Jaquote:
Ik heb het berekendquote:
Ik zag in een fotoalbum dat mijn ouders op huwelijksreis waren in Jersey, 9 maanden en 6 dagen voor mijn geboortequote:
hihi je mama heeft de jersey turnpike gedaan met pappiequote:Op zaterdag 15 december 2012 13:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zag in een fotoalbum dat mijn ouders op huwelijksreis waren in Jersey, 9 maanden en 6 dagen voor mijn geboorte
Ik ben verwekt in een goedkoop vakantiehuisje op Britse grond
Snap ook niet waarom ze me hebben gehouden trouwens. Mijn moeder was 19 en mijn vader 22 toen ik geboren werdquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hihi je mama heeft de jersey turnpike gedaan met pappie
Als ze zo jong met elkaar trouwen kunnen ze toch ook zo jong een kind opvoeden lijkt mequote:Op zaterdag 15 december 2012 13:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze me hebben gehouden trouwens. Mijn moeder was 19 en mijn vader 22 toen ik geboren werd
Ja maar ze zaten allebei nog op school en hadden geen geld. Het lijkt me gewoon een rare keuze.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ze zo jong met elkaar trouwen kunnen ze toch ook zo jong een kind opvoeden lijkt meSamenwonen en dergelijke
Zo makkelijk is een abortus of adoptie niet hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja maar ze zaten allebei nog op school en hadden geen geld. Het lijkt me gewoon een rare keuze.
Niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo makkelijk is een abortus of adoptie niet hoor
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:05 schreef Ezio het volgende:
Tevens;
[ afbeelding ]
Oh nee![]()
Het is echt![]()
![]()
Juist wel. Is zo gebeurd, en ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo makkelijk is een abortus of adoptie niet hoor
Maar dat weet je dan nog niet hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja bij jou wel want je bent een rotkind.
Oh jij bent degene die abortus uit moet laten voeren? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Juist wel. Is zo gebeurd, en ik spreek uit ervaring.
Nee, maar een kennis van me moest er een laten uitvoeren en ik moest mee omdat je dus 1 vertrouwenspersoon moet hebben die je daarna naar huis brengt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jij bent degene die abortus uit moet laten voeren? Wist ik niet.
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, maar een kennis van me moest er een laten uitvoeren en ik moest mee omdat je dus 1 vertrouwenspersoon moet hebben die je daarna naar huis brengt.
En nu ben jij een expert?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:58 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, maar een kennis van me moest er een laten uitvoeren en ik moest mee omdat je dus 1 vertrouwenspersoon moet hebben die je daarna naar huis brengt.
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het zo gebeurd isquote:
Jammer, ik zocht juist een expert.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Ik zeg alleen dat het zo gebeurd is
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet dit er gewoon fucking raar uit?
Niet echt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet dit er gewoon fucking raar uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |