek hardlopen, maar ik hoop er voortaan beter takken mee te kunnen ontwijken..
Nutrition for Marathon Running door Jane Griffin;
Runner's World Performance Nutrition for Runners (Runners World) door Matt Fitzgerald;
Go Faster Food: Over 100 energy-boosting recipes for runners, cyclists, swimmers and rowers door Kate Percy
Allen via de amazon.co.uk (gratis verzending at the moment!)![]()
Tja, ik weet niet wat je trainingsintenisteit,of je beginner bent of niet of je niet ergens pijntjes hebt.quote:
Zelf ben ik wel van plan om 3 dagen rust te nemen
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Daarom altijd tissuequote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Snot gaat juist altijd prima loszitten tijdens 't rennenmee tijdens het lopen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
het probleem is met dit soort boeken (en ook bijv. met Runner's World) er staat zo veel adviezen in dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zie.quote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er 3 besteld
Nutrition for Marathon Running door Jane Griffin;
Runner's World Performance Nutrition for Runners (Runners World) door Matt Fitzgerald;
Go Faster Food: Over 100 energy-boosting recipes for runners, cyclists, swimmers and rowers door Kate Percy
Allen via de amazon.co.uk (gratis verzending at the moment!)
Dat zelfde vind ik ook met coaching-boeken, dus ik zou zeggen een beetje uit de boeken en een beetje van GotC'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet echt meer beginner, geen pijntjes, wel mietjequote:Op zondag 16 december 2012 19:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat je trainingsintenisteit,of je beginner bent of niet of je niet ergens pijntjes hebt.
Zelf ben ik wel van plan om 3 dagen rust te nemen![]()
![]()
Dat is met alles wat geschreven staat. Maar op dit moment heb ik geen idee hoe ik Yur het beste kan ondersteunen wb voeding, dus alle kennis is welkom.quote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het probleem is met dit soort boeken (en ook bijv. met Runner's World) er staat zo veel adviezen in dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zie.
Dat zelfde vind ik ook met coaching-boeken, dus ik zou zeggen een beetje uit de boeken en een beetje van GotC![]()
WTF.....quote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Daarom altijd tissuemee tijdens het lopen.
Ligt er aan wat je verstaat onder de term kerstloop.quote:
Als je een loop tijdens de kerstdagen bedoelt: Ja. Is een paar posts geleden nog besproken
Als je een loop waar iedereen in kerstmannenpak loopt bedoelt, heb je een toffe foto van Arquero gemistF means you're fucked![]()
oke,oke.... misschien niet iedereen is gecharmeerd van de snot rocket maar is imo wel de meest efficiente manier tijdens het hardlopen.quote:
vooral als je kort/kort loop hoe je niets mee te nemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik doelde op het eerste; een loop tijdens de kerstquote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je verstaat onder de term kerstloop.
Als je een loop tijdens de kerstdagen bedoelt: Ja. Is een paar posts geleden nog besproken
Als je een loop waar iedereen in kerstmannenpak loopt bedoelt, heb je een toffe foto van Arquero gemist
*een paar posts terug gaat lezen![]()
Het staat alleen nog niet in de OPquote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op het eerste; een loop tijdens de kerst
*een paar posts terug gaat lezen
Datquote:Op zondag 16 december 2012 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met snot in je hoofd kan je ook lopen![]()
![]()
Ik las iets over HAAG, maar zie geen linkjes ofzo, dus het zegt me nietsquote:
Alleen klinkt HAAG als Den Haag, als in de andere kant van NL![]()
![]()
slacker, wil je de OP wat aanpassen?
Graag het volgende toevoegen:
1
2
3
4[b]26 december 2012 - [url=http://www.haagatletiek.nl/]Kerstcross (Den Haag)[/url][/b]
[*] Quoi - 7km
[*] motorbloempje - 7km
[*] YUR - 7km
En graag mij aan de lijst voor Rotterdam toevoegen.
Dank je wel!
Het zal heus de meest efficiënte manier zijn, maar imo ook de goorste manierquote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke,oke.... misschien niet iedereen is gecharmeerd van de snot rocket maar is imo wel de meest efficiente manier tijdens het hardlopen.
vooral als je kort/kort loop hoe je niets mee te nemen![]()
Geeft niet, ieder z'n eigen ding. Ik sleep wel altijd een zakdoekje mee. Ook met kort kort (gewoon tussen broekband stoppen of in het zakje van m'n tight)
![]()
Ah, een linkjequote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef YUR het volgende:
slacker, wil je de OP wat aanpassen?
Graag het volgende toevoegen:
[ code verwijderd ]
En graag mij aan de lijst voor Rotterdam toevoegen.
Dank je wel!![]()
![]()
ja, maar jij bent dan ook een damequote:Op zondag 16 december 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Het zal heus de meest efficiënte manier zijn, maar imo ook de goorste manier![]()
Geeft niet, ieder z'n eigen ding. Ik sleep wel altijd een zakdoekje mee. Ook met kort kort (gewoon tussen broekband stoppen of in het zakje van m'n tight)
quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, maar jij bent dan ook een dame![]()
![]()
overbodig verlies van kostbare secondes... 3.45 je weetz..!!quote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Kun je ook je kont afvegen als je onderweg moet poepen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijdens de halve in Amsterdam liep ik 18 kilometer lang met het gevoel dat ik moest poepen. Dat gaat me echt niet nog eens gebeuren, en al helemaal niet 39 kilometer langquote:Op zondag 16 december 2012 19:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
overbodig verlies van kostbare secondes... 3.45 je weetz..!!
Dat je mij na de finish voorbij crosst en een dixi in rentquote:Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Tijdens de halve in Amsterdam liep ik 18 kilometer lang met het gevoel dat ik moest poepen. Dat gaat me echt niet nog eens gebeuren, en al helemaal niet 39 kilometer lang!
![]()
Dat loopt niet makkelijkquote:Op zondag 16 december 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Kun je ook je kont afvegen als je onderweg moet poepen
Denk ik![]()
![]()
daarom ben ik blij dat ik bijna altijd in afgelegen gebieden loopquote:
Ik ga altijd voor het lopen naar het toiletquote:Op zondag 16 december 2012 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom ben ik blij dat ik bijna altijd in afgelegen gebieden loop![]()
![]()
ik ook, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen he?quote:Op zondag 16 december 2012 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor het lopen naar het toilet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik loop nog maar 3 maanden, dus nog weinig ervaring, maar nog nooit een pitstop nodig gehadquote:Op zondag 16 december 2012 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen he?![]()
![]()
Bij nader inzien toch maar geen kerstloop
Volgens planning ben ik vrijdag/zaterdag toe aan de 10km. Uitstellen tot 2e kerstdag lijkt me wat te lang
Of beide, kan natuurlijk ook![]()
![]()
dat proberen we juist te voorkomen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh nee he, dit onderwerp...... Als dadelijk maar niet die foto weer voorbij komt......
Tijdens de Luxmore Grunt kregen we tijdens de pre race briefing het advies van Staatsbosbeheer:
"mocht de natuur roepen, ga dan van de track, blijf uit de buurt van stroompjes en beekjes, graaf een kuiltje en na gedane zaken maak het kuiltje weer dicht"...job done!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik denk trouwens wel dat tijdens de evenementen met langere afstanden de meeste lopers "de schaamte voorbij zijn" als het op sanitaire stops etc. aankomt, de meesten lopen al geruime tijd en "seen it all before"
Tijdens de Luxmore Grunt was er bjiv. een dame die tijdens de afdaling even uit het groepje moest stappen om wat hygienische problemen op te lossen... de rest van het groepje verminderde wat vaart voor een paar honderd meter totdat ze weer aangesloten was... "no big deal at all"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
21km lang met het idee dat ik moest plassen. Weigeren te gaan he, want tijd en tempobehoud!quote:Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Tijdens de halve in Amsterdam liep ik 18 kilometer lang met het gevoel dat ik moest poepen. Dat gaat me echt niet nog eens gebeuren, en al helemaal niet 39 kilometer lang
@rd waarom zou je niet de theorie ergens leren, boeken, etc. Het vergroot je kennis en je kunde mbt tot verschillende onderwerpen. Niks mis om meerdere meningen en theorie'en te kennen om daar iets mee te doen.
Je bent knalhard aan het trainen en dan ga je niet je voeding en/of training aanpassen om het beste eruit te halen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
GotC, Honselaar behandeld dit soort dingen niet, daarom hebben we het niet meer over dat boekquote:Op zondag 16 december 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
Tijdens de Luxmore Grunt was er bjiv. een dame die tijdens de afdaling even uit het groepje moest stappen om wat hygienische problemen op te lossen... de rest van het groepje verminderde wat vaart voor een paar honderd meter totdat ze weer aangesloten was... "no big deal at all"
Overigens werkt dit wel goed tijdens een trail maar in een Urbansetting, denk marathon van Amsterdam, Dam tot Dam, Tilburg Ten Miles werkt deze oplossing niet. Tenzij mensen het niet erg vinden als lopers in hun tuin lopen te pissen en te poepen. Doet me denken aan YUR in Delft.... hahahahaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ben ik helemaal met je eens, alleen vind ik dat er zoveel te lezen valt en soms vraag ik me af of het allemaal baat heeft...sommige dingen klinken heel logisch en kan ik het nut van in zien, andere dingen heb ik zoiets van: "het zal allemaal wel" dus als het op bijv. voedingtips aankomt ben ik echt een "grazer" en neem de adviezen ter hand waar ik wat in zie en ook redelijk makkelijk in het eetpatroon toe te passen zijn wat ik nu volg.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
21km lang met het idee dat ik moest plassen. Weigeren te gaan he, want tijd en tempobehoud!
@rd waarom zou je niet de theorie ergens leren, boeken, etc. Het vergroot je kennis en je kunde mbt tot verschillende onderwerpen. Niks mis om meerdere meningen en theorie'en te kennen om daar iets mee te doen.
Je bent knalhard aan het trainen en dan ga je niet je voeding en/of training aanpassen om het beste eruit te halen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, die man was niet heel blijquote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
GotC, Honselaar behandeld dit soort dingen niet, daarom hebben we het niet meer over dat boek
Overigens werkt dit wel goed tijdens een trail maar in een Urbansetting, denk marathon van Amsterdam, Dam tot Dam, Tilburg Ten Miles werkt deze oplossing niet. Tenzij mensen het niet erg vinden als lopers in hun tuin lopen te pissen en te poepen. Doet me denken aan YUR in Delft.... hahahahaIk dacht dat ik een aan-iemands-tuin grenzend bosje aan het pissen was. Niet dus
true, ik denk dat er bij de ladiesrun in Rotterdam niet al te veel dames tijdens de run maandverbnad of tampon gaan verwisselen an public (oke, achter de bosjes dan, maar toch)quote:Op zondag 16 december 2012 20:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
GotC, Honselaar behandeld dit soort dingen niet, daarom hebben we het niet meer over dat boek
Overigens werkt dit wel goed tijdens een trail maar in een Urbansetting, denk marathon van Amsterdam, Dam tot Dam, Tilburg Ten Miles werkt deze oplossing niet. Tenzij mensen het niet erg vinden als lopers in hun tuin lopen te pissen en te poepen. Doet me denken aan YUR in Delft.... hahahaha'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanochtend van huis gegaan vooreen ldl. Het weerwas goed wel een koud windje. Bij de start van mijn rondje van start gegaan met muts op en kas aan. Na een paar kilometer begon ik het me toch warm te krijgen. Ik denk ik stop even om een dun shirtje uit te trekken. Doe ikmijn jasje uit bleek ik mijn truinog aan te hebben die ik thuis even had aangedaan om mijn ietwat koude kleding op te warmen.![]()
Dat scheelde aardig.
Na een aantal kilomter had ik het nog warm, dus het dunne shirtje kon ook uit. Op ongeveer de helft van mijn ronde zat ik er door de warmte eerder er aardig doorheen. De warmte had me aardig de das om gedaan. Redelijk veel moeite moeten doen om door te kunnen blijven gaan.
Met nog een kilometerof vijf te gaan sla ik een weg in op een gegeven moment merk ik dat ik gevolgd door een andere hardloper die eerst me redelijk snel naderd maar me niet voorbijkomt. Erg irritant. Ik zat nog even te denken om hem dan maar proberen los te lopen. Normaal zou dat nog wel kunnen een versnelling tegenaan gooien maar de weg was nog te lang die ik moest gaan en ik was te gaar.
Aan het eind sla ik rechtsaf en hij ook. Hij kwam me voorbijzetten en zei ik ga wel evenop kop lopen dan kan je uit de wind lopen. O maar dat is niet nodig hoor zei ik er staat weinig wind. En zo hebben we al babbelend over hardlopen nog een paar kilometer met elkaar opgelopen. Gek genoeg verdween mij gaarheid toen weer een beetje.![]()
herkenbaar... of dat je opeens tijdens het hardlopen een tijdje aan het dagdromen bent en ook je vermoiedheid vergeetquote:Op zondag 16 december 2012 21:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
. En zo hebben we al babbelend over hardlopen nog een paar kilometer met elkaar opgelopen. Gek genoeg verdween mij gaarheid toen weer een beetje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tijdens de nurnburglauf heb ik aardig wat dames achter de vangrail zien verdwijnen. Op een plek stondener drieman op een rijtje roept een vrouw voor me kijk hun eens ze staan die van elkaar tevergelijken.quote:Op zondag 16 december 2012 20:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
true, ik denk dat er bij de ladiesrun in Rotterdam niet al te veel dames tijdens de run maandverbnad of tampon gaan verwisselen an public (oke, achter de bosjes dan, maar toch)![]()
![]()
Dat heb ik ook wel eens ja. Loop je over van alles en nog wat na te denken en voor je het weet merk je opeens dat je al veel verder bent, grappig is datquote:Op zondag 16 december 2012 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
herkenbaar... of dat je opeens tijdens het hardlopen een tijdje aan het dagdromen bent en ook je vermoiedheid vergeet![]()
![]()
Vanmiddag trouwens loopschoenen voor allebei mijn dochters gehaald als kerstcadeautje. Kunnen ze dan mooi gebruiken voor de 2,5 kilometer in maart.
Maat 35 is nog best een lastige maat. Meeste types volwassenschoenen beginnen bij 35,5 of 36.
Uiteindelijk uitgekomen op paar Nikes die wel iets aan de grote kant waren, maar ze sloten goed om haar voeten heen.
Ze hadden daar ook van de Vibram schoenen liggen, die zien er echt maf uit. Echt 0 demping, alleen wat bescherming zodat je je voeten niet open loopt![]()
![]()
Vibram heeft niet alleen de five fingers schoenen maar als je naar andere mereken kijkt zul je zien dat de zool van Vibram is.
Ik had dit weekend nog de Merrell Trail Glove in mijn handen en ook daar was de zool van Vibram'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Had je wel netjes een kuiltje gegraven?quote:Op zondag 16 december 2012 20:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, die man was niet heel blijIk dacht dat ik een aan-iemands-tuin grenzend bosje aan het pissen was. Niet dus
![]()
![]()
Zo maar weer eens een rondje gaan doen; heb er zin in
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Daar moet je schijt aan hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Tijdens de halve in Amsterdam liep ik 18 kilometer lang met het gevoel dat ik moest poepen. Dat gaat me echt niet nog eens gebeuren, en al helemaal niet 39 kilometer lang![]()
![]()
Ik heb nu zwart gips!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo weer terug. Mijn benen en knietjes hadden het zwaar de laatste 5km, maar toch door gezet en al met al prettig gelopen. Temperatuurtje is goed, niet te veel wind en zo te zien net voor de regen weer binnen:
1h32m20s, 17,29km, 5:20min/km, 1240 cal.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nog 4 weken....quote:Op maandag 17 december 2012 11:04 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hoe lang moet het blijven zitten?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
http://www.azm.nl/5490/60332/23979-0611_Oefenschema_na_e1.pdfquote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef Arquero het volgende:
Ouch![]()
Te hopen dat je dan wel daarna goed op kunt bouwen binnen redelijke termijn.Als ik dit lees kan ik over drie maanden weer beginnen met hardlopen, na verwijdering van gips. Vier maanden vanaf heden. In januari heb ik een afspraak met de fysio en dan gaan we een plan opstellen.quote:Draag nadat u uit het gips komt nog minimaal twee weken stevige schoenen met een antislip zool. Loop in het begin kleinere afstanden (maximaal 1 kilometer). Doe dit rustig en maak kleine passen.
U moet er rekening mee houden dat u nog zeker meer dan zes weken nodig heeft, voordat u
uw been/voet weer redelijk goed kunt gebruiken. Na ongeveer drie maanden kunt u uw been/voet weer volledig normaal en pijnvrij gebruiken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Damn dat duurt langquote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.azm.nl/5490/60332/23979-0611_Oefenschema_na_e1.pdf
[..]
Als ik dit lees kan ik over drie maanden weer beginnen met hardlopen, na verwijdering van gips. Vier maanden vanaf heden. In januari heb ik een afspraak met de fysio en dan gaan we een plan opstellen.
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: