quote:Lieve Johannes
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat je navigeerde met Apple Maps. Zie hier wat er van terecht kwam: een noodlottig ongeval. Hoe dan ook, de rechtszaak tegen Apple is nu in volle voorbereiding. Never forgat!
Groetjes van S. Amsung, de kids en een poot van onze hont.
Wie?quote:
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.htmlquote:
Ja ik snap wel waar het was, maar welke FOK!user bedoelde ikquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
Overigens vind ik het ook wel zielig voor dat beest, ik ben een echte dierenvriend. Maar deze shit gebeurt nou eenmaal.
Oh, geen idee.quote:Op zondag 16 december 2012 13:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waar het was, maar welke FOK!user bedoelde ik
Een condoleanceregister openen voor een walvis en dan klagen dat men serieus moet doenquote:UPDATE: We hebben dit register opgezet voor serieuze dingen, dit kan blijkbaar niet. Ook worden we bespot door omstanders die dit register belachelijk vinden. Zo is het niet bedoeld.
Om 14.00 Nederlandse tijd word dit register gesloten.
faka ik was vannacht uit en toen kwam ik iemand tegen die dooood veel op je vriendje lijkt, ik keek 'm zo aan van huh en toen keek ie zo van huh terugquote:
En toen werd het neuken.quote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
faka ik was vannacht uit en toen kwam ik iemand tegen die dooood veel op je vriendje lijkt, ik keek 'm zo aan van huh en toen keek ie zo van huh terug
Hahaha echt? Waar was jequote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
faka ik was vannacht uit en toen kwam ik iemand tegen die dooood veel op je vriendje lijkt, ik keek 'm zo aan van huh en toen keek ie zo van huh terug
Ik ben de vrouwenfluisteraar, ik begrijp wezens zoals jij.quote:
Nou eerst naar Amstelhaven en toen een after bij Sloterdijk, daar zag ik die dude. Maar het was hem helemaal nietquote:
Haha, hoe weet je dat dat het hem helemaal niet was?quote:Op zondag 16 december 2012 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou eerst naar Amstelhaven en toen een after bij Sloterdijk, daar zag ik die dude. Maar het was hem helemaal niet
Omdat deze gast echt ecto as fuck was en evengroot als ik terwijl jouw boyki groter isquote:Op zondag 16 december 2012 14:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha, hoe weet je dat dat het hem helemaal niet was?
quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://www.condoleancereg(...)nnes-de-Bultrug.html
Overigens vind ik het ook wel zielig voor dat beest, ik ben een echte dierenvriend. Maar deze shit gebeurt nou eenmaal.
Stond ik niet gewoon in de schaduw?quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat deze gast echt ecto as fuck was en evengroot als ik terwijl jouw boyki groter is
Lol, hij komt sowieso niet op dat soort feestjes hoor. Maar gezellig gehad?quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat deze gast echt ecto as fuck was en evengroot als ik terwijl jouw boyki groter is
Techno niet?quote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lol, hij komt sowieso niet op dat soort feestjes hoor. Maar gezellig gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |