quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..
nog in orde iedereen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..
Intouchables!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe heet die Franse film waarin een oude gast en een grote donkere man worden aangehouden. Dan gaat die oude man zogenaamd een spasme faken waardoor ze zogenaamd naar het ziekenhuis mogen?
Schijnt een grote film te zijn geweest maar ik volg de filmwereld niet.
Shiiit.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Jeetje!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Hoe maak je een idioot nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik dacht als in 'wat een gore shit'. Las te snel en was te nieuwsgierigMan, man. Is dit echt?
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..quote:
intouchablesquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe heet die Franse film waarin een oude gast en een grote donkere man worden aangehouden. Dan gaat die oude man zogenaamd een spasme faken waardoor ze zogenaamd naar het ziekenhuis mogen?
Schijnt een grote film te zijn geweest maar ik volg de filmwereld niet.
Ew.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een gast met zijn been er af, maar hij zit nog helemaal onder het bloed en je ziet dat stuk been wat nog over is nog een beetje flabberen zeg maar...
De tering.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..
Kijk maar uit, zo direct maakt iemand nog een TRquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje!Erg gewond? Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar ik was niet echt gewond. Kankerauto.
Fuck zegquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..
Weenie, hoe?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe maak je een idioot nieuwsgierig?
Zeg ik je volgende weekquote:
En dat de dag nadat ik zei dat ik haar had vermoord en haar huid droeg, sorry manquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dader doorgereden of niet of wat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |