Ah je wilt een voorbeeld stellen voor alle novieten!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind dat Boterbartje het boetekleed moet aantrekken en in het FB-topic een wijziging moet aanvragen.
Een TT dient correct volgens de hier geldende TT etiquette gemaakt worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen een groepsgebonden ongeschreven regel. Magertjes.
Exact, opdat een ieder weet hoe het heurt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah je wilt een voorbeeld stellen voor alle novieten!
Zit wat in. Een TT moet correct volgens de hier geldende TT etiquette gemaakt worden.
En etiquette is belangrijk voor rechtenstudenten, je moet weten hoe het heurt.
Waar staan die etiketten dan ? Punitieve maatregel hè. Legaliteitsbeginsel ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah je wilt een voorbeeld stellen voor alle novieten!
Zit wat in. Een TT moet correct volgens de hier geldende TT etiquette gemaakt worden.
En etiquette is belangrijk voor rechtenstudenten, je moet weten hoe het heurt.
Die vind je in de AHquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar staan die etiketten dan ? Punitieve maatregel hè. Legaliteitsbeginsel ?
Ik vind wel dat zoiets belangrijks als TT etiquette aangemerkt moet worden als een regel van ius cogens.quote:
mijlpaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit slappe geouwehoer van me.
Ik vond het wel mooi. Novieten die voor elkaar opkomen tegen 'the establishment' enzulks.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit slappe geouwehoer van me.
jazeker, jij ook?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey De_Fietser. Woon je ook in Leiden ?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi. Novieten die voor elkaar opkomen tegen 'the establishment' enzulks.
daar kom ik maar af en toe moet ik eerlijk zeggen. Wel mooie acts en feesten zo nu en dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat niet maar ik ben er goed bekend. LVC
Die jaren '80 feestenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
daar kom ik maar af en toe moet ik eerlijk zeggen. Wel mooie acts en feesten zo nu en dan.
mooie avondjes. vroege morgendjesquote:
Inderdaad. Jammer dat ik er nooit meer kom.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
mooie avondjes. vroege morgendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |