je had een kerstfilmpje moeten gaan kijken met Bengelquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed vanmiddag bijna langs Lit en Bengel
Uitgaande van jouw autorijdkunsten mogen ze blij zijn dat ze nog leven?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Je was buiten! Weet je hoe eng dat is?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
is het ook veel te koud voor brrrquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat achterin
En nu rij ik weer langs. *Zwaai*
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dan niet even binnen een kop thee komen drinken. En met de diertjes spelen.
Een deja vu? Vertel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdik had ineens een deja vu
Al gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Al jaren.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
Pleonasmen!quote:Op zondag 16 december 2012 11:23 schreef AirwiN het volgende:
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.
Volgens mij reden we langs de bushalte die ik had genomenquote:Op zondag 16 december 2012 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een deja vu? Vertel.
[..]
Al gedaan.
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?
of beter, weer drankquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Neem een smoothie! Het helpt mij gigantisch
quote:
nee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]volgens mij wil jij me gewoon weer dronken hebben
wat betekendquote:
precies wat er staatquote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat betekendHup Ireen
eigenlijk?
quote:
Weet je hoeveel moeite ik zou moeten doen om nú aan een smoothie te komen?quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Neem een smoothie! Het helpt mij gigantisch
hier heen rijden?quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite ik zou moeten doen om nú aan een smoothie te komen?
Dat bedoel ik dus: véél!quote:
quote:
Als ik jou wil zien zeg je altijd dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn om te weten dat mij zien te veel moeite is
mogen we je komen bekijken?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn om te weten dat mij zien te veel moeite is
nu wel! tot aan het weekendquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik jou wil zien zeg je altijd dat je geen tijd hebt.
we? wist niet dat Grrrrrrr meervoud wasquote:
Ik zou best wat salade, fruit, noten en zaden lusten nu.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
teegje.
ned3 nu. dat maffe wijf wat haar zoontje alleen maar rauw voedsel geeft. salade, fruit, noten en zaden. arm kind.
ik een pizza. straks es bestellen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou best wat salade, fruit, noten en zaden lusten nu.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we? wist niet dat Grrrrrrr meervoud was
jij begon met je 'precies wat er staat'quote:
of was dat niet voldoendequote:Op zondag 16 december 2012 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij begon met je 'precies wat er staat'
nee want nu snap ik het nog nietquote:
en bedanktquote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
he wat zijn jullie saai vanavond
ik had net zo goed huiswerk kunnen gaan maken
ik bedoel hier in de SCquote:
zondag he, ze komen hier altijd alleen maar om werk te ontduikenquote:
en jij zit hier huiswerk te ontduikenquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zondag he, ze komen hier altijd alleen maar om werk te ontduiken
nee dat ging ik nu toch niet doen met mijn houten hoofdquote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en jij zit hier huiswerk te ontduiken
wanneer moeten we je overhoren?quote:Op zondag 16 december 2012 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat ging ik nu toch niet doen met mijn houten hoofd
niet, want het is gewoon weer een stom werkstukquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer moeten we je overhoren?
waarover?quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet, want het is gewoon weer een stom werkstuk
dat is te saai, dan kill ik deze SC voor goedquote:
dan dm maarquote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is te saai, dan kill ik deze SC voor goed
De hond heeft lol gehad?quote:Op maandag 17 december 2012 08:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Godt![]()
Ik ga de kerstboom nogmaals optuigen.
De kat, de boom lag vanmorgen om. Eergisteren had ze ook lol en toen lagen er wat (piepschuim)ballen op de grond en toen had de hond lol ja.quote:
Een Aziatische kerst!quote:Op maandag 17 december 2012 08:24 schreef Bengeltje het volgende:
De kat, de boom lag vanmorgen om. Eergisteren had ze ook lol en toen lagen er wat (piepschuim)ballen op de grond en toen had de
quote:Op maandag 17 december 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een Aziatische kerst!![]()
Hond en kat op het menu
Dat is zeker zonder van het geldquote:Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik heb ze net laten steriliseren. Zonde van dat geld.
Hond is dan ook vrij pezig en taai.quote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef Bengeltje het volgende:
Konijn vind ik nog wel lekker met kerst, maar een hond of kat nee, die worden niet zo vet gemest.
Nou dan hoef ik het al helemaal niet.quote:Op maandag 17 december 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hond is dan ook vrij pezig en taai.
serieus ik heb echt 4 einde van de wereld feestjes om uit te kiezen vrijdag!quote:
Je woont dan ook aan het einde van de wereld daar in het zuiden.quote:Op maandag 17 december 2012 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik heb echt 4 einde van de wereld feestjes om uit te kiezen vrijdag!
het valt op hequote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zondag he, ze komen hier altijd alleen maar om werk te ontduiken
Die kan je beter donderdag houden, je weet immers niet precies hoe laat het einde komt.quote:Op maandag 17 december 2012 09:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus ik heb echt 4 einde van de wereld feestjes om uit te kiezen vrijdag!
hmmm dat is waarquote:Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die kan je beter donderdag houden, je weet immers niet precies hoe laat het einde komt.
ja als je hier 5 minuten doorfietst kom je bij zo'n mega gapende afgrondquote:Op maandag 17 december 2012 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont dan ook aan het einde van de wereld daar in het zuiden.
Werken!quote:Op maandag 17 december 2012 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
he wat een drukte hier weer
nou moet ik verdorie zo nog echt aan mijn opdracht ook
Omdat ze daarna hebben geconcludeerd dat ze je niet wilden?quote:Op maandag 17 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
waarom heb je extra info nodig als je me niet wil?
Waarom neem je, een paar dagen na het beantwoorden, zelf niet even contact op om te vragen of het allemaal duidelijk is?quote:Op maandag 17 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
echt zo raar trouwenseen week of 2 geleden kreeg ik eindelijk een reactie op een sollicitatie voor een stage (ruim een maand na dat ik contact had gezocht) met wat extra vragen
netjes beantwoord natuurlijk
nooit meer wat van gehoord
waarom heb je extra info nodig als je me niet wil?
omdat het 2 vragen waren met een kei duidelijk antwoord en ik dacht: ik hoor wel wat, blijkbaar is het gewoon een trage als ie al 6 weken nodig heeft om op mijn originele sollicitatie te reagerenquote:Op maandag 17 december 2012 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom neem je, een paar dagen na het beantwoorden, zelf niet even contact op om te vragen of het allemaal duidelijk was?
ja dat denk ik, maar dat is wel raar want aan mijn antwoorden kan het niet gelegen hebben zeg maarquote:Op maandag 17 december 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze daarna hebben geconcludeerd dat ze je niet wilden?
Tja dat het even duurt is wel gebruikelijk. Alleen niet netjes dat ze tussendoor niets hebben laten horen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het 2 vragen waren met een kei duidelijk antwoord en ik dacht: ik hoor wel wat, blijkbaar is het gewoon een trage als ie al 6 weken nodig heeft om op mijn originele sollicitatie te reageren
ja dat denk ik, maar dat is wel raar want aan mijn antwoorden kan het niet gelegen hebben zeg maar
het waren vragen als: wanneer zou je kunnenquote:Op maandag 17 december 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja dat het even duurt is wel gebruikelijk. Alleen niet netjes dat ze tussendoor niets hebben laten horen.
Ken de vragen/antwoorden niet maar je weet maar nooit.
Of ze hebben het gewoon niet meer nodig. etc etc.
'Ik hoor wel wat', een prima instelling in de huidige context waar de banen voor het oprapen liggen.quote:Op maandag 17 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het 2 vragen waren met een kei duidelijk antwoord en ik dacht: ik hoor wel wat, blijkbaar is het gewoon een trage als ie al 6 weken nodig heeft om op mijn originele sollicitatie te reageren
Goed pro-actief inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik hoor wel wat', een prima instelling in de huidige context waar de banen voor het oprapen liggen.
welke smoetie?quote:Op maandag 17 december 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmmm smoothie
ja als niemand anders post blijf ik het maar proberen hoor
aardbei braam en granaatappel (uit een pakquote:
soort lingoquote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
yoghurt is zo'n kutwoord! ik heb altijd alle letters wel, maar nooit allemaal op de goede plek
inderdaad jaquote:
tijd om in de ballenbak te graaien danquote:
brrrr om de een of andere reden zou ik dat nooit doen op aanraden van een fokkerquote:Op maandag 17 december 2012 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd om in de ballenbak te graaien dan
quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brrrr om de een of andere reden zou ik dat nooit doen op aanraden van een fokker
ik gok namelijk dan dat ik wel weet wat je echt graait
'ballenbak'
jaja en opeens heb je een ander soort ballen te pakkenquote:
jij was toch de ballenlikker?quote:Op maandag 17 december 2012 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja en opeens heb je een ander soort ballen te pakken
[ afbeelding ]
dat is heel anders dan graaienquote:
Dat is duur zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 08:48 schreef Bengeltje het volgende:
Konijn vind ik nog wel lekker met kerst, maar een hond of kat nee, die worden niet zo vet gemest.
quote:
Ik ging naar The Hobbit, en er zat een boswachtertovenaar in die een konijnenslee had en toen moest ik aan jou denkenquote:
waarom hebben ze die niet eerst gemaakt danquote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
nee de hobbit komt voor de rest zeg maar
hoe heet zoiets? prequel?
Yepz, dat is een prequel. Tenminste, qua films. Qua boeken was The Hobbit eerst.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
nee de hobbit komt voor de rest zeg maar
hoe heet zoiets? prequel?
Omdat het verhaal van Frodo way spannender was natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom hebben ze die niet eerst gemaakt dan
Omdat die is geschreven voor een jochie, LOTR voor een tiener, dus interessanter voor een groter publiek. Ook een veel groter en uitgebreider verhaal. Dus geldtechnisch interessanter om te verfilmen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze nu pas bedenken dat het zo goed liep en dat er wel meer geld uit te halen moet zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De enige reden waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze nu pas bedenken dat het zo goed liep en dat er wel meer geld uit te halen moet zijn?
ah misschien is dat de reden dat ik alleen de hobbit uit kreeg en de rest nietquote:Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat die is geschreven voor een jochie, LOTR voor een tiener, dus interessanter voor een groter publiek. Ook een veel groter en uitgebreider verhaal. Dus geldtechnisch interessanter om te verfilmen.
dus eigenlijk is the Hobbit maar saai?quote:Op maandag 17 december 2012 13:14 schreef KomtTijd... het volgende:
The Hobbit is het avontuur van Bilbo Baggins.
[..]
Omdat het verhaal van Frodo way spannender was natuurlijk.
De film had wel een hoog "jeej, nog meer hobbits en elven"-gehalte ja. En dan moeten ze nog 2 delen...quote:
oh ik vond andersomquote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus eigenlijk is the Hobbit maar saai?
ahhhhhquote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ze nu pas bedenken dat het zo goed liep en dat er wel meer geld uit te halen moet zijn?
is de hobit ook weer in drie delen gehakt?quote:Op maandag 17 december 2012 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De film had wel een hoog "jeej, nog meer hobbits en elven"-gehalte ja. En dan moeten ze nog 2 delen...
De film wel, de hobbit in kwestie niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef rubbereend het volgende:
is de hobit ook weer in drie delen gehakt?
quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de hobit ook weer in drie delen gehakt?
Het scheelde weinig.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film wel, de hobbit in kwestie niet.
zou wel een mooi onderdeel van de film zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De film wel, de hobbit in kwestie niet.
uitmelken die seriesquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ook al is het boek 4820358598438929083 pagina's minder
Alsnog beter dan de laatste delen van Saw. Over uitmelken gesprokenquote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou wel een mooi onderdeel van de film zijn.
[..]
uitmelken die series
quote:Op maandag 17 december 2012 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou wel een mooi onderdeel van de film zijn.
[..]
uitmelken die series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |