Precies. Om het half jaar een ander hoesje en nieuwe software, dan lijkt het toch steeds een andere telefoon....quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:03 schreef Vasiliov het volgende:
Ik denk dat ik nog wel even bij mijn S3 blijf.
Inderdaad,heb hem sowieso 'pas' een half jaartje,dus geen nieuwe telefoon voorlopig voor mij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Om het half jaar een ander hoesje en nieuwe software, dan lijkt het toch steeds een andere telefoon....
Mooie brede randen, ambient light wellicht?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. Om het half jaar een ander hoesje en nieuwe software, dan lijkt het toch steeds een andere telefoon....
Ik denk dat mijn volgende toestel weer een maatje kleiner wordt. Ben dol op mijn S3, maar nog groter wil ik zeker niet. Een vriend heeft de S3mini, zelfde formaat als de eerste S. Dat is eigenlijk toch ideaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:08 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ik zit er net een jaar aan vast. Denk dus wel dat ik daarna voor de S4 ga
De S4 mini zal waarschijnlijk betere specs hebben dan de huidige S3. Lijkt me voor elk gebruik voldoende de 2 jaar na launch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef Catch22- het volgende:
Jammer dat je dan wel met kutspecs zit
Volgens mij gaat samsung alleen maar grotere telefoons maken. De opvolger van bijvoorbeeld de Galaxy Note 2 (5,5 inch) gaat nog groter worden. 6,3 Inch !!! Da's toch niet normaal meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn volgende toestel weer een maatje kleiner wordt. Ben dol op mijn S3, maar nog groter wil ik zeker niet. Een vriend heeft de S3mini, zelfde formaat als de eerste S. Dat is eigenlijk toch ideaal.
de s3 mini is toch net uit en een dualcore 1ghz? Dat is dus s2 snelheid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
De S4 mini zal waarschijnlijk betere specs hebben dan de huidige S3. Lijkt me voor elk gebruik voldoende de 2 jaar na launch.
Wat een leuke, waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De mijne op dit moment:
[ afbeelding ]
Staat op Google play.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:41 schreef Cici het volgende:
[..]
Wat een leuke, waar heb je die vandaan?
Als je nu eens op de url klikt die je in de DM gekregen kreeg hebt dan zou je er achter zijn gekomen.quote:
Heb helemaal niks binnen gekregen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je nu eens op de url klikt die je in de DM gekregen kreeg hebt dan zou je er achter zijn gekomen.
Dat zeg ik. De S4mini zal dus vergelijkbare specs hebben aan de huidige S3. En voor de komende jaren is dat meer dan zat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de s3 mini is toch net uit en een dualcore 1ghz? Dat is dus s2 snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |