je had een kerstfilmpje moeten gaan kijken met Bengelquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed vanmiddag bijna langs Lit en Bengel
Uitgaande van jouw autorijdkunsten mogen ze blij zijn dat ze nog leven?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Je was buiten! Weet je hoe eng dat is?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
is het ook veel te koud voor brrrquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat achterin
En nu rij ik weer langs. *Zwaai*
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dan niet even binnen een kop thee komen drinken. En met de diertjes spelen.
Een deja vu? Vertel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdik had ineens een deja vu
Al gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Al jaren.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
Pleonasmen!quote:Op zondag 16 december 2012 11:23 schreef AirwiN het volgende:
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.
Volgens mij reden we langs de bushalte die ik had genomenquote:Op zondag 16 december 2012 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een deja vu? Vertel.
[..]
Al gedaan.
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?
of beter, weer drankquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Neem een smoothie! Het helpt mij gigantisch
quote:
nee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]volgens mij wil jij me gewoon weer dronken hebben
wat betekendquote:
precies wat er staatquote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat betekendHup Ireen
eigenlijk?
quote:
Weet je hoeveel moeite ik zou moeten doen om nú aan een smoothie te komen?quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Neem een smoothie! Het helpt mij gigantisch
hier heen rijden?quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite ik zou moeten doen om nú aan een smoothie te komen?
Dat bedoel ik dus: véél!quote:
quote:
Als ik jou wil zien zeg je altijd dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn om te weten dat mij zien te veel moeite is
mogen we je komen bekijken?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn om te weten dat mij zien te veel moeite is
nu wel! tot aan het weekendquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik jou wil zien zeg je altijd dat je geen tijd hebt.
we? wist niet dat Grrrrrrr meervoud wasquote:
Ik zou best wat salade, fruit, noten en zaden lusten nu.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
teegje.
ned3 nu. dat maffe wijf wat haar zoontje alleen maar rauw voedsel geeft. salade, fruit, noten en zaden. arm kind.
ik een pizza. straks es bestellen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou best wat salade, fruit, noten en zaden lusten nu.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we? wist niet dat Grrrrrrr meervoud was
jij begon met je 'precies wat er staat'quote:
of was dat niet voldoendequote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij begon met je 'precies wat er staat'
nee want nu snap ik het nog nietquote:
en bedanktquote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
he wat zijn jullie saai vanavond
ik had net zo goed huiswerk kunnen gaan maken
ik bedoel hier in de SCquote:
zondag he, ze komen hier altijd alleen maar om werk te ontduikenquote:
en jij zit hier huiswerk te ontduikenquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zondag he, ze komen hier altijd alleen maar om werk te ontduiken
nee dat ging ik nu toch niet doen met mijn houten hoofdquote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij zit hier huiswerk te ontduiken
wanneer moeten we je overhoren?quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat ging ik nu toch niet doen met mijn houten hoofd
niet, want het is gewoon weer een stom werkstukquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer moeten we je overhoren?
waarover?quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet, want het is gewoon weer een stom werkstuk
dat is te saai, dan kill ik deze SC voor goedquote:
dan dm maarquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is te saai, dan kill ik deze SC voor goed
De hond heeft lol gehad?quote:Op maandag 17 december 2012 08:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Godt![]()
Ik ga de kerstboom nogmaals optuigen.
De kat, de boom lag vanmorgen om. Eergisteren had ze ook lol en toen lagen er wat (piepschuim)ballen op de grond en toen had de hond lol ja.quote:
Een Aziatische kerst!quote:Op maandag 17 december 2012 08:24 schreef Bengeltje het volgende:
De kat, de boom lag vanmorgen om. Eergisteren had ze ook lol en toen lagen er wat (piepschuim)ballen op de grond en toen had de
quote:Op maandag 17 december 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een Aziatische kerst!![]()
Hond en kat op het menu
Dat is zeker zonder van het geldquote:Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik heb ze net laten steriliseren. Zonde van dat geld.
Hond is dan ook vrij pezig en taai.quote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef Bengeltje het volgende:
Konijn vind ik nog wel lekker met kerst, maar een hond of kat nee, die worden niet zo vet gemest.
Nou dan hoef ik het al helemaal niet.quote:Op maandag 17 december 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hond is dan ook vrij pezig en taai.
serieus ik heb echt 4 einde van de wereld feestjes om uit te kiezen vrijdag!quote:
Je woont dan ook aan het einde van de wereld daar in het zuiden.quote:Op maandag 17 december 2012 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik heb echt 4 einde van de wereld feestjes om uit te kiezen vrijdag!
het valt op hequote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zondag he, ze komen hier altijd alleen maar om werk te ontduiken
Die kan je beter donderdag houden, je weet immers niet precies hoe laat het einde komt.quote:Op maandag 17 december 2012 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik heb echt 4 einde van de wereld feestjes om uit te kiezen vrijdag!
hmmm dat is waarquote:Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die kan je beter donderdag houden, je weet immers niet precies hoe laat het einde komt.
ja als je hier 5 minuten doorfietst kom je bij zo'n mega gapende afgrondquote:Op maandag 17 december 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont dan ook aan het einde van de wereld daar in het zuiden.
Werken!quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
he wat een drukte hier weer
nou moet ik verdorie zo nog echt aan mijn opdracht ook
Omdat ze daarna hebben geconcludeerd dat ze je niet wilden?quote:Op maandag 17 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
waarom heb je extra info nodig als je me niet wil?
Waarom neem je, een paar dagen na het beantwoorden, zelf niet even contact op om te vragen of het allemaal duidelijk is?quote:Op maandag 17 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
echt zo raar trouwenseen week of 2 geleden kreeg ik eindelijk een reactie op een sollicitatie voor een stage (ruim een maand na dat ik contact had gezocht) met wat extra vragen
netjes beantwoord natuurlijk
nooit meer wat van gehoord
waarom heb je extra info nodig als je me niet wil?
omdat het 2 vragen waren met een kei duidelijk antwoord en ik dacht: ik hoor wel wat, blijkbaar is het gewoon een trage als ie al 6 weken nodig heeft om op mijn originele sollicitatie te reagerenquote:Op maandag 17 december 2012 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom neem je, een paar dagen na het beantwoorden, zelf niet even contact op om te vragen of het allemaal duidelijk was?
ja dat denk ik, maar dat is wel raar want aan mijn antwoorden kan het niet gelegen hebben zeg maarquote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze daarna hebben geconcludeerd dat ze je niet wilden?
Tja dat het even duurt is wel gebruikelijk. Alleen niet netjes dat ze tussendoor niets hebben laten horen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het 2 vragen waren met een kei duidelijk antwoord en ik dacht: ik hoor wel wat, blijkbaar is het gewoon een trage als ie al 6 weken nodig heeft om op mijn originele sollicitatie te reageren
ja dat denk ik, maar dat is wel raar want aan mijn antwoorden kan het niet gelegen hebben zeg maar
het waren vragen als: wanneer zou je kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat het even duurt is wel gebruikelijk. Alleen niet netjes dat ze tussendoor niets hebben laten horen.
Ken de vragen/antwoorden niet maar je weet maar nooit.
Of ze hebben het gewoon niet meer nodig. etc etc.
'Ik hoor wel wat', een prima instelling in de huidige context waar de banen voor het oprapen liggen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het 2 vragen waren met een kei duidelijk antwoord en ik dacht: ik hoor wel wat, blijkbaar is het gewoon een trage als ie al 6 weken nodig heeft om op mijn originele sollicitatie te reageren
Goed pro-actief inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik hoor wel wat', een prima instelling in de huidige context waar de banen voor het oprapen liggen.
welke smoetie?quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmmm smoothie
ja als niemand anders post blijf ik het maar proberen hoor
aardbei braam en granaatappel (uit een pakquote:
soort lingoquote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
yoghurt is zo'n kutwoord! ik heb altijd alle letters wel, maar nooit allemaal op de goede plek
inderdaad jaquote:
tijd om in de ballenbak te graaien danquote:
brrrr om de een of andere reden zou ik dat nooit doen op aanraden van een fokkerquote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd om in de ballenbak te graaien dan
quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brrrr om de een of andere reden zou ik dat nooit doen op aanraden van een fokker
ik gok namelijk dan dat ik wel weet wat je echt graait
'ballenbak'
jaja en opeens heb je een ander soort ballen te pakkenquote:
jij was toch de ballenlikker?quote:Op maandag 17 december 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja en opeens heb je een ander soort ballen te pakken
[ afbeelding ]
dat is heel anders dan graaienquote:
Dat is duur zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef Bengeltje het volgende:
Konijn vind ik nog wel lekker met kerst, maar een hond of kat nee, die worden niet zo vet gemest.
quote:
Ik ging naar The Hobbit, en er zat een boswachtertovenaar in die een konijnenslee had en toen moest ik aan jou denkenquote:
waarom hebben ze die niet eerst gemaakt danquote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
nee de hobbit komt voor de rest zeg maar
hoe heet zoiets? prequel?
Yepz, dat is een prequel. Tenminste, qua films. Qua boeken was The Hobbit eerst.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
nee de hobbit komt voor de rest zeg maar
hoe heet zoiets? prequel?
Omdat het verhaal van Frodo way spannender was natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom hebben ze die niet eerst gemaakt dan
Omdat die is geschreven voor een jochie, LOTR voor een tiener, dus interessanter voor een groter publiek. Ook een veel groter en uitgebreider verhaal. Dus geldtechnisch interessanter om te verfilmen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze nu pas bedenken dat het zo goed liep en dat er wel meer geld uit te halen moet zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De enige reden waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze nu pas bedenken dat het zo goed liep en dat er wel meer geld uit te halen moet zijn?
ah misschien is dat de reden dat ik alleen de hobbit uit kreeg en de rest nietquote:Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat die is geschreven voor een jochie, LOTR voor een tiener, dus interessanter voor een groter publiek. Ook een veel groter en uitgebreider verhaal. Dus geldtechnisch interessanter om te verfilmen.
dus eigenlijk is the Hobbit maar saai?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef KomtTijd... het volgende:
The Hobbit is het avontuur van Bilbo Baggins.
[..]
Omdat het verhaal van Frodo way spannender was natuurlijk.
De film had wel een hoog "jeej, nog meer hobbits en elven"-gehalte ja. En dan moeten ze nog 2 delen...quote:
oh ik vond andersomquote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus eigenlijk is the Hobbit maar saai?
ahhhhhquote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze nu pas bedenken dat het zo goed liep en dat er wel meer geld uit te halen moet zijn?
is de hobit ook weer in drie delen gehakt?quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De film had wel een hoog "jeej, nog meer hobbits en elven"-gehalte ja. En dan moeten ze nog 2 delen...
De film wel, de hobbit in kwestie niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef rubbereend het volgende:
is de hobit ook weer in drie delen gehakt?
quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de hobit ook weer in drie delen gehakt?
Het scheelde weinig.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film wel, de hobbit in kwestie niet.
zou wel een mooi onderdeel van de film zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film wel, de hobbit in kwestie niet.
uitmelken die seriesquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ook al is het boek 4820358598438929083 pagina's minder
Alsnog beter dan de laatste delen van Saw. Over uitmelken gesprokenquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou wel een mooi onderdeel van de film zijn.
[..]
uitmelken die series
quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou wel een mooi onderdeel van de film zijn.
[..]
uitmelken die series
om je vers gesneden Hobbit in te doen?quote:Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]is er al een broodtrommeltjes lijn?
LOTR bentobox! die moeten bestaanquote:Op maandag 17 december 2012 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om je vers gesneden Hobbit in te doen?
Is ook niet alleen The Hobbit, zitten ook stukken van LOTR en Silmarilion in.quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
The Hobbit is ook weer drie delen?![]()
Ergens ook wel te begrijpen natuurlijk.
om het overzichtelijk te houdenquote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook niet alleen The Hobbit, zitten ook stukken van LOTR en Silmarilion in.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ging naar The Hobbit, en er zat een boswachtertovenaar in die een konijnenslee had en toen moest ik aan jou denken
Mwah, dr had wel wat meer verhaal in mogen zitten wat mij betreft.quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef Cue_ het volgende:
The Hobbit is ook weer drie delen?![]()
Ergens ook wel te begrijpen natuurlijk.
ja, je kan maar 1 keer per week/maand/jaar/leven naar de filmquote:
Anders is er overkill!quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef HeatWave het volgende:
ja, je kan maar 1 keer per week/maand/jaar/leven naar de film.
jup.quote:
Ik denk dat ik er wel heen ga, moet alleen nog kiezen tussen met broer of met mrs.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik zal er in ieder geval niet voor naar de bios gaan. Zal ze vast ooit wel eens zien
1x 3d en 1x gewoonquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
Voor de tweede keer?wacht dan totdat ie is uitgekomen op dvd / downloadbaar is .. denk ik dan
nooit naar disney geweest?quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
3d? vraag me af in hoeverre dat nou echt wat toevoegt. maar ik heb er nog maar 1 half gezien, dus kan /mag er eigenlijk neit over oordelen
Maar weinig vind ik, soms is het echt geweldig, maar dan moet het echt een special effectsfilm zijn, zoals Avatar. maar voor de rest is het "wel grappig" tot nutteloos.quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
3d? vraag me af in hoeverre dat nou echt wat toevoegt. maar ik heb er nog maar 1 half gezien, dus kan /mag er eigenlijk neit over oordelen
ik vind 3d ook niks:@quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel Rio 3d gezien en toen in de pauze weggegaan.
ik word er zeeziek vanquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik krijg er alleen maar hoofdpijn van
Dat lijkt mij dus ook. bij een gewone film lijkt he mij niets toe te voegen. dan moet het er echt voor gemaakt zijn met allemaal geweldige effecten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Maar weinig vind ik, soms is het echt geweldig, maar dan moet het echt een special effectsfilm zijn, zoals Avatar. maar voor de rest is het "wel grappig" tot nutteloos.
ik heb nog geen hedendaagse film gezien in 3D. maar ik vond "de michael jackson film" in disney echt gaaf.quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel Rio 3d gezien en toen in de pauze weggegaan.
Meestal is het echt flut idd, dan zie je er tijdens de hele film maar weinig van op wat extra momentjes die ze erin gestopt hebben voor de 3Dquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. bij een gewone film lijkt he mij niets toe te voegen. dan moet het er echt voor gemaakt zijn met allemaal geweldige effecten.
Maar dat doen ze ook niet.
Oeeh die van heeeel lang geleden? Met zo'n queen met allemaal tentakels?quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog geen hedendaagse film gezien in 3D. maar ik vond "de michael jackson film" in disney echt gaaf.
was nog wel een klein kind natuurlijk, maar het 3D principe is erg tof.
Gelukkig doen ze de meeste films ook nog gewoon in 2Dquote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal is het echt flut idd, dan zie je er tijdens de hele film maar weinig van op wat extra momentjes die ze erin gestopt hebben voor de 3D.
ik weet nog iets met een furby achtig beestje en dat iedereen die probeerde te pakken....quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oeeh die van heeeel lang geleden? Met zo'n queen met allemaal tentakels?
Denk dat we het best wel eens over dezelfde kunnen hebben. Die vond ik ook wel gaaf jaquote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef rival het volgende:
ik weet nog iets met een furby achtig beestje en dat iedereen die probeerde te pakken....
verder herinner ik me er geen details van
ik ben gek op de eftelingquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef rubbereend het volgende:
dit is pas echt 3d en spectaculair
[ afbeelding ]
Maar vind je het dan ook leuker/mooier dan 2D?quote:Op maandag 17 december 2012 14:06 schreef JoeBravo het volgende:
'niet storend aanwezig' is voor mij al genoeg om 3D in een film goed te vinden
Misschien in die mega-bios in Enschede, maar in de meeste 'normale' bioscopen is het niet en/en.quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze de meeste films ook nog gewoon in 2D![]()
Niet dat ik die wel kijk in de bios, maar toch
enige film waarbij ik het idee had dat het iets toevoegde was Tron:Legacy, de rest had ook prima zonder gekund.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vind je het dan ook leuker/mooier dan 2D?
Oftewel, een rat heeft meer dimensies dan de 1-dimensionale Utrechtenaren die in zo'n gelegenheid komen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Q. het volgende:
In de Utrechtse bioscopen zijn alleen de ratten 3D.
Het is gewoon één pot nat.quote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, een rat heeft meer dimensies dan de 1-dimensionale Utrechtenaren die in zo'n gelegenheid komen?
Dat is geen nieuws.quote:
fixedquote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef Tegan het volgende:
3D doet pijn aan jemijn ogen. Vooral als het een snelle scene is.
Lijkt me best lastig, zo'n bril die wegloopt als je hem op hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja met The Hobbit zat ik in een bios die van die actieve brillen had. Dat kijkt wel een stuk rustiger dan gepolariseerde brillen.
B.R.Oekhoest, ben jij het?quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig, zo'n bril die wegloopt als je hem op hebt.
Brillen zijn irritant ja. Ik moet iedere keer weer wennen mijn hele hoofd te bewegen ipv alleen mijn ogenquote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef rubbereend het volgende:
oja ook zo irritant, zit je de hele film met zo'n stomme bril op je hoofd
Yup.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
hoe werkt het eigenlijk als je al een bril hebt? moet je hem er dan gewoon over frotten?
Ze zijn wel breder dan normale brillen met dit als reden.quote:Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
hoe werkt het eigenlijk als je al een bril hebt? moet je hem er dan gewoon over frotten?
Vanaf het moment dat ik er achter kwam dat die bril het niet meer doet als je je vinger voor de sensor houdt, heb ik de helft van de film in wazig 2D gezienquote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig, zo'n bril die wegloopt als je hem op hebt.
Dan heb je wel minibrilletjes, normaal past het scherm wel in je bril.quote:Op maandag 17 december 2012 14:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Brillen zijn irritant ja. Ik moet iedere keer weer wennen mijn hele hoofd te bewegen ipv alleen mijn ogen.
Nee gewoon bij normaal kijken. Niet perse naar een scherm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan heb je wel minibrilletjes, normaal past het scherm wel in je bril.
quote:
Zodra je eraan begint kan je echt niet meer zonderquote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
bij mij word dat geen bril hebben echt lastig om vol te houden
laatst nog door het rood gefietst omdat ik iets zag veranderen in groen maar het was niet mijn stoplicht
Die gepolariseerde brillen moet je kopen, dus als je die nog hebt van de vorige film ben je gek als je die niet meeneemt ja.quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef Godtje het volgende:
Een eigen 3d bril meenemen naar de bios?![]()
Nerd Alert?
ja ik weet het dus ik probeer het stiekem zo lang mogelijk uit te stellenquote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra je eraan begint kan je echt niet meer zonder, want dan gaan ze minder hun best doen. Nu vraag je eigenlijk teveel van je ogen.
daar krijg je ook hoofdpijn van..... geen last van?quote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik weet het dus ik probeer het stiekem zo lang mogelijk uit te stellen
Bekend.quote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra je eraan begint kan je echt niet meer zonder![]()
nee gelukkig nietquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
daar krijg je ook hoofdpijn van..... geen last van?
quote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend.Ik heb hem steeds vaker op. Op mn werk dan, thuis kan ik nog prima zonder.
van aangereden worden omdat je het stoplicht niet kunt zien?quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
daar krijg je ook hoofdpijn van..... geen last van?
ja dat is minder handig maar dat was maar 1xquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
van aangereden worden omdat je het stoplicht niet kunt zien?
Same here. Gewoon lenzen nemenquote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
het is echt alleen maar niet zo praktisch maar dat was het wel
en brillen staan me echt niet dus dan gaat mijn ijdelheid toch voor![]()
erg slecht ik weet het
Ik kon na een paar maanden niet eens meer de ondertiteling lezen van de tvquote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Bekend.Ik heb hem steeds vaker op. Op mn werk dan, thuis kan ik nog prima zonder.
dat lijkt me echt super onhandig lenzenquote:Op maandag 17 december 2012 15:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Same here. Gewoon lenzen nemen.
[..]
Ik kon na een paar maanden niet eens meer de ondertiteling lezen van de tv.
Heb ik geprobeerd, ik kreeg ze met geen mogelijkheid in mn ogen. Uren bij de opticien gezeten om te prutsen.quote:
Daarom kijk ik alleen nog maar dingen op mn laptop, op 10 cm bij mn ogen vandaan.quote:[..]
Ik kon na een paar maanden niet eens meer de ondertiteling lezen van de tv.
Je hebt lenzen die je lang in mag houden. Het kost me nog geen minuut per dag (en twee keer per jaar naar de opticien).quote:Op maandag 17 december 2012 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt me echt super onhandig lenzen
en de mensen van de brillenwinkel zeiden dat ik alleen een bril hoefde voor situaties zoals tv kijken
dus dan is lenzen ook weer zo overdreven
Je moet wel met je vinger in je oog durven jaquote:Op maandag 17 december 2012 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, ik kreeg ze met geen mogelijkheid in mn ogen. Uren bij de opticien gezeten om te prutsen.Dan maar een bril.
[..]
Daarom kijk ik alleen nog maar dingen op mn laptop, op 10 cm bij mn ogen vandaan.
Daar gaat het dus mis.quote:Op maandag 17 december 2012 15:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet wel met je vinger in je oog durven ja.
Heerlijk l.. lenzenquote:Op maandag 17 december 2012 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
dat lijkt me echt super onhandig lenzen
De eerste van mij die ik thuis indeed, was een harde.. schoot gelijk naar zo'n uithoek van m'n oogquote:Op maandag 17 december 2012 15:21 schreef Tegan het volgende:
Allereerste lens ooit scheurde toen ik hem eruit haalde. Op dag één, na vier uur in te hebben. Sindsdien al tien+ jaar scheurvrij
.
En dan moet je hem er weer uit pielen, 2 vingers in je oog enzoquote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De eerste van mij die ik thuis indeed, was een harde.. schoot gelijk naar zo'n uithoek van m'n oog
Ow nee, altijd aan 1 vinger genoeg gehad.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef missbehavin het volgende:
En dan moet je hem er weer uit pielen, 2 vingers in je oog enzo
Harde zijn ook wel vervelendquote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De eerste van mij die ik thuis indeed, was een harde.. schoot gelijk naar zo'n uithoek van m'n oog
Relaxedquote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
Harde zijn ook wel vervelend. Ik heb alleen zachte in mijn oog gehad
.
Dirty mindquote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Touchequote:Op maandag 17 december 2012 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van / profijt van
die editquote:
quote:
ik mag niet lekkerquote:
super spannendquote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
schatjes:* spatie vergeten dus
ja laten we daar op houdenquote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
schatjes:* spatie vergeten dus
quote:
ik ookquote:Op maandag 17 december 2012 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik had neergezet hoor
Jouw Facebook.quote:
die kun jij heul niet zien?quote:
Klopt.quote:
daar stond je vriend met een verrassingquote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Tegan het volgende:
De bel ging net. Huuuu. Ik heb maar niet open gedaan, want ik verwachtte niemand.
helemaal bevrorenquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar stond je vriend met een verrassingarm ding
Ze moeten netjes een briefje in de bus doen wanneer ze komenquote:Op maandag 17 december 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal bevroren
of ze waren van het gas en als je dan geen toegang verschaft mogen ze na zoveelkeer gewoon binnenof zoiets
Hij belde (met de telefoon) nadat de bel al was gegaan, en hij zei er niets over dusquote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar stond je vriend met een verrassingarm ding
of t was de politie met belangrijk nieuwsquote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze moeten netjes een briefje in de bus doen wanneer ze komen.
Can'tquote:Op maandag 17 december 2012 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of t was de politie met belangrijk nieuws
samenvattend: doe niet zo paranoia en check gewoon wie er voor je deur staat, niet iederen komt aangekondigd
wat is dat voor perverse vraagquote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
rhu heb jij nu al in / onder die doos gekeken?
Let wel op. het is een hele grote doos!quote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is dat voor perverse vraag
niet bij crisisquote:Op maandag 17 december 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze moeten netjes een briefje in de bus doen wanneer ze komen.
nopequote:Op maandag 17 december 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
rhu heb jij nu al in / onder die doos gekeken?
waarom niet?quote:
als ik moet wachten kun jij ook wachtenquote:
Betekent niet dat ik het wilquote:Op maandag 17 december 2012 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
als ik moet wachten kun jij ook wachten
kom maar spieken danquote:Op maandag 17 december 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik het wil![]()
Beetje wachten tot kerst, totdat jij een kadootje krijgt.. wil het eerder
teruglezenquote:Op maandag 17 december 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is dat voor perverse vraag
daar stond hij dan met de chequequote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef Tegan het volgende:
De bel ging net. Huuuu. Ik heb maar niet open gedaan, want ik verwachtte niemand.
ja daarom, beetje op de hoogte blijven van iedereenquote:
Die krijg ik later wel danquote:Op maandag 17 december 2012 17:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar stond hij dan met de cheque
[ afbeelding ]
oja moet ik ook nog, 30 miljoen winnenquote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Tegan het volgende:
Owja, dat herinnert me. Ik moet nog een Oudejaarslot kopen.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:02 schreef Tegan het volgende:
Owja, dat herinnert me. Ik moet nog een Oudejaarslot kopen.
ik zeg het maar alvast even voor het geval een van jullie wint; ik zou echt heel blij zijn met een kleine vakantie, hoeft niet ver te zijn... gewoon even er tussen uitquote:Op maandag 17 december 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja moet ik ook nog, 30 miljoen winnen
quote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ik zeg het maar alvast even voor het geval een van jullie wint; ik zou echt heel blij zijn met een kleine vakantie, hoeft niet ver te zijn... gewoon even er tussen uit
of een auto
en dan winkelen me t MeMoquote:Op maandag 17 december 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja moet ik ook nog, 30 miljoen winnen
helaas. de 21e ist alles vorbei. dus dat geld wordt nooit uitgekeerd.quote:Op maandag 17 december 2012 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
ik zeg het maar alvast even voor het geval een van jullie wint; ik zou echt heel blij zijn met een kleine vakantie, hoeft niet ver te zijn... gewoon even er tussen uit
of een auto
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |