Die mensen houden zichzelf zo erg voor de gekquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil nooit zetten dat ze lelijk isdan krijg ik haatmail.
Wie noemde gij hier ene chink?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fastforward want met die korte chinese piemel zijn het natuurlijk heel snelle haaltjes
En daar zou je geen ban voor krijgenquote:
Ben je Chinees?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie noemde gij hier ene chink?
Oke mazzelpik anders was je net zo'n loser als zoskquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben kaas in hart en nieren.
ff twitter en facebook updaten dat ie een ongeluk heeft gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef n8n het volgende:
http://25.media.tumblr.co(...)AKk1rwlusxo1_500.jpg
thefuck en gore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
belangrijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ff twitter en facebook updaten dat ie een ongeluk heeft gehad
Shit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mazzelpik anders was je net zo'n loser als zosk
Had hem sprieteriger verwacht.quote:
waarom hebben ze dat gedaan nu kan ik ze pik contouren niet zienquote:
Jij moet je bek houden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Sorry, maar deze negergrapjes kunnen echt niet. Even een topic geopend in FB.
What the fucking hell gastquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef n8n het volgende:
http://25.media.tumblr.co(...)AKk1rwlusxo1_500.jpg
thefuck en gore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Ik voel me licht bedreigd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mazzelpik anders was je net zo'n loser als zosk0 topics op naam. 14.gif![]()
lesbihonest, they are funnyquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Sorry, maar deze negergrapjes kunnen echt niet. Even een topic geopend in FB.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Hij is niet meer dat jochie van third rock from the sun hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had hem sprieteriger verwacht.Heb je looper al gezien? Daar is ie ook best breed
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik hou van bros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
lesbihonest, hihi.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hij heeft z'n looks behoorlijk aan zijn zijde ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is niet meer dat jochie van third rock from the sun hoorHeb je looper al gezien? Daar is ie ook best breed
0 topics op naam. 14.gif![]()
Is die film een aanrader?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij is niet meer dat jochie van third rock from the sun hoorHeb je looper al gezien? Daar is ie ook best breed
En zo zit je de hele middag en avond in het ziekenhuis
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Whatup?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Adolecens het volgende:
En zo zit je de hele middag en avond in het ziekenhuis0 topics op naam. 14.gif![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Adolecens het volgende:
En zo zit je de hele middag en avond in het ziekenhuis
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik dacht als in 'wat een gore shit'. Las te snel en was te nieuwsgierigquote:Man, man. Is dit echt?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Beschrijf het?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik dacht als in 'wat een gore shit'. Las te snel en was te nieuwsgierigMan, man. Is dit echt?
Absoluut, hele goeie film. Hoewel hij er wel super vreemd uit ziet in Looper. Ze hebben hem helemaal veranderd met make-up omdat hij meer op Bruce Willis moest lijken.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
lijkt er op, het is ook vrij goor. beetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik dacht als in 'wat een gore shit'. Las te snel en was te nieuwsgierigMan, man. Is dit echt?
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..quote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik hou van bros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.come'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Oei, how bad is it?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..![]()
Ik ga opnieuw Breaking Bad vanaf de pilot kijken. Trusten sletjes.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Een gast met zijn been er af, maar hij zit nog helemaal onder het bloed en je ziet dat stuk been wat nog over is nog een beetje flabberen zeg maar...quote:
Hoe heet die Franse film waarin een oude gast en een grote donkere man worden aangehouden. Dan gaat die oude man zogenaamd een spasme faken waardoor ze zogenaamd naar het ziekenhuis mogen?
Schijnt een grote film te zijn geweest maar ik volg de filmwereld niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..![]()
nog in orde iedereen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Intouchables!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe heet die Franse film waarin een oude gast en een grote donkere man worden aangehouden. Dan gaat die oude man zogenaamd een spasme faken waardoor ze zogenaamd naar het ziekenhuis mogen?
Schijnt een grote film te zijn geweest maar ik volg de filmwereld niet.Super, super mooie film. Één van de mooiste films die ik ooit gezien heb, echt.
Shiiit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..Hoe gaat het met haar?
Jeetje!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..Erg gewond? Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar ik was niet echt gewond. Kankerauto.
Hoe maak je een idioot nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..quote:Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
intouchablesquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
Schijnt een grote film te zijn geweest maar ik volg de filmwereld niet.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ew.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een gast met zijn been er af, maar hij zit nog helemaal onder het bloed en je ziet dat stuk been wat nog over is nog een beetje flabberen zeg maar...0 topics op naam. 14.gif![]()
De tering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Kijk maar uit, zo direct maakt iemand nog een TRquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje!Erg gewond? Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar ik was niet echt gewond. Kankerauto.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Fuck zegquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..![]()
![]()
Weenie, hoe?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe maak je een idioot nieuwsgierig?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Zeg ik je volgende weekquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
En dat de dag nadat ik zei dat ik haar had vermoord en haar huid droeg, sorry manquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..
Dader doorgereden of niet of wat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: