Die mensen houden zichzelf zo erg voor de gekquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil nooit zetten dat ze lelijk isdan krijg ik haatmail.
Wie noemde gij hier ene chink?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
fastforward want met die korte chinese piemel zijn het natuurlijk heel snelle haaltjes
En daar zou je geen ban voor krijgenquote:
Ben je Chinees?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie noemde gij hier ene chink?
Oke mazzelpik anders was je net zo'n loser als zoskquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben kaas in hart en nieren.
ff twitter en facebook updaten dat ie een ongeluk heeft gehadquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef n8n het volgende:
http://25.media.tumblr.co(...)AKk1rwlusxo1_500.jpg
thefuck en gore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
belangrijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ff twitter en facebook updaten dat ie een ongeluk heeft gehad
Shit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mazzelpik anders was je net zo'n loser als zosk
Had hem sprieteriger verwacht.quote:
waarom hebben ze dat gedaan nu kan ik ze pik contouren niet zienquote:
Jij moet je bek houden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Sorry, maar deze negergrapjes kunnen echt niet. Even een topic geopend in FB.
What the fucking hell gastquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:44 schreef n8n het volgende:
http://25.media.tumblr.co(...)AKk1rwlusxo1_500.jpg
thefuck en gore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Ik voel me licht bedreigd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke mazzelpik anders was je net zo'n loser als zosk0 topics op naam. 14.gif![]()
lesbihonest, they are funnyquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:47 schreef Fascination het volgende:
Sorry, maar deze negergrapjes kunnen echt niet. Even een topic geopend in FB.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |