Inderdaad, weinig logicaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Specularium het volgende:
Ik snap geen kut van dit verhaal.
Ja, echt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Happy singlewat een kutuitdrukking is dat toch.
All you need is love.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:49 schreef Tem het volgende:
Dat lullen die singles elkaar allemaal aan. Ik vond er geen reet aan.
lotgenotenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik weet wel dingen die ze NIET meer doet
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Lijkt me zo raar als je 73 bent en je zoekt een vent, dat is dan een ouwe lul.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Die chicks rechts achter Paul mogen er wezen
Gebruikte koffiefilterzakjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Tem het volgende:
Nee, je tieten hangen er nog lekker bij op je 73ste.
Ach wat dat betreft heb ik mazzel, er is niet zoveel om te gaan hangenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Tem het volgende:
Nee, je tieten hangen er nog lekker bij op je 73ste.
die van jonge paardrijdmeisjes?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef TwanTwan het volgende:
Was dat nou Dr_Flash die zonet voorbij kwam?
Ja zo zat ik ook net even.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Jullie twee zijn ook net een komisch duo heZitten jullie naast elkaar op de bank of zo?
ipv 0,5 bijna 4 ophalenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef Marcoss het volgende:
Er meer dan 3 miljard naast zitten met je verwachtingen
wat wilde jij dan? witquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef snellejelle het volgende:
Twee boerinnen in de studio, zwarte beha onder wit shirt
Sinds Breezer light.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Dit is echt het stomste idee wat ik ooit heb gehoord.
iets anders, misschien wat subtieler. Kan toch? Heb er verder geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
wat wilde jij dan? wit? huidskleurig?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
is dat zo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:38 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze dat witte jochie niet gewoon gelijk in de vla gooien?
Iedereen weet dat het daarop gaat uitdraaien.
Ik weeg meer dan dat hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zullen wij ook een keer vladippen?
Mooi nummer.quote:
Jazeker meteen naar de reguliere uitzending op uitzendinggemist kun je ook de internet uitzending kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Specularium het volgende:
Zit de internetuitzending er vanavond bij de herhaling ook bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, prachtig. Ik draai het de hele week al.quote:Op zaterdag 22 december 2012 06:34 schreef Specularium het volgende:
Ik begin dit liedje erg mooi te vinden, kan ook aan het weer liggen.
Krijg ook meer waardering voor d'r hoe ze dat alleen doet.
Meen je niet......quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
Joop Stokkermans, nog nooit van gehoord.
Hij is ook doodquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat hij het er een beetje om doet. Volgens mij kan hij het best wel beter.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Paul is altijd zo genant als hij Engels praat. Waarom volgt hij nou niet gewoon eens goed les
Ik denk dat hij denkt dat het een charme is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Paul is altijd zo genant als hij Engels praat. Waarom volgt hij nou niet gewoon eens goed les
Dat denk ik ook ja, maar hij is zo chaotischquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat hij het er een beetje om doet. Volgens mij kan hij het best wel beter.
Of hij is gewoon een luie pad.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat het een charme is.
Zo slecht is het niet...denk dat de gemiddelde Nederlander slechter Engels spreekt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Mooie jongenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:29 schreef StephanL het volgende:
Mika, altijd leuk. sympathieke gozer.
Dat waag ik te betwijfelen, en de gemiddelde Nederlander is niet met zijn porem op TV. En heeft geen week om het voor te bereidenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht is het niet...denk dat de gemiddelde Nederlander slechter Engels spreekt.
Sla in de oven?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Proeven? Moet het niet nog in de oven of zo?
onbegrijpelijk dat jij hem niet kentquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:32 schreef Specularium het volgende:
Precies, met curry en appelmoes is alles lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:54 schreef Specularium het volgende:
Elitair gekut met dat rooie vlees, eet gewoon een gehaktbal.
Maar ook precies ik he?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat jij hem niet kent
Rauwe biefstuk is niets mis mee. Ik zou hem nét iets langer laten staan, maar dit is ook prima zoquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow was dat slaIk dacht een of ander kruid (ik weet niks van koken).
Is ook zo, carpaccio is ook rauw, ook lekkerquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rauwe biefstuk is niets mis mee. Ik zou hem nét iets langer laten staan, maar dit is ook prima zo
Gelukkig is er een gebarentolkquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Injetta het volgende:
Ik heb het geluid nu uit staan, manlief is allemaal youtube filmpjes aan het bekijken....
Wat is dat voor rare trui die hij nu aantrekt?
Alleen begrijp ik die gebaren niet.. ha ha...quote:
Maakte goeie muziek en liedjes hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:58 schreef Specularium het volgende:
Maar ook precies ik he?
Ik las net even op Wiki en ik ken bijna al zijn liedjes.
Alleen heb ik er nooit een persoon aan gekoppeld.
Arthur Japinquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Alleen begrijp ik die gebaren niet.. ha ha...
Dat is eh he.. kan niet op zijn naam komen..
Ja, jij leeft in een soort van 3-hoeksverhouding. Dat heeft hij een keer uitgebreid verteld in een interview.quote:
scherpquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Dat is zijn Seth en Fiona pruik!
[ afbeelding ]
Dat was toch ook die pruik als hij Peter Kelder nadeed?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Dat is zijn Seth en Fiona pruik!
[ afbeelding ]
Wat?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Zeker niet omdat ik dit al 100x gehoord heb van hem
Oh dat weet ik dan niet meer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was toch ook die pruik als hij Peter Kelder nadeed?
Dat verhaal over Karin Bloemen. Dat hoorde ik een maand of 2 geleden al bij koffietijd. En life 4 you ook een keertje geloof ikquote:
In februari of zo kopen, dan zijn ze in de uitverkoopquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Specularium het volgende:
Ik ga voor de Kerst volgend jaar ook zo'n veel te foute trui kopen.
Kijk jij ook al Koffietijd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verhaal over Karin Bloemen. Dat hoorde ik een maand of 2 geleden al bij koffietijd. En life 4 you ook een keertje geloof ik
Geen idee kan het ook niet thuisbrengen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat een accent, waar komt hij vandaan?
Klinkt vlaams, maar ben geen expert in accentenquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat een accent, waar komt hij vandaan?
Het leven is zwaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk jij ook al Koffietijd?
Ik ga er niet voor zitten maar als het langskomt kan ik niet meer wegzappen.
Een heel vreemde ervaring omdat ik het liefst wil wegzappen.
Dus dáár is het misgegaan!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb op de basisschool ook leren breien. [ afbeelding ]
En kun je het een beetjequote:Op zaterdag 22 december 2012 21:23 schreef Specularium het volgende:
Ik heb op de basisschool ook leren breien. [ afbeelding ]
ik kijk geen koffietijd en life 4 youquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Dat verhaal over Karin Bloemen. Dat hoorde ik een maand of 2 geleden al bij koffietijd. En life 4 you ook een keertje geloof ik
Kan ze mooi doen tijdens het kijken van koffietijd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
Wil je sokken voor me breien, specularium?
Nee, snapte ook nooit waarom ik dat moest leren terwijl oma daar voor was.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
En kun je het een beetjeIk kon er niks van, witte wol was op het eind een zwart lapje geworden
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:32 schreef Karina het volgende:
Nou dan wil ik wel zo een mooie kersttrui.
Ach ik heb solderen geleerd, daarna ook nooit meer gedaan, had ik mijn vader voor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, snapte ook nooit waarom ik dat moest leren terwijl oma daar voor was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |