Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Nooit gedacht dat ik nog eens een Adidas schoen zou nemen Merk echt dat ik veel meer steun en stabiliteit heb, schoen is lichter en ze zien er nog flitsend uit ook Mijn vorige schoenen waren maar een paar maanden oud. Beetje zonde van het geld..
Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef GotC het volgende: Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer over
Mensen lezen het, gebruiken en het hebben het er niet meer over. Ik hanteer z'n schema's gewoon. Er wordt momenteel redelijk weinig over traingingsmethodieken gesproken. Mss als de huidige Evy-lopers weer wat meer verdieping zoeken komt Honselaar weer een keer naar boven. Goed boek overigens!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Mensen lezen het, gebruiken en het hebben het er niet meer over. Ik hanteer z'n schema's gewoon. Er wordt momenteel redelijk weinig over traingingsmethodieken gesproken. Mss als de huidige Evy-lopers weer wat meer verdieping zoeken komt Honselaar weer een keer naar boven. Goed boek overigens!
Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.
Daarbij heb ik zojuist onze creditcard even gebruikt voor wat nuttig leesvoer En Yur kan er niet eens wat over zeggen want het gaat over voeding (incl afvallen) richting marathon.
Nooit gedacht dat ik nog eens een Adidas schoen zou nemen Merk echt dat ik veel meer steun en stabiliteit heb, schoen is lichter en ze zien er nog flitsend uit ook Mijn vorige schoenen waren maar een paar maanden oud. Beetje zonde van het geld..
Meh, overdrijven is ook een vak! Was maar een 8k in een rustweek. Heb het iig naar m'n zin gehad, da's 't belangrijkste! Liep echt te stralen tijdens m'n versnellingen, dat wel en dat werkte volgens mij echt aanstekelijk op iedereen die ik tegenkwam
Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef GotC het volgende: Lol, kwam net het boek van Honselaar weer tegen. Wat was dat een hit hier een aantal maanden geleden! Nu hoor je er niemand meer over
Toevallig dat je het er over hebt! Ik heb het een half jaar geleden ook aangeschaft naar aanleiding van dit topic, lees nu eenmaal alles wat los en vast zit, maar ben er pas twee weken geleden in begonnen.
Dat is waar. Maar gezien de mix van mensen in het topic, zou je eigenlijk wel verwachten dat schema's zouden worden besproken. Of verwijzingen naar het boek. Ook voor de mensen die met hartslagmeter willen gaan lopen.
Daarbij heb ik zojuist onze creditcard even gebruikt voor wat nuttig leesvoer En Yur kan er niet eens wat over zeggen want het gaat over voeding (incl afvallen) richting marathon.
Hoe heet het boek? Ik heb ook weer een boek op m'n verlanglijstje gezet. Het is niet specifiek hardlopen, maar ik hoop er voortaan beter takken mee te kunnen ontwijken..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef hatsaflats het volgende: Ik had dit weekend willen lopen, maar ik ben sinds gisteren snipperdesnipverkouden Hopelijk heb ik morgen weer iets minder snot in m'n hoofd
met snot in je hoofd kan je ook lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Potverdeeje, wat heb ik toch een leuk vak! Zowel promotie voorbereiden als sollicitatiegesprek voor morgen doe ik weer met héél veel plezier
Ik ga eens even kijken wat voor kerstloopjes er zijn en ga me inschrijven, al is het alleen maar om me te blijven beseffen dat er na 21 december ook nog een leven is.
ik denk dat er destijds een redelijk aantal lopers op zoek waren naar meer kilometers en/of hogere doelen zoals HM's, dit groepje is doorgeschoven, al dan niet met evt.schema's,maar er zijn hier op dit moment niet veel anderen die de stap nemen van bijv Evy 10km naar HM
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Quoi het volgende: Potverdeeje, wat heb ik toch een leuk vak! Zowel promotie voorbereiden als sollicitatiegesprek voor morgen doe ik weer met héél veel plezier
Ik ga eens even kijken wat voor kerstloopjes er zijn en ga me inschrijven, al is het alleen maar om me te blijven beseffen dat er na 21 december ook nog een leven is.