Jahoor nootmans weet het wel weer beterquote:Op zondag 16 december 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geslijm? en ik denk dat je wel anders piept als alle mannen gehoor geven aan je verzoek en je niet meer benaderenWant zelf aktie ondernemen zit er ook vaak niet in bij vrouwen.
Ik heb dat ook 5 minuten gekeken.quote:Op zondag 16 december 2012 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Gisteren zag ik een stukje van een serie DOOMSDAY PREPPERS
Dus je bent het met mij oneens?quote:Op zondag 16 december 2012 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jahoor nootmans weet het wel weer beter
EN dan met de hele familie enthousiast meedoenquote:
Inderdaad, volgens mij komt het echter altijd door de vader.quote:Op zondag 16 december 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EN dan met de hele familie enthousiast meedoenzijn ook altijd bepaalde types he
\damn
Dan al helemaalquote:
Ja kloptquote:Op zondag 16 december 2012 14:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij komt het echter altijd door de vader.
Ik hoop dat ze zelfmoord plegenquote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vraag me echt af wat er gebeurd met die mensen die er echt heilig van overtuigd zijn dat doomsday bestaat en ze gewoon 22 december halen. Zouden ze dan keihard gaan janken of zelfmoord plegen oid?
Absurd.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja kloptvan die ex mariniers enzo
Zag een gast die om zijn huis allemaal van die schuttersputjes had gemaakt waar die 2 dagen kon overleven en vijanden uit kon schakelenaltijd van die wapenfanaatjes ook.
Lekker puberaal hoor.quote:
En zijn er dan ook filmpjes van?quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vraag me echt af wat er gebeurd met die mensen die er echt heilig van overtuigd zijn dat doomsday bestaat en ze gewoon 22 december halen. Zouden ze dan keihard gaan janken of zelfmoord plegen oid?
Leuk man op zondag. Veel plezier, lekker taartje eten.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
GVD naar verjaardagsvisite toe.
Echt zo'n geen kenker zin in
Heerlijk zo'n verjaardag he.quote:Op zondag 16 december 2012 14:34 schreef RickoKun het volgende:
GVD naar verjaardagsvisite toe.
Echt zo'n geen kenker zin in
Sws tikje los.quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Leuk man op zondag. Veel plezier, lekker taartje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |