je had een kerstfilmpje moeten gaan kijken met Bengelquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik reed vanmiddag bijna langs Lit en Bengel
Uitgaande van jouw autorijdkunsten mogen ze blij zijn dat ze nog leven?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Je was buiten! Weet je hoe eng dat is?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef CherryLips het volgende:
is het ook veel te koud voor brrrquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat achterin
En nu rij ik weer langs. *Zwaai*
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Ja dit doe ik voorlopig ook niet meer hoor.
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dan niet even binnen een kop thee komen drinken. En met de diertjes spelen.
Een deja vu? Vertel.quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik alleen was geweest had ik wel even een berichtje gestuurdik had ineens een deja vu
Al gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Al jaren.quote:Op zondag 16 december 2012 01:59 schreef rubbereend het volgende:
we gaan mekaar toch niet ineens opzoeken in het echte leven hè
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
Pleonasmen!quote:Op zondag 16 december 2012 11:23 schreef AirwiN het volgende:
Asociale Tilburgse tokkies die de zondagsrust niet respecteren.
Volgens mij reden we langs de bushalte die ik had genomenquote:Op zondag 16 december 2012 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een deja vu? Vertel.
[..]
Al gedaan.
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus!
Ik drink ook een keer en dan net vandaag gaan de onderburen lopen timmeren![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu voelt het alsof er iemand op je hoofd staat te timmeren?
of beter, weer drankquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Neem een smoothie! Het helpt mij gigantisch
quote:
nee hoorquote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]volgens mij wil jij me gewoon weer dronken hebben
wat betekendquote:
precies wat er staatquote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat betekendHup Ireen
eigenlijk?
quote:
Weet je hoeveel moeite ik zou moeten doen om nú aan een smoothie te komen?quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
Neem een smoothie! Het helpt mij gigantisch
hier heen rijden?quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite ik zou moeten doen om nú aan een smoothie te komen?
Dat bedoel ik dus: véél!quote:
quote:
Als ik jou wil zien zeg je altijd dat je geen tijd hebt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn om te weten dat mij zien te veel moeite is
mogen we je komen bekijken?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fijn om te weten dat mij zien te veel moeite is
nu wel! tot aan het weekendquote:Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik jou wil zien zeg je altijd dat je geen tijd hebt.
we? wist niet dat Grrrrrrr meervoud wasquote:
Ik zou best wat salade, fruit, noten en zaden lusten nu.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
teegje.
ned3 nu. dat maffe wijf wat haar zoontje alleen maar rauw voedsel geeft. salade, fruit, noten en zaden. arm kind.
ik een pizza. straks es bestellen.quote:Op zondag 16 december 2012 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou best wat salade, fruit, noten en zaden lusten nu.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we? wist niet dat Grrrrrrr meervoud was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |