Wat donkerder, denk lichtbruin ofzo. Weet niet precies hoe het uit paktquote:
Want ik heb echt een kinderlijf", legt ze uit. "Ik zie er namelijk nu, door al die ingrepen, uit als een kind van 12.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
Helwegen (62) vindt zich te jong voor sexy kalender
Haha.
Dat zei ze ook al toen bij die presentatie van Monique Sluyter , flikker aub opquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:30 schreef Fascination het volgende:
Helwegen (62) vindt zich te jong voor sexy kalender
Haha.
Neem het even heel serieus, ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want ik heb echt een kinderlijf", legt ze uit. "Ik zie er namelijk nu, door al die ingrepen, uit als een kind van 12.
Wtf?
En terecht godverdomme. Kutventjequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Justin Bieber is ie al voorbij
Een knappe voorbijganger met een verblindende lach hielp je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Werd ik toch even mooi geholpen m'n band er weer in te krijgenKutwerkje is dat
Nee gewoon een dikke kleine manquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een knappe voorbijganger met een verblindende lach hielp je?
Je maagband?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Werd ik toch even mooi geholpen m'n band er weer in te krijgenKutwerkje is dat
Hoop dat je hem wel een pijpbeurt hebt gegeven uit dank.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gewoon een dikke kleine man
Iel pijpen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoop dat je hem wel een pijpbeurt hebt gegeven uit dank.
Je hebt hem even je bruine anjer laten doorboren?quote:
Ja tuurlijk, gewoon zo even midden op straat geen probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je hebt hem even je bruine anjer laten doorboren?
Midden op straat, sletquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, gewoon zo even midden op straat geen probleem.
Ik weet waar ik verwekt benquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat jij verwekt bent, gewoon in de bosjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |