Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoezo het woord arrest in de TT?
Moet je aan Tchock vragen. Die heeft verstand van Strafrecht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef solo020 het volgende:
Inderdaad diep triest als je geen euro over hebt voor een 14 jarig meisje die netjes altijd bezorgt. Even een vraagje tussendoor: Hoe kom je bij 30+30+30 dagen van voorlopige hechtenis? Kan alleen de 14 dagen vinden.
Diep triest is wanneer je 20+ kinderen overhoop schietquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef solo020 het volgende:
Inderdaad diep triest als je geen euro over hebt voor een 14 jarig meisje die netjes altijd bezorgt. Even een vraagje tussendoor: hoe kom je bij 30+30+30 dagen van voorlopige hechtenis? Kan alleen de 14 dagen vinden.
ligt aan de folderquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik krijg de folders pas op woensdag/donderdag, dus hij/zij doet het werk niet goed
Laat MS en Sony nou maar snel met die next gen consoles komen, gamers vervelen zich en willen realistischere shoooters; resultaat is bekendquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Diep triest is wanneer je 20+ kinderen overhoop schiet
Ik krijg slechts één folderpakket. Datzelfde pakket wordt 500 meter verderop wel op tijd bezorgd. Ofwel: luie bezorger.quote:
Dit, wanneer kwam Marilyn Manson nou met een nieuwe plaat? Laten we die er ook maar bij gooienquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Laat MS en Sony nou maar snel met die next gen consoles komen, gamers vervelen zich en willen realistischere shoooters; resultaat is bekend
Sideshow wat denk jij?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen zullen we Boterbartje niet helemaal zijn strot afbijten ? Noviet of niet hmmmmmmm ?
We moeten vwb de TT nou eenmaal strikt zijn. Boterbartje weet inmiddels wel wat de etiquette is omtrent TT's.quote:
Het is zo'n leuke UIquote:
Ik kwam voor je op.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Boterbartje het volgende:
Huh wat? Wat is gaat er gebeuren met mijn strot nuh wat?
Eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
We moeten vwb de TT nou eenmaal strikt zijn. Boterbartje weet inmiddels wel wat de etiquette is omtrent TT's.
Ik vind dat Boterbartje het boetekleed moet aantrekken en in het FB-topic een wijziging moet aanvragen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eens.
Misschien kunnen we er een vonnis van maken en dan kan Erik er een grosse van maken en de TT wijzigen?![]()
Alleen een groepsgebonden ongeschreven regel. Magertjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eens.
Misschien kunnen we er een vonnis van maken en dan kan Erik er een grosse van maken en de TT wijzigen?![]()
Ah je wilt een voorbeeld stellen voor alle novieten!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat Boterbartje het boetekleed moet aantrekken en in het FB-topic een wijziging moet aanvragen.
Een TT dient correct volgens de hier geldende TT etiquette gemaakt worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen een groepsgebonden ongeschreven regel. Magertjes.
Exact, opdat een ieder weet hoe het heurt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah je wilt een voorbeeld stellen voor alle novieten!
Zit wat in. Een TT moet correct volgens de hier geldende TT etiquette gemaakt worden.
En etiquette is belangrijk voor rechtenstudenten, je moet weten hoe het heurt.
Waar staan die etiketten dan ? Punitieve maatregel hè. Legaliteitsbeginsel ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah je wilt een voorbeeld stellen voor alle novieten!
Zit wat in. Een TT moet correct volgens de hier geldende TT etiquette gemaakt worden.
En etiquette is belangrijk voor rechtenstudenten, je moet weten hoe het heurt.
Die vind je in de AHquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar staan die etiketten dan ? Punitieve maatregel hè. Legaliteitsbeginsel ?
Ik vind wel dat zoiets belangrijks als TT etiquette aangemerkt moet worden als een regel van ius cogens.quote:
mijlpaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit slappe geouwehoer van me.
Ik vond het wel mooi. Novieten die voor elkaar opkomen tegen 'the establishment' enzulks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit slappe geouwehoer van me.
jazeker, jij ook?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey De_Fietser. Woon je ook in Leiden ?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi. Novieten die voor elkaar opkomen tegen 'the establishment' enzulks.
daar kom ik maar af en toe moet ik eerlijk zeggen. Wel mooie acts en feesten zo nu en dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat niet maar ik ben er goed bekend. LVC
Die jaren '80 feestenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
daar kom ik maar af en toe moet ik eerlijk zeggen. Wel mooie acts en feesten zo nu en dan.
mooie avondjes. vroege morgendjesquote:
Inderdaad. Jammer dat ik er nooit meer kom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
mooie avondjes. vroege morgendjes
wees welkom!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat ik er nooit meer kom.
Gaaf onderwerp!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef AmaninFull het volgende:
Ik heb een vraagje, ik hoop dat hier wat slimme juristen zitten die me advies kunnen geven. Ik schrijf momenteel m'n bachelorscriptie waarin ik wil onderzoeken of de rechtsfiguur 'consideration' uit het common law geimplementeerd zou moeten worden in het Nederlands verbintenissenrecht. Heeft iemand hier al een mening over?
(waarschijnlijk is het antwoord 'nee' aangezien de 'consideration' overal kritiek krijgt en feitelijk vrijwel onnodig is)
p.s. de consideration is een vereiste voor het totstandkomen van een overeenkomst.
Schattigquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
spotless, bedankt voor op komen.
Ter verdediging; er staat nergens in de wet van het topic, de OP, waar een TT aan moet voldoen. We kunnen dus concluderen dat het om gewoonte recht gaat.
Wat mijn probleem is met een tt wijziging aanvragen of andere punitieve maatregel is dat er dus geen wettelijke grondslag voor is dus hierboven genoemde legaliteitbeginsel.
Hoger beroep, cassatie (danny maak je borst maar nat)
BRING. IT. ON.
Ongeschreven regels. En die gelden ook.Voor.Jou.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
spotless, bedankt voor op komen.
Ter verdediging; er staat nergens in de wet van het topic, de OP, waar een TT aan moet voldoen. We kunnen dus concluderen dat het om gewoonte recht gaat.
Wat mijn probleem is met een tt wijziging aanvragen of andere punitieve maatregel is dat er dus geen wettelijke grondslag voor is dus hierboven genoemde legaliteitbeginsel.
Hoger beroep, cassatie (danny maak je borst maar nat)
BRING. IT. ON.
maar niet in het strafrecht, grrrrquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongeschreven regels. En die gelden ook.Voor.Jou.
Dit valt onder het FOK! Moderator bestuursrechtquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar niet in het strafrecht, grrrr
Opaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weten wanneer te stoppen is ook een kunst inderdaad
Mij een TT wijziging aan laten vragen in FB zou leed toevoegen etc. etc. volgens mij is het een straf. Dus dat mag dan niet enzo!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit valt onder FOK! Moderator bestuursrecht
Als het op grond van ook maar iets kan, met plezier. SUE FOR FUNquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:05 schreef Ties02 het volgende:
Haha Boterbartje jij wou de NS toch ook aanklagen vanwege je doorgeknakte OV kaart
Hij heet geen enzo hij heet Ties.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mij een TT wijziging aan laten vragen in FB zou leed toevoegen etc. etc. volgens mij is het een straf. Dus dat mag dan niet enzo!!
I'm doooown on my luck...I'm hiding in Honduras...I'm a desperate man...Send lawyers, guns and money!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mij een TT wijziging aan laten vragen in FB zou leed toevoegen etc. etc. volgens mij is het een straf. Dus dat mag dan niet enzo!!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij heet geen enzo hij heet Ties.
Dankjequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tuchtrechtspraak kan ook nog?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef De_Fietser het volgende:
Op FOK! is het toch meer juryrechtspraak
Gaan we nou allemaal Ties z'n naam raden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje![]()
Eigenlijk heet ik geeneens Ties
Laat me niet alleenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goed, ik ga een film kijken met vriendinlief. Fijne voortzetting van de avond
FOK!-ken is geen beroep toch?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Amateursporter zijn ook niet toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
FOK!-ken is geen beroep toch?
Ik heb vertrouwenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Laat me niet alleen![]()
Veel plezier!![]()
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Amateursporter zijn ook niet toch?
Niet getreurd.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goed, ik ga een film kijken met vriendinlief. Fijne voortzetting van de avond
die is al dicht tochquote:
wel zo handigquote:
yeuyquote:
nu nog mee bezig?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Wat is bedrijfseconomie toch verschrikkelijk brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |