quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar die tieten worden platgedrukt
Ja. Ze heeft wel vaker te strakke kleding waardoor haar borsten super raar zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet dit er gewoon fucking raar uit?
Ik ben van mening dat zij ook best wel een borstverkleining magquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft wel vaker te strakke kleding waardoor haar borsten super raar zitten.
wazige kop daarquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet dit er gewoon fucking raar uit?
Je ze zijn net iets te lomp.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat zij ook best wel een borstverkleining mag
Doe eens een plaatje posten waar ze goed te zien zijn danquote:
Niet alle mannen houden van mega borstenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet gedacht dat je het met me eens zou zijn
Probeer je me nu een ban aan te smeren?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje posten waar ze goed te zien zijn dan
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje posten waar ze goed te zien zijn dan
Hier ziet ze er wel leuk uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bijvoorbeeld.
Hier wil je toch alleen maar in knijpen, niet ingrijpenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit bijvoorbeeld, toch geen porem![]()
Inddquote:
quote:
Wil ik ook wel doen hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
blij dat nootmans er niet is die zou me nu uitschelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |