Neequote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Techno niet?Maar ja was gezellig
Nah, beest had gewoon gered kunnen wordenquote:
Hehe nja, op die after waren er ook allemaal negers die naar encore in de melkweg waren gegaanquote:Op zondag 16 december 2012 14:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeHij/ze zijn meer van de hiphop, UK sounds, trap en house enz.
Dat hebben ze toch geprobeerd, hij zwom weer terug naar land.quote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, beest had gewoon gered kunnen worden
Ohquote:Op zondag 16 december 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe nja, op die after waren er ook allemaal negers die naar encore in de melkweg waren gegaan
Nee ze waren irritant, spreken me om de meter aanquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OhNou, nog eentje gescoord dan?
Of heb je het aangelegd met mijn boyfriend look-a-like
![]()
Ze hadden het nog een keer willen proberen, maar die dierenarts begon toen al met spuitjes gevenquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch geprobeerd, hij zwom weer terug naar land.
Hij had er geen gewoon zin meer in, denk ik. En dan heb ik het niet over de dierenarts.quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze hadden het nog een keer willen proberen, maar die dierenarts begon toen al met spuitjes geven
Ik ga die dag gewoon zuipen en gamen, want ik ben zo bangquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij had er geen gewoon zin meer in, denk ik. En dan heb ik het niet over de dierenarts.
quote:Natuurbeschermers verklaren zondag op een persconferentie in Den Helder dat de bultrug zeker in zee teruggezet had kunnen worden. Zij wilden de afgelopen 24 uur de gestrande walvis redden. Onder hen zijn Lenie 't Hart en natuurorganisatie Sea Shepherd.
Volgens de natuurbeschermers ging het om een jong en relatief licht dier. 't Hart (oprichtster zeehondencentrum Pieterburen) en Sea Shepherdvoorman Geert Vons zeggen dat zij meermalen hun hulp hebben aangeboden, maar dat de overheid niet was te vermurwen. De overheid heeft zich door de verkeerde experts laten voorlichten, menen zij.
Op Radio 1 zei Lenie 't Hart ''heel verdrietig te zijn. Dit mag nooit meer gebeuren. De mensen die hem dood wilden, hebben gewonnen. Wij hadden het beest kunnen redden. Er was geen dialoog mogelijk''. Ze wil met de politiek om de tafel om te voorkomen dat zoiets weer gebeurt.
Ik alleen gamen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ga die dag gewoon zuipen en gamen, want ik ben zo bang
In je eentje ook?quote:
Triest verhaal is het wel, ja. Verkeerde beslissing genomen, terugkerend thema in Nederland.quote:
Interessant, bedankt voor je mededeling.quote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk natgeo maar eens, de hele dag alleen maar programma's over D-day
Speel dan gewoon met haar borsten.quote:
Ik zit er nu naar te kijken en vind het wel interessant ja, ze hebben me bijna overtuigd dat de wereld echt vergaat 21 decemberquote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Interessant, bedankt voor je mededeling.
Ja true, alleen maar marketingbedrogquote:Op zondag 16 december 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk natgeo maar eens, de hele dag alleen maar programma's over D-day
Ik hoop dat je erin trapt.quote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit er nu naar te kijken en vind het wel interessant ja, ze hebben me bijna overtuigd dat de wereld echt vergaat 21 december
En dat komt ook nooit goed hierquote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Triest verhaal is het wel, ja. Verkeerde beslissing genomen, terugkerend thema in Nederland.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat komt ook nooit goed hier
quote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit er nu naar te kijken en vind het wel interessant ja, ze hebben me bijna overtuigd dat de wereld echt vergaat 21 december
Lach maar, als ik 22 december uit mijn schuilkelder kom en zie hoe de hele wereld verwoest is zal IK lachenquote:
hihiquote:
Ik denk niet dat je dan zal lachen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach maar, als ik 22 december uit mijn schuilkelder kom en zie hoe de hele wereld verwoest is zal IK lachen
Ik doe mee hoor, ik ben ook overtuigd dat het de 21 klaar is.quote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach maar, als ik 22 december uit mijn schuilkelder kom en zie hoe de hele wereld verwoest is zal IK lachen
"Mannen zijn echt irritant, ze spreken mij aldoor aanquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze waren irritant, spreken me om de meter aan.
Alleen West-Europa vergaat, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe mee hoor, ik ben ook overtuigd dat het de 21 klaar is.
Huhuhuhuhuhquote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen West-Europa vergaat, maak je geen zorgen.
Nee maar srs, laat me dansen en met m'n vrienden zitten zonder gelijk dat geslijmquote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Mannen zijn echt irritant, ze spreken mij aldoor aan"
_______!!!
"Mannen spreken mij nooit aan, ze vragen altijd aandacht van een vriendin"
Nimmer prima.
die kop als die ziet wie de vraag gaat stellenquote:
Beestje was al verzwakt en had sowieso weinig kans meer te overleven. Eigenlijk is die "feature" waarmee ze soms stom aanspoelen op het strand gewoon een bijwerking (misfire) van een biologisch navigatiesysteem wat normalitair heel beneficial is voor bultruggen. De uitzondering bevestigd de regel. Dankzij die "bug" overleven z'n soortgenootjesquote:
Ze vonden je gewoon een spange chickquote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar srs, laat me dansen en met m'n vrienden zitten zonder gelijk dat geslijm
Geslijm? en ik denk dat je wel anders piept als alle mannen gehoor geven aan je verzoek en je niet meer benaderenquote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar srs, laat me dansen en met m'n vrienden zitten zonder gelijk dat geslijm
quote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
die kop als die ziet wie de vraag gaat stellen
True, is ook zo. Maar overleg is volgens mij niet echt vaak geweest. ook handig als het karkas blijft liggen, is weer voedsel voor anderequote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Beestje was al verzwakt en had sowieso weinig kans meer te overleven. Eigenlijk is die "feature" waarmee ze soms stom aanspoelen op het strand gewoon een bijwerking (misfire) van een biologisch navigatiesysteem wat normalitair heel beneficial is voor bultruggen. De uitzondering bevestigd de regel. Dankzij die bug overleven z'n soortgenootjes
quote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe mee hoor, ik ben ook overtuigd dat het de 21 klaar is.
Jahoor nootmans weet het wel weer beterquote:Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geslijm? en ik denk dat je wel anders piept als alle mannen gehoor geven aan je verzoek en je niet meer benaderenWant zelf aktie ondernemen zit er ook vaak niet in bij vrouwen.
Ik heb dat ook 5 minuten gekeken.quote:Op zondag 16 december 2012 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren zag ik een stukje van een serie DOOMSDAY PREPPERS
Dus je bent het met mij oneens?quote:Op zondag 16 december 2012 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor nootmans weet het wel weer beter
EN dan met de hele familie enthousiast meedoenquote:
Inderdaad, volgens mij komt het echter altijd door de vader.quote:Op zondag 16 december 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN dan met de hele familie enthousiast meedoenzijn ook altijd bepaalde types he
\damn
Dan al helemaalquote:
Ja kloptquote:Op zondag 16 december 2012 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij komt het echter altijd door de vader.
Ik hoop dat ze zelfmoord plegenquote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vraag me echt af wat er gebeurd met die mensen die er echt heilig van overtuigd zijn dat doomsday bestaat en ze gewoon 22 december halen. Zouden ze dan keihard gaan janken of zelfmoord plegen oid?
Absurd.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kloptvan die ex mariniers enzo
Zag een gast die om zijn huis allemaal van die schuttersputjes had gemaakt waar die 2 dagen kon overleven en vijanden uit kon schakelenaltijd van die wapenfanaatjes ook.
Lekker puberaal hoor.quote:
En zijn er dan ook filmpjes van?quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vraag me echt af wat er gebeurd met die mensen die er echt heilig van overtuigd zijn dat doomsday bestaat en ze gewoon 22 december halen. Zouden ze dan keihard gaan janken of zelfmoord plegen oid?
Leuk man op zondag. Veel plezier, lekker taartje eten.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
GVD naar verjaardagsvisite toe.
Echt zo'n geen kenker zin in
Heerlijk zo'n verjaardag he.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Sws tikje los.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leuk man op zondag. Veel plezier, lekker taartje eten.
Herkenbaar mên.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
so so truequote:
Verzin dan een smoes. Sowieso, verjaardagen op zondag. Opbokken met die shitquote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ophouden mang, ben echt niet in de stemming om 'lekker gezellie' te doen
jij zegt hetquote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker puberaal hoor.
Oh en jij bent lekkeren ik vies.
Get in the circle, son.quote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ophouden mang, ben echt niet in de stemming om 'lekker gezellie' te doen
Ja, xzondag is een rustdagquote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Verzin dan een smoes. Sowieso, verjaardagen op zondag. Opbokken met die shit
Precies. Luieren, niks anders.quote:
foebele kieken terwijl ik aan essay schrijfquote:Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies. Luieren, niks anders.
Of aan school werken, wat ik tussendoor probeer te doen![]()
Haha, handige combinatiequote:Op zondag 16 december 2012 14:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
foebele kieken terwijl ik aan essay schrijf
ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
werkt voor geen meterquote:
Fokken en schoolopdrachten maken ook niet, merk ik.quote:
een zet FOK! niet zomaar uitquote:Op zondag 16 december 2012 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fokken en schoolopdrachten maken ook niet, merk ik.Zo maar even afsluiten dan
Ik bij mn broer. Maar is ook de schoonfamilie bij dus lekker prat0nquote:Op zondag 16 december 2012 14:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik ookvan mijn nichtje dat ik 1x per jaar, nu dus, zie.
ik lever je 5kg voor dat geld, no jokequote:Op zondag 16 december 2012 15:11 schreef wise het volgende:
net dit gekocht voor 50 euro bij mn dealer.
[ afbeelding ]
lekker smoken dalijk
Heb ik boven groeienquote:Op zondag 16 december 2012 15:11 schreef wise het volgende:
net dit gekocht voor 50 euro bij mn dealer.
[ afbeelding ]
lekker smoken dalijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |