Inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dat komt ook nooit goed hier
quote:Op zondag 16 december 2012 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit er nu naar te kijken en vind het wel interessant ja, ze hebben me bijna overtuigd dat de wereld echt vergaat 21 december
Lach maar, als ik 22 december uit mijn schuilkelder kom en zie hoe de hele wereld verwoest is zal IK lachenquote:
hihiquote:
Ik denk niet dat je dan zal lachen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach maar, als ik 22 december uit mijn schuilkelder kom en zie hoe de hele wereld verwoest is zal IK lachen
Ik doe mee hoor, ik ben ook overtuigd dat het de 21 klaar is.quote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lach maar, als ik 22 december uit mijn schuilkelder kom en zie hoe de hele wereld verwoest is zal IK lachen
"Mannen zijn echt irritant, ze spreken mij aldoor aanquote:Op zondag 16 december 2012 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ze waren irritant, spreken me om de meter aan.
Alleen West-Europa vergaat, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe mee hoor, ik ben ook overtuigd dat het de 21 klaar is.
Huhuhuhuhuhquote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen West-Europa vergaat, maak je geen zorgen.
Nee maar srs, laat me dansen en met m'n vrienden zitten zonder gelijk dat geslijmquote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Mannen zijn echt irritant, ze spreken mij aldoor aan"
_______!!!
"Mannen spreken mij nooit aan, ze vragen altijd aandacht van een vriendin"
Nimmer prima.
die kop als die ziet wie de vraag gaat stellenquote:
Beestje was al verzwakt en had sowieso weinig kans meer te overleven. Eigenlijk is die "feature" waarmee ze soms stom aanspoelen op het strand gewoon een bijwerking (misfire) van een biologisch navigatiesysteem wat normalitair heel beneficial is voor bultruggen. De uitzondering bevestigd de regel. Dankzij die "bug" overleven z'n soortgenootjesquote:
Ze vonden je gewoon een spange chickquote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar srs, laat me dansen en met m'n vrienden zitten zonder gelijk dat geslijm
Geslijm? en ik denk dat je wel anders piept als alle mannen gehoor geven aan je verzoek en je niet meer benaderenquote:Op zondag 16 december 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar srs, laat me dansen en met m'n vrienden zitten zonder gelijk dat geslijm
quote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
die kop als die ziet wie de vraag gaat stellen
True, is ook zo. Maar overleg is volgens mij niet echt vaak geweest. ook handig als het karkas blijft liggen, is weer voedsel voor anderequote:Op zondag 16 december 2012 14:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Beestje was al verzwakt en had sowieso weinig kans meer te overleven. Eigenlijk is die "feature" waarmee ze soms stom aanspoelen op het strand gewoon een bijwerking (misfire) van een biologisch navigatiesysteem wat normalitair heel beneficial is voor bultruggen. De uitzondering bevestigd de regel. Dankzij die bug overleven z'n soortgenootjes
quote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe mee hoor, ik ben ook overtuigd dat het de 21 klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |