Wat donkerder, denk lichtbruin ofzo. Weet niet precies hoe het uit paktquote:
Want ik heb echt een kinderlijf", legt ze uit. "Ik zie er namelijk nu, door al die ingrepen, uit als een kind van 12.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
Helwegen (62) vindt zich te jong voor sexy kalender
Haha.
Dat zei ze ook al toen bij die presentatie van Monique Sluyter , flikker aub opquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
Helwegen (62) vindt zich te jong voor sexy kalender
Haha.
Neem het even heel serieus, ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want ik heb echt een kinderlijf", legt ze uit. "Ik zie er namelijk nu, door al die ingrepen, uit als een kind van 12.
Wtf?
En terecht godverdomme. Kutventjequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Justin Bieber is ie al voorbij
Een knappe voorbijganger met een verblindende lach hielp je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Werd ik toch even mooi geholpen m'n band er weer in te krijgenKutwerkje is dat
Nee gewoon een dikke kleine manquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een knappe voorbijganger met een verblindende lach hielp je?
Je maagband?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Werd ik toch even mooi geholpen m'n band er weer in te krijgenKutwerkje is dat
Hoop dat je hem wel een pijpbeurt hebt gegeven uit dank.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon een dikke kleine man
Iel pijpen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoop dat je hem wel een pijpbeurt hebt gegeven uit dank.
Je hebt hem even je bruine anjer laten doorboren?quote:
Ja tuurlijk, gewoon zo even midden op straat geen probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je hebt hem even je bruine anjer laten doorboren?
Midden op straat, sletquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon zo even midden op straat geen probleem.
Ik weet waar ik verwekt benquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat jij verwekt bent, gewoon in de bosjes hoor.
quote:
Jaquote:
Ik heb het berekendquote:
Ik zag in een fotoalbum dat mijn ouders op huwelijksreis waren in Jersey, 9 maanden en 6 dagen voor mijn geboortequote:
hihi je mama heeft de jersey turnpike gedaan met pappiequote:Op zaterdag 15 december 2012 13:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zag in een fotoalbum dat mijn ouders op huwelijksreis waren in Jersey, 9 maanden en 6 dagen voor mijn geboorte
Ik ben verwekt in een goedkoop vakantiehuisje op Britse grond
Snap ook niet waarom ze me hebben gehouden trouwens. Mijn moeder was 19 en mijn vader 22 toen ik geboren werdquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hihi je mama heeft de jersey turnpike gedaan met pappie
Als ze zo jong met elkaar trouwen kunnen ze toch ook zo jong een kind opvoeden lijkt mequote:Op zaterdag 15 december 2012 13:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze me hebben gehouden trouwens. Mijn moeder was 19 en mijn vader 22 toen ik geboren werd
Ja maar ze zaten allebei nog op school en hadden geen geld. Het lijkt me gewoon een rare keuze.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze zo jong met elkaar trouwen kunnen ze toch ook zo jong een kind opvoeden lijkt meSamenwonen en dergelijke
Zo makkelijk is een abortus of adoptie niet hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar ze zaten allebei nog op school en hadden geen geld. Het lijkt me gewoon een rare keuze.
Niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo makkelijk is een abortus of adoptie niet hoor
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:05 schreef Ezio het volgende:
Tevens;
[ afbeelding ]
Oh nee![]()
Het is echt![]()
![]()
Juist wel. Is zo gebeurd, en ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo makkelijk is een abortus of adoptie niet hoor
Maar dat weet je dan nog niet hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja bij jou wel want je bent een rotkind.
Oh jij bent degene die abortus uit moet laten voeren? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Juist wel. Is zo gebeurd, en ik spreek uit ervaring.
Nee, maar een kennis van me moest er een laten uitvoeren en ik moest mee omdat je dus 1 vertrouwenspersoon moet hebben die je daarna naar huis brengt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij bent degene die abortus uit moet laten voeren? Wist ik niet.
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, maar een kennis van me moest er een laten uitvoeren en ik moest mee omdat je dus 1 vertrouwenspersoon moet hebben die je daarna naar huis brengt.
En nu ben jij een expert?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, maar een kennis van me moest er een laten uitvoeren en ik moest mee omdat je dus 1 vertrouwenspersoon moet hebben die je daarna naar huis brengt.
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het zo gebeurd isquote:
Jammer, ik zocht juist een expert.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het zo gebeurd is
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet dit er gewoon fucking raar uit?
Niet echt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar die tieten worden platgedrukt
Ja. Ze heeft wel vaker te strakke kleding waardoor haar borsten super raar zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben van mening dat zij ook best wel een borstverkleining magquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft wel vaker te strakke kleding waardoor haar borsten super raar zitten.
wazige kop daarquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je ze zijn net iets te lomp.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat zij ook best wel een borstverkleining mag
Doe eens een plaatje posten waar ze goed te zien zijn danquote:
Niet alle mannen houden van mega borstenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet gedacht dat je het met me eens zou zijn
Probeer je me nu een ban aan te smeren?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje posten waar ze goed te zien zijn dan
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje posten waar ze goed te zien zijn dan
Hier ziet ze er wel leuk uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bijvoorbeeld.
Hier wil je toch alleen maar in knijpen, niet ingrijpenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bijvoorbeeld, toch geen porem![]()
Inddquote:
quote:
Wil ik ook wel doen hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
blij dat nootmans er niet is die zou me nu uitschelden
Los hangend, wat. Bedoel je zonder bh of?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:32 schreef BobbyB het volgende:
Overigens vind ik ze los hangend ook minder mooi.
[..]
Wil ik ook wel doen hoor.
Ja. Die naaktfoto'squote:Op zaterdag 15 december 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Los hangend, wat. Bedoel je zonder bh of?
Zijn die er?quote:
Oh ja idd, en dan staat ze nog wel in zo'n pose dat ze 'goed' uitkomenquote:
Nee we lullen maar wat.quote:
Jaquote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja idd, en dan staat ze nog wel in zo'n pose dat ze 'goed' uitkomen
dat wijf is niks bijzondersquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bijvoorbeeld, toch geen porem![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Sinds van de week ergens. Niet eens bedankjes van jullie gehad in mijn topic. Zeer teleurgesteld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He, sinds wanneer ben je mod-af?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bonus :Echt weer zo'n random Gizmo post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Denken dat wij buiten de SC komen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds van de week ergens. Niet eens bedankjes van jullie gehad in mijn topic. Zeer teleurgesteld.
Komt ook vaak bij jou voorquote:
Bedankt voor het er bijna nooit zijn sinds je werk hebtquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sinds van de week ergens. Niet eens bedankjes van jullie gehad in mijn topic. Zeer teleurgesteld.
Ondankbaar stuk vreten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het er bijna nooit zijn sinds je werk hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |