Precies. Om het half jaar een ander hoesje en nieuwe software, dan lijkt het toch steeds een andere telefoon....quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:03 schreef Vasiliov het volgende:
Ik denk dat ik nog wel even bij mijn S3 blijf.
Inderdaad,heb hem sowieso 'pas' een half jaartje,dus geen nieuwe telefoon voorlopig voor mij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Om het half jaar een ander hoesje en nieuwe software, dan lijkt het toch steeds een andere telefoon....
Mooie brede randen, ambient light wellicht?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Om het half jaar een ander hoesje en nieuwe software, dan lijkt het toch steeds een andere telefoon....
Ik denk dat mijn volgende toestel weer een maatje kleiner wordt. Ben dol op mijn S3, maar nog groter wil ik zeker niet. Een vriend heeft de S3mini, zelfde formaat als de eerste S. Dat is eigenlijk toch ideaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:08 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik zit er net een jaar aan vast. Denk dus wel dat ik daarna voor de S4 ga
De S4 mini zal waarschijnlijk betere specs hebben dan de huidige S3. Lijkt me voor elk gebruik voldoende de 2 jaar na launch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef Catch22- het volgende:
Jammer dat je dan wel met kutspecs zit
Volgens mij gaat samsung alleen maar grotere telefoons maken. De opvolger van bijvoorbeeld de Galaxy Note 2 (5,5 inch) gaat nog groter worden. 6,3 Inch !!! Da's toch niet normaal meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn volgende toestel weer een maatje kleiner wordt. Ben dol op mijn S3, maar nog groter wil ik zeker niet. Een vriend heeft de S3mini, zelfde formaat als de eerste S. Dat is eigenlijk toch ideaal.
de s3 mini is toch net uit en een dualcore 1ghz? Dat is dus s2 snelheid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De S4 mini zal waarschijnlijk betere specs hebben dan de huidige S3. Lijkt me voor elk gebruik voldoende de 2 jaar na launch.
Wat een leuke, waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De mijne op dit moment:
[ afbeelding ]
Staat op Google play.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Wat een leuke, waar heb je die vandaan?
Als je nu eens op de url klikt die je in de DM gekregen kreeg hebt dan zou je er achter zijn gekomen.quote:
Heb helemaal niks binnen gekregen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je nu eens op de url klikt die je in de DM gekregen kreeg hebt dan zou je er achter zijn gekomen.
Dat zeg ik. De S4mini zal dus vergelijkbare specs hebben aan de huidige S3. En voor de komende jaren is dat meer dan zat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de s3 mini is toch net uit en een dualcore 1ghz? Dat is dus s2 snelheid.
Ik gebruik Navigon. Met een beetje speurwerk via google is wel te achterhalen hoe je dat kosteloos kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:17 schreef nlboy het volgende:
Ik weet niet of dit topic er geschikt voor is, maar ik wil Sygic navigatie kopen en nu bieden ze de actie koop een licentie en krijg de tweede gratis. Was er zeer tevreden over op de iphone en wil het nu ook voor mijn S3. Ik ben van plan om Europa te gaan kopen (met nog een extra korting aangezien ik nog een code van Sygic heb). Iemand misschien interesse om de kosten te delen?
Navigon is ook geweldig, geen klachten over. Maar goed, je bent dus een hele correcte jongen die wil kopen, maar wel vervolgens de kosten wil delen? Dus zeg maar, iets minder fout...?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:16 schreef nlboy het volgende:
Dat kan ik ook doen.Maar ik koop het liever, omdat het een fijn programma is en waar de ontwikkelaars duidelijk luisteren naar de gebruikers.
Dat gaat bijna nooit goed, afhalen en terugplaatsen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:31 schreef KingRoland het volgende:
ik heb zo een screenprotector op mijn s3 liggen er zit 1 stofje , als ik mijn screenprotector open maak dan blijft het toch niet meer plakken?
Het is mij zelfs niet gelukt nog. 2x geprobeerd op win7 home premium.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met het aansluiten van hun s3 op de pc? Als ik hem aan het kabeltje leg duurt het echt ontzettend lang voor ik mijn gsm kan 'uitlezen' in verkenner. Hij gaat wel gelijk opladen trouwens. Ligt niet aan het kabeltje of de pc, heb het op mijn werk met een ander kabeltje ook zo. Dit is erg vervelend!
Echt nooit problemen mee, unlock je je toestel wel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met het aansluiten van hun s3 op de pc? Als ik hem aan het kabeltje leg duurt het echt ontzettend lang voor ik mijn gsm kan 'uitlezen' in verkenner. Hij gaat wel gelijk opladen trouwens. Ligt niet aan het kabeltje of de pc, heb het op mijn werk met een ander kabeltje ook zo. Dit is erg vervelend!
Wat bedoel je met unlock?quote:Op zondag 16 december 2012 11:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Echt nooit problemen mee, unlock je je toestel wel?
Duurde bij mij ook even voor ik er achter gekomen ben, Kies geeft het ook aan als je hem in je lockscreen koppelt als het goed is.quote:Op zondag 16 december 2012 12:11 schreef zoeperzazke het volgende:
OMFG. Ga me niet zeggen dat dat alles isNooit bij stilgestaan.......
Samsung had, wat de achterkant betreft, gewoon hetzelfde materiaal moeten gebruiken als de S2.quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Fendy het volgende:
Zijn bij jullie het scherm en de lens van de camera ook zo krasgevoelig? Ik dacht dat dat Gorillaglass 2 wel wat kon hebben, toch wat krasjes te pakken ondanks hoesje. Ik had verwacht dat het beter zou zijn
Als ik het vergelijk met m'n iPad die al anderhalf jaar mishandeld wordt door mij en mijn kinderen verbaast het me dat daar geen enkel krasje op te zien is.
Ik zie in de specs dat ie alleen HSPA+ ondersteunt (stam +t) dus geen LTE/4G, in ieder geval op de Nederlandse site van Samsung. Ik denk dat je misschien iets verkeerd hebt gezien?quote:Op maandag 17 december 2012 11:20 schreef nlboy het volgende:
Als ik het goed heb gezocht ondersteund de S3 het 4G netwerk. Wat betekend 4G regionaal? Dat je alleen 4G in Europa kan gebruiken?
Dat klopt, want het zit er niet opquote:Op maandag 17 december 2012 12:13 schreef nlboy het volgende:
Ik zag het in de openingspost staan, vandaar.Dan heb je dus met de S3 weinig aan het 4G-netwerk die er aan komt....
Nee, de internationale versie (wat wij hebben) ondersteunt maximaal HSDPA+. De branded versies zoals die in Amerika, Canada, Frankrijk, UK, Duitsland hebben LTE (en zelfs 2GB RAM).quote:Op maandag 17 december 2012 11:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik zie in de specs dat ie alleen HSPA+ ondersteunt (stam +t) dus geen LTE/4G, in ieder geval op de Nederlandse site van Samsung. Ik denk dat je misschien iets verkeerd hebt gezien?
Ik zag het in de wiki ook inderdaad. Maargoed, zij hebben maar een armetierige dual core, wij een quadquote:Op maandag 17 december 2012 12:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, de internationale versie (wat wij hebben) ondersteunt maximaal HSDPA+. De branded versies zoals die in Amerika, Canada, Frankrijk, UK, Duitsland hebben LTE (en zelfs 2GB RAM).
Thanksquote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Catch22- het volgende:
contextknop > desktopversie opvragen
en bij sommige andere browsers kan je de useragent aanpassen.
Zag het inderdaad staanquote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Weergave bureaublad aanvinken bij mij
factory resetquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef draadstalig het volgende:
Is er al meer bekend over vertragingen die JB kan veroorzaken? En dan vooral hoe op te lossen!!!?
Ja dat is de enige oplossing die ik tegenkom, maar dan ben ik ook alle apps etc. kwijt of niet?quote:
Ja, ik heb hetzelfde, heb geen idee hoe je het op moet lossen of wat het veroorzaakt.quote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ff een raar probleempje. Ik heb regelmatig dat ik aan het bellen ben met mijn S3 en dat ik dan degene die ik bel nog wel hoor, maar hij/zij mij niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)?
Staat roaming aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff wat een geouwehoer bij tele2... eerst dat geneuzel met internet in het buitenland (wat na een paar uur klooien eindelijk wel werkte). Ben ik weer terug in Nederland, werkt na een dag niets meer
Sinds vanochtend geen sms/telefoon/internet meer (zie wel netwerk).
Hmmmm. Kansloos irritant.quote:Op maandag 17 december 2012 19:58 schreef kelgo het volgende:
[..]
Ja, ik heb hetzelfde, heb geen idee hoe je het op moet lossen of wat het veroorzaakt.
Staat altijd aan, dat is het issue ook niet. Gisteravond 22:30 werkte het, vanochtend 05:00 niet meer. Niets veranderd.quote:
Nee, dat is toegestaan en dus legaal. Wat jij voorstelt is ontwikkelaars kapot maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Navigon is ook geweldig, geen klachten over. Maar goed, je bent dus een hele correcte jongen die wil kopen, maar wel vervolgens de kosten wil delen? Dus zeg maar, iets minder fout...?
Wat is er legaal aan software kopen en de licentie delen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Nee, dat is toegestaan en dus legaal. Wat jij voorstelt is ontwikkelaars kapot maken.
Doorgaans zou ik wel willen, maar ik heb al zeer complete navigatie in mijn auto en google maps navigatie op mijn telefoon die ik ook erg handig vind voor in Nederland.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef nlboy het volgende:
Ik vond het al zo vreemd antwoord op mijn voorstel.Ondertussen heb ik het al gekocht, dus als iemand nog steeds interesse heeft voor Sygic Europa....stuur maar een berichtje.
Mint?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Stompey het volgende:
Ik heb me sinds kort ook een S3 gekocht, vette shit. Ik zag eerder hier zoeen toffe skin, hoe heet die? Leek wel een beetje op dat van fendi maar die post is verwijdert?
Haha, mijn ouders korten alsnog alles in, ondanks android en swype-achtige dingen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:47 schreef nlboy het volgende:
Ja idd dat kan ik me voorstellen. Ik heb Sygic al vanaf mijn Nokia N82 en ik erg blij mee. Wat voor nu zo handig van Sygic is is dat je kan kiezen welke maps je wil installeren op je telefoon (dat kan met TomTom niet als ik het goed heb).
Anyway ik heb mijn ouders overtuigd om ook van de iPhone naar de Galaxy S3 over te stappen. Hopelijk gaan ze het snappen (want sinds de iPhone konden ze eindelijk een normaal SMS bericht sturen ipv geheimtaal).
Even in de Store kijken hè, dan weet je het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Stompey het volgende:
[..]
Ik weet niet. Leek een beetje cartoon of hoe je dat ook zegt met wolkjes is dat die?
Zag ook iets coolste bij Google navigatie. Als jeop je bebestemming bent, dan laat ie met n plaatje van streetview zien welk huis je moet hebben! Geniaal idee zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef Fendy het volgende:
[..]
Doorgaans zou ik wel willen, maar ik heb al zeer complete navigatie in mijn auto en google maps navigatie op mijn telefoon die ik ook erg handig vind voor in Nederland.
Het enige nadeel is dat je afhankelijk bent van een internetverbinding, dus soms is het wat trager als je in een dead spot zit. En buitenland is niet aan te radenquote:Op woensdag 19 december 2012 08:16 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zag ook iets coolste bij Google navigatie. Als jeop je bebestemming bent, dan laat ie met n plaatje van streetview zien welk huis je moet hebben! Geniaal idee zeg!
hij slaat mails van een x aantal dagen op zodat je niet teveel geheugen verbruikt eraan. check je instellingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:41 schreef Turalyon het volgende:
Wanneer ik de email app open (dus niet gmail), laadt mijn telefoon maar max 15-20 emails. Als ik verder naar beneden scroll, herlaadt hij er niet meer, maar stopt hij bij de laatste email. Weet iemand wat ik kan doen zodat ik ook emails van bijv vorige week kan laden? Bij instellingen kon ik niks vinden..
Ik zou, als ik jou was, alles wat op eBay wordt aangeboden sowieso als fake zien. Grote kans dat dat kaartje net zo goed zal werken als een merkloze/Chineze SD-kaart die je veel goedkoper kan krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn de SD-kaarten op Ebay fake? Wil namelijk deze aanschaffen http://www.ebay.nl/itm/12(...)id=p3984.m1497.l2649
JB 4.1.2. zal niet meer lang duren. Echter weet ik niet of ze premium suite hier al in hebben verwerkt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef RudyCarell het volgende:
Iemand al info wanneer de premium suite upgrade wordt uitgerold?
Niet doen! Deze komt uit Hong Kong. Mede gezien de prijs lijkt het erop dat het een neppe is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn de SD-kaarten op Ebay fake? Wil namelijk deze aanschaffen http://www.ebay.nl/itm/12(...)id=p3984.m1497.l2649
Bij mij wel hoor?quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:14 schreef Mirel het volgende:
Verbazingwekkend dat de S3 Vice City niet op max resolutie kan spelen
In het geval van tele2; check je APN (heb het zelf ook).quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:59 schreef Pluizel het volgende:
Ik heb sinds ik m'n s3 heb geupdate naar jellybean het probleem dat m'n internet (via 3g, wifi werkt prima) het vaker niet dan wel doet. Alleen als ik m'n telefoon opnieuw opstart werkt het zo af en toe even, maar verder niet. Iemand enig idee hoe het komt en wat ik er aan kan doen? M'n provider is overigens tele2, mocht dat relevant zijn.
dat, gevolgd door een reboot lijkt het voorlopig inderdaad opgelost te hebben. Dank!quote:Op zondag 23 december 2012 00:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
In het geval van tele2; check je APN (heb het zelf ook).
Zet authentication op 'pap or chap', dat wil nog wel eens helpen.
Nee er staan apps in als Berichten, Facebook, Maps etc. Maar geen idee wat de functie er van is en hoe ik het weg haal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Braddie het volgende:
Dat had ik ook.. is dat niet gewoon de balk waar je bepaalde dingen hebt staan zoals Youtube en zo?
(is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst een S3 vast had)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
Wat is dit en hoe kom ik hier vanaf?
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de balk voor multi-window.quote:Op zondag 30 december 2012 14:01 schreef zoz het volgende:
Dit is de multiwindow menubalkje. Als je bijvoorbeeld een app al open hebt staan zoals je browser dan kan je nog een app openen door hem links in het menu aan te klikken en in te houden. Vervolgens sleep je hem rechts van hwt scherm. En voila je hebt twee apps open op 1 scherm
Google Now aanstaan?quote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Liandri het volgende:
ik iig nog niet. wat mij echter wel opvalt is ik heb vanaaf mijn telefoon voor het eerst opgeladen maar dat ding staat nu al qwwr op 82% iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
(ik heb zelf men wifi ed al uitgezet)
Als je je google widget gebruikt, staat er dan allerlei extra info bij (of doe menu-settings etc..)quote:
nee heb net even de widget geopend en er wordt mij gevraagd om allerlei instellingen instellen zodat men hem kan gebruiken echter vul ik deze dus niet in en zijn deze ook niet ingevuldquote:Op maandag 31 december 2012 00:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als je je google widget gebruikt, staat er dan allerlei extra info bij (of doe menu-settings etc..)
Je kunt Smart keyboard pro of Swiftkey 3 installeren, die hebben de meest gebruikte leestekens allemaal boven de letters geplaats.quote:Op maandag 31 december 2012 03:20 schreef hh84 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het oude swype toetsenbord wat ook op de Galaxy S1 zit op m'n S3 krijg.
op het oude toetsenbord zaten veel gebruikte tekens (: ? ! , " etc.) gewoon onder de toets (even ingedrukt houden), bij de nieuwe moet je eerst op sym klikken en daarna het teken aanklikken
[ afbeelding ]
En kan iemand me vertellen hoe ik m'n gmail zo instel dat ik de inhoud van het bericht niet in de berichtenlijst te zien krijg, daar wordt de lijst erg vol en onoverzichtelijk van namelijk.
Downloaden van beta.swype.comquote:Op maandag 31 december 2012 03:20 schreef hh84 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het oude swype toetsenbord wat ook op de Galaxy S1 zit op m'n S3 krijg.
op het oude toetsenbord zaten veel gebruikte tekens (: ? ! , " etc.) gewoon onder de toets (even ingedrukt houden), bij de nieuwe moet je eerst op sym klikken en daarna het teken aanklikken
[ afbeelding ]
En kan iemand me vertellen hoe ik m'n gmail zo instel dat ik de inhoud van het bericht niet in de berichtenlijst te zien krijg, daar wordt de lijst erg vol en onoverzichtelijk van namelijk.
Ik ben mede daardoor overgestapt op Chrome. Die heeft daar geen last van.quote:Op maandag 31 december 2012 10:58 schreef exile79 het volgende:
Sinds een tijdje heb ik weer dat bij het openen van de browser de helderheid van het scherm dimt. Probleem is dat de helderheidinstelling van de browser nu gekoppeld blijkt te zijn aan die van het scherm, zodat hij altijd minder fel wordt zodra je hem opent. Wie weet hoe dit kan?
Idd dit jaquote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik ben mede daardoor overgestapt op Chrome. Die heeft daar geen last van.
Vermoedelijk heb je energiebesparing aan staan. Daarnaast kun je in settings van je browser dit uitvinken volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2012 10:58 schreef exile79 het volgende:
Sinds een tijdje heb ik weer dat bij het openen van de browser de helderheid van het scherm dimt. Probleem is dat de helderheidinstelling van de browser nu gekoppeld blijkt te zijn aan die van het scherm, zodat hij altijd minder fel wordt zodra je hem opent. Wie weet hoe dit kan?
Thanks zal het eens proberen, maar als ik het oude swype keyboard van m'n galaxy s1 kan krijgen heb ik dat't liefst.quote:Op maandag 31 december 2012 04:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kunt Smart keyboard pro of Swiftkey 3 installeren, die hebben de meest gebruikte leestekens allemaal boven de letters geplaats.
Thanks! dat ziet er al een stuk beter uit.quote:
Geen flauw idee, ik had hiervoor een HTC Desire HD, waar ik gewoon de swype beta op had, dus hoe het er op de S1 uitzag zou ik niet weten...quote:Op maandag 31 december 2012 14:49 schreef hh84 het volgende:
[..]
Thanks zal het eens proberen, maar als ik het oude swype keyboard van m'n galaxy s1 kan krijgen heb ik dat't liefst.
[..]
Thanks! dat ziet er al een stuk beter uit.
Weet je ook of het swype toetsenbord wat voor de S1 gebruikt werd ergens te downloaden is?
in de weergaveinstellingen kan je aangeven van welke accounts hij contacten moet laten zien.quote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef hh84 het volgende:
Hoe kan ik snel mijn Google contacten verwijderen van mijn S3? (verwijderen,, niet verbergen)
Ik heb m'n telefoon namelijk zo ingesteld dat alleen telefooncontacten worden weergegeven in m'n contactenlijst, maar als ik een contact bekijk staan ook alle (foute) gegevens van dat contact vanuit google er in.
Omdat het vroeger bij google contacten nog niet mogelijk was een aangepast label voor nummers te gebruiken zette ik het label gewoon achter het nummer (in hetzelfde veld)
maar dat zorgt er nu dus voor dat die nummers niet gebeld kunnen worden (hij veranderd de labels dan in nummers en plakt die erachteraan)
Ik wil dus heel graag van mijn Google contacten af (althans in mijn telefoon)
Hoe kan ik dit snel doen?
De contacten die ik alleen in Google heb staan laat hij niet zien, maar de contacten die op m'n telefoon en op google voorkomen laat hij wel zien (de gegevens van de google contacten zijn ook zichtbaar in de telefooncontacten waardoor veel nummers dubbel in m'n contactenlijst staan (bijvooebeeld omdat ze bij google als 06 zijn opgeslagen en in m'n telefoon als +316)quote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
in de weergaveinstellingen kan je aangeven van welke accounts hij contacten moet laten zien.
Je kan ook alleen contacten met telefoonnmer laten zien, is dat niet beter? Je contacten opslaan bij google is wel handig ivm backups
Thanks! Hoe simpel kan het zijn zeg.quote:Op maandag 31 december 2012 12:09 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb je energiebesparing aan staan. Daarnaast kun je in settings van je browser dit uitvinken volgens mij.
Wat was je doel toen je hem rootte?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:42 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik heb mijn s3 sinds gisteren geroot, alleen hoe ik godsnaam kan ik nu apps etc verwijderen. Welk programma heb ik daar voor nodig? En is er ook een site met handige tips en trucs NA het rooten? Weet iemand dat?
Edit: Ik heb RootTools nu gebruikt en daarmee kan ik wel standaard apps verwijderen. Alleen ik zou graag meer willen weten hoe en wat je er allemaal mee kunt doen
Ik gok piraterij, wat jij?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat was je doel toen je hem rootte?
Ik heb hem ook geroot, maar mijn doel was een custom rom met ditto kernel om hem beter te laten lopen en om makkelijk(er) van die pre-installed samsung meuk af te komen.quote:
Dat ook, vandaar ook mijn vraag wat de intentie wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:13 schreef Xetran het volgende:
Apps via de achterdeur verkrijgen kan ook zonder root hè.
waarschijnlijk omdat hij er wat over had gelezen en het ook wou. Waarom weettie niet, maar rooten is toch gaaf???quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat ook, vandaar ook mijn vraag wat de intentie was
Ik heb een zip gedownload waarin een .tar bestand staat waar weer een aantal .bin en .rfs files in zitten, hoe haal ik die ringtones eruit?quote:Op maandag 31 december 2012 21:03 schreef Catch22- het volgende:
Een s1 rom downloaden van samfirmware.com en de geluiden eruit halen?
Ik heb de ring-/alarm-/notificationtones niet kunnen vindenquote:Op maandag 31 december 2012 21:56 schreef Xetran het volgende:
Ja, of gewoon even de appstore doorzoeken of googlen.
Sluiter geluid van de camera is gewoon een setting in de camera zelf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:42 schreef wc-eendjuh het volgende:
Om alle standaard apps eraf te kunnen gooien en het makkelijk kunnen installeren van thema's. En ik zou graag het sluiter geluid van de Camera uit Willen hebben.
Als ik apps erop wil peuren heb ik geen geroot toestel nodig..
Dan gaan zij er gewoon heel lomp mee om, ik ken een heel aantal mensen met een S3, en bij allemaal is die nog vlekkeloos.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Morgen ook maar eens zo'n ding halen denk ik. iPhone heeft het na 3 jaar trouwe dienst begeven.
Hoe ervaren jullie de sterkte van het glas? De 2 mensen die ik ken met een S3 hebben allebei een flinke barst.![]()
Onzin.. bij mij er hij er spontaan ingesprongen. Zonder vallen of hard stoten. En beschermd met hard flip cover.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan gaan zij er gewoon heel lomp mee om, ik ken een heel aantal mensen met een S3, en bij allemaal is die nog vlekkeloos.
Screenprotector hier, heb er maar meteen een stuk of 10 gekocht voor een paar cent via eBay. Kun je tenminste nog eens wisselen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:40 schreef Fendy het volgende:
Ik ga er niet lomp mee om, toch krassen.
Ben al een tijdje mezelf aan het inlezen op internet, en je leest er vrij veel over. Schermen die spontaan barsten. Bizar voor zo'n prijs.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin.. bij mij er hij er spontaan ingesprongen. Zonder vallen of hard stoten. En beschermd met hard flip cover.
Scherm is zeker de zwakke plek van de s3
Een barst dus... geen krassen.
Dat is het ook... ik had hem net een paar weken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben al een tijdje mezelf aan het inlezen op internet, en je leest er vrij veel over. Schermen die spontaan barsten. Bizar voor zo'n prijs.
Geluk bij een ongeluk. Wel balen dat dat zo lang duurt, een nieuw schermpje erin zetten zal geen uren duren lijkt me.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is het ook... ik had hem net een paar weken.
Gelukkig ben ik verzekerd nav een noodlottig ongeval met mijn vorige Galaxy S. Heb die in de wc laten vallen en bijna doorgetrokken.![]()
Hij is gisteren door de koerier opgehaald om gerepareerd te worden. Enkele weken kwijt dus.
Het leentoestel is een Nokia C1? Fred flinstone belde er nog mee.
Gelukkig heb ik mijn oude smartphone weer aan de praat kunnen krijgen na zijn zwemavontuur zodat ik me niet helemaal onthand voel.
Maar ik las ook veel problemen met spanning op het scherm waardoor er spontaan een barst in kan vallen.
Verder bevalt hij me enorm goed!
Verzekerd tegen schade en diefstal. Dus nee. Wel 25 euro eigen risico geloof ik maar dat weegt niet op tegen ik meen 180 euro voor een nieuw scherm natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk. Wel balen dat dat zo lang duurt, een nieuw schermpje erin zetten zal geen uren duren lijkt me.
Is de verzekering daar wel makkelijk in? Als in eigen aansprakelijkheid doordat ze kunnen beweren dat je hem zelf hebt laten vallen?
Klinkt goed. Het enige wat me nu écht weerhoud van het kopen van een dure smartphone is de kans op barsten. Als ik dat risico goedkoop kan afkopen dan is het me dat wel waard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Verzekerd tegen schade en diefstal. Dus nee. Wel 25 euro eigen risico geloof ik maar dat weegt niet op tegen ik meen 180 euro voor een nieuw scherm natuurlijk.
Ik had hem zelfs opnieuw door kunnen trekken.
Zoek maar op actuaquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt goed. Het enige wat me nu écht weerhoud van het kopen van een dure smartphone is de kans op barsten. Als ik dat risico goedkoop kan afkopen dan is het me dat wel waard.
Waar had je de verzekering afgesloten als ik vragen mag?
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij niet onder een bestaande verzekering van je valt. Bij mij zit hij al bij de inboedel en reisverzekering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klinkt goed. Het enige wat me nu écht weerhoud van het kopen van een dure smartphone is de kans op barsten. Als ik dat risico goedkoop kan afkopen dan is het me dat wel waard.
Waar had je de verzekering afgesloten als ik vragen mag?
Zelfs val en stootschade?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij niet onder een bestaande verzekering van je valt. Bij mij zit hij al bij de inboedel en reisverzekering.
Ja ligt er aan welke je neemt natuurlijk.quote:
Valschade wel in mijn geval, stootschade zou ik niet weten wat daaronder moet vallenquote:
Dat inderdaad even nagaan, wel ligt het eigen risico vaak hoger.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens uitzoeken of hij niet onder een bestaande verzekering van je valt. Bij mij zit hij al bij de inboedel en reisverzekering.
Bij mij wel, gewoon inboedelverzekering met dekking ook al ben je het zelf schuld. Kostte me wel een hele 75 cent per maand extra.quote:
Check het nog eens bij je verzekeringsmaatschappij, als ze een oplossing hebben is deze allicht goedkoper dan degene van de telefoonaanbieder.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Polis doorgelezen en helaas, niet voor verzekerd.
Op Android Market kan je apps gratis downloaden waarvoor je in de Play Store moet betalen.quote:
Is voor mij niet zo'n punt. Ik vind dat grote scherm niet echt nodig. Helemaal niet omdat ik een prima tablet heb.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef JohnB52 het volgende:
S3 mini heeft hele andere specs dan de gewone S3
http://www.pcmweb.nl/nieu(...)mini-gelanceerd.html
Ah, niet interessant dus. ik betaal m'n spul gewoon.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:25 schreef Senderious het volgende:
[..]
Op Android Market kan je apps gratis downloaden waarvoor je in de Play Store moet betalen.
Ik heb alleen gehoord dat je er virussen van kan krijgen.
Zou het niet kunnen dat bepaalde hardcovers net iets te klein zijn maar de telefoon er toch ingepropt wordt, waardoor het druk uitoefent en met een foute handeling dus een barst veroorzaakt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onzin.. bij mij er hij er spontaan ingesprongen. Zonder vallen of hard stoten. En beschermd met hard flip cover.
Scherm is zeker de zwakke plek van de s3
Een barst dus... geen krassen.
Geen idee, het is een originel hardcover van Samsung.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat bepaalde hardcovers net iets te klein zijn maar de telefoon er toch ingepropt wordt, waardoor het druk uitoefent en met een foute handeling dus een barst veroorzaakt?
zet de betreffende mp3 in een map genaamd 'ringtones' op de telefoon zelf (als de map niet bestaat even aanmaken). daarna kun je ze overal selecteren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:54 schreef hh84 het volgende:
Hoe stel ik op m'n S3 een MP3 in als "ringtone" voor nieuwe whatsapp berichten?
Ik kan bij de opties alleen de standaardringtones kiezen
Hoe simpel kan het zijn... thanks!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zet de betreffende mp3 in een map genaamd 'ringtones' op de telefoon zelf (als de map niet bestaat even aanmaken). daarna kun je ze overal selecteren.
Dropbox hoef je niet te installeren. Je moet alleen inloggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand een imgur uploader die daadwerkelijk zijn werk doet? Ik wil meerdere plaatjes uploaden en daaruit een link krijgen met alle plaatjes op 1 pagina. Imgur for Android en Imgur Mushroom hebben multi-upload functionaliteit, maar na het uploaden krijg je maar 1 link van het eerste plaatje![]()
Of andere manieren om snel foto's op je pc scherm te bekijken bij iemand anders thuis(waar dus geen dropbox oid geinstalleerd staat)
Photobucketquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:22 schreef Mirel het volgende:
Weet iemand een imgur uploader die daadwerkelijk zijn werk doet? Ik wil meerdere plaatjes uploaden en daaruit een link krijgen met alle plaatjes op 1 pagina. Imgur for Android en Imgur Mushroom hebben multi-upload functionaliteit, maar na het uploaden krijg je maar 1 link van het eerste plaatje![]()
Of andere manieren om snel foto's op je pc scherm te bekijken bij iemand anders thuis(waar dus geen dropbox oid geinstalleerd staat)
http://tweakers.net/nieuw(...)e-galaxy-s-iiis.htmlquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn S3 is gecrasht. Uit het niets, geen schade of waterschade, geen softwareupdates, geen vreemde apps geïnstalleerd.... Hij staat gewoon uit, en is niet meer aan te krijgen. Ligt niet aan de accu, andere accu maakt geen verschil. Iemand die dit ook eens gehad heeft????
Er is voor de UK een hotfix voor de kernel exploit, daarin zit ook een nieuwe bootloader.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef ohjajohh het volgende:
Ik ben ook bang voor die 'sudden-death' http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1993044 vooral omdat ik m'n s3 tweedehands heb gekocht en dus geen bon heb.
Als die kapot gaat, kan ik dan nog gewoon garantie claimen zonder bon?
Die repaircenters in de Vodafone shops kunnen weinig met dat sudden death.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ga je speciaal naar Almere, is de winkel open en dat repaircentrum zondags gesloten... grrrr. Morgen even rondbellen naar samsung repair centers, of ze het ergens kunnen fixen terwijl we erop kunnen wachten....
Kut, die van mij is ook van juli. Hellup!quote:Op maandag 7 januari 2013 09:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb mijn S3 in juli gekocht, dus heb ook kans op het sudden death-probleem.
Tja, meer dan goed backuppen kun je volgens mij niet doen. Zorg er in ieder geval voor dat je contactenlijst (en eventuele agenda) aan Google is gekoppeld.
Als je root hebt krijg je geen updates meer inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef GuitarJJ het volgende:
Via OTA hier geen update, hij zegt dat mijn toestel 'aangepast' is en er daarom geen updates beschikbaar zijn. Misschien omdat hij geroot is?
Via KIES trouwens ook niets.
Exact hetzelfde als de mijne. Heb jij al wat nieuws ontdekt? Die sidebar bijvoorbeeld?quote:
Welke provider? Hier nog niets op t-mobile...quote:Op maandag 7 januari 2013 10:37 schreef JohnB52 het volgende:
Ik krijg net de melding firmware upgrade.
Geen Wi-Fi in de buurt...
Ahja, als je meerdere vensters aanzet krijg je inderdaad die sidebar en 2 apps tegelijk enzo. Nice!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Het toetsenbord geeft andere suggesties.
En de bar bovenin waar je wifi gps enz enz aan kan klikken is ook anders. Je kan nu allshare en meer vensters kiezen.
als je branded software hebt kan je nog wel even wachtenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welke provider? Hier nog niets op t-mobile...
Ik zit bij hi.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Welke provider? Hier nog niets op t-mobile...
Ik heb mijn telefoon ook van T-Mobile vandaan gehaald en die is niet branded hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:36 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb inderdaad branded software, zo een annoying t-mobile start scherm.
Lucky you!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon ook van T-Mobile vandaan gehaald en die is niet branded hoor.
Vreemd, maar ik krijg nu in kies opeens toch de melding dat er nieuwe firmware beschikbaar is! Zal zo even testen of de update werkt en of ik daarna mijn root nog steeds heb.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je root hebt krijg je geen updates meer inderdaad.
Kreeg ook de update via Kies. Uiteraard de root kwijt. Maar weer eens kijken hoe ik hem weer moet rootenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Vreemd, maar ik krijg nu in kies opeens toch de melding dat er nieuwe firmware beschikbaar is! Zal zo even testen of de update werkt en of ik daarna mijn root nog steeds heb.
Klopt, root is weg...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Kreeg ook de update via Kies. Uiteraard de root kwijt. Maar weer eens kijken hoe ik hem weer moet rooten
Zo. Weer geroot. Op naar de volgende update.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Kreeg ook de update via Kies. Uiteraard de root kwijt. Maar weer eens kijken hoe ik hem weer moet rooten
En geen leestekens meer na een woord, behalve een .quote:Op maandag 7 januari 2013 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt, root is weg...
Waarschijnlijk hadden jullie dit al ontdekt, maar je kunt dat halve maantje voor split screen op het scherm toveren (of weghalen) door de backtoets ingedrukt te houden.
edit: wel irritant dat het toetsenbord niet meer automatisch woorden voor je in het tekstvak zet. Je moet de suggestieve woorden nu zelf aantikken.
Die van mij van 3 augustus en die heeft het dus al gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:29 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb mijn S3 in juli gekocht, dus heb ook kans op het sudden death-probleem.
Tja, meer dan goed backuppen kun je volgens mij niet doen. Zorg er in ieder geval voor dat je contactenlijst (en eventuele agenda) aan Google is gekoppeld.
Hoe zit het nou met die Sudden Death, de mijne komt ook ergens van eind Augustus volgens mij.. Is dit dan al gefixt of?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die van mij van 3 augustus en die heeft het dus al gehad.
Ik sta in de wachtrij voor de update.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:37 schreef JohnB52 het volgende:
Ik krijg net de melding firmware upgrade.
Geen Wi-Fi in de buurt...
Ik heb veel ROM's geprobeerd, maar ben uiteindelijk toch blijven plakken bij Cyanogenmod 10.1 (Android 4.2.1). Lekker snel, stabiel en uitgebreide functionaliteit. Wel veel updates, maar dat boeit mij niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is op dit moment eigenlijk DE customrom voor de S3? Ben een beetje klaar met SamsungROM en wil weer aan de slag met andere ROMS.
Hebben ze dat eindelijk weggehaald? Dat vond ik namelijk gruwelijk irritant en vind ik nu juist een verbetering.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt, root is weg...
Waarschijnlijk hadden jullie dit al ontdekt, maar je kunt dat halve maantje voor split screen op het scherm toveren (of weghalen) door de backtoets ingedrukt te houden.
edit: wel irritant dat het toetsenbord niet meer automatisch woorden voor je in het tekstvak zet. Je moet de suggestieve woorden nu zelf aantikken.
Inderdaad, de voornaamste reden dat ik de swype beta heb geinstalleerd, dat samsung toetsenbord vond ik slecht.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben ze dat eindelijk weggehaald? Dat vond ik namelijk gruwelijk irritant en vind ik nu juist een verbetering.
Nouja, ik heb gevraagd of je branded toestellen kreeg en het antwoord was nee. Gezien mijn galaxy s3 klopt het ook nog eens. Is alleen van toepassing bij prepaidtoestellen..quote:
kan je instellen...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
Inderdaad, de voornaamste reden dat ik de swype beta heb geinstalleerd, dat samsung toetsenbord vond ik slecht.
Thanks. Die draai ik ook op mijn China-tab. Bevalt goed. Op mijn S draaide ik altijd miui, is dat wat op de S3?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik heb veel ROM's geprobeerd, maar ben uiteindelijk toch blijven plakken bij Cyanogenmod 10.1 (Android 4.2.1). Lekker snel, stabiel en uitgebreide functionaliteit. Wel veel updates, maar dat boeit mij niet.
De voornaamste, edoch...niet de enigequote:
Ik heb toch echt geen prepaid... Zal eens bellen naar t-mobile.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb gevraagd of je branded toestellen kreeg en het antwoord was nee. Gezien mijn galaxy s3 klopt het ook nog eens. Is alleen van toepassing bij prepaidtoestellen..
Draai zelf Android Revolution HD 17.1 met de Perseus kernel (alpha 30).quote:Op maandag 7 januari 2013 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat is op dit moment eigenlijk DE customrom voor de S3? Ben een beetje klaar met SamsungROM en wil weer aan de slag met andere ROMS.
30 seconden werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:33 schreef RudyCarell het volgende:
Even gebeld met t-mobile. Mijn branded s3 komt omdat ik hem besteld heb via de t-mobile shop. Hij zei wel dat ik hem kon rooten, heel apart te horen van hen. Maar wil het risico niet lopen dat hij bricked. Hij vertelde me ook dat ik de garantie kwijt ben als ik hem root... Of is dit makkelijk te doen?
Thanks, welke van de 3 methodes is het "best"? En wat houd de flash counter in?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
30 seconden werk.
http://www.xda-developers(...)ii-xda-developer-tv/
Thanks! Was inderdaad appeltje eitje. Maar hoe haal ik nu me t-mobile branding wegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb zelf deze gebruikt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957273
Die flashcounter is een counter van samsung zelf die bijhoudt hoe vaak er een rom geflashed is. (die kun je later weer op 3 zetten).
Heb zelf die counter maar 1 keer voorbij zien komen; dat was toen ik de clockworkmod recovery erop zette, daarna nooit meer. teller staat nog op 2 en heb al tig roms geflashed inmiddels.
Ok thanks. En ja ik zag het :-)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:14 schreef Catch22- het volgende:
Naar samfirmware.com gaan en unbranded software downloaden en flashen met odin
Met root krijg je geen updates meer trouwens
MIUI heb ik zelf geprobeerd op de S3, maar vind het een beetje tegenvallen. Het zag er allemaal wel mooi uit, maar er miste 'iets'. Maar er zijn genoeg roms te vinden voor de S3 met MIUI interface ;-)quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Thanks. Die draai ik ook op mijn China-tab. Bevalt goed. Op mijn S draaide ik altijd miui, is dat wat op de S3?
Hier trouwens nog geen update op een non-branded S3, mogelijk omdat hij geroot is.
Mooizo!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef RudyCarell het volgende:
Alles gelukt. Draai nu 4.12 uk stockrom
Draaide toen een miui variant. Hoe heette die ook alweer. Iets met Berry op het einde. Toprom, maar wel gebaseerd op de oude Android, 2.4 ofzo. Later cm nightlies gedraaid en toen een S3 gekocht. In het begin blij met de nieuwe touchwiz, maar ben er nu alweer totaal klaar mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef relativity het volgende:
[..]
MIUI heb ik zelf geprobeerd op de S3, maar vind het een beetje tegenvallen. Het zag er allemaal wel mooi uit, maar er miste 'iets'. Maar er zijn genoeg roms te vinden voor de S3 met MIUI interface ;-)
Voor ieder wat wils hè
Als het alleen Touchwiz is waar je flauw van bent, kun je ook gewoon een andere launcher installeren zoals Apex Launcher of Nova Launcher.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Draaide toen een miui variant. Hoe heette die ook alweer. Iets met Berry op het einde. Toprom, maar wel gebaseerd op de oude Android, 2.4 ofzo. Later cm nightlies gedraaid en toen een S3 gekocht. In het begin blij met de nieuwe touchwiz, maar ben er nu alweer totaal klaar mee.
Van het weekend maar eens beginnen met Cyanogen.
Het kutte is is als je van Touchwiz afwilt, dan heb je ook geen SmartStay weer. Fucking irritant.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Draaide toen een miui variant. Hoe heette die ook alweer. Iets met Berry op het einde. Toprom, maar wel gebaseerd op de oude Android, 2.4 ofzo. Later cm nightlies gedraaid en toen een S3 gekocht. In het begin blij met de nieuwe touchwiz, maar ben er nu alweer totaal klaar mee.
Nee. Dat vind ik zo een half werk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als het alleen Touchwiz is waar je flauw van bent, kun je ook gewoon een andere launcher installeren zoals Apex Launcher of Nova Launcher.
Planet (en vrijwel alle andere providers) staat het niet toe om via SMTP te verzenden vanaf een ander netwerk. Hebben jullie op het werk toevallig Wifi en ook een verbinding via Ziggo (zakelijk)? Dan verklaart het dat het bij jou wel werkt. SMTP is een protocol dat zo lek is als een mandje en daarom wordt dat meestal beperkt tot verbindingen vanaf hun eigen netwerk, of je moet weer gaan werken met secure SMTP zoals Gmail bijvoorbeeld doet. Daarmee kun je wel werken met verificatie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:23 schreef Fendy het volgende:
Goed, een collega van mij heeft exact dezelfde S3 als ik. Ik heb mijn mail van ziggo prima werkend, kan ontvangen en verzenden over 3G. Hij heeft een ...@planet.nl mailadres en krijgt het niet voor elkaar om te verzenden.
Weet iemand waar dit aan ligt? Is dat ziggo die uitgaande mail wel toestaat over een "vreemde" verbinding en Planet (oftwel KPN) die dat niet toestaat of is er een oplossing voor die iemand kan roepen...
Dankdankdankvast!
Nee, ikzelf maak gewoon gebruik van mijn Vodafone 3G verbinding om te ontvangen èn verzenden, dus dat zou betekenen dat ziggo het open heeft staan, maar planet niet...toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Planet (en vrijwel alle andere providers) staat het niet toe om via SMTP te verzenden vanaf een ander netwerk. Hebben jullie op het werk toevallig Wifi en ook een verbinding via Ziggo (zakelijk)? Dan verklaart het dat het bij jou wel werkt. SMTP is een protocol dat zo lek is als een mandje en daarom wordt dat meestal beperkt tot verbindingen vanaf hun eigen netwerk, of je moet weer gaan werken met secure SMTP zoals Gmail bijvoorbeeld doet. Daarmee kun je wel werken met verificatie.
SMTP-server instellen op die van de provider van de verbinding waar je op dat moment gebruik van maakt en het werkt. (of natuurlijk IMAP, of Exchange Activesync gebruiken, mits je provider dat ondersteunt)
Heb je ook daadwerkelijk een POP-account ingesteld, of heb je je Ziggo account via een andere methode gekoppeld? (IMAP, Activesync of een secure SMTP server)quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nee, ikzelf maak gewoon gebruik van mijn Vodafone 3G verbinding om te ontvangen èn verzenden, dus dat zou betekenen dat ziggo het open heeft staan, maar planet niet...toch?
Ik ga het nog even proberen via de vodafone mailserver...
Ik houd ook niet zo van de standaard schil van Samsung. Cyanogen, draai ik nu overigens al een tijdje en ben er erg tevreden mee. Ook de functionaliteit zoals even een ander thema toepassen enzo vind ik wel handig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt veel gebruik van gemaakt. Daarbij vraag ik mijzelf ook af of deze functie geen batterijen leegzuipt. Daarbij als je het echt mist:quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het kutte is is als je van Touchwiz afwilt, dan heb je ook geen SmartStay weer. Fucking irritant.
Voor ziggo heb ik alleen mijn accountnaam ingevuld, de rest ging automatisch, dus pop, smtp, security, porten etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je ook daadwerkelijk een POP-account ingesteld, of heb je je Ziggo account via een andere methode gekoppeld? (IMAP, Activesync of een secure SMTP server)
Via de Vodafone mailserver zou het in elk geval moeten werken.
Bekijk ook eens even of planet een andere poort gebruikt voor smtp. Daar zit hem vaak het probleem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef Fendy het volgende:
[..]
Voor ziggo heb ik alleen mijn accountnaam ingevuld, de rest ging automatisch, dus pop, smtp, security, porten etc.
Voor die collega van me krijg ik het dus niet aan de praat op planet, met geen enkele mogelijkheid (verzenden dan he, ontvangen gaat prima) maar ik gok dus dat het aan de kpn ligt, die zullen het dicht hebben staan.
Onzin. Zeker van die drain. 90% van de problemen met custom roms zijn usererrors. Op mij S1 2 jaar custom gedraaid met 0 problemen. Sterker nog, customs zijn vaak stabieler dan stock Samsung.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef Catch22- het volgende:
Het is wel tamelijk rigoreus om je ROM te vervangen omdat TouchWiz je niet aanstaat.
Mensen vergeten wel eens dat je met custom ROMS geen automatische updates meer hebt en vaak wat kleine bugs hebt, battery drain etc. Ook dingen als de camera worden vaak minder goed aangestuurd.
het hoeft niet, maar het kan wel. Het blijft overdreven om om touchwiz over te stappen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Onzin. Zeker van die drain. 90% van de problemen met custom roms zijn usererrors. Op mij S1 2 jaar custom gedraaid met 0 problemen. Sterker nog, customs zijn vaak stabieler dan stock Samsung.
Op de S draaide zelfs de nightlies van cm stabieler dan de stockrom. Ook op de S3 vind ik de stockrom teveel kuren vertonen voor een a-merk toptelefoon. Bij zwaardere apps heb ik regelmatig crashes van Touchwiz en homescreen redraws. Belachelijk voor een toestel van deze allure en kosten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het hoeft niet, maar het kan wel. Het blijft overdreven om om touchwiz over te stappen.
En ik had het over projecten als cm. Gemodde stockroms werken meestal wel oke als je weet wat je doet, maar dan heb je alsnog touchwiz.
Ik heb nu cm10 en supernexus gedraaid, maar ik ben elke keer weer naar touchwizbased customroms teruggegaan, zo verkeerd is touchwiz namelijk niet
Heb een custom ROM met Touchwiz er op. Lijk 100% op stock ROM, heeft alles van stock ROM, en draait als een zonnetje. Vloeiender dan ooit!quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:08 schreef Xetran het volgende:
Ik ga morgen ook maar even rooten en een andere kernel(of zelfs rom, ik weet niet of dat moet) updaten. Heb hem nu een paar maanden maar hij is naar mijn mening tergend traag. Ik zou er bijna een iPhone van gaan kopen
De europese varianten niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:42 schreef Vaatwastablet het volgende:
Heeft de SGS3 nou wel of niet 4G?
dat is imo de beste oplossing. Kom ik ook steeds op terug, want dat werkt toch het beste.quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb een custom ROM met Touchwiz er op. Lijk 100% op stock ROM, heeft alles van stock ROM, en draait als een zonnetje. Vloeiender dan ooit!
Ga ik naar een plek waar er 4G is, kan ik het niet gebruiken met mijn high end 2012 smartphonequote:
De UI van stock Android is echt te lelijk voor woorden. Touchwiz en HTC Sense zijn daarmee vergeleken juweeltjes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef exile79 het volgende:
Ik heb de standaard Rom maar gebruik Nova lancher. Werkt ook prima. Voor mij is er geen reden om met custom roms bezig te gaan
Vind ik ook. Daarbij zitten er in TW best handige featuresquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De UI van stock Android is echt te lelijk voor woorden. Touchwiz en HTC Sense zijn daarmee vergeleken juweeltjes.
Heb je al een 4G abonnement?quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:14 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ga ik naar een plek waar er 4G is, kan ik het niet gebruiken met mijn high end 2012 smartphoneValt tegen.
linkje? en kan je dat installeren zonder je stuff kwijt te raken of is het aan te raden gewoon alles te deleten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 05:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb een custom ROM met Touchwiz er op. Lijk 100% op stock ROM, heeft alles van stock ROM, en draait als een zonnetje. Vloeiender dan ooit!
Gister de 4.1.2 update gedraaid. Totaal zinloze toevoegingen en ik heb het idee dat de UI trager is geworden ten opzichte van 4.1.1.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Mirel het volgende:
Eigenlijk boeien al die updates me niet, al die toevoegingen interesseren me vrij weinigMaar nu heb je dus ineens dat de camera 's nachts beter werkt, dat is nog nuttig. Al die usability dingen overtuigen mij lastig aangezien ik altijd alles zo instel dat het voor mezelf al goed werkt, geen zin om mijn manieren dan te veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |