laat je vriendin betalen! opgelost, slotjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:48 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Vriendinnetje heeft S3 laten vallen. Zat mooie flapcase omheen, maar die klapte natuurlijk open tijdens het vallen en nu is de bovenkant van het scherm gebarsten. Het is enkel het glas want ook onder de barsten reageert het touchscreen prima.
Het laten maken kost overal tussen de 170,- en de 190,- maar dit is voor de vervanging van de volledige voorzijde en dit is dus niet nodig..
Een glazen frontje van de S3 kost op dx ongeveer 15 euro, maar het vervangen vereist enige finesse, veel geduld, een heat gun en een vaste hand met het terug vastlijmen.
http://dx.com/p/replaceme(...)s3-light-pink-174633
Dit zie ik niet zo zitten, maar om nou bijna 200,- neer te leggen vind ik ook weer te veel omdat het alleen om dat glas gaat en dat is maar een paar tientjes zou je zeggen.
Iemand ervaring met dit euvel?
morgen even checken of we het onder de inboedelverzekering kunnen doen... afhankelijk van wat het eigen risico is, kan dit wel een interessante optie zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:54 schreef superdrufus het volgende:
Heeft je vriendin een aansprakelijkheidsverzekering ?
we betalen alles samen dus ook in mijn belang om het zo voordelig mogelijk op te lossenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:01 schreef borbit het volgende:
[..]
laat je vriendin betalen! opgelost, slotje
dat duurt nog wel even en ik ben bang dat die stukje glas op een gegeven moment loslaten en dan werkt het ws niet meer zo goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou het eigenlijk gewoon zo laten omdat alles het verder goed doet. Mooi is anders dat wel maar gewoon wachten tot je weer een nieuwe mag kiezen.
oke ik koop de telefoon wel van je over voor 89 euro als je wilquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
we betalen alles samen dus ook in mijn belang om het zo voordelig mogelijk op te lossen
100 euro max. Kun je er eventueel een alcatel one-touch gratis bij krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
wat dacht je van 250?
15 voor een glazen front
en voor een paar uur van je eigen tijd heb je een zgan s3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |